ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်ကလည်း၊ ယောက်ျားသည် တယောက်တည်းမနေကောင်း၊

ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်ကလည်း၊ ယောက်ျားသည် တယောက်တည်းမနေကောင်း၊ သူနှင့်တော်သော အထောက်အမကို သူဘို့ငါလုပ်ဦးမည်ဟု အကြံရှိတော်မူ၏။ ထာဝရရှင်ဘုရားသခင်သည် မြေတိရစ္ဆာန်တို့နှင့်၊ မိုဃ်းကောင်းကင်ငှက်အပေါင်းတို့ကို မြေဖြင့်ဖန်ဆင်း တော်မူပြီးလျှင်၊ လူသည် အဘယ်သို့ခေါ်ဝေါ်သမုတ်မည်ကို သိခြင်းငှာ၊ လူရှိရာသို့ ဆောင်ခဲ့တော်မူ၏။ လူသည် လည်း အသက်ရှင်သော သတ္တဝါအပေါင်းတို့ကို ခေါ်ဝေါ် သမုတ်သည့်အတိုင်း၊ နာမည်အသီးအသီးရှိကြ၏။  ထိုသို့လူသည် သားယဉ်အပေါင်းတို့ကို၎င်း၊ မိုဃ်းကောင်းကင် ငှက်အပေါင်းတို့ကို၎င်း၊ မိုဃ်းကောင်း ကင်ငှက်အပေါင်းတို့ကို၎င်း၊ သားရဲအပေါင်းတို့ကို၎င်း၊ အမည်ပေး၍မှည့်လေ၏။ သို့သော်လည်း လူနှင့်တော် သော အထောက်အမ မပေါ်မရှိသေး၊  ထိုအခါ ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် လူကို ကြီးသောအိပ်ခြင်းဖြင့် အိပ်စေတော်မူ၍၊ လူသည် အိပ်ပျော်စဉ်၊ နံရိုးတချောင်းကို ဘုရားသခင်ထုတ်ပြီးလျှင်၊ ထိုအရိုးအစားအသားကို စေ့စပ်စေတော်မူ၏။ ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် လူထဲကထုတ်သော နံရိုးဖြင့် လူမိန်းမကိုဖန်ဆင်း၍လူရှိရာသို့ ဆောင်ခဲ့ တော်မူ၏။ (ကမ္ဘာ ဦး ၂ း ၁၈-၂၂ တွင်)

ရသအရှင်တိအရှင်ရေးထားသည်၊ ယောက်ျားသည်အရေးတကွီးမနေကောင်း၊ တစ်ယောက်တည်းနေခြင်းသည်အထီးကျန်မဟုတ်တစ်ခုတည်းမဟုတ်၊ ၎င်းသည်" အစိတ်အပိုင်းတစ်ခု "ဖြစ်သည်။ ကောင်းသောအရာသည်ကောင်းသောအရာမဟုတ်၊ ကောင်းသောအရာသည်ဘုရားသခင့်ရှေ့တော်၌ကောင်းသောအရာမဟုတ်ပါ။ တစ်နည်းပြောရရင်ဘုရားသခင်ကဘုရားသခင့်အစီအစဉ်ကိုမဖြည့်ဆည်းပေးနိုင်ဘူး။ "အကူအညီ" ဆိုသည်မှာဇနီးကိုမဆိုလိုပါ၊ ၎င်းသည်အကူအညီလိုအပ်သည့်အခြားအရာတစ်ခုကိုဆိုလိုသည်။ ကမ္ဘာ ဦး ၂:၁၈ နှင့်ကမ္ဘာ ဦး ၂:၁၉ တွင်အကူအညီတောင်းထားသည်ထာဝရရှင်ဘုရားသခင်သည် မြေတိရစ္ဆာန်တို့နှင့်၊ မိုဃ်းကောင်းကင်ငှက်အပေါင်းတို့ကို မြေဖြင့်ဖန်ဆင်း တော်မူပြီးလျှင်၊ လူသည် အဘယ်သို့ခေါ်ဝေါ်သမုတ်မည်ကို သိခြင်းငှာ၊ လူရှိရာသို့ ဆောင်ခဲ့တော်မူ၏။ လူသည် လည်း အသက်ရှင်သော သတ္တဝါအပေါင်းတို့ကို ခေါ်ဝေါ် သမုတ်သည့်အတိုင်း၊ နာမည်အသီးအသီးရှိကြ၏။  

တိရိစ္ဆာန်များသည်နာမည်တစ်ခုရရှိရန်အာဒံ၏အကူအညီလိုအပ်ပြီးဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်တွင်ကျူးလွန်ခဲ့သောဝိညာဉ်များသည်လည်း ၀ င်ရောက်ရန်ခန္ဓာကိုယ်လိုအပ်သည်။ ထို့ကြောင့်၎င်းကိုအကူအညီအဖြစ်ရှင်းပြသည်။ အကူအညီလိုအပ်နေသည့်ဘာသာရပ်နှစ်မျိုး (အခန်းငယ် ၂ း ၁၈-၁၉) ရှိသည်။ ၎င်းတို့သည်မြေကြီး၏မြေဆီလွှာမှတည်ဆောက်ထားသောရိုင်းတိရိစ္ဆာန်များနှင့်ငှက်များဖြစ်ပြီးနောက်တစ်မျိုးမှာအာဒံမှခန္ဓာကိုယ်တစ်ခုဖန်တီးပြီးကမ္ဘာမြေသို့ကြွလာမည့်ဝိညာဉ်များဖြစ်သည်။ နောက်ဆုံးတွင်သက်ရှိအားလုံးသည်ယေရှုခရစ်၏အကူအညီလိုအပ်နေသည်။ သတ္တဝါများကိုမျိုးပွားရန်အကြောင်းပြချက်မှာခရစ်တော်၏တန်ခိုးတော်သည်ကူညီရန်ဖြစ်သည်။ အလုံးစုံတို့ကိုပြည့်စုံတော်မူသောသခင်ယေရှုခရစ်တည်း။
ကမ္ဘာ ဦး ၂ း ၂၀-၂၃ ၌ဖော်ပြထားသည်ထိုသို့လူသည် သားယဉ်အပေါင်းတို့ကို၎င်း၊ မိုဃ်းကောင်းကင် ငှက်အပေါင်းတို့ကို၎င်း၊ မိုဃ်းကောင်း ကင်ငှက်အပေါင်းတို့ကို၎င်း၊ သားရဲအပေါင်းတို့ကို၎င်း၊ အမည်ပေး၍မှည့်လေ၏။ သို့သော်လည်း လူနှင့်တော် သော အထောက်အမ မပေါ်မရှိသေး၊ ထိုအခါ ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် လူကို ကြီးသောအိပ်ခြင်းဖြင့် အိပ်စေတော်မူ၍၊ လူသည် အိပ်ပျော်စဉ်၊ နံရိုးတချောင်းကို ဘုရားသခင်ထုတ်ပြီးလျှင်၊ ထိုအရိုးအစားအသားကို စေ့စပ်စေတော်မူ၏။ ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် လူထဲကထုတ်သော နံရိုးဖြင့် လူမိန်းမကိုဖန်ဆင်း၍လူရှိရာသို့ ဆောင်ခဲ့ တော်မူ၏။ လူကလည်း၊ ယခု ဤသူသည်ငါ့အရိုးထဲကအရိုး၊ ငါ့အသားထဲက အသားဖြစ်၏။ လူထဲက ထုတ်သော ကြောင့် သူ့ကိုလူမိန်းမဟု ခေါ်ဝေါ်အပ်သည်ဟု ဆိုလေ၏။

ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် လူထဲကထုတ်သော နံရိုးဖြင့် လူမိန်းမကိုဖန်ဆင်း၍လူရှိရာသို့ ဆောင်ခဲ့ တော်မူ၏။ . ဆိုလိုသည်မှာမိန်းမ၏ (အပြစ်ရှိဝိညာဉ်) သည်ပထမယောက်ျားအာဒံမှခရစ်တော်၏သင်္ကေတမှထွက်ခွာခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ ဇာတိဖွားသတ္တဝါများသည်အသက်အကန့်အသတ်ရှိသည်။ ထို့ကြောင့်ဘုရားသခင်၏ပုံသဏ္ဌာန်တော်နှင့်အညီမွေးဖွားလာသောလူသားများသည်အကန့်အသတ်ဖြင့်သာအသက်ရှင်ခြင်းအားဖြင့်ထာဝရတည်ရှိသည်ကိုနားလည်ရမည်။ ထာဝရအသက်ကိုသိရှိခြင်းသည်ဘုရားသခင့်ပုံသဏ္ဌာန်ကိုပြန်လည်ပြုပြင်ရန်နည်းလမ်းဖြစ်သည်။
ထာဝရအသက်အတွက်အရာခပ်သိမ်း၏အရင်းအမြစ်ခရစ်တော်ဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်အားအာဒံနှင့်အာဒံမှမိန်းမကိုဖန်ဆင်းခဲ့ခြင်းမှာ“ လူသားအားလုံးသည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၌နတ်ဆိုးများဖြစ်ကြ၏။ ” ဘုရားသခင်က“ လူသားဖြစ်လာသောရာဇ ၀ တ်သားများသည်ကမ္ဘာပေါ်တွင်အသက်ရှင်။ သေရမည်” ဟုဆိုသည်။ လူသားများသည်ဤလောကသို့အဘယ်ကြောင့်ရောက်ရှိနေရကြောင်းနှင့်ခရစ်တော်မှတစ်ဆင့်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့အဘယ်ကြောင့်ပြန်လာရမည်ကိုကျွန်ုပ်တို့နားလည်ရမည်။
ကမ္ဘာ ဦး ၁:၂၆ ၌

တဖန်ဘုရားသခင်က ငါတို့ပုံသဏ္ဍာန်နှင့်အညီ တသဏ္ဍန်တည်း လူကို ဖန်ဆင်းကြစို့။ သူသည် ပင်လယ်ငါးတို့ကို၎င်း၊ မိုဃ်းကောင်းကင်ငှက်တို့ကို၎င်း၊ သားယဉ်တို့ကို၎င်း၊ မြေတပြင်လုံးနှင့်တကွ၊ မြေပေါ်မှာ တွားတတ်သော တိရစ္ဆာန်အပေါင်းတို့ကို၎င်း၊ အုပ်စိုးစေဟု အမိန့်တော်ရှိ၏။

ပြီးတော့ ၁ း ၂၇ မှာဘုရားသခင်ကယောက်ျားနဲ့မိန်းမကိုဖန်ဆင်းခဲ့တယ်။ ဆိုလိုသည်မှာဘုရားသခင်သည် ၁ း ၂၆ တွင်လူ (အာဒံ) နှင့်ယောက်ျားနှင့်မိန်းမကို ၁ း ၂၇ တွင်အာဒံမှတစ်ဆင့်ဖန်ဆင်းခဲ့သည်ဟုဆိုလိုသည်။ ၁ း ၂၇ မှအမျိုးသားနှင့်အမျိုးသမီးများသည်အာဒံနှင့် Eve ၀ ကိုရည်ညွှန်းခြင်းမဟုတ်ပါ။ သို့သော်ယောက်ျားနှင့်မိန်းမအားလုံးကိုကမ္ဘာပေါ်ရှိအာဒံမှမွေးဖွားလာသည်။ တနည်းအားဖြင့်၎င်းသည်အထီးနှင့်အမကိုဆိုလိုသည်၊ တိရိစ္ဆာန်များတွင်လိင်ခွဲခြားမှုနှင့်ယောက်ျားနှင့်မိန်းမတို့ကိုဆိုလိုသည်။ ဒီတော့ဒီကမ္ဘာပေါ်မှာမွေးဖွားတဲ့သက်ရှိအားလုံးဟာယောက်ျားနဲ့မိန်းမပဲ။ ကမ္ဘာ ဦး ၂:၂၄ တွင်လည်းအလားတူပင်။ထိုအကြောင်းကြောင့် ယောက်ျားသည် ကိုယ်မိဘကို စွန့်၍၊ ကိုယ့်ခင်ပွန်း၌မှီဝဲသဖြင့်၊ ထိုသူတို့သည် တသားတကိုယ်တည်း ဖြစ်ရလိမ့်မည်။.

ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် လူထဲကထုတ်သော နံရိုးဖြင့် လူမိန်းမကိုဖန်ဆင်း၍လူရှိရာသို့ ဆောင်ခဲ့ တော်မူ၏။ နံရိုးရပ်တည်ချက်ကဘာကိုဆိုလိုတာလဲ။ 1 ဓမ္မရာဇဝင် 6:34 ၌တည်၏တံခါးရွက်တရွက်လျှင် ပတ္တာနှစ်ခုစီဖြင့် လည်တတ်သော ထင်ရူးသား တံခါးရွက်နှစ်ရွက်တို့ကို၎င်း လုပ်လေ၏။
တံခါးတစ်ချောင်းသည်တစ်ခုနှင့်တစ်ခုဖြစ်သောကြောင့်တံခါးနှစ်ခုကိုအပိုင်းလေးပိုင်းဖြင့်ပြုလုပ်ထားသည်။ နှစ်ခုခေါက်နေကြသည်။ ခေါက်ထားသည့်နှစ်ခုအနက်တစ်ခုမှာဟီဘရူးဆဲလာဖြစ်သည်။ ဤသည်မြေအောက်ခန်း "ဘေးထွက်ခြမ်း" ၏အဓိပ္ပာယ်ကိုရှိပါတယ်။ ထင်းရှူးပင်တံခါး၏ဖော်ပြချက်သည်သင်္ဘောပေါ်တွင်အပြစ်ဖြေရာနေရာ၏ဖော်ပြချက်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်ပitိညာဉ်သေတ္တာ၏နံဘေးကိုရည်ညွှန်းသည်။
ထွက်မြောက်ရာ ၂၅ း ၁၂-၁၄ ရွှေလေးကွင်းကို သွန်း၍၊ သေတ္တာလေးထောင့်၌ တမျက်နှာ နှစ်ကွင်းစီ တပ်ရမည်။  အကာရှသားထမ်းဘိုးကို လုပ်၍ ရွှေနှင့်မွမ်းမံပြီးမှ၊  သေတ္တာထမ်းစရာဘို့ တဘက်တချက် ရွှေကွင်းထဲသို့ လျှိုထားရမည်။ theိညာဉ်သေတ္တာကိုသင်ကြည့်တဲ့အခါထောင့်လေးထောင့်မှာရွှေကွင်းတွေ၊ နှစ်ခုကဒီဘက်မှာ၊ နှစ်ခုကနောက်ဘက်မှာရှိတယ်။ ဤအခြမ်းနှင့်အခြားဘက်ခြမ်းဟီဘရူး "cella" ဖြစ်ကြသည်။
ထွက်မြောက်ရာ ၂၆:၂၀

ထိုအတူ တဲတော်မြောက်ဘက်၌ ကာရန်ပျဉ်ပြား နှစ်ဆယ်ရှိရမည်။   ထို့ကြောင့်တစ်ဖက်သည်တောင်ဘက်ကိုဆိုလိုသည်။ နောက်တစ်ခုကမြောက်ဘက်တွင်ဖြစ်သည်။ သန့်ရှင်းသောဘုရား၏သန့်ရှင်းသောဘုရား၌ခေရုဗိမ်နှစ်ပါးသည်အပြစ်ဖြေခြင်းကိုဖုံးအုပ်နေပြီး၊ One Side the ဟီဘရူးစကားလုံး“ ဆဲလာ” ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်နံရိုးသို့ဘာသာပြန်ခြင်းသည်အမှားဖြစ်သည်ဟုပြောနိုင်သည်။
"အကူအညီ" ဆိုသည်မှာဇနီးကိုမဟုတ်ဘဲအကူအညီလိုသည့်အခြားအရာတစ်ခုကိုဆိုလိုသည်။ တံခါး၏အခြားတစ်ဘက်သို့တံခါး၏အခြားအစိတ်အပိုင်းတစ်ခုဖြစ်သောခေါက်သောတံခါးဖြစ်သည်။ အာဒံသည်ဤလောကသို့ ၀ င်ရောက်သောအခါသူသည် (တံခါးတစ်ပိုင်း၏အစိတ်အပိုင်း) တစ်ခုဖြစ်လာခဲ့သည်။ ထို့ကြောင့်တံခါး၏အခြားအပိုင်း (ရာဇ ၀ တ်မှုစိတ်ဓာတ် - ဇနီး) သည်ဆက်စပ်နေသဖြင့်၎င်းသည်ပြည့်စုံသောတံခါးတစ်ခုဖြစ်သည်။
 အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်၎င်းသည်တံခါးများနှစ်ထပ်ဖြစ်သောကြောင့်၎င်းကိုတံခါးတစ်ခုဟုခေါ်သည်။ အကူအညီတစ်ခုမှာအမျိုးသမီးတစ် ဦး ဖြစ်သည်။ နံဘေးနံရိုးများကိုဖယ်ရှားပြီးမိန်းမသည်နံရိုးများဖြင့်ပြုလုပ်ထားခြင်းမဟုတ်ပါ၊ သို့သော်ထိုမိန်းမသည် (တံခါး၏အစိတ်အပိုင်း) ကိုအာဒံ (တံခါးနှစ်စုံ) မှပြုလုပ်သည်။ Coming One ၏သင်္ကေတအာဒံသည်ထိုစုံတွဲ၏တံခါးဖြစ်သည်။ မိန်းမသည်မိန်းမဖြစ်ခြင်းကြောင့်ထိုစုံတွဲသည်ကွဲကွာနေသည်။ ကမ္ဘာ ဦး ၂:၂၄ မှာပါထိုအကြောင်းကြောင့် ယောက်ျားသည် ကိုယ်မိဘကို စွန့်၍၊ ကိုယ့်ခင်ပွန်း၌မှီဝဲသဖြင့်၊ ထိုသူတို့သည် တသားတကိုယ်တည်း ဖြစ်ရလိမ့်မည်။ တ ဦး တည်းဖြစ်ရန်။ ဘုရားသခင်ကိုစွန့်ပစ်သောဝိညာဉ်များသည်ခရစ်တော်ထဲသို့ ၀ င်ရောက်ပြီးတလုံးတ ၀ တည်းဖြစ်လာလိမ့်မည်။
ကမ္ဘာ ဦး ၂:၂၁ ပါထိုအခါ ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် လူကို ကြီးသောအိပ်ခြင်းဖြင့် အိပ်စေတော်မူ၍၊ လူသည် အိပ်ပျော်စဉ်၊ နံရိုးတချောင်းကို ဘုရားသခင်ထုတ်ပြီးလျှင်၊ ထိုအရိုးအစားအသားကို စေ့စပ်စေတော်မူ၏။ ဘာသာပြန်လုပ်ငန်းစဉ်တွင်သူသည်နံရိုးများကို ယူ၍ သူတို့ကအသားများဖြစ်သည်ဟုထင်ခဲ့သည်။ “ အသား” ဟူသည့်စကားလုံးသည်သက်ရှိသတ္တဝါအားလုံးကိုဆိုလိုသည်။ ဘုရားသခင်သည်အာဒံနှင့်ကွဲကွာသောတံခါးကိုဘုရားသခင်ဖြည့်ဆည်းပေးသည်။ ထပ်မံဖြည့်စွက်ခြင်းဆိုသည်မှာကမ္ဘာပေါ်ရှိလူအားလုံးခရစ်တော်ထဲဝင်သည်ဟုဆိုလိုသည်။
အားလုံးခရစ်တော်ထံသို့ ၀ င်ရောက်နိုင်ရန်အတွက်စာချုပ်ချုပ်ဆိုရပါမည်။ ၎င်းသည်ယနေ့စံနှင့်ပtheိညာဉ်တရားသစ်ဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်နှင့်ပwhoိညာဉ်ဖွဲ့ထားသောပtheိညာဉ်တရားသစ်သည်သာခရစ်တော်ထဲဝင်သည်။ ပcovenantိညာဉ်တရားသစ်သည်သခင်ယေရှု၏အသားကိုစား။ ယေရှု၏အသွေးကိုသောက်ခြင်းဖြစ်သည်။ တစ်နည်းပြောရလျှင်ယေရှုနှင့်လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်အသေခံသူများသည်ပcovenantိညာဉ်တရားသစ်တွင်ပါဝင်သူများဖြစ်လာသည်။ သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်ခြင်းအားဖြင့်သန့်ရှင်းသူများသည်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သည်မဟုတ်၊ ကျွန်ုပ်၏အပြစ်များအတွက်ယေရှုအသေခံခဲ့သည်ဟုသခင်ယေရှုယုံကြည်သည်။ ကျွန်ုပ်သည်လည်းသခင်ယေရှုနှင့်အတူသေခြင်းမှကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သည်ဟုသခင်ယေရှုယုံကြည်သည်။

 

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်