ငါနှင့်အတူအဖြစ်မှကေိုပြုတော်မူတော်မူသောမိန်းမသည်ထိုအပင်၏အသီးကို ပေး. ကျွန်တော်, ငါကိုစားခဲ့ဘူး

လူကလည်း ကျွန်တော်၌ အပ်ပေးတော်မူသော မိန်းမသည် ထိုအပင်၏အသီးကိုပေး၍ ကျွန်တော်စားမိပါသည်ဟု လျှောက်လေ၏။  ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်ကလည်း၊ သင်သည် အဘယ်သို့ပြုပြီးသနည်းဟု မိန်းမအားမေးတော်မူလျှင်၊ မိန်းမက မြွေသည် ကျွန်တော်မကို လှည့်စား၍၊ ကျွန်တော်မသည်စားမိပါပြီဟု လျှောက်လေ၏။ (ကမ္ဘာ ဦး ၃: ၁၂-၁၃)
လူတွေကအာဒံကိုဆင်ခြေပေးနေတယ်လို့ပြောကြတယ်။ လူတွေကပြောတာကအာဒံဟာဇနီးကိုအပြစ်တင်တဲ့မရိုးမသားပြုမူသူဖြစ်တယ်။ လူတွေကတောင်အာဒံဟာလူသားအားလုံးကိုအပြစ်သားများဖြစ်စေတယ်လို့ပြောခဲ့တယ်။ ကမ္ဘာ ဦး ၂ း ၂၄ တွင် ထိုအကြောင်းကြောင့် ယောက်ျားသည် ကိုယ်မိဘကို စွန့်၍၊ ကိုယ့်ခင်ပွန်း၌မှီဝဲသဖြင့်၊ ထိုသူတို့သည် တသားတကိုယ်တည်း ဖြစ်ရလိမ့်မည်။. In,ထိုအကြောင်းအကြောင့်ယောက်ျားသည် ကိုယ်မိဘကိုစွန့်၍ ကိုယ်ခင်ပွန်း၌ မှီဝဲသဖြင့်၊ ထိုသူနှစ်ယောက် တို့သည် တသားတကိုယ်တည်း ဖြစ်ရလိမ့်မည်။  ဤအရာသည် အလွန်နက်နဲသောအရာ ဖြစ်ပေ၏။ ထိုသို့ငါဆိုသော်၊ ခရစ်တော်နှင့် အသင်းတော် ကိုရည်မှတ်၍ဆိုသတည်း။ 5ဖက် ၅ း ၃၁-၃၂ဘုရားရှိခိုးကျောင်းသည် ၀ ိညာဉ်ဖြစ်သည်။ မှန်ပါသည်၊ မဖန်ဆင်းမှီခရစ်တော်နှင့်ဝိညာဉ်တော်သည်တစ်လုံးတစ်ဝတည်းဖြစ်သည်။ နတ်ဆိုးများကိုစာတန်၏လှည့်ဖြား။ ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လိုသောကြောင့်သူတို့သည်ဘုရားသခင်ထံမှထွက်ခွာရန်ကြိုးစားခဲ့ကြသည်။ ဘုရားသခင်စွန့်ခွာလိုသော ၀ ိညာဉ်များကိုရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာလောကသို့စေလွှတ်ခဲ့ပြီးခရစ်တော်သည်လူ့ဇာတိအ ၀ တ်အစားများကိုဝတ်ဆင်ခဲ့သည်။ ထို့ကြောင့်အာဒံ၏တည်ရှိမှုကိုမွေးဖွားခဲ့သည်။ “ အာဒံသည်သူ၏ဇနီးမှအသီးကိုရရှိခဲ့ပြီးစားခဲ့သည်” ဟုအခြေအနေကရှင်းပြသည်။
ထိုအကြောင်းကြောင့်ယောက်ျားသည်ခရစ်တော်၏မိဘကိုစွန့ ်၍ ကိုယ်ခင်ပွန်း၌မှီဝဲသဖြင့်ထိုသူတို့သည်တစ်သားတစ်ကိုယ်တည်းဖြစ်ရလိမ့်မည်။
အစကန ဦး ၌ခရစ်တော်နှင့် ၀ ိညာဉ်တော်သည်တစ်လုံးတည်း ဖြစ်၍ ဝိညာဉ်များခရစ်တော်နှင့်ကွဲကွာသောကြောင့်ခရစ်တော်သည်သူတို့၏ ၀ ိညာဉ်များကိုကယ်တင်ရန်လာလိမ့်မည်။ ထို့ကြောင့်တမန်တော်ပေါလုသည်ခရစ်တော်နှင့်ချာ့ချ်အကြားဆက်ဆံရေးကိုလျှို့ဝှက်ချက်တစ်ခုအဖြစ်ဖော်ပြခဲ့သည်။ ၀ ိညာဉ်တော်သည်ဘုရားကျောင်းကိုပြန်လည်မွေးဖွားသည်။
လက်ဝါးကပ်တိုင်မတိုင်မီတစ် ဦး ဖြစ်ရန်ယေရှုဆုတောင်းခဲ့သည်။ ယောဟန် ၁၇ း ၂၀-၂၃

ထိုသူတို့အဘို့ကိုသာ အကျွန်ုပ်ဆုတောင်းသည် မဟုတ်ပါ၊ သူတို့ ဟောပြောခြင်းအားဖြင့် အကျွန်ုပ်ကို ယုံကြည်သောသူတို့အဘို့ကိုလည်း ဆုတောင်းပါ၏။  ကိုယ်တော်သည် အကျွန်ုပ်ကိုစေလွှတ်တော်မူသည်ကို လောကီသားတို့သည် ယုံကြမည်အကြောင်း ထို သူအပေါင်းတို့သည် တလုံးတဝတည်းဖြစ်လျက်၊ အဘ၊ ကိုယ်တော်သည် အကျွန်ုပ်၌ရှိတော်မူ၍ အကျွန်ုပ်သည် လည်း ကိုယ်တော်၌ရှိသကဲ့သို့၊ ထိုသူအပေါင်းတို့သည် ငါတို့၌တလုံးတဝတည်းဖြစ်စေခြင်းငှါ ဆုတောင်းပါ၏။ ငါတို့သည် တလုံးတဝတည်းဖြစ်သကဲ့သို့၊ အကျွန်ုပ်သည်သူတို့၌ရှိ၍၊  ကိုယ်တော်သည်လည်း၊ အကျွန်ုပ်၌ ရှိတော်မူသောအားဖြင့် သူတို့သည်တလုံးတဝတည်းဖြစ်၍၊ တလုံး တဝတည်း၌ စုံလင်စေခြင်းငှါ၎င်း၊ ကိုယ်တော်သည် အကျွန်ုပ်ကိုစေလွှတ်တော်မူကြောင်းနှင့် အကျွန်ုပ်ကို ချစ် တော်မူသကဲ့သို့ သူတို့ကိုလည်းချစ်တော်မူကြောင်းကို လောကီသားတို့သည် သိစေခြင်းငှါ၎င်း၊ ကိုယ်တော်သည် အကျွန်ုပ်အားပေးတော်မူသော ဘုန်းအသရေကို အကျွန်ုပ်သည်သူတို့အား ပေးပါပြီ။ ကယ်တင်ခြင်းသည်ခရစ်တော်၌ဘုရားသခင်နှင့်တလုံးတဝတည်းဖြစ်ရမည်။
ကမ္ဘာ ဦး ၁ း ၂၆-၂၇တဖန်ဘုရားသခင်က ငါတို့ပုံသဏ္ဍာန်နှင့်အညီ တသဏ္ဍန်တည်း လူကို ဖန်ဆင်းကြစို့။ သူသည် ပင်လယ်ငါးတို့ကို၎င်း၊ မိုဃ်းကောင်းကင်ငှက်တို့ကို၎င်း၊ သားယဉ်တို့ကို၎င်း၊ မြေတပြင်လုံးနှင့်တကွ၊ မြေပေါ်မှာ တွားတတ်သော တိရစ္ဆာန်အပေါင်းတို့ကို၎င်း၊ အုပ်စိုးစေဟု အမိန့်တော်ရှိ၏။  ထိုသို့ဘုရားသခင်သည် မိမိပုံသဏ္ဍန်နှင့်အညီ လူကိုဖန်ဆင်းတော်မူ၏။ ဘုရားသခင်၏ ပုံသဏ္ဍာန် တော်နှင့်အညီ လူယောက်ျား၊ လူမိန်းမကိုဖန်ဆင်းပြီးလျှင်၊ ဘုရားသခင့်ပုံသဏ္ဌာန်ဆိုသည်မှာခရစ်တော်၌ဘုရားသခင်နှင့်တလုံးတ ၀ တည်းရှိသောဝိညာဉ်ဖြစ်သည် တစ်နည်းပြောရလျှင်ခရစ်တော်သည်လူ့ဇာတိအားဖြင့်မြေကြီးပေါ်သို့ကြွလာသည်ဟုဆိုလိုသည်။ ပထမလူသားအာဒံသည်ဝိညာဉ်များအားလုံးကိုအပြစ်သားများအဖြစ်ဖမ်းဆီးသောခန္ဓာကိုယ်တစ်ခုဖြစ်သည်။ နောက်ဆုံးအာဒံသည်အပြစ်သားများအားလွတ်မြောက်စေသောခန္ဓာကိုယ်တစ်ခုအဖြစ်ဆောင်ရွက်ရန်ဖြစ်သည်။
ရောမ ၅ း ၁၄ မှာသို့သော်လည်း အာဒံလက်ထက်မှစ၍ မောရှေလက်ထက်တိုင်အောင် သေခြင်းတရားသည် အစိုးရ၏။ အာဒံပြစ်မှားသည်နည်းတူ မပြစ်မှားသော သူတို့ကိုပင် အစိုးရ၏။ ထိုအာဒံသည် နောက်လာလတံ့သောသူ၏ ပုံပမာဖြစ်သတည်း။ အာဒံ၏အပြစ်ကဲ့သို့အပြစ်မကျူးလွန်သူများသည်ဘုရားသခင့်စွန့်ခွာရန်မတည်ရှိသေးသောကောင်းကင်တမန်များဖြစ်သည်။ အာဒံသည်မိန်းမတစ် ဦး မှသီးသောအသီးကိုစားခဲ့ပြီးထိုမိန်းမသည်အသီးကိုတိုက်ရိုက်စားခဲ့သည်။ ထိုမိန်းမသည်ဘုရားသခင့်မိန့်မှာချက်ကိုဖောက်ဖျက်ပြီးဘုရားသခင်ကိုစွန့်ခွာရန်ကြိုးစားသည်။ ခရစ်တော်သည် ၀ ိညာဉ်များကိုစွန့်ခွာရန်စွန့်ခွာပြီးဘုရားသခင်ကိုစွန့်ခွာခဲ့သည်။
ယော ၁ း ၅၁သင်တို့အား ငါအမှန်အကန်ဆိုသည်ကား၊ နောင်ကာလ၌ ကောင်းကင်ဖွင့်လှစ်သည်ကို၎င်း၊ ဘုရား သခင်၏ ကောင်းကင်တမန်တို့သည် လူသား၏အပေါ်၌ ဆင်းလျက်တက်လျက်ရှိနေသည်ကို၎င်း၊ သင်တို့သည် မြင်ရကြလတံ့ဟု မိန့်တော်မူ၏။ ဤအသုံးအနှုန်းကိုကမ္ဘာ ဦး ၂၈:၁၂ တွင်လည်းဖော်ပြထားသည်။ ဘုရားသခင်ကယာကုပ် (Israelသရေလ) အားဤအရာကိုပြသခဲ့သည်။ ယောဟန်ခရစ်ဝင်ကျမ်း (၁ း ၅၁) သည်နာသန်လျံအားယေရှုမိန့်တော်မူသောစကားဖြစ်သည်။ လူသားသည်ခရစ်တော်ဖြစ်၏။ လှေခါးသည်လည်းခရစ်တော်ကိုဆိုလိုသည်။ ခရစ်တော်အားဖြင့်အပြစ်ကျူးလွန်သောကောင်းကင်တမန်များသည်ဤကမ္ဘာမြေသို့ခရစ်တော်မှတစ်ဆင့်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ဆင်းသက်လာသည်ဟုဆိုလိုသည်။ ပထမလူသားအာဒံနှင့်နောက်ဆုံးအာဒံသည်ခရစ်တော်တည်း။ ၁ ကော ၁၅ း ၄၅ တွင်တမန်တော်ပေါလု၏ဖော်ပြချက်

ကျမ်းစာလာသည်ကား၊ ရှေ့ဦးစွာသော လူအာဒံသည် အသက်ရှင်သော သတ္တဝါဖြစ်၏ဟု လာသတည်း။ ယခုတွင်နောက်ဆုံးဖြစ်သော အာဒံမူကား၊ အသက်ရှင် စေတတ်သော ဝိညာဉ်ဖြစ်၏။

ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်ကလည်း၊ သင်သည် အဘယ်သို့ပြုပြီးသနည်းဟု မိန်းမအားမေးတော်မူလျှင်၊ မိန်းမက မြွေသည် ကျွန်တော်မကို လှည့်စား၍၊ ကျွန်တော်မသည်စားမိပါပြီဟု လျှောက်လေ၏။ (ကမ္ဘာ ဦး ၃:၁၃) ဘုရားသခင်သည်မိန်းမအားအဘယ်ကြောင့်အဘယ်ကြောင့်စားရကြောင်းမေးမြန်းနေပုံရသော်လည်းဖြစ်စဉ်ကိုသမ္မာကျမ်းစာကရှင်းပြသည်။ အဓိကအကြောင်းရင်းကတော့အမျိုးသမီးတစ် ဦး မှထုတ်ဖေါ်ပြသရန်ဖြစ်သည်။ စာတန်၏လှည့်ဖြားမှုခံယူပြီးနောက်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော် ၀ ိညာဉ်များသည်ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လိုသည်ဟုဝန်ခံသည်။ ဤတွင်ဘုရားသခင်ကစာတန်နှင့် ၀ ိညာဉ်တို့၏လောဘကိုလှည့်စားနေသည်ဟုဖော်ပြသည်။ စာတန်ကသူမကိုပထမ ဦး ဆုံးလောဘကြီးတဲ့အတွက်ချဉ်းကပ်ခဲ့တယ်မဟုတ်ပေမယ့်စာတန်ရဲ့လှည့်စားမှုတွေကြောင့်သူမလောဘကြီးခဲ့တယ်။ မကြာခင်မှာစာတန်ရဲ့လှည့်စားမှုကိုလောဘကြီးခြင်းနဲ့ထပ်တူအဓိပ္ပာယ်တူသုံးနိုင်တယ်။ ကောလောသဲ ၃ း ၅ တွင်ထိုကြောင့် မတရားသော မေထုန်၌မှီဝဲခြင်း၊ ညစ်ညူးစွာကျင့်ခြင်း၊ ကိလေသာပူပန်ခြင်း၊ ဆိုးညစ် သော တပ်မက်ခြင်း၊ ရုပ်တုကို ကိုးကွယ်ခြင်းဖြစ်သော လောဘလွန်ကျူးခြင်းတည်းဟူသော၊ မြေကြီးပေါ်မှာ ရှိသော သင်တို့၏ ကိုယ်အင်္ဂါတို့ကို သေစေကြလော့။

ကမ္ဘာပေါ်မှာရှိနေခြင်းဆိုတာသေခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ ကျမ်းစာက "" ဇာတိပကတိ၏ဇာတိပကတိသည်တပ်မက်ခြင်းရှိ၏။ ထို့ကြောင့်တမန်တော်ပေါလုကရောမ ၆ း ၆ ၌“ မြေကြီးသားတစ် ဦး” ကိုလူကြီးတစ် ဦး အဖြစ်ဖော်ပြခဲ့သည်ထိုမှတပါး၊ ငါတို့၏လူဟောင်းသည် ထိုသခင်နှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ အသေသတ်ခြင်းကို ခံပြီဟု ငါတို့သိကြ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ငါတို့သည် နောက်မှ အပြစ်တရား၏အစေကို မခံစေခြင်းငှါ၊ အပြစ်တရား၏ ကိုယ်ကို ဖျက်ဆီးမည်အကြောင်းတည်း။ လူဟောင်း (မြေကြီးသားတစ် ဦး) သည်ကောင်းကင်မှ ၀ ိညာဉ်အဖွဲ့ဝင်တစ် ဦး အနေဖြင့်သေ။ ပြန်လည်မွေးဖွားလာရမည်။ ရောမ ၆ း ၄ထိုမှတပါး၊ ငါတို့၏လူဟောင်းသည် ထိုသခင်နှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ အသေသတ်ခြင်းကို ခံပြီဟု ငါတို့သိကြ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ငါတို့သည် နောက်မှ အပြစ်တရား၏အစေကို မခံစေခြင်းငှါ၊ အပြစ်တရား၏ ကိုယ်ကို ဖျက်ဆီးမည်အကြောင်းတည်း။

ဘဝအသစ်ဖြင့်မွေးဖွားခြင်းမခံရသူတိုင်းသည်မာရ်နတ်၏ကလေးဖြစ်သည်။ နှုတ်ကပါဌ်တော်ကိုမလိုက်နာသောIsraelသရေလလူတို့အားနတ်ဆိုးများအဖြစ်ယေရှုမိန့်တော်မူခဲ့သည်။ အကယ်၍ လူများသည်ဘုရားသခင်ပေးသောအရာကိုမစားပါကထိုသူအပေါင်းတို့သည်မာရ်နတ်၏သားသမီးများဖြစ်ကြသည်။ စာတန်၏လှည့်ဖြားမှုကိုခံယူပြီးနောက်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်တွင်ကျူးလွန်သောဝိညာဉ်များသည်အဘယ်အရာဖြစ်ကြောင်းဖော်ပြသည်။ သူတို့၏အခြေအနေကိုမထိန်းသိမ်းသောဝိညာဉ်များသည်ဘုရားသခင်အားပြစ်မှားခဲ့သော်လည်းစာတန်သည်ဘုရားသခင့်တရားစီရင်ချက်ဖြစ်သည်။ အပြစ်ကျူးလွန်သောကောင်းကင်တမန်များသည်လောက၌သူတို့၏အလိုတော်ကို ၀ ိညာဉ်ဖြင့်သဘောပေါက်နားလည်လာပြီးသူတို့၏အတွေးများမှားနေသည်ကိုသတိပြုမိပြီးနောက်ပြန်လာကြသည်။
လူများသည်နောင်တယူပြီးခရစ်တော်ကိုလှေကားထစ်ဖြင့်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ပြန်လာနိုင်သည်။ သို့သော်စာတန်သည်“ မိမိဖြောင့်မတ်ခြင်း” ကိုဤကမ္ဘာပေါ်တွင် ဆက်လက်၍ ရရှိနိုင်ကြောင်းလှည့်စားနေသည်။ ထာဝရအသက်သည်လူတို့၏ဘ ၀ ကိုရရှိရန်မဟုတ်ဘဲဘုရားသခင်ပေးအပ်ထားခြင်းဖြစ်သည်။ သင်သည်လောဘကြီးသောကြောင့်သင်ကိုယ်တိုင်ကိုငြင်းပယ်ခြင်းမရှိပါကဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်သို့ပြန်သွားရန်မဖြစ်နိုင်ပါ။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်နောက်သို့လိုက်သောသူများနှင့်ပညတ်တရားကိုလိုက်နာသူများအကြားခြားနားချက်မှာသူတို့ကိုယ်တိုင်ငြင်းပယ်ခြင်းဖြစ်သည်။ ပညတ်တရားသည်ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်ကိုစောင့်ကြည့်ခြင်းအားဖြင့်ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုဖြည့်ဆည်းရန်ဖြစ်သည်။ သို့သော်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်နောက်သို့လိုက်သောသူများသည်ဇာတိပကတိကိုယ်ခန္ဓာမှသေဆုံးပြီး ၀ ိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်ထဲသို့အသစ်တဖန်မွေးဖွားလာသူများဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်ခရစ်တော်၌ရှိသောပညတ္တိကျမ်းမှလွတ်မြောက်ရန်နှင့်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် ဦး ဆောင်သည့်အတိုင်းသာအသက်ရှင်ရန်ဖြစ်သည်။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ ဦး ဆောင်မှုကိုကြားရန်ခရစ်တော်နှင့်အတူနေ့တိုင်းအသေခံကြောင်းသတိရရမည်။

 

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်