နောင်တရကြလော့။ ကောင်းကင်နိုင်ငံတော်သည်တည်လုနီးပြီ။

နှုတ်ထွက်အချက်ဟူမူကား၊ ဇာဗုလုန်ခရိုင်နှင့် နဿလိခရိုင်တည်းဟူသော အိုင်နားရှောက်သောလမ်း၊ ယော်ဒန်မြစ်တဘက်၊ တပါးအမျိုးသားနေရာဂါလိလဲပြည်၊ မှောင်မိုက်ထဲမှာရှိနေသော လူများတို့သည် ကြီးစွာသောအလင်းကို မြင်ရ၍၊ သေမင်း၏နိုင်ငံအရိပ် တွင်ရှိနေသော သူတို့၌ အလင်းပေါ်ထွန်းလျက်ရှိ၏ဟု ဟောထားသတည်း။ ထိုအခါမှစ၍ ယေရှုက၊ နောင်တရကြလော့။ ကောင်းကင်နိုင်ငံတော်သည် တည်လုနီးပြီဟူသော တရားကို ဟောစပြုတော်မူ၏။(မMatthewဲ ၄: ၁၅-၁၇)



ဘုရားရှိခိုးကျောင်းမှလူများသည်နောင်တရသောစကားလုံးကို“ ၀ န်ခံခြင်းနှင့်အမှားတစ်ခုခုအတွက်ခွင့်လွှတ်ခြင်း” ဟုနားလည်ကြသည်။ သင်သည်ဘုရားသခင်နှင့်မထိုက်တန်သောအရာသို့မဟုတ်အခြားသူများအတွက်မကောင်းသောအရာတစ်ခုခုကိုပြုလျှင်၊ သင်သည်ဘုရားကျောင်းသို့လာပြီးသင်၏လုပ်ရပ်များအတွက်နောင်တရပြီးဘုရားသခင်ကသင့်ကိုခွင့်လွှတ်လိမ့်မည်ဟုမျှော်လင့်သည်။
နောင်တရကြလော့ဟုtheသရေလလူတို့အားမိန့်တော်မူ၏။ သခင်ယေရှုက“ နောင်တရခြင်း” ၏အဓိပ္ပါယ်ကို“ အမှားတစ်ခုခုလုပ်၊ နောင်တယူပါ၊ ခွင့်လွှတ်ပါ” ဟုအဓိပ္ပါယ်ဖွင့်ဆိုပါကသင်သည်သမ္မာကျမ်းစာကိုမမှန်ကန်ပါ။
ငွေရတတ်သောသူသည်ယေရှုထံတော်သို့ လာ၍၊ ကောင်းသောဆရာ၊ အကျွန်ုပ်သည်ပညတ်တရားကိုကျင့်ပါ၏။ ထို့ကြောင့်သူသည်အပြစ်မရှိဟုထင်ခဲ့သည်။ theသရေလအမျိုးသားအပေါင်းတို့သည်ပညတ်တရားတော်ကိုစောင့်ရှောက်သဖြင့်၊ ယေရှုက“ ငါသည်ဖြောင့်မတ်သောသူမဟုတ်၊ အပြစ်ရှိသောသူကိုခေါ်ခြင်းငှါလာ၏” ဟုမိန့်တော်မူသောအခါtheသရေလလူမျိုးများသည်၎င်းသည်သူတို့နှင့်သက်ဆိုင်မှုမရှိဟုထင်မြင်ခဲ့သည်။
ယောဟန် ၈ း ၃၁-၃၂ တွင်သခင်ယေရှုမိန့်ဆိုခဲ့သည်။

ထိုအခါယေရှုက၊ သင်တို့သည် ငါ၏ဒေသနာ၌ တည်လျှင် ငါ့တပည့်အမှန်ဖြစ်ကြ၏။ သမ္မာတရားကိုလည်း သိကြသဖြင့်၊ ထိုတရားသည် သင်တို့ကို လွှတ်လိမ့်မည်ဟု၊ ယုံကြည်သော ယုဒ လူတို့အား မိန့်တော်မူ၏။ယုဒလူတို့ကလည်း၊ ယုဒလူတို့ကလည်း၊ ငါတို့သည် အာဗြဟံအမျိုးဖြစ်ကြ၏။ အဘယ်သူထံ၌ တရံတခါမျှ ကျွန်မခံကြ။ လွှတ်လိမ့်မည်ဟု၍ သင်သည်အဘယ်သို့ပြောဆိုသနည်းဟု မေးမြန်းကြ၏။ ယေရှုကလည်း၊ ငါအမှန်အကန်ဆို သည်ကား၊(၈:၃၃) ။ ယေရှုက၊ဒုစရိုက်ကို ပြုသမျှသောသူတို့သည် ဒုစရိုက်ကျွန်ဖြစ်၏။(၈:၃၄) ။ ပညတ်တရားကိုစောင့်ရှောက်သောကြောင့်keptသရေလလူတို့ကအပြစ်သားများမဟုတ်ဟုခံယူခဲ့သည်။ သို့သော်ယေရှုကထိုသူအပေါင်းတို့သည်အပြစ်သားများဖြစ်သည်ဟုဆိုခဲ့သည်။ theသရေလအမျိုးသားတို့သည်ပြစ်မှားသောအခါပညတ်တရားအတိုင်းယဇ်ပူဇော်တတ်ကြ၏။ ထို့ကြောင့်သူတို့သည်ယဇ်ပူဇော်ခြင်းအားဖြင့်အပြစ်များဆုံးရှုံးလိမ့်မည်ဟုယုံကြည်သောကြောင့်အပြစ်သားများမဟုတ်ဟုသူတို့ထင်ခဲ့သည်။ နောင်တရစရာအကြောင်းမရှိပါ။
ချာ့ချ်ကလူအများစုကလောက၌သူတို့အပြစ်ပြုမိလျှင်သူတို့၏အပြစ်များအတွက်နောင်တရရမည်ဟုထင်မြင်ကြသည်။ ယေရှု၏အမြင်တွင်theသရေလလူတို့၏အပြစ်ကားအဘယ်နည်း။ Israelitesသရေလလူတို့၏အပြစ်နှင့်ယနေ့ချာ့ချ်ရှိပြည်သူတို့၏အပြစ်သည်များစွာကွာခြားမှုမရှိပါ။ ဒါပေမယ့်အဓိပ္ပာယ်ကွဲပြားခြားနားသည်။ ၎င်းသည်theသရေလလူမျိုးများအတွက်ဘုရားသခင်ရွေးချယ်သောကမ္ဘာ၏ကိုယ်စားပြုမှုနှင့်စံနမူနာဖြစ်သည်။ Israelitesသရေလအမျိုးသားတို့၏အပြစ်များသည်လောကီသားတို့၏အပြစ်များကို၎င်း၊ မျက်မှောက်ခေတ်လူမျိုးတို့၏အပြစ်များဖြစ်သည်။
အပြစ်တရားသည်ဘုရားသခင်အားစွန့်ခွာစေသောအပြစ်ဖြစ်သည်။ ကမ္ဘာ ဦး ကျမ်း၌ဘုရားသခင်ကအာဒံအားကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်၏အသီးကိုမစားရဟုမိန့်မှာခဲ့သည်၊ ဘုရားသခင်အားစွန့်ခွာခြင်းသည်အပြစ်ဖြစ်သည်။
ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်၏အသီးကိုမစားရဟူသောပညတ်သည်ပညတ်တရားကိုဆိုလိုသည်။ ပညတ္တိကျမ်းက“ ဒုစရိုက်ကိုမပြုနှင့်” ဟုဆိုသည်။ ထိုအပင်၏အသီးကိုစားခြင်းသည်အကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသိသည်။ အကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုစားခြင်း၏ရလဒ်မှာ“ ဘုရားသခင်မရှိလျှင်ငါသည်ဘုရားသခင်မရှိလျှင်အဘယ်အရာကောင်းသည်၊ မကောင်းသည်ကိုငါသိမည်။ ထို့ကြောင့်ဒုစရိုက်ကိုငါမပြု၊ ပညတ်တရားသည်ဒုစရိုက်အပြစ်မဟုတ်။
ဘုရားသခင်ကိုစွန့ ်၍ ဖြောင့်မတ်ရာသို့ရောက်ရန်သူများကိုပညတ်တရားပေးခဲ့သည်။ ဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားကိုရရှိရန်သည်ဖြောင့်မတ်ခြင်းမဟုတ်ပါ။ သူတို့သည်ပညတ်တရားအားဖြင့်ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုမရရှိနိုင်ကြောင်းနှင့်ခရစ်တော်အားကတိတော်၏အမျိုးအနွယ်အဖြစ်တွေ့မြင်ခြင်းမပြုနိုင်သောအပြစ်သားများဖြစ်ကြောင်းသူတို့သိသည်။ သို့ရာတွင်perfectlyသရေလလူမျိုးသည်ပညတ်တရားကိုပြည့်ဝစွာစောင့်ထိန်းခြင်းသည်ဖြောင့်မတ်ခြင်းသို့ရောက်သည်ဟုထင်မြင်ခဲ့ကြသည်။ သို့ဖြစ်၍ keepingသရေလအမျိုးသားတို့သည်တရားကိုစောင့်သောသူ ဖြစ်၍၊ ပညတ်တရားကိုစောင့်ထိန်းခြင်းနှင့်အကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုစားခြင်း၊ ကောင်းမကောင်းကိုသင်ကိုယ်တိုင်ဆုံးဖြတ်ခြင်းသည်အဓိပ္ပာယ်တူသည်။ အကြောင်းမူကား၊

ဘုရားသခင်သည်မကောင်းသောအမှုအရာအားဖြင့်ကောင်းသောအမှု၊ ပညတ်တရား၏အစောင့်ရှောက်ဘို့ဘုရားသခငျ၌ပြုသောအမှုကား, ဘုရားသခင်မပါဘဲပညတ်တရား၏အလငျး၌မပေးပါ။ သူတို့သည်ဥပဒေအရအပြစ်မကျူးလွန်လိုကြခြင်းမှာ၎င်းတို့သည်တရားကို အခြေခံ၍ မိမိကိုယ်ကိုအဆုံးစီရင်ခြင်းအားဖြင့်အပြစ်မကျူးလွန်ရန်ဖြစ်သည်။ စံသည်ဘုရားသခင်ပေးသောပညတ်တရားဖြစ်သော်လည်းလူတို့၏ကိုယ်တိုင်စီရင်ဆုံးဖြတ်ခြင်းသည်တရားစီရင်ပိုင်ခွင့်နှင့်လုပ်ဆောင်ခြင်းဖြစ်သည်။ meetသရေလအမျိုးသားတို့သည်ဘုရားသခင်ကိုခရီး ဦး ကြိုပြုခြင်းငှါ၎င်း၊
ဘုရားသခင်သည်မြွေအားသွေးဆောင်။ ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်၏အသီးကိုစားခဲ့သောအာဒံနှင့် Eve ၀ တို့အား“ နောင်တရ” မည်ဟုဆိုပါက“ နောင်တရခြင်း” ဟူသည်အဘယ်နည်း။ သူသည်မြွေ၏သွေးဆောင်မှုကိုခံရခြင်းအားဖြင့်“ ကောင်းသောအကျင့်နှင့်မကောင်းသောအမှုအရာတို့ကိုငါစစ်ကြောမည်။ “ နောင်တ” ဟူသည်“ ဘုရားသခင်ဆီသို့ပြန်လှည့်ခြင်း” ကိုဆိုလိုသည်။
အကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုစားခြင်းအခြေအနေတွင် "ဘုရားသခင်မပါဘဲအကောင်းနှင့်အဆိုးကိုစစ်ကြောစီရင်ခြင်းအမှုကိုစွန့ ်၍ ဘုရားသခင်ထံသို့ပြန်လာပါ။ " ဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့“ ဘုရားသခင်မရှိရင်လူဆိုးတွေပဲ။ ”
တရားကိုစောင့်ရှောက်။ ဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားကိုကျင့်သောသူဖြစ်လိမ့်မည်ဟုထင်မှတ်သောသူတို့သည်၊ သို့ရာတွင်ပညတ်တရားကိုကိုယ်တိုင်စောင့်ရှောက်သောကြောင့်၊ သူတို့သည်theသရေလလူတို့ကဲ့သို့ဖြောင့်မတ်နိုင်သည်ဟုဆိုကြသည်။ ထို့ကြောင့်ယေရှုက“ နောင်တရကြလော့” ဟုဆိုသည်။ ပညတ်တရားသည်သင့်ကိုမဖြောင့်မတ်စေသောကြောင့်ခရစ်တော်ကိုရှာရမည်။
အကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုစားခြင်းနှင့်ဘုရားသခင်မပါဘဲအကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသင်ဆုံးဖြတ်နိုင်သည်ဟုစဉ်းစားခြင်းသည်ပညတ်တရားကိုစောင့်ထိန်းခြင်းနှင့်“ ငါသည်ဖြောင့်မတ်လိမ့်မည်” ဟူသောအဓိပ္ပါယ်နှင့်တူသည်။ “ နောင်တ” ဟူသောစကားလုံးကိုအာဒံနှင့် Eve ၀ တို့အားသုံးပါက၎င်းကိုစွန့်လွှတ်ပြီးဘုရားသခင်ထံသို့ပြန်သွားပါ။ ဥပဒေကိုလိုက်နာကျင့်သုံးရာတွင်အမျိုးသားများသည်မိမိတို့၏ဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားကိုမရောက်ရှိနိုင်ကြောင်းနှင့်ခရစ်ယာန်ကတိတော်၏အမျိုးအနွယ်ကိုရှာ။ မတွေ့နိုင်ကြောင်းသိထားရမည်။
အပြစ်တရားသည်ဘုရားသခင်ထံတော်မှထွက်ခွာခြင်းဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်မပါဘဲပညတ်တရားအားဖြင့်“ ကောင်းမကောင်းကိုငါတို့ကိုယ်တိုင်စစ်ကြောဆုံးဖြတ်နိုင်မည်”၊ သို့မဟုတ်“ ဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားကိုငါရပြီ” ဟုစဉ်းစားခြင်းသည်အပြစ်ဖြစ်သည်။ ဒါကြောင့်မို့လို့ "ဘုရားသခင်ဆီပြန်လှည့်ပါ" ဆိုတဲ့စကားလုံးကသင်ကိုယ်တိုင်လုပ်ဖို့မဟုတ်ပါဘူး။ ဒီနေ့ကိုယ့်ကိုယ်ကိုတရားဥပဒေနှင့်အညီစီရင်သူများစွာရှိသေးသည်။ ရွေးနုတ်ခံရခြင်းသည်ယေရှုခရစ်နှင့်အတူအသေခံရန်ဖြစ်သည်။
သမ္မာကျမ်းစာကရောမ ၆ း ၇ တွင်ဖော်ပြထားသည်။

သေသောသူသည် အပြစ်တရား၏ လက်မှ လွတ်လျက်ရှိ၏။. နောင်တရခြင်းနှင့်ထိုက်တန်သောအကျင့်ကိုကျင့်သောသူသည်ယေရှုခရစ်၌တည်၏။ သင်သည်ယေရှုခရစ်၌ရှိနေလျှင်အပြစ်ပြsinနာကိုဖြေရှင်းနိုင်သည်။ “ နောင်တ” ဟူသည့်စကားလုံးသည်ပြန်လည်စဉ်းစားခြင်း၊ နောင်တယူခြင်းနှင့်သင်သွားခဲ့သောလမ်းကိုပြန်သွားခြင်းဖြစ်သည်။ theသရေလလူတို့အားသခင်ယေရှုကနောင်တရလျှင်“ ပညတ်တရားကိုစောင့်ရှောက်ခြင်း၊ ဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားကိုကျင့်သောသူ၊ ခရစ်တော်နှင့်ဆန့်ကျင်ခြင်း” ကိုဆိုလိုသည်။ ဆိုလိုသည်မှာဘုရားသခင်ထံသို့ပြန်လှည့်ရန်၊

 

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်