သခင့်ဆုတောင်းချက် (၃)


"သူတပါးသည်အကျွန်ုပ်တို့ကိုပြစ်မှားသောအပြစ်များကိုအကျွန်ုပ်တို့သည်လွှတ်သကဲ့သို့အကျွန်ုပ်တို့၏အပြစ်များကိုလွှတ်တော်မူပါ။ ၎င်းသည်မှန်ကန်စွာမထင်ရသည့်မရေရာသည့်စကားရပ်ဖြစ်သည်။ ငါတို့၏အပြစ်များကို ဦး စွာလွှတ်ရမည်။ အချို့သောကျမ်းပညာရှင်များက၎င်းတို့သည်ပြောင်းလဲခြင်းရှိသည်ဟုဆိုကြသည်။ သူတို့သည်ကျွန်ုပ်တို့၏အပြစ်များကိုဘုရားသခင်ခွင့်လွှတ်သကဲ့သို့ကျွန်ုပ်တို့သည်အခြားသူများ၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်သင့်သည်ဟုဆိုကြသည်
သို့သော်သခင့်ဆုတောင်းချက်တွင်မ ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ (၁၄ း ၁၄-၁၅) နှင့်တူညီသည်။


ယေရှုသည် ထွက်ကြွ၍ လူများအပေါင်းတို့ကို တွေ့မြင်တော်မူလျှင်၊ သနားခြင်းစိတ်တော်ရှိ၍ လူနာရှိ သမျှတို့ကို ချမ်းသာပေးတော်မူ၏။ ညဦးယံ၌ တပည့်တော်တို့သည်ချဉ်းကပ်၍၊ ဤအရပ်သည် တောအရပ်ဖြစ်ပါ၏။ မိုးလည်းချုပ်ပါပြီ။ လူအစုအဝေးတို့သည် မြို့ရွာသို့သွား၍ စားစရာကိုဝယ်စေခြင်းငှာ အခွင့်ပေးတော်မူပါဟု လျှောက်ကြလျှင်၊

"ဘုရားသခင့်လူ့အပြစ်ကိုခွင့်လွှတ်ခြင်း" သည်အတိတ်တွင်အသုံးပြုထားသောဂရိသဒ်ဒါတစ်ခုဖြစ်သည်။ သူတစ်ပါးတို့၏အပြစ်များကိုကျွန်ုပ်တို့ခွင့်လွှတ်နေပြီ တင်းမာနေသည်နှင့်အညီ၊ သဒ္ဒါသည်မမှန်ကန်ပါ။ ဘုရားသခင်သည်အခြားသူများ၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်ခဲ့သောကြောင့်ကျွန်ုပ်တို့၏အတိတ်ကာလကကျွန်ုပ်တို့၏အပြစ်များကိုဘုရားသခင်ခွင့်လွှတ်ခဲ့သည်ဟုပြောခြင်းသည်မသင့်လျော်ပါ။ ထို့နောက်“ ဘုရားသခင်သည်ကျွန်ုပ်တို့၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်သောကြောင့်ကျွန်ုပ်တို့သည်သူတစ်ပါးတို့၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်သောကြောင့်” ဟူသောစကားစုသည်တင်းမာနေသည်။
စကားမစပ်ကျွန်တော်တို့ရဲ့စကားလုံးများ၏ဘာသာပြန်ချက်ဆန့်ကျင်ဘက်တင်းမာနေသည်။ ယုတ္တိဗေဒအရ“ ဘုရားသခင်သည်ကျွန်ုပ်တို့ကိုပထမ ဦး ဆုံးခွင့်လွှတ်သည်၊ ကျွန်ုပ်တို့သည်အခြားသူများကိုအရင် ဦး စွာခွင့်လွှတ်ပြီးဘုရားသခင်သည်ထိုအခြေခံကိုကျွန်ုပ်တို့အားခွင့်လွှတ်သည်” ဟုပြောခြင်းသည်အဓိပ္ပာယ်မရှိပါ။ ဘုရားသခင်သည်ပထမ ဦး စွာပုံရသည်၊ သို့သော်လူသည် ဦး စွာမှားယွင်းနေပုံရသည်။
စကားမစပ်ယေရှု၏နောက်ခံနောက်ခံကိုဆန်းစစ်ကြည့်ကြစို့။ ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ (း ၁၈ း ၂၃-၃၅) တွင် Dennaron အကြွေး ၁၀၀ ကိုခွင့်မလွှတ်ခဲ့သောတာလန်မြီရှင် ၁၀,၀၀၀ ၏ပုံဥပမာကိုကျွန်ုပ်တို့နားလည်နိုင်သည်။

သင်တို့သည်လည်း ညီအစ်ကိုအချင်းချင်းတို့ကို စိတ်နှလုံးပါလျက်အပြစ်မလွှတ်လျှင်၊ ကောင်းကင်ဘုံ၌ ရှိတော်မူသော ငါ၏အဘသည် ထိုနည်းတူ သင်တို့ကိုစီရင်တော်မူလတံ့ဟု မိန့်တော်မူ၏။ (ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ၁၈:၃၅)
၎င်းသည်မရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ (၁၄ း ၁၄-၁၅) နှင့်အတူတူပင်ဖြစ်သည်။ “ အကယ်၍ သင်သည်လူတစ်ယောက်၏အမှားကို ဦး စွာခွင့်လွှတ်လျှင်ဘုရားသခင်သည်သူ့ကိုခွင့်လွှတ်လိမ့်မည်” ဤသည်ကားလူသားတို့၏ပထမ ဦး ဆုံးခွင့်လွှတ်ခြင်းဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်အဘယ်ကြောင့်ဤသို့ပြုရခြင်း၏အကြောင်းရင်းမှာဒေနာရိ ၁၀၀၊ တာလီဘန်အကြွေး ၁၀၀၀၀ နှင့် ပတ်သက်၍ ကျွန်ုပ်တို့ပြောနေသည့်အရာကိုကောင်းစွာနားလည်ရန်ဖြစ်သည်။
ပေတရုကယေရှုကိုမေးတယ်။ ငါ့ညီကငါကိုပြစ်မှားမိရင်ဘယ်နှစ်ခါငါခွင့်လွှတ်သင့်သလဲ။ ကျွန်ုပ်၏ညီကိုခုနစ်ကြိမ်တိုင်ကျွန်ုပ်ခွင့်လွှတ်နိုင်မည်လားဟုပေတရုကမေးမြန်းခဲ့သည်။ သခင်ယေရှုကအကြိမ်ပေါင်းခုနှစ်ဆယ့်ခုနစ်ကြိမ်ခွင့်လွှတ်ရမည်။ ဤသည်ကိုအစဉ်အမြဲခွင့်လွှတ်ရန်ဖြစ်သည်။ ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ၁၈ း ၂၃-၃၅ ပါစကားများကထာဝရခွင့်လွှတ်ခြင်းအကြောင်းရှင်းပြသည်။ လူတိုင်းအတွက်အခွက် ၁၀၀၀၀ ကြွေးတင်သည်။ ညီအစ်ကိုများသည်ဒေနာရိ ၁၀၀ ကြွေးတင်နေသည်။ 10000 အခွက်နှင့် 100 ဒေနာရိနှိုင်းယှဉ်ဖြစ်ကြသည်။ အခွက်တစ်သောင်းသည်ယနေ့ဒေါ်လာဘီလီယံခန့်နှင့်ညီမျှသည်၊ ဒေနာရိ ၁၀၀ သည်သုံးလ (ဒေါ်လာထောင်ပေါင်းအနည်းငယ်) နှင့်ညီမျှသည်။ ဒါကဒေါ်လာတစ်ဘီလျံနဲ့ဒေါ်လာထောင်ချီ။ ဒါကြောင့်လူတွေကိုခြွင်းချက်မရှိခွင့်လွှတ်ရမယ်။
ကျွန်ုပ်စဉ်းစားသောအခါဘုရားသခင်ထံမှအကြွေးများစွာကိုကျွန်ုပ်ခွင့်လွှတ်ပြီးဖြစ်သည်။ အကျွန်ုပ်အပြစ်ကိုလွှတ်တော်မူမည်။ ငါ့ကိုခွင့်လွှတ်ပြီးတဲ့နောက်မှာငါ၌ဒေနာရိငွေ ၁၀၀ ရှိသည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည်အခြားသူများကိုခွင့်လွှတ်ရမည်။ ခွင့်လွှတ်ပြီးတဲ့အခွက် ၁၀၀၀၀ ဟာသူတို့ရဲ့ကြွေးရှင်တွေကိုခွင့်မလွှတ်ဘူးဆိုရင်အကြွေး ၁၀၀၀၀ ကိုဖျက်သိမ်းလိုက်ပါတယ်။
ဘုရားသခင်သည်အပြစ်ကိုခွင့်လွှတ်ပြီးဖြစ်သည်။ ဆိုလိုသည်မှာခွင့်လွှတ်မှုကို "မှားယွင်းစေခြင်း" ဟုဆိုလိုသည်။ သို့သော်ကျွန်ုပ်တို့သည်အခြားသူများကိုခွင့်လွှတ်လျှင်၎င်းသည်အတိတ်ကသူ၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်ခဲ့သောမူလအနေအထားသို့ဘုရားသခင်ပြန်လည်ရောက်ရှိလာလိမ့်မည်။ ထို့ကြောင့်ဘုရားသခင်သည်ကျွန်ုပ်တို့၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်သကဲ့သို့ကျွန်ုပ်တို့၏အပြစ်များကိုလည်းခွင့်လွှတ်သည်။ သို့သော်အပြစ်လွှတ်ခံရသူသည်သူတစ်ပါးတို့၏အပြစ်များကိုခွင့်မလွှတ်ပါကအပြစ်သားသည်နောက်ပိုင်းတွင်သူ၏အမှားကိုသိပြီးသူတစ်ပါးတို့၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်လျှင်ဘုရားသခင်သည်အတိတ်ကာလသို့ ပြန်၍ သူသည်သူ၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်ခဲ့သည်။ ထို့ကြောင့်ကျွန်ုပ်အစ်ကိုကိုယခုခွင့်လွှတ်သည်၊ ဘုရားသခင်အတွက်ကျွန်ုပ်၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်ခြင်းသည်အတိတ်ဖြစ်သည်။ အခြားသူများ၏အပြစ်များကိုကျွန်ုပ်ခွင့်လွှတ်ခဲ့သောကြောင့်ဘုရားသခင်သည်အတိတ်ကာလကကျွန်ုပ်၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်ခဲ့သည်။

၎င်းကိုဘုရားသခင်ထံတော်မှကယ်တင်ခြင်းကိုပယ်ဖျက်နိုင်သည်ဟုပြောနိုင်သည်။ သို့သော်လက်ခံလျှင်၎င်းသည်ခက်ခဲသည်။ သင်သည်အခြားသူများကိုခွင့်မလွှတ်နိုင်လျှင်“ သင်သည်နောင်တမရဘဲယေရှုခရစ်ကိုစကားအားဖြင့်သာယုံကြည်သည်မဟုတ်” ဟုဆိုလိုသည်။ စစ်မှန်တဲ့နောင်တတရားကလူတိုင်းရဲ့အပြစ်ကိုခွင့်လွှတ်တတ်သူဖြစ်တယ်။ ထို့ကြောင့်အခြားသူများကိုခွင့်မလွှတ်နိုင်သူများသည်ကယ်တင်ခြင်းသို့မရောက်နိုင်ပါ။ သူသည်မိမိကိုယ်ကို“ ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သည်ဟုယုံကြည်” ခဲ့သော်လည်းသူသည်ကယ်တင်ခြင်းမရခဲ့ချေ။ သင်၏ပထမဆုံးနောင်တကိုပြန်ကြည့်ပါ။ နောင်တရပြီးခရစ်တော်ထဲဝင်သူများသည်ဖျက်သိမ်း။ မရပါ။ နောင်တမရသောသူသည်ကယ်တင်ခြင်းသို့မရောက်သော်လည်း၊ ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သည်ဟုထင်မှတ်သောသူတို့သည်၊
မိမိကိုယ်ကိုငြင်းပယ်ခြင်းအပြင်နောင်တရခြင်းတွင်သူတစ်ပါးကိုခွင့်လွှတ်ခြင်းလည်းပါဝင်သည်။ နောင်တမရသောသူများသည်သူတစ်ပါးကိုချစ်ရန်ဘုရားသခင်၏ကျေးဇူးတော်မရှိကြပါ။ ဘုရားသခင့်ကျေးဇူးတော်ရှိလျှင်“ သင်၏အစ်ကို၏အပြစ်ကိုလွှတ်လော့” ဟုဆိုလိုသည်။ တစ်နည်းအားဖြင့်ပြောရလျှင်ဘုရားသခင်၏ကြီးမားလှသောချစ်ခြင်းမေတ္တာကိုသင်သဘောပေါက်ပါကဘုရားသခင့်မေတ္တာတော်ကိုအခြားသူများအားသဘာဝကျကျဖော်ပြရမည်။ သို့သော်သင်၏အစ်ကိုကိုမုန်းခြင်းသည်အဓိပ္ပာယ်မရှိ။ ။
အပြစ်သွေးဆောင်ရာသို့မလိုက်မပါစေဘဲ၊ မကောင်းသောအမှုအရာမှလည်းကယ်နှုတ်တော်မူပါ။ ဘုရားသခင်သည်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်ရန်မိုက်မဲသော  ၀ ံဂေလိတရားနည်းလမ်းကိုရွေးချယ်ခဲ့သည်။ သခင်ယေရှုသည်တပည့်တော် ၁၂ ပါးကိုဖန်ဆင်း။  ၀ ံဂေလိတရားကိုကမ္ဘာအဆုံးတိုင်အောင်ဟောပြောခဲ့သည်။ သို့သော် ၀ ံဂေလိလုပ်ငန်း၌အားနည်းနေသောကြောင့်“ စာတန်၏လှည့်စားမှုအောက်သို့မကျပါစေနှင့်” ဟူသောဆုတောင်းခြင်းသည်“ အပြစ်သွေးဆောင်ရာသို့မလိုက်မပါစေဘဲမကောင်းသောအမှုအရာမှကယ်နုတ်တော်မူပါ” ဖြစ်သည်။
သခင်ယေရှုက“ မကောင်းသောအကျင့်ကိုမကျင့်နှင့်။ သမ္မာကျမ်းစာကယောဟန် ၁၇ း ၁၅ တွင်ဖော်ပြထားသည်။

ဤသူတို့ကို ဤလောကမှ နှုတ်ယူတော်မူမည်အကြောင်း အကျွန်ုပ်တောင်းသည်မဟုတ်ပါ။ မကောင်း သော အမှုအရာနှင့်ကင်းလွတ်စေခြင်းငှါ စောင့်မတော်မူမည်အကြောင်းကိုသာ တောင်းပါ၏။ သခင်ယေရှု၏တပည့်တော်များသည်ဤလောကသို့ သွား၍ theဝံဂေလိတရားကိုဟောပြောသောအခါမကောင်းသောအရာများ၌ကျရောက်နိုင်သော်လည်းသခင်ယေရှုသည်တပည့်တော်များအားထိုမကောင်းမှုထဲသို့မကျရောက်စေရန်ဆုတောင်းပေးခဲ့ပါသည်။ ဘုရားသခင့်အမှုတော်များကိုအစမပြုမီယေရှုသည်စာတန်၏စမ်းသပ်မှုကိုခံခဲ့ရသည်။ ယေရှုသည်သွေးဆောင်မှုအားလုံးကိုအနိုင်ယူပြီးစာတန်ကိုအနိုင်ယူခဲ့သည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည်စာတန်၏သွေးဆောင်မှုကိုမခံရပါ။ ကျွန်ုပ်တို့သည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ကိုတိုးချဲ့။ ကျွန်ုပ်တို့၏အပြစ်များကိုဘုရားသခင်ခွင့်လွှတ်ခြင်းအားမျက်မြင်ကိုယ်တွေ့ကြုံတွေ့ရသောအခါကျွန်ုပ်တို့သည်ဤလောက၌ရှိနေစဉ်စုံစမ်းနှောင့်ယှက်ခြင်းနှင့်မကောင်းမှုထဲသို့မကျရောက်စေရန်ဆုတောင်းရမည်။
ဘုရားသခင်ကိုစွန့်ပစ်ခြင်းသည်မကောင်းမှု။ ဤသည်ဇာတိပကတိနှင့်စာတန်မှဆင်းသက်လာသောလူအိုဖြစ်၏။ တမန်တော်ပေါလုက6ဖက် ၆ း ၁၂ တွင်ပြောထားသည်။

အကြောင်းမူကား၊ ငါတို့သည် အသွေးအသားရှိသော ရန်သူတို့နှင့် ဆိုင်ပြိုင် တိုက်လှန်ရကြသည်မဟုတ်။ အထွဋ်အမြတ်တို့နှင့်၎င်း၊ အာဏာစက်တို့နှင့်၎င်း၊ လောကီမှောင်မိုက်၌ အစိုးတရပြုလုပ်သော မင်းတို့နှင့်၎င်း၊ မိုဃ်းကောင်းကင်၌နေသော နတ်ဆိုးတို့နှင့်၎င်း၊ ဆိုင်ပြိုင်တိုက်လှန် ရကြ၏။ကိုယ်ခန္ဓာရှိသူတို့သည်နတ်ဆိုးများကိုတိုက်လှန်နိုင်စွမ်းမရှိပါ။ နတ်ဆိုးများကိုတွန်းလှန်နိုင်သည့်စွမ်းအားမှာသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်နှင့်ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်ဖြစ်သည်။
၎င်းသည်ကယ်တင်ခြင်း၏ ၀ံ ဂေလိတရားဖြစ်သည်။ စာတန်သည်လောက၌အရာအားလုံးရှိသည် ဖြစ်၍ သူတော်စင်များကိုချေမှုန်းရန်ကြိုးစားနေသည်။ လောက၏သွေးဆောင်မှုများရှိသော်ငြားသူတော်စင်များ၌ခန္ဓာကိုယ်ရှိသည့်အတွက်ကြောင့်သူတို့အတွက်ဆုတောင်းရမည်။
ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ၂၄ း ၂၄ တွင်ဖော်ပြထားသည်။

အကြောင်းမူကား၊ ခရစ်တော်၏အယောင်ကိုဆောင်သောသူနှင့် မိစ္ဆာပရောဖက်တို့သည် ပေါ်လာ၍ ရွေးချယ်သောသူတို့ကိုပင် လှည့်ဖြားနိုင်လျှင် လှည့်ဖြားလောက်အောင် ကြီးစွာသောနိမိတ်လက္ခဏာ၊ အံ့ဘွယ် သောအမှုတို့ကို ပြကြလိမ့်မည်။အသက်ကိုသယ်ဆောင်သူများအတွက်စာတန်သည်မကြည့်ဘဲနေလိမ့်မည်။ evဝံဂေလိတရားအတွက်ဆုတောင်းပါ။ ဘုရားသခင့်နာမတော်ဘုန်းထင်ရှားစေရန်ကျွန်ုပ်တို့သည်ဘုရားသခင့်အလိုတော်ကိုမြေကြီးပေါ်တွင်ပြည့်စုံစေရမည်။ ဘုရားသခင်ကိုစွန့်ပစ်သူများကိုနောင်တယူပြီးဘုရားသခင်ထံပြန်လှည့်လာရမည်။ ဒါကဝံဂေလိတရား

 

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်