ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ကိုပြန်လည်ထူထောင်ရန်မစ်ရှင်

ယခုရောက်လုနီးသောပွဲကိုယေရုရှလင်မြို့၌ ငါအမှန်ခံရမည်။ ဘုရားသခင်အလိုတော်ရှိလျှင်၊ နောက် တဖန်သင်တို့ရှိရာသို့ ငါပြန်ဦးမည်ဟူ၍ အခွင့်တောင်းပြီးမှ၊ ပြစ်ကိလနှင့် အာကုလကို ဧဖက်မြို့၌ ထား၍ သင်္ဘောနှင့်လွှင့်ပြန်လေ၏။(တ ၁၈ း ၂၁) ဤကျမ်းစာ၌ kjv နှင့် niv ကွဲပြားခြားနားသည်။ niv (အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာဘာသာပြန်ကျမ်းအသစ်) တွင်အောက်ပါအချက်အလက်များကိုမရရှိနိုင်ပါ။ Jerusalem ကျွန်ုပ်သည်ယေရုရှလင်မြို့၌ဖြစ်လာသောဤပွဲတော်ကိုအစဉ်မပြတ်ရှောင်ရမည်။

တမန်တော်ရှင်ပေါလုခရီးစဉ်တွင်သူသည်နေကိုပြက္ခဒိန်သို့မဟုတ်ပြက္ခဒိန်ရက်စွဲမဟုတ်ဘဲရာသီများကိုဖြတ်သန်းခဲ့သည်။ တမန်တော်ဝတ္ထု (အခန်း ၂၀) သည် (အခန်း ၁၈) ထက်သုံးနှစ်သက်တမ်းပိုသည်။


အဇုမပွဲနေ့ရက်လွန်ပြီးမှ ငါတို့သည် ဖိလိပ္ပိမြို့မှ သင်္ဘောနှင့် လွှင့်၍ ငါးရက်အတွင်းတွင် သူတို့ရှိရာ တရောမြို့သို့ ရောက်၍ခုနစ်ရက် နေကြ၏။ (တ။ ၂၀: ၆) ပေါလုသည် ပင်တေကုတ္တေပွဲနေ့မလွန်မှီ ယေရုရှလင်မြို့သို့ ရောက်နိုင်လျှင်ရောက်ခြင်းငှါ ကြိုးစား သည်ဖြစ်၍ အာရှိပြည်၌ တာရှည်စွာ မနေလိုသဖြင့် ဧဖက်မြို့မှာ မဆိုက်ဘဲ လွှင့်သွားမည်ဟု စိတ်ပြဋ္ဌာန်း လျက်ရှိနှင့်သတည်း။ (တ။ ၂၀:၁၆) လွန်ခဲ့သောသုံးနှစ်ကhesဖက်မြို့ရှိဂျူးများကိုတမန်တော်ပေါလုသည်အဘယ်နေ့တွင်ပြောခဲ့သနည်း။
Jerusalem ယေရုရှလင်မြို့၌ဖြစ်လာသောဤပွဲတော်ကိုငါအစဉ်မပြတ်ရှောင်ရမည်။ သမ္မာကျမ်းစာသည်ထိုပွဲတော်နှင့် ပတ်သက်၍ တိတိကျကျမဖော်ပြထားပါ။ သို့သော်ထိုပွဲတော်သည်အလွန်ကြီးမားသောပွဲတော်ဖြစ်သည်ဟုဆိုသောကြောင့်၎င်းသည်တဲတော်ပွဲဖြစ်သည်ဟုယူဆရသည်။ ဒီဝါကျကိုရောမကက်သလစ်ဘာကြောင့်ဖျက်သိမ်းခဲ့တာလဲ ရောမအင်ပါယာ၏ဗဟိုသည်ယေရုရှလင်မြို့မဟုတ်သော်လည်းအားလုံးသည်ရောမတို့၏အလယ်ဗဟိုဖြစ်သည်။ ပေါလု၏ယုံကြည်ခြင်းဗဟိုမှာယေရုရှလင်မြို့ဖြစ်သည်။ ဤအချက်ကခရစ်ယာန်ဘာသာတွင်ခရစ်ယာန်ဘာသာနှစ်မျိုးရှိသည်ကိုပြသည်။ ယုံကြည်ခြင်း၏ဗဟိုသည်အဘယ်မှာရှိသနည်း။ ၎င်းသည်သခင်ယေရှု၏လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်၌ရှိသလော၊ သို့မဟုတ်ကမ္ဘာပေါ်၌ကောင်းမွန်စွာအလုပ်လုပ်သောကယ်ဆယ်ရေးယုံကြည်မှုအပေါ်တွင်လော။
ဒံယေလလက်ထက်၌၊ ဘုရားသခင်သည်ဗျာဒိတ်ထားတော်မူသောကြောင့်၊ ၎င်းကိုဒံယေလ (၂ း ၃၁-၃၅) တွင်ရှင်းပြထားသည်။ ဗာဗုလုန်နေဗုခဒ်နေဇာသည်ဘုရားကိုကိုးကွယ်။ ၊ အိပ်မက်အနက်ကိုဒံယေလသည်အနက်ကိုဘော်ပြ၏။ ဘုရားသခင်၏ရုပ်ထုတော်သည်ရွှေဖြစ်သည်။ ပထမအင်ပါယာသည်ဗာဗုလုန် (ခြင်္သေ့) နှင့်ရင်ဘတ်သည်ငွေဖြစ်သည်။ ဒုတိယအင်ပါယာသည်ပါးရှား (ဝက်ဝံ) ကိုကိုယ်စားပြုပြီးခါးသည်ကြေးဝါဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်တတိယအင်ပါယာမှာဂရိအင်ပါယာဖြစ်သည်။ ရောမအင်ပါယာသည်စတုတ္ထအင်ပါယာဖြစ်ပြီးကမ္ဘာနှင့်သံရောနှောခဲ့သည်။ သို့သော်ထိုအချိန်ကကက်သလစ်ဘာသာသည်ခရစ်ယာန်ဘာသာကိုယေရုရှလင်မြို့မှရောမတို့၏အလယ်ဗဟိုဖြစ်စေခဲ့သည်။ ကက်သလစ်များသည်သမ္မာကျမ်းစာပါအကြောင်းအရာများကိုပြောင်းလဲရန်နှင့်ဘာသာရေးကိုရောမအင်အားစုနှင့်စည်းလုံးရန်ကြိုးစားခဲ့သည်။ ဤလောကရှိအာဏာနှင့်စည်းစိမ်ချမ်းသာနှင့်ဆက်နွှယ်သောခရစ်ယာန်ဘာသာသည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်မဟုတ်ပါ။ ယနေ့ခရစ်ယာန်ဘာသာသည်ငွေနှင့်တန်ခိုးတို့ဖြင့်လွှမ်းမိုးပါကဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်မဟုတ်ပါ။
သုံးနှစ်ကြာပြီးနောက်တမန်တော်ပေါလုသည်hesဖက်မြို့သို့ ပြန်၍ ဂျူးများအားမေးမြန်းခဲ့သည်။

သင်တို့သည် ယုံကြည်သည်နောက်၊ သန့်ရှင်း သော ဝိညာဉ်တော် ကိုခံကြပြီဟု မေးသည်ရှိသော်၊ သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော်သက်ရောက်သည်ကို အကျွန်ုပ်တို့မသိပါဟု ပြောဆိုကြ၏။ ပေါလုကလည်း၊ သို့ဖြစ်လျှင်၊ သင်တို့သည် အဘယ်မည်သော ဗတ္တိဇံကို ခံကြသနည်းဟု မေးလျှင်၊ ယောဟန်၏ဗတ္တိဇံကိုခံပါသည်ဟု ပြောဆိုကြ၏။.(တ။ ၁၉: ၂–၃)

ပေါလုကလည်း၊ ယောဟန်က၊ ငါ့နောက်ကြွလာသောသူကို ယုံကြည်ရမည်ဟု လူများတို့အား ပြောဆို လျက်၊ နောင်တနှင့် စပ်ဆိုင်သော ဗတ္တိဇံကိုပေး၏။ ထိုသို့ဆိုရာ၌ ယေရှုခရစ်ကို ဆိုလိုသည်။ (တ။ ၁၉: ၄) သူတို့နှစ်ကြိမ်နှစ်ခြင်းခံခဲ့တယ်။ တစ်ခုမှာရေနှစ်ခြင်း၊ အပြစ်များဆေးခြင်း၊ နောက်တစ်ခုမှာယေရှု၏နာမ၌နှစ်ခြင်းခံခြင်းဖြစ်သည်။

ပေါလုသည်လည်း၊ သူတို့အပေါ်၌ လက်ကိုတင်လျှင်၊ သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော်သည် ဆင်းသက်တော် မူသဖြင့်၊ ထိုသူတို့သည် အမျိုးမျိုးသော ဘာသာစကားကို ပြော၍ ပရောဖက်ပြုကြ၏။ထိုသူတို့သည် အရေအတွက်အားဖြင့် တကျိပ် နှစ်ယောက်မျှ လောက်ရှိသတည်း။ (တ။ ၁၉: ၆–၇)
လူများက၎င်းကိုသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ဗတ္တိဇံဟုခေါ်ကြသည်။ သို့သော်ရောမတွင် ၆ း ၄-၅ ၌ဖော်ပြထားသည်။

ထိုကြောင့်၊ အသေခံတော်မူခြင်း၌ ဗတ္တိဇံကို ခံသောအားဖြင့်၊ ထိုသခင်နှင့် အတူသင်္ဂြိုဟ်ခြင်းကို ခံကြ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ခရစ်တော်သည် ခမည်းတော်၏ ဘုန်းတန်ခိုးအားဖြင့် သေခြင်းမှထမြောက်တော် မူသည်နည်းတူ၊ ငါတို့သည်လည်း အသစ်သောအသက်၌ ကျင်လည်ရကြသတည်း။ တနည်းကား၊ အသေခံတော်မူခြင်း၏ ပုံသဏ္ဌာန်ကိုဆောင်၍၊ ထိုသခင်နှင့်အတူ ငါတို့သည် စိုက်ပျိုးလျက်ရှိသည် မှန်လျှင်၊ ထမြောက်တော်မူခြင်း၏ ပုံသဏ္ဌာန်ကိုဆောင်၍ စိုက်ပျိုးလျက်ရှိကြလိမ့်မည်။ ထို့ကြောင့်သခင်ယေရှု၏နာမ၌နှစ်ခြင်းခံခြင်းသည်သခင်ယေရှု၏အသေခံခြင်းနှင့်သက်ဆိုင်ပါသည်။ ထို့ကြောင့်ယေရှုနှင့်အတူသေသောသူတို့သည်ဘုရားသခင်ထံတော်မှသန့်ရှင်းသော ၀ ိညာဉ်တော်ကိုရရှိသည်။
ပေါလုသည်တရားစရပ်သို့ ဝင်၍ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်အကြောင်းကိုဟောပြောလေ၏။ သို့သော်ယခင်ကတရားဇရပ်တွင်အာပေါလုအမည်ရှိသူတစ် ဦး သည်ယုဒလူတို့အားယေရှုအကြောင်းသက်သေခံခဲ့သည်။ (တ။ ၁၈:၂၅) ယောဟန်သည်နှစ်ခြင်းခံခြင်းကိုသာသူသိခဲ့သည်။ သခင်ဘုရား၏ဘာသာ၌လေ့ကျက်၍ စိတ်အားကြီးသဖြင့်၊ သခင်ဘုရား၏ အကြောင်းများကို စေ့စေ့ဟောပြော၍ ဆုံးမဩဝါဒပေး၏။ သို့သော်လည်း၊ ယောဟန်၏ ဗတ္တိဇံကိုသာသိ၏။ ဂရိစာသားသည်ယေရှုမဟုတ်ဘဲ kurius ဖြစ်သည်။ ဂျူးများသည်ဓမ္မဟောင်းသခင်၌သာယုံကြည်သည်။ ဒါကြောင့်ဒီလူတွေကယေရှုနှစ်ခြင်းခံတာကိုမသိကြဘူး။ ယနေ့ခေတ်တွင်ချာ့ချ်များစွာသည်ယောဟန်၏နှစ်ခြင်းအကြောင်းကိုသာသိကြသည်။ လူအများကနှစ်ခြင်းသည်အပြစ်ကိုဆေးကြောခြင်းဖြစ်သည်ဟုယူမှတ်ကြသည်။ ထို့ကြောင့်သူတို့သည်ယေရှု၏နာမ၌ဗတ္တိဇံကိုမသိကြပုံရသည်။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကိုခံယူခြင်းအားဖြင့်သူတို့သည်ဗတ္တိဇံဟုထင်ကြလိမ့်မည်။

ထိုသူသည် တရားစရပ်၌ ရဲရင့်စွာ ဟောပြောစပြုသဖြင့်၊ အာကုလနှင့် ပြစ်ကိလတို့သည် သူ၏စကားကို ကြားသောအခါ၊ သူ့ကိုယူ၍ဘုရားသခင်၏ ဘာသာတရားကိုသာ၍ သေချာစွာ သင်ကြားကြ၏။ ထိုသူသည် အခါယပြည်သို့သွားခြင်းငှါ အလိုရှိ သည်ဖြစ်၍၊ တပည့်တော်ချင်းတို့သည် သူ့ကိုလက်ခံမည်အကြောင်း ညီအစ်ကိုတို့သည်မှာစာကိုပေးလိုက်ကြ၏။ သူသည်ရောက်လာလျှင်၊ ကျေးဇူးတော်အားဖြင့် ယုံကြည်သော သူတို့ကို အလွန်ထောက်မလေ၏။ ယေရှုသည်ခရစ်တော်ဖြစ်တော်မူကြောင်းကို ကျမ်းစာအားဖြင့် ထင်ရှားစွာပြ၍၊ လူအပေါင်းတို့ရှေ့မှာ ယုဒလူတို့၏စကားကို အားကြီးစွာ ပယ်ဖျက်လေ၏။ လူတို့သည်“ လက်ဝါးကပ်တိုင်၌အသေခံတော်မူသောယေရှုခရစ်နှင့်ပေါင်းစည်းခြင်း” မှလွဲ၍ အခြားအရာတစ်ခုခုကိုပြောပါကအယူမှားဖြစ်ဖွယ်ရှိသည်။

ပေါလုသည်တရားစရပ်သို့သုံးလပတ်လုံးဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်နှင့်သခင်ယေရှုခရစ်၏အကြောင်းများကိုဟောပြောရန်သွားခဲ့သည်။ သူသည်theဖက်မြို့ရှိ Duranno ကတိသစ္စာကိုသုံးနှစ်ကြာဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်နှင့်သခင်ယေရှုခရစ်အကြောင်းဟောပြောခဲ့သည်။ ဒူရန်နိုသည်ပညာရှင်တစ် ဦး ဖြစ်သည်။

မာကု (၁ း ၁၅) အချိန်ပြည့်စုံပြီ၊ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သည် တည်လုနီးပြီ၊ နောင်တရကြလော့။ ဧဝံဂေလိတရား ကို ယုံကြည်ကြလော့ဟူသော ဘုရားသခင်၏ နိုင်ငံတော်နှင့်ယှဉ်သော ဧဝံဂေလိတရားကိုဟောတော်မူ၏။ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သည်နောင်တရသောသူတို့အပေါ်သို့ ရောက်၍၊ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာအသေခံတော်မူသောယေရှုခရစ်နှင့်တစည်းတလုံးတည်းရှိသောဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သည်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်မဖြစ်ပါ။ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာအသေခံပြီးသူတို့ကိုမွေးဖွားလာတဲ့ယေရှုနဲ့ပေါင်းဖော်သူတွေကိုဘုရားသခင်ကရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကိုပြခဲ့တယ်။ ထို့ကြောင့်သူတို့၏ ၀ ိညာဉ်သေကောင်များသည်ဘုရားသခင်၏လက်ျာတော်ဘက်၌ခရစ်တော်၌ထိုင်နေကြသည်။ နာမ်ဝိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်၌နောက်တဖန်မမွေးဖွားလာသူများသည်နားမလည်နိုင်ပါ။

ဘုရားသခင်သည်ဤကမ္ဘာမြေသို့ပြန်လာသောအခါအရာအားလုံးကိုပြန်လည်ထိန်းသိမ်းရန်အချိန်ရောက်လာပြီဖြစ်သည်။ တမန်တော် ၃ း ၂၀-၂၁ တွင်ဖော်ပြထားသည်။

သင်တို့အဘို့အလိုငှါ ခန့်ထားတော်မူနှင့်သော ယေရှုခရစ်ကို စေလွှတ်တော်မူမည်အကြောင်း၊ သင်တို့ အပြစ်များကို ပြေစေခြင်းငှါ နောင်တရ၍ စိတ်ပြောင်းလဲခြင်းသို့ ရောက်ကြလော့။ ကမ္ဘာဦးမှစ၍ သန့်ရှင်းသောပရောဖက်ဆရာတော်တို့နှုတ်ဖြင့် ဘုရားသခင်ဗျာဒိတ်ထားတော်မူသော ထိုကပ်ကာလ၊ အလုံးစုံသောအရာတို့ကို အသစ်ပြုပြင်တော်မူသော ကပ်ကာလမရောက်မှီတိုင်အောင် ကောင်း ကင်ဘုံသည် ထိုခရစ်တော်ကို ခံယူသိမ်းဆည်းရမည်။

အရာခပ်သိမ်းကိုပြန်လည်မထားရှိလျှင်ဘုရားသခင်သည်လာလိမ့်မည်မဟုတ်။ ၎င်း၏အခန်းကဏ္ the သည်ဘုရားကျောင်းဖြစ်သည်။ တစ်ခုချင်းစီသည်ဘုရားရှိခိုးကျောင်းတစ်ခုဖြစ်ပြီးဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ကိုတည်ထောင်ရမည်။ ကမ္ဘာပေါ်ရှိဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ကိုအောင်မြင်ရန်ကျွန်ုပ်တို့သည်စာတန်၏တန်ခိုးကိုအောင်မြင်ရမည်။ ထိုအာဏာကိုအောင်နိုင်ရန်ကျွန်ုပ်တို့သည်နောင်တယူပြီးလက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်အသေခံတော်မူသောယေရှုနှင့်အတူစည်းလုံးစွာအတူတကွစည်းလုံးညီညွတ်မှုရှိကြသည်။ ဤအရာသည်ခရစ်တော်၌စာတန်ကိုအောင်နိုင်သည့်နည်းလမ်းဖြစ်သည်။ ချာ့ချ်သည်ရည်မှန်းချက်မဟုတ်ဘဲရည်ရွယ်ချက်တစ်ခုဖြစ်သည်။ ဘုရားရှိခိုးကျောင်းသည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ပြန်လည်တည်ထောင်ခြင်းဖြစ်သည်။ ဒီဟာကငါတို့အတွက်အခက်အခဲတွေအများကြီးရှိလိမ့်မယ်။

 

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်