ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည်လည်းအရှေ့မျက်နှာ၊ aဒင်အရပ်၌ဥယျာဉ်ကိုစိုက်ပျိုးပြီးလျှင်၊

ထာဝရအရှင် ဘုရားသခင်သည်လည်း အရှေ့မျက်နှာ၊ ဧဒင်အရပ်၌ဥယျာဉ်ကို စိုက်ပျိုးပြီးလျှင်၊ ဖန်ဆင်းတော်မူသောလူကို ထိုဥယျာဉ်၌ နေရာချတော်မူ၏။ ထိုမြေထဲက အဆင်းလှ၍၊ စားဘွယ်ကောင်းသော အပင်အမျိုးမျိုးကို ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင် ပေါက်စေတော်မူ၏။ ထိုဥယျာဉ်အလယ်၌ အသက်ပင်လည်းရှိ၏။ ကောင်းမကောင်းကို သိကျွမ်းရာအပင် လည်းရှိ၏။. (ကမ္ဘာ ဦး ၂: ၈-၉)

ဘုရားသခင်သည်လူကိုမြေကြီးပေါ်ကလူကိုဖန်ဆင်း။ သူ၏နှာခေါင်းထဲသို့အသက်တော်ကိုသွင်း။ လူကိုဖန်ဆင်းတော်မူသည်။ ဤသူသည်အာဒံဖြစ်၏။ ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်တွင်ပြစ်မှားသောဝိညာဉ်သည်မြေကြီးထဲသို့ဝင်သောသတ္တဝါဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၌ပြစ်မှားကျူးလွန်သောဝိညာဉ်များသည်အာဒံနောက်သို့လိုက်ကာကမ္ဘာမွေးဖွားသောသတ္တဝါများထဲသို့ ဝင်၍ လူသားများဖြစ်လာသည်။ ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၌ပြစ်မှားသောဝိညာဉ်များသည်မြေထဲသို့ ၀ င်သောအခါဝိညာဉ်သည်သေ။ စိုးလ်ဖြစ်လာသည်။ ၀ ိညာဉ်ချုပ်ထားသောကြောင့်ဘုရားသခင်နှင့်ဆက်ဆံရေးပျက်ပြားသည်။ ဒါကြောင့်သမ္မာကျမ်းစာက“ ၀ ိညာဉ်သေပြီ” လို့ပြောထားတယ်။ သေလွန်သောသူတို့ကိုရှင်သန်ရန်ဘုရားသခင်ကကောင်းချီးပေးသည်။ ဒါကofဒင်ဥယျာဉ်ပဲ။ ဘုရားသခင်သည်အာဒံကိုအသက်ပင်၏အသီးကိုစားရန်broughtဒင်ဥယျာဉ်သို့ခေါ်ဆောင်သွားခဲ့ပြီးစွမ်းအားတော်သက်ရောက်သည်။ ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်တွင်whatဒင်ဥယျာဉ်မှတဆင့်ဖြစ်ပျက်ခဲ့ရာများကိုကျွန်ုပ်တို့အားကောင်းမကောင်းသိစေရန်အပင်၏အသီးကိုမစားရန်ဘုရားသခင်ကရှင်းပြသည်။ထာဝရအရှင် ဘုရားသခင်သည်လည်း အရှေ့မျက်နှာ၊ ဧဒင်အရပ်၌ဥယျာဉ်ကို စိုက်ပျိုးပြီးလျှင်၊ ဖန်ဆင်းတော်မူသောလူကို ထိုဥယျာဉ်၌ နေရာချတော်မူ၏။ ဆိုလိုသည်မှာ၊ အာဒံသည်ကမ္ဘာပေါ်တွင်မွေးဖွားခဲ့ပြီးဘုရားသခင်ကAdamဒင်ဥယျာဉ်သို့ခေါ်ဆောင်သွားခဲ့သည်။ 2:15 ၌တည်၏

ထိုအခါ ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် လူကိုယူ၍ ဧဒင်ဥယျာဉ်ကို ပြုစုစောင့်ရှောက်စေခြင်းငှါ ထားတော်မူ၏။ တစ်နည်းပြောရရင်လူသားတွေဟာtheဒင်ဥယျာဉ်မှာမမွေးဖွားဘူး။ ဘုရားသခင်ကလူတွေကိုofဒင်ဥယျာဉ်မှာအစကတည်းကမဖန်ဆင်းခဲ့တဲ့အကြောင်းအရင်းကသူတို့ဟာဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ထဲဝင်ပြီးမင်းဒီလောကမှာဘာကြောင့်နေထိုင်ရတာလဲလို့စဉ်းစားလို့ပဲ။
နည်းလမ်း "အရှေ့" နှင့် "ကနဦး": အဆိုပါအရှေ့မျက်နှာ (Kedem ဟီဘရူး) ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည်ဧဒင်ဥယျာဉ်ထဲမှာနေတဲ့ဥယျာဉ်တော်အရှေ့မျက်နှာကိုစိုက်။ ယောရှု ၁၅ း ၅၊ အရှေ့ဘက်၌ သောဒုံအိုင်သည် ယော်ဒန်မြစ်ဝ တိုင်အောင် အရှေ့အပိုင်းအခြားဖြစ်၏။ မြောက်ဘက် အပိုင်းအခြားသည် ယော်ဒန်မြစ်သို့ဆင်းရာ သောဒုံအိုင် ကွေ့မှ ထွက်၍၊.ယောရှု ၁၈:၂၀၊ တရားသူကြီး ၆:၃၃ နှင့် ၃ ဓမ္မရာဇဝင် ၄:၃၀ တို့တွင်ဖော်ပြထားသောအရှေ့ဘက်သည်အရှေ့ဘက်ကိုရည်ညွှန်းသည်။
စကားမစပ်ဆာလံ ၅၅:၁၀ ထဲတွင် မြို့ရိုးပေါ်မှာ နေ့ညဉ့်မပြတ် သူတို့သည် လည် ကြပါပြီ။ မြို့ထဲမှာ ဆိုးညစ်သောအမှုနှင့် နှောက်ယှက် ခြင်း အမှုရှိကြပါ၏။. ထို့အပြင်ဆာလံ ၆၈:၃၃၊ ဆာလံ ၇၈: ၂ နှင့်သုတ္တံ့ ၈: ၂၂-၂၃ တို့တွင်“ မူလ၊ ရှေး” ဟူသောစကားလုံးကိုဟေဗြဲစကားလုံး Kedem နှင့်အသုံးပြုသည်။ ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည်eastဒင်အရပ်၌ဥယျာဉ်ကိုစိုက်ပျိုးပြီးလျှင်၊ အရှေ့ကိုprimaryဒင်ဥယျာဉ်ဟုအနက်ဖွင့်သင့်သည်။ ဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့ဒါကဖန်ဆင်းခြင်းအကြောင်းပြောပြတယ်။
ဒင် သည်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ကိုပုံဆောင်သည်။ Gardenဒင်ဥယျာဉ်သည်combinedဒင်ဥယျာဉ်နှင့်ဥယျာဉ်ပေါင်းစပ်ထားသောစကားလုံးဖြစ်သည်။ ဥယျာဉ်သည်ကမ္ဘာမြေကြီး၏အကြောင်းအရာများကိုပြောပြရန်ဖြစ်သည်။ တစ်နည်းပြောရလျှင်သမ္မာကျမ်းစာသည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၏လုပ်ဆောင်မှုများကိုကမ္ဘာမြေကြီးအားဖြင့်ပြောပြရန်ကြိုးစားသည်။

ထိုမြေထဲက အဆင်းလှ၍၊ စားဘွယ်ကောင်းသော အပင်အမျိုးမျိုးကို ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင် ပေါက်စေတော်မူ၏။ ထိုဥယျာဉ်အလယ်၌ အသက်ပင်လည်းရှိ၏။ ကောင်းမကောင်းကို သိကျွမ်းရာအပင် လည်းရှိ၏။ ဘုရားသခင်သည်အစအ ဦး ၌ကောင်းကင်နှင့်မြေကြီးကိုဖန်ဆင်းခဲ့ပြီးကောင်းကင်နှင့်မြေကြီးသည်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်နှင့်ရုပ်ဝတ္ထုကမ္ဘာကိုဆိုလိုသည်။ ပထမဆုံးပစ္စည်းပစ္စယကမ္ဘာသည်ရေစိမ်းဖြစ်သည်။ ရေထု၏အလယ်တွင်ပြတင်းပေါက် (ကောင်းကင်) နှင့်အတူရေကိုပြတင်းပေါက်အထက်နှင့်အောက်တွင်ရေအဖြစ်ခွဲခြားထားသည်။ တိရစ္ဆာန်များ၊ အပင်များနှင့်လူသားအပါအ ၀ င်အရာအားလုံးကိုရေမျက်နှာပြင်အောက်တွင်ရေဖြင့်ပြုလုပ်ထားသည်။ ၎င်းကိုပြတင်းပေါက်အောက်ရှိမြေအောက်ရေ (မြေရွှံ့ရေ) ဖြင့်စစ်ထုတ်ခြင်းအားဖြင့်မြေဟုခေါ်သည်၊ ရေကိုပင်လယ်ဟုခေါ်သည်။ ဒါကြောင့်လူတွေနဲ့တိရစ္ဆာန်တွေကိုမြေဆီလွှာထဲကနေတည်ဆောက်ခဲ့တာပါ။ ကောင်းမှုနှင့်မကောင်းမှုကိုသိသောအပင်အားပြတင်းပေါက်အောက်မှရေဖြင့်ပြုလုပ်သည်ဟုဆိုနိုင်ပါသည်။
ပြတင်းပေါက်အထက်မှရေနှင့်ပြတင်းပေါက်အောက်ရှိရေများသည်မူလတစ်ခုဖြစ်သည်။ မိုbelow်းမျက်နှာကြက်အောက်၌ရှိသောရေသည်၊ အသက်ပေတည်း။ ဘုရားသခင် ဆက်၍ ဝေမျှသည်။ အစအ ဦး ၌ဘုရားသခင်သည်ကောင်းကင်နှင့်မြေကြီးကိုဖန်ဆင်းခဲ့သည်။ တစ်နည်းအားဖြင့်သူသည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်မှရုပ်ပစ္စည်းကမ္ဘာကိုဝေမျှခဲ့သည်။ သူကအလင်းကိုဖန်တီးနှင့်အလင်းနှင့်မှောင်မိုက် shared ။ အလင်းသည်အသက်ဖြစ်သည်။ မှောင်မိုက်ကားသေခြင်းဖြစ်၏။ မိုabove်းကောင်းကင်အထက်ရေသည်အသက်ဖြစ်သည်၊ ကောင်းကင်အောက်ရှိရေသည်သက်မဲ့ဖြစ်သည်။ ပြတင်းပေါက်အောက်ရှိရေသည်မှောင်မိုက် ဖြစ်၍ ဘုရားသခင်ထံမှအလင်းမရှိသောကြောင့်ဘုရားသခင်မရှိဟုဆိုကြသည်။

ထိုမြေထဲက အဆင်းလှ၍၊ စားဘွယ်ကောင်းသော အပင်အမျိုးမျိုးကို ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင် ပေါက်စေတော်မူ၏။ ထိုဥယျာဉ်အလယ်၌ အသက်ပင်လည်းရှိ၏။ ကောင်းမကောင်းကို သိကျွမ်းရာအပင် လည်းရှိ၏။ အသက်ပင်သည်ofဒင်ဥယျာဉ်အလယ်တွင်ရှိသည်ကိုသင်တွေ့နိုင်ပါသည်။ ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းနိုင်သောအပင်လည်းရှိ၏။ အသက်ပင်သည်ပြတင်းပေါက်အထက်ရေကိုပုံဆောင်သည်။ ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်သည်ပြတင်းပေါက်ရှိရေကိုပုံဆောင်သည်။ Gardenဒင်ဥယျာဉ်သည်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ကိုပုံဆောင်သော်လည်းဤနိုင်ငံကိုကိုယ်စားပြုသည်။ တစ်နည်းပြောရလျှင်အသက်ပင်၏အသီးသည်ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ဖြစ်ပြီးကောင်းမကောင်းကိုသိသောအပင်၏အသီးသည်ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လာရန်စာတန်၏နှလုံးသားကိုကိုယ်စားပြုသည်။ သို့သော်ကမ္ဘာပေါ်ရှိofဒင်ဥယျာဉ်သည်ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်နှစ်ရပ်စလုံးဖြစ်သော်လည်းအသက်ပင်သည်ခရစ်တော်၌အသက်ရှင်ခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်၏အသီးသည်ကျွန်ုပ်တို့အားအပြစ်တရားကိုနားလည်စေသောပညတ်တရားကိုဆိုလိုသည်။
ထို့ကြောင့်အသက်ပင်သည်ဝိညာဉ်ကိုကယ်တင်သောအပင်ဖြစ်ပြီးကောင်းသောအရာနှင့်မကောင်းမှုကိုသိသောအပင်သည် ၀ ိညာဉ်သေပြီဟုညွှန်ပြသည်။ ဓမ်မဟောငျးကမျြးခတျေတှငျခရစျတျော (ဘ ၀ သစ်ပင်) သည်ပညတ္တိကျမ်း၌ (ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်) ၌ဖုံးကွယ်ထားသည်။ သို့သော်ဓမ္မသစ်ကျမ်း၌ဥယျာဉ်၌အသက်ပင်ကိုထုတ်ဖော်ပြသသကဲ့သို့၎င်းကိုပညတ္တိကျမ်းတွင်ဖော်ပြထားသည်။ Eveဝသည်အကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုစားခြင်းအကြောင်းမှာသူသည်ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လိုသောကြောင့်ဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်နှင့်တူလိုသောဆန္ဒသည်keepingသရေလလူမျိုးများသည်ဘုရားသခင့်ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုပညတ်တရားအားဖြင့်စောင့်ရှောက်နိုင်မည်ဟုထင်သကဲ့သို့တူညီသည် ဤသည် "မိမိကိုယ်ကိုဖြောင့်မတ်ခြင်း" ဖြစ်သည်။
အသက်ပင်၏အသီးဖြစ်သောယေရှုခရစ်ပေါ်ထွန်းသောအခါကျွန်ုပ်တို့သည်ကောင်းမကောင်းသိသောအပင်၏အသီးကိုမစားရပါ။ သင်သည်အသက်ပင်၏အသီးကိုသာစားရမည်။ အသက်ပင်သည်ယေရှုခရစ်တော်ထဲသို့ ၀ င်ရောက်ခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ တနည်းအားဖြင့်သင်သည်ခရစ်တော်နှင့်အတူမြှုပ်နှံခံရလိမ့်မည်။ သို့သော်သင်သည်အသက်ပင်၏အသီးကိုစားပြီးအပင်၏အသီးကို စား၍ ပညတ်တရား၏အမှတ်အသားဖြစ်သောမကောင်းမှုကိုသိလျှင်သင်ifဒင်ဥယျာဉ်မှဖယ်ရှားခံရလိမ့်မည်။ ချာ့ချ်က၎င်းသည်ဥပဒေကိုမလိုက်နာကြောင်းပြောဆိုသော်လည်း၎င်းသည်မည်မျှတရားဝင်သည်ကိုစဉ်းစားခြင်းနှင့်၎င်းကိုစောင့်ထိန်းခြင်းအားဖြင့်သာဖြစ်သည်။
“ ကောင်းကင်အောက်၌ရေဖြင့်ပြုလုပ်သောအရာအားလုံး” သည်ဘုရားသခင်မရှိဘဲဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လိုသောဂုဏ်သတ္တိများအားလုံးပါဝင်သည်။ သမ္မာကျမ်းစာကကမ္ဘာမြေကြီး၏အမှုအရာအကြောင်းပြောထားသည်။ သို့သော်ဘုရားသခင်မိန့်တော်မူရာကိုတိတိကျကျနားလည်ရန်ကောင်းကင်၏လုပ်ဆောင်မှုဟုအဓိပ္ပာယ်ကောက်ယူရမည်။ ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၏လုပ်ငန်းကိုနှုတ်ကပါဌ်တော်၌ဖုံးကွယ်ထားသည်။ ဒါဟာဝှက်ထားသောမှတဆင့်နားလည်သဘောပေါက်ရန်ဖြစ်ပါသည်။ ဒါဟာပြတင်းပေါက်အောက်ရှိရေမှတဆင့်ပြတင်းပေါက်အထက်ရေနားလည်သဘောပေါက်ရန်ဖြစ်ပါသည်။ အာဒံသည်ကြွလာတော်သူ၏ပုံသဏ္ဌာန်ဖြစ်သည်။ ယေရှုခရစ်သည်ကြွလာတော်မူလိမ့်မည်။ အာဒံသည်ပြတင်းပေါက်အောက်ရှိရေကိုပုံဆောင်သည်။ ယေရှုခရစ်သည်ပြတင်းပေါက်အထက်ရေကိုပုံဆောင်သည်။ ထို့ကြောင့်ခရစ်တော်သည်အာဒံ၌ပုန်းအောင်းခဲ့သည်။ ခရစ်တော်သည်cameဒင်ဥယျာဉ်အလယ်၌ကြွ လာ၍၊ အာဒံတွင်ကျွန်ုပ်တို့သည်မြေကြီးအသက်တာကိုရရှိပြီးခရစ်တော်၌မူကောင်းကင်ဘုံရှင်ဘ ၀ ကိုရရှိသည်။
Eveဝသည်ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်တစ်ပင်၏အသီးကိုစားခဲ့သည်ဟူသောအချက်ကဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်တွင် ၀ ိညာဉ်များသည်ဘုရားသခင်မရှိဘဲဘုရားသခင်နှင့်တူနိုင်ပြီးစာတန်၏လှည့်စားမှုကိုလိုက်နာခြင်းဖြစ်သည်။ Adamဝမှပေးသောကောင်းမကောင်းကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုအာဒံ စား၍ စားခဲ့ခြင်းမှာဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်မှလောကသို့ဝိညာဉ်တော်စေလွှတ်သောဝိညာဉ်များကြောင့်ခရစ်တော်၏အပြစ်များကိုခန်ဓာကိုယ်ပေးရခြင်းဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်အာဒံသည်နောင်လာမည့်လက္ခဏာတစ်ခုဖြစ်သည်။ ၀ ိညာဉ်ကိုကယ်တင်နိုင်သောခန္ဓာကိုယ်ကိုခရစ်တော်ပေးခဲ့သည်။ အ ဦး ဆုံးသောအာဒံမူကား၊ ဇာတိပကတိကိုယ်ကိုပေးတော်မူ၏။ ကိုယ်ခန္ဓာကိုချွတ်ပြီးဝိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်ကိုဝတ်ဆင်သူများသာကယ်တင်ခြင်းရကြသည်။ ဤအရာသည်ရော ၆ း ၄ တွင်ဖော်ပြထားသည်။

ထိုကြောင့်၊ အသေခံတော်မူခြင်း၌ ဗတ္တိဇံကို ခံသောအားဖြင့်၊ ထိုသခင်နှင့် အတူသင်္ဂြိုဟ်ခြင်းကို ခံကြ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ခရစ်တော်သည် ခမည်းတော်၏ ဘုန်းတန်ခိုးအားဖြင့် သေခြင်းမှထမြောက်တော် မူသည်နည်းတူ၊ ငါတို့သည်လည်း အသစ်သောအသက်၌ ကျင်လည်ရကြသတည်း။

 

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်