ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သောယုံကြည်ခြင်းနှင့်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သောယုံကြည်ခြင်း



သူ့ကိုငါကောင်းကြီးပေး၍၊ သူ့အားဖြင့်လည်း သင်အား သားကိုပေးမည်။ အကယ်စင်စစ်သူ့ကို ကောင်း ကြီးပေး၍၊ သူသည် လူအမျိုးမျိုးဖြစ်လိမ့်မည်။ သူ၏အမျိုးအနွယ်၌လည်း အပြည်ပြည်သော ရှင်ဘုရင်ဖြစ်ကြ လိမ့်မည်ဟု၊ အာဗြဟံအား မိန့်တော်မူ၏။ ထိုအခါအာဗြဟံသည် ပြပ်ဝပ်လျက် အသက် တရာရှိသော သူသည် သားကို ရလိမ့်မည်လော။ အသက် ကိုးဆယ်ရှိသော စာရာသည် သားကိုဘွားလိမ့်မည်လော ဟု ရယ်လျက်၊ စိတ်နှလုံးထဲမှာ အောက်မေ့ပြီးလျှင်၊ ဣရှမေလသည် ရှေ့တော်၌ အသက်ရှင်ပါစေ သောဟု၊ ဘုရားသခင်ကို လျှောက်သောအခါ၊ (ကမ္ဘာ ဦး ၁၇: ၁၆-၁၈)
အာဗြဟံသည်အသက် ၇၅ နှစ်အရွယ်တွင်ဘုရားသခင့်အသံကိုကြားခဲ့ပြီးဖခင်၏ဆွေမျိုးများအိမ်မှထွက်ခွာသွားခဲ့သည်။ သို့သော်အာဗြဟံ၏ ၉၉ နှစ်အရွယ်အခြေအနေသည်ယုံကြည်ခြင်းမရှိဟုထင်ရသည်။ အာဗြဟံမှတစ်ဆင့်လူအားလုံးကိုဘုရားသခင်ပြသခြင်းသည်“ မိမိကိုယ်ကိုယုံကြည်ခြင်း” ဖြစ်သည်။ "Self- ယုံကြည်ခြင်း" အခြေအနေကတဆင့်ပြောင်းလဲသွားသည်။ “ ယုံကြည်ခြင်း၌ယုံကြည်ခြင်း” နှင့်“ ဘုရားသခင်ကိုယုံကြည်ခြင်း” သည်ကွဲပြားခြားနားသောအရာများဖြစ်သည်။ “ မိမိကိုယ်ကိုယုံကြည်သောယုံကြည်ခြင်း” သည်မိဘများထံမှရရှိသောရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာနှလုံးသား၏ယုံကြည်ချက်ဖြစ်သည်၊ သို့သော်“ ဘုရားသခင်ပေးသောယုံကြည်ခြင်း” သည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်အားဖြင့်တစ်ဖန်မွေးဖွားသောသူ၏ယုံကြည်ခြင်းဖြစ်သည်။


လူအများတို့သည်သခင်ယေရှု၏အံ့ဖွယ်အမှုများပြုရန်လာရောက်ကြသည်။ သခင်ယေရှုက“ ငါ့အသားကိုမစား၊ ငါ၏အသွေးကိုမသောက်သောသူတို့သည်ငါနှင့်မသက်ဆိုင်” ဟုမိန့်တော်မူခဲ့သည်။ လူများတို့က၊ ဤသူသည်အလွန်လေးနက်သောသူဖြစ်၏ဟုဆိုပြီးမှ၊ ကယ်တင်ခြင်းသည်ဇာတိပကတိ၏အသွေးမဟုတ်ဘဲယေရှုနှင့်သက်ဆိုင်ရမည်။ သခင်ယေရှုနှင့်အသွေးတော်စပ်ခြင်းမရှိလျှင်မည်သူမျှကယ်တင်ခြင်းသို့မရောက်ပါ။ မိမိအသွေးကိုသောက်သောသူသည်သွေးနှင့်ဆက်နွယ်သည်။ ထို့ကြောင့်ယေရှု၏အသွေးကိုသောက်သောသူသည်ယေရှုနှင့်အတူရှိလာသည်။ ယေရှုနှင့်အတူရှိသောသူတို့သည်ယေရှုနှင့်အတူလက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်အသေခံ။ ယေရှုနှင့်အတူရှင်ပြန်ထမြောက်ခဲ့ပြီးယေရှုနှင့်အတူတက်ကြွခဲ့သည်။ ဒါကိုသွေးပcovenantိညာဉ်တရားသစ်လို့ခေါ်တယ်။ သို့သော်လူများသည်ကားတိုင်ပေါ်၌သေခြင်းနှင့်ပေါင်းစည်းရန်မကြိုးစားဘဲရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကိုတက်ကြွလိုကြသည်။

လူတွေကယေရှုဟာဘုရားသခင့်သားတော်ဖြစ်တယ်လို့လူအများယုံကြည်ကြပေမဲ့သူတို့ဟာယေရှုနဲ့အတူမသေကြဘူး။ တကျိပ်နှစ်ပါးသောတပည့်တော်တို့သည်ယေရှုကိုစွန့်ပစ်။ ၊ ကယ်တင်ခြင်းသည်နောင်တရခြင်းနှင့်လက်ဝါးကပ်တိုင်နှင့်ပေါင်းစည်းသောအသက်တာသာဖြစ်သည်။ ငါတို့ဇာတိပကတိသေသည်တိုင်အောင်လက်ဝါးကပ်တိုင် မှလွဲ၍ မည်သည့်အရာကိုမဆိုကိုင်ထားရမည်မဟုတ်ပါ။ ကြွင်းသောသူတို့ကိုဘုရားသခင်စီရင်တော်မူမည်။ လူတို့သည်ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာမိမိကိုယ်ကိုနှိမ့်ချသောအခါပcovenantိညာဉ်သစ်ထဲသို့ဝင်သည်။
ကျွန်ုပ်တို့၏ကိုယ်ခန္ဓာကိုချပြီးယေရှုခရစ်၏ယုံကြည်ခြင်းသို့ ၀ င်ရောက်ရမည်။ ယေရှုခရစ်၏ယုံကြည်ခြင်းသို့မဝင်သောသူများသည်သခင်ယေရှု၏မိသားစုမဖြစ်လာပါ။ လူတို့၏“ ဇာတိပကတိကိုယ်သဘော” နှင့်“ ယေရှုခရစ်၏ယုံကြည်ခြင်းထဲသို့ ၀ င်ရောက်ခြင်း” တို့အကြားခြားနားချက်ရှိသည်မှာရှင်းနေပါသည်။ ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာမိမိကိုယ်ကို၎င်း၏ကိုယ်ပိုင်ဘုံတည်ထောင်ရန်ရည်ရွယ်သည်။ ဤသည်လောဘ, လူဟောင်း, လူ့သဘောသဘာဝဖြစ်ပါတယ်။ လောဘကြီးသည့်အခါဘုရားသခင်က "မျှတမှု" ပေးသည်။ Abraham ရှမေလဘွားမြင်သောနောက်အာဗြဟံသည်အသက် ၉၉ နှစ်တိုင်အောင်ဘုရားသခင်ပေါ်ထွန်းတော်မမူ။ ဘုရားသခင်သည်အာဗြဟံ၌ကလေးမရနိုင်သည့်အထိစောင့်ဆိုင်းခဲ့သည်။ ယုံကြည်သူများသည်နောင်တမရသောအခါဇာတိပကတိမတုံ့ပြန်သည့်တိုင်အောင်ဘုရားသခင်သည်စောင့်နေလိမ့်မည်။ ယုံကြည်သူများသည်နောင်တမရလျှင်ယောဘကဲ့သို့ဘုရားသခင်ဖြစ်စေနိုင်သည်။ ယောဘသည်ဤလောကရှိအရာအားလုံးကိုစာတန်လက်လွတ်ဆုံးရှုံးခဲ့သည်။ သို့သော်ထိုအရာသည်ကျေးဇူးတော်ကိုခံစားရသူဖြစ်ပေမည်။

သူတို့က“ ကျွန်ုပ်တို့သည်ဘုရားသခင်ကိုယုံကြည်သည်။ သို့သော်ဇာတိပကတိအားတုံ့ပြန်သူများသည်စာတန်၏လျှို့ဝှက်လောဘကြီးစွာရှင်သန်နေသောကြောင့်သူတို့ကိုစာတန်ကလှည့်ဖြားသည်။ ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သောယုံကြည်ခြင်းသည်ကောင်းကင်မှရရှိသောယုံကြည်ခြင်းဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်သမ္မာကျမ်းစာကယုံကြည်ခြင်းသည်ဘုရားသခင်ထံမှလာရမည်ဟုဂလာတိ ၃ း ၂၃ တွင်ဖော်ပြထားသည်။ ယုံကြည်ခြင်းသည်ကောင်းကင်မှမလာလျှင်၊ ကျွန်ုပ်၏ယုံကြည်ခြင်းသည်ဘုရားသခင်ထံမှကယ်တင်ခြင်းမခံရပါ။

ယုံကြည်ခြင်းတရားမရောက်မှီ ပညတ်တရားသည်စောင့်နေသည်ဖြစ်၍၊ ထိုအခါငါတို့သည် နောက်၌ ထင်ရှားလတံ့သော ယုံကြည်ခြင်းတရားကိုမြော်လင့်၍ ချုပ်ထားလျက်ရှိကြ၏။သို့သော်သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်သောကြောင့်ချာ့ချ်မှလူများသည်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သည်ဟုထင်ကြသည်။ ယုံကြည်ခြင်းနှင့်မတူခြားနားခြင်းသည်မည်သူမည်ဝါဖြစ်သည်ကိုခြားနားခြင်းဖြစ်သည်။ သခင်ယေရှုသည်မိမိကိုယ်ကိုပြောင်းလဲခြင်းမှနောင်တရခြင်းဖြစ်ပါသည်။

ဟေဗြဲ (၄ း ၁၂) ကဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တရားတော်သည် အသက်ရှင်ခြင်း၊ တန်ခိုးနှင့်ပြုပြင်ခြင်း၊ သန်လျက်တကာ တို့ထက် ထက်ခြင်းနှင့် ပြည့်စုံသည်ဖြစ်၍၊ အသက်နှင့် စိတ်ဝိညာဉ်ကို၎င်း၊ အရိုးဆစ်နှင့် ခြင်ဆီကို၎င်း ပိုင်းခြား ၍ ထုတ်ချင်းခွင်းတတ်၏။ စိတ်နှလုံးအကြံအစည်များကိုလည်း သိမြင်တတ်၏။

၀ ိညာဉ်သည်ကိုယ်ခန္ဓာနှင့်လည်းကောင်း၊ ဝိညာဉ်သည်ဘုရားသခင်နှင့်စပ်ဆိုင်၏။
၀ ိညာဉ်၊ အဆစ်နှင့်အရိုးတွင်းခြင်ဆီများကွဲမသွားပါကလူတို့သည်ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ကိုနားမလည်ကြပါ။ နှုတ်ကပတ်တော်ကိုမချိုးဖောက်လျှင်သင်နားမလည်နိုင်။ လူသား၏အပြစ်သည်ကောင်းကင်မှယုံကြည်ခြင်းကိုမခံယူစေနိုင် အကယ်၍ သင်ဤအရာကိုမသိလျှင်၊ အုပ်စုခွဲခြင်း၏အဓိပ္ပါယ်ကိုသင်မသိပါ။ အဆိုပါအုပ်စုခွဲငါ့ကိုယ်ပိုင်ကိုယ့်ကိုယ်ကိုအရှုံးမပေးရန်ဖြစ်ပါသည်။ ဒါဟာငါ့ရဲ့ဝိသေသလက္ခဏာအကြောင်းဇာတ်လမ်းတစ်ပုဒ်ဖြစ်လာတယ်။ သင်၏နှလုံးသည်စိုးလ်နှင့်စိတ်ဓာတ်မကျပါကသင်သည်ပcovenantိညာဉ်တရားသစ်မဟုတ်ပါ။ သူတို့သည်ယေရှုနှင့်အတူသေရမည်ဟုဆိုသော်လည်းသူတို့မသေကြသေးပါ။ လူတို့သည်ယေရှုကိုယုံကြည်သော်လည်းအပြစ်တရားသည်ဘယ်သောအခါမျှသေနိုင်မည်မဟုတ်ဟုပြောဆိုကြသည်။ ၀ ိညာဉ်နှင့် ၀ ိညာဉ်တို့သည်စိတ်ဝမ်းကွဲပြားသောအခါဝိညာဉ်သည်ကိုယ်ခန္ဓာထဲသို့ဝင်သွား၏။ လူတို့သည်မိမိတို့၏အတွေ့အကြုံများနှင့်အတွေးအခေါ်များကိုအားကိုးသောကြောင့်ဤအရာကိုမယုံကြပါ။

သွေးထွက်သံယိုသောပcovenantိညာဉ်သို့ ၀ င်ရန်ကျွန်ုပ်တို့အားဘုရားသခင်မိန့်မှာသော်လည်းလူများမ ၀ င်ပါ။ ကျွန်ုပ်တို့သည်ယေရှုနှင့်အတူလက်ဝါးကပ်တိုင်မှာအသေခံခြင်းမရှိပါကကျွန်ုပ်တို့သည်ပtheိညာဉ်တရား၌မရှိ။ လောကီအရာခပ်သိမ်းကိုပtheိညာဉ်တရား ၀ င်ခွင့်မပြု။ ဘုရားသခင်ကလောကကိုမချစ်ဖို့ပြောခဲ့တယ် ဒါပေမယ့်ယေရှုထဲမှာမရှိတဲ့သူတွေကတော့ကမ္ဘာပေါ်မှာကောင်းတယ်။ လူများသည်အလုပ်ခွင်ပြandနာများနှင့်အိမ်၌ရှိသောကလေးများအတွက်စိုးရိမ်ကြသည်။ သူတို့ကပြchooseနာကိုဖြေရှင်းဖို့ပိုက်ဆံရွေးတယ်။ “ လောကကိုမချစ်ပါနှင့်” ဟူသောစကားသည်လက်တွေ့မကျပါ။ ကျွန်ုပ်တို့သည်သမ္မာကျမ်းစာမည်မျှပင်ဖတ်ရှုလေ့လာပါစေ၊ လောက၏စည်းစိမ်ဥစ္စာများနှင့်ရုပ်ဝတ္ထုများကိုယ်ခန္ဓာသည် ပို၍ ကောင်းသည်။ ဤသည်မှာလူ့ဇာတိခံယူသောလူအားလုံး၏အသွင်အပြင်ဖြစ်သည်။ ပြီးတော့သူတို့ကထပ်မံမွေးဖွားလာတယ်လို့ပြောတာဟာလိမ်လည်မှုပဲ။ ဒါပေမယ့်ဘုရားသခင်ကအဲဒါကိုနောင်တရဖို့ပြောတယ်။
နောင်တရနေပြီ။ ဇာတိပကတိလိုသောအသက်တာကိုစွန့ ်၍ သွားခြင်းဖြစ်သည်။ ယုံကြည်သူများတစ်လမ်းဆုံမှာရှိကြ၏။ ဘယ်လမ်းကိုသွားသင့်သလဲ သို့သော်ဘုရားရှိခိုးကျောင်းသားများစွာသည်အဆင်ပြေသောနည်းလမ်းတစ်ခုကိုရွေးချယ်ကြသည်။ လူတို့သည်မိမိတို့၏အပြစ်များကို ၀ န်ချတောင်းပန်လျှင်ယေရှု၏အသွေးတော်အားဖြင့်အပြစ်လွှတ်ခြင်းအခွင့်ကိုရရှိကြသည်ဟုလူအများယူဆကြသည်။ သူတို့နောင်တရပြီလို့ယုံကြည်တယ်။ ဒါပေမဲ့သူတို့မလှည့်ဘူးဆိုရင်သူတို့ဘယ်တော့မှနောင်တမရဘူး။ နောက်ကြောင်းပြန်မလှည့်ဘဲအသင်းတော်၌နောင်တရခြင်း၊ ဘုရားသခင့်လူမျိုးတော်ဖြစ်ခြင်း၊ ၎င်းသည်မှားသောယုံကြည်ခြင်းဖြစ်သည်။ ၎င်းသည်ရွေးချယ်ထားသူများ၏ယုံကြည်ခြင်းမဟုတ်ပါ။ ရွေးချယ်ထားသူများ၏ယုံကြည်ခြင်းသည်ပြောင်းလဲရန်ဖြစ်သည်။ ကမ္ဘာပေါ်ရှိသေလွန်သူများကဲ့သို့ဖြစ်လာပြီးဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ကိုပြောင်းလဲရန်ဖြစ်သည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည်နေ့တိုင်းမကောင်းဆိုးဝါးကိုတိုက်ထုတ်ရမည်။
ကျွန်ုပ်တို့သည်အာဗြံ၊ ၇၅ နှစ်နှင့်ကတိတော်ကလေးများရှိသောအာဗြဟံ ၁၀၀ တို့အကြားရုန်းကန်နေရခြင်းဖြစ်နိုင်သည်။

ထိုအခါအာဗြဟံသည် ပြပ်ဝပ်လျက် အသက် တရာရှိသော သူသည် သားကို ရလိမ့်မည်လော။ အသက် ကိုးဆယ်ရှိသော စာရာသည် သားကိုဘွားလိမ့်မည်လော ဟု ရယ်လျက်၊ စိတ်နှလုံးထဲမှာ အောက်မေ့ပြီးလျှင်၊  ဣရှမေလသည် ရှေ့တော်၌ အသက်ရှင်ပါစေ သောဟု၊ ဘုရားသခင်ကို လျှောက်သောအခါ၊(ကမ္ဘာ ဦး ၁၇: ၁၇-၈)
အာဗြဟံသည် ၇၅ နှစ်အရွယ်တွင်သူသည်ယုံကြည်သူတစ် ဦး ဖြစ်သည်ဟုယူမှတ်ခဲ့ပေမည်။ ထိုနည်းတူစွာပင်လူတို့သည်ဘုရားသခင့်ကတိတော်များကိုမယုံကြည်လျှင်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်လိမ့်မည်မဟုတ်ပါ။ ဘုရားသခင့်ကတိတော်ကလူတွေကယေရှုနဲ့အတူသေရင်ဘုရားသခင်ကသူတို့ကိုဝိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်ပေးလိမ့်မယ်။ သငျသညျဝိညာဉျ၏ခန္ဓာကိုယ်ထဲမှာသို့မဟုတ်ဇာတိပကတိ၏ခန္ဓာကိုယ်ထဲမှာအသက်ရှင်သလား ၀ ိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်မှနှလုံးသားဖြင့်အသက်ရှင်သူများသည်ကယ်တင်ခြင်းရရှိသည်။

 

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်