ကမ္ဘာ ဦး ၁ း ၆-၁၃ ၌『တဖန်ဘုရားသခင်က ရေအလယ်၌ မိုဃ်းမျက်နှာကြက်ဖြစ်စေ၊ ရေနှင့်ရေချင်းခြားနားစေဟု အမိန့်တော်ရှိသဖြင့်၊ မိုဃ်းမျက်နှာကြက်ကို ဘုရားသခင် ဖန်ဆင်းတော်မူ၍၊ မိုဃ်းမျက်နှာကြက်အောက်၌ရှိသောရေနှင့်၊ မိုဃ်းမျက်နှာကြက်အပေါ်၌ရှိသောရေကို ပိုင်းခြားတော်မူသည်အတိုင်းဖြစ်လေ၏။ မိုဃ်းမျက်နှာကြက်ကိုလည်း မိုဃ်းကောင်းကင်ဟူသောအမည်ဖြင့် ဘုရားသခင်ခေါ်ဝေါ် သမုတ်တော် မူ၍၊ ညဦးနှင့် နံနက်သည် ဒုတိယနေ့ရက်ဖြစ်လေ၏။ တဖန်ဘုရားသခင်က မိုဃ်းကောင်းကင်အောက်၌ရှိသော ရေစုဝေးစေ၊ ကုန်းပေါ်စေဟု အမိန့်တော် ရှိသည်အတိုင်း ဖြစ်လေ၏။ ကုန်းကိုမြေဟူသော အမည်ဖြင့်၎င်း၊ ရေစုဝေးရာကို ပင်လယ်ဟူသောအမည်ဖြင့်၎င်း၊ ဘုရားသခင် ခေါ်ဝေါ်သမုတ်တော်မူ၍ ထိုအမှုအရာကောင်းသည်ကို ဘုရားသခင်မြင်တော်မူ၏။ တဖန် ဘုရားသခင်က၊ မြေသည် မြက်ပင်ကို၎င်း၊ စပါးသီးကို ဖြစ်စေသော စပါးပင်ကို၎င်း၊ မြေပေါ် မှာ မျိုးစေ့ပါလျက် သစ်သီးမျိုးကို ဖြစ်စေသော သစ်ပင်ကို၎င်း၊ ပေါက်စေဟု အမိန့်တော်ရှိသည် အတိုင်း ဖြစ်လေ၏။ မြေသည်မြက်ပင်ကို၎င်း စပါးသီးမျိုးကို ဖြစ်စေသော စပါးပင်ကို၎င်း၊ မိမိ၌ မျိုးစေ့ပါလျက် သစ်သီးမျိုး ကို ဖြစ်စေသော သစ်ပင်ကို၎င်း ပေါက်စေ၏။ ထိုအမှုအရာကောင်းသည်ကို ဘုရားသခင်မြင်တော်မူ၍၊ ညဦးနှင့် နံနက်သည် တတိယနေ့ရက် ဖြစ်လေ၏။ 』
ကမ္ဘာ ဦး ၁ း ၆-၁၃ ၌『တဖန်ဘုရားသခင်က ရေအလယ်၌ မိုဃ်းမျက်နှာကြက်ဖြစ်စေ၊ ရေနှင့်ရေချင်းခြားနားစေဟု အမိန့်တော်ရှိသဖြင့်၊ မိုဃ်းမျက်နှာကြက်ကို ဘုရားသခင် ဖန်ဆင်းတော်မူ၍၊ မိုဃ်းမျက်နှာကြက်အောက်၌ရှိသောရေနှင့်၊ မိုဃ်းမျက်နှာကြက်အပေါ်၌ရှိသောရေကို ပိုင်းခြားတော်မူသည်အတိုင်းဖြစ်လေ၏။ မိုဃ်းမျက်နှာကြက်ကိုလည်း မိုဃ်းကောင်းကင်ဟူသောအမည်ဖြင့် ဘုရားသခင်ခေါ်ဝေါ် သမုတ်တော် မူ၍၊ ညဦးနှင့် နံနက်သည် ဒုတိယနေ့ရက်ဖြစ်လေ၏။ တဖန်ဘုရားသခင်က မိုဃ်းကောင်းကင်အောက်၌ရှိသော ရေစုဝေးစေ၊ ကုန်းပေါ်စေဟု အမိန့်တော် ရှိသည်အတိုင်း ဖြစ်လေ၏။ ကုန်းကိုမြေဟူသော အမည်ဖြင့်၎င်း၊ ရေစုဝေးရာကို ပင်လယ်ဟူသောအမည်ဖြင့်၎င်း၊ ဘုရားသခင် ခေါ်ဝေါ်သမုတ်တော်မူ၍ ထိုအမှုအရာကောင်းသည်ကို ဘုရားသခင်မြင်တော်မူ၏။ တဖန် ဘုရားသခင်က၊ မြေသည် မြက်ပင်ကို၎င်း၊ စပါးသီးကို ဖြစ်စေသော စပါးပင်ကို၎င်း၊ မြေပေါ် မှာ မျိုးစေ့ပါလျက် သစ်သီးမျိုးကို ဖြစ်စေသော သစ်ပင်ကို၎င်း၊ ပေါက်စေဟု အမိန့်တော်ရှိသည် အတိုင်း ဖြစ်လေ၏။ မြေသည်မြက်ပင်ကို၎င်း စပါးသီးမျိုးကို ဖြစ်စေသော စပါးပင်ကို၎င်း၊ မိမိ၌ မျိုးစေ့ပါလျက် သစ်သီးမျိုး ကို ဖြစ်စေသော သစ်ပင်ကို၎င်း ပေါက်စေ၏။ ထိုအမှုအရာကောင်းသည်ကို ဘုရားသခင်မြင်တော်မူ၍၊ ညဦးနှင့် နံနက်သည် တတိယနေ့ရက် ဖြစ်လေ၏။ 』
သမ္မာကျမ်းစာထဲရှိကောင်းကင်၌အဓိပ္ပါယ်သုံးမျိုးရှိသည်။ ၎င်းသည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၊ အာကာသကောင်းကင်နှင့်“ ကောင်းကင်မှမြေကြီး” ဖြစ်သည်။ ကောင်းကင် (အရှက်ကွဲခြင်း) နှင့် ပတ်သက်၍ သမ္မာကျမ်းစာကကျွန်ုပ်တို့သိသောကောင်းကင်အားလုံးသည်ရှက်ဖွယ်ဖြစ်သည်ဟုဆိုထားသည်။ ကောင်းကင်ပြာပြာကို Shameim လို့လည်းခေါ်ပြီးအပြင်ဘက်ကို Shameim လို့လည်းခေါ်ပြီးဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ကို Shameim လို့လည်းခေါ်ပါတယ်။ ထို့ကြောင့်၊ ကောင်းကင်သို့ရောက်သောအခါ၊ စစ်ပြီးကာလအခြေအနေကိုကြည့်ရှုစဉ်သုံးခုထဲမှတစ်ခုကိုစဉ်းစားခြင်းဖြင့်သင်ဆုံးဖြတ်ရမည်။ ကမ္ဘာ ဦး ၁ း ၁ သည်ကောင်းကင်နိုင်ငံတော်ကိုဆိုလိုသည်။
အဆိုပါမြေ (Eretz) အဖြစ်ကောင်းစွာနှစ်ခုအဓိပ္ပာယ်ရှိပါတယ်။ ၎င်းကိုနည်းလမ်းနှစ်မျိုးဖြင့်ဖော်ပြသည် - ရုပ်ဝတ္ထုကမ္ဘာနှင့်ကမ္ဘာမြေ။ ကမ္ဘာ ဦး ၁ း ၉၊『တဖန်ဘုရားသခင်က မိုဃ်းကောင်းကင်အောက်၌ရှိသော ရေစုဝေးစေ၊ ကုန်းပေါ်စေဟု အမိန့်တော် ရှိသည်အတိုင်း ဖြစ်လေ၏။ 』 ကမ္ဘာမြေသည် Eretz ဖြစ်၏။ ကမ္ဘာ ဦး ၁ း ၁၊『အစအဦး၌ ဘုရားသခင်သည် ကောင်းကင်နှင့် မြေကြီးကို ဖန်ဆင်းတော်မူ၏။』 နေပြည်တော်။ ထို့ကြောင့်ကမ္ဘာ ဦး ၁: ၁ သည်ရုပ်ပစ္စည်းကမ္ဘာကိုဆိုလိုသည်။ ,
ဘုရားသခင်ဖန်တီးထားသောဤကမ္ဘာကြီးသည်အချည်းနှီးဖြစ်ပြီးမြေကြီးထဲတွင်နက်ရှိုင်းသောရေထုထည်သာရှိသည်။ ရေထု၏အလယ်တွင်သူသည်မိုament်းမျက်နှာကြက်ကိုဖန်ဆင်းတော်မူ၏။ မိုament်းမျက်နှာကြက်ကိုဖန်ဆင်းတော်မူသည် မှစ၍ မိုit်းမျက်နှာကြက်အပေါ်၌ရေကို၎င်း၊ မိုament်းမျက်နှာကြက်အောက်၌ရှိသောရေနှင့်၊ မြေဆီလွှာသည်ရေအဖြစ်သို့ပြောင်းလဲသွားပြီးပင်လယ်သည်ပင်လယ်ဖြစ်လာသည်။ ကမ္ဘာ ဦး ၁ း ၆-၈ ပါစကားများသည်မြေကြီးပုံပြင်များသာမကကောင်းကင်ဘုံ၏ပုံပြင်များဖြစ်သည်။ ဒါပေမယ့်လူတွေဟာကောင်းကင်အကြောင်းကိုမပြောချင်ကြဘူး။ သခင်ယေရှုကဖာရိရှဲများအားကမ္ဘာမြေကြီးအကြောင်းကိုမယုံကြည်ကြောင်းပြောကြားခဲ့သည်။ သို့သော်ကောင်းကင်ဘုံအကြောင်းကိုပြောပြလျှင်သူတို့ယုံမည်လား။
မို်းမျက်နှာကြက်သည်ရေ၌ကျိန်းဝပ်တော်မူ၏။ ဘုရားသခင်၏ဘုရား (သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်) သည်ရေပေါ်တွင်အလုပ်လုပ်သည်။ ကမ္ဘာ ဦး ၁ း ၂၊
"မြေကြီးသည်အဆင်းသဏ္ဍာန်မရှိ၊ လွတ်လပ်လ ဟာဖြစ်၏။ နက်နဲရာအရပ်ကို မှောင်မိုက်ဖုံးလွှမ်း၍ ဘုရားသခင်၏ ဝိညာဉ်တော်သည် ရေမျက်နှာပြင်ပေါ်မှာ လှုပ်ရှားတော်မူ၏။”. ကမ္ဘာသည်ရုပ်ဝတ္ထုပစ္စည်းဖြစ်သည်။ မြေကြီးကိုထိတွေ့ခြင်းမရှိသောကြောင့်၎င်းသည်ရေစည်ကိုဆိုလိုသည်။ ရေအထက်တွင်အိပ်ခြင်းသည်ဆိုလိုသည်။ ဒီမှာအမှောင်ထုဆိုတာအကျဉ်းထောင်တစ်ခုလို့ဆိုလိုတယ်။ ဟေရှာယ ၄၂ း ၇၊『လက်ဆွဲလျက် ထောက်မမည်။ သင်သည် ကန်း သော မျက်စိတို့ကို ဖွင့်စိမ့်သောငှါ၎င်း၊ ချုပ်ထားသော သူတို့ကို လွှတ်စိမ့်သောငှါ၎င်း၊ မှောင်မိုက်၌နေသော သူတို့ကို အမိုက်ထောင်ထဲက နှုတ်ယူစိမ့်သောငှါ၎င်း၊ သင့်ကို လူများနှင့် ပဋိညာဉ်ဖွဲ့စရာဘို့၊ လူအမျိုးမျိုး လင်းစရာဘို့ ခန့်ထားမည်။』. အလားတူပဲဟေရှာယ ၆၁ း ၁ တွင်ဖော်ပြထားသည်။『ထာဝရဘုရား၏ ဝိညာဉ်တော်သည် ငါ့အပေါ် မှာ တည်တော်မူ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ဆင်းရဲသားတို့ အား ဝမ်းမြောက်စရာ သိတင်းကို ကြားပြောစေခြင်းငှါ၊ ငါ့ကို ဘိသိက်ပေးတော်မူပြီ။ နှလုံးကြေကွဲသောသူတို့၏ အနာကို စည်းစေခြင်းငှါ၎င်း၊ ဘမ်းသွားချုပ်ထားလျက် ရှိသော သူတို့အား လွှတ်ခြင်းအကြောင်းနှင့်၊ အကျဉ်းခံ လျက်ရှိသော သူတို့အား ထောင်တံခါးဖွင့်ခြင်း အကြောင်းကို ပြစေခြင်းငှါ၎င်း၊』 သမ္မာကျမ်းစာကလူ (၀ ိညာဉ်များ) ကိုထောင်ချခြင်းဟုဖော်ပြထားသည်။
ကမ္ဘာ ဦး ၁ ပါစကားများနှင့်မတူဘဲ၎င်းသည်လူသားများ (၀ ိညာဉ်များ) သည်ရွှံ့ရေဖြင့်ပိတ်မိနေခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ အလားတူပင်၎င်းသည်လူ့ကိုယ်ခန္ဓာသည်ရွှံ့ရေကဲ့သို့သောအရာတစ်ခုဖြစ်သည်ဟုကျွန်ုပ်တို့အားပြောထားသည်။ ဘုရားသခင် (သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်) သည်ရေကိုဝိုင်းရံပိတ်ဆို့စေသည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည်လောက၏နှုတ်ကပတ်တော် (ရေ) နှင့်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်အားဖြင့်ပိတ်မိနေကြောင်းတွေ့နိုင်ပါသည်။ ရေသည်မိုthe်းမျက်နှာကြက်အပေါ်၌၎င်း၊ အောက်၌၎င်း၊ ရေကဲ့သို့၎င်း၊ ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်သည်မိုthe်းကောင်းကင်နှင့်မြေကြီး၊ ကောင်းကင်ဘုံ၌ရှိသောစကားလုံးသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်နှင့်ပြည့်သောနှုတ်ကပတ်တော်ဖြစ်ပြီးမြေကြီးပေါ်ရှိစကားလုံးသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် (ဥပဒေ) မပါသောစကားလုံးဖြစ်သည်။ မြေကြီးထဲရှိထောင်ချောက်ရှိလူသားအားလုံးသည်ဘုရားသခင့်တရားတော်၌ပိတ်မိနေသည်။
ရေ၌ဘုရားသခင်သည်မိုthe်းမျက်နှာကြက်ကိုဖန်ဆင်းတော်မူ။ ၊ မြေကြီးပေါ်မှာမိုvisible်းကောင်းကင်မျက်နှာကြက်၌မြည်တမ်းစေခြင်းငှါ၎င်း၊ လူသားတွေနေထိုင်နိုင်တဲ့ပတ်ဝန်းကျင်တစ်ခုကိုသူဖန်တီးခဲ့တယ်။ ကမ္ဘာ ဦး ၁ း ၁၁-၁၂ ၌『တဖန် ဘုရားသခင်က၊ မြေသည် မြက်ပင်ကို၎င်း၊ စပါးသီးကို ဖြစ်စေသော စပါးပင်ကို၎င်း၊ မြေပေါ် မှာ မျိုးစေ့ပါလျက် သစ်သီးမျိုးကို ဖြစ်စေသော သစ်ပင်ကို၎င်း၊ ပေါက်စေဟု အမိန့်တော်ရှိသည် အတိုင်း ဖြစ်လေ၏။
12 မြေသည်မြက်ပင်ကို၎င်း စပါးသီးမျိုးကို ဖြစ်စေသော စပါးပင်ကို၎င်း၊ မိမိ၌ မျိုးစေ့ပါလျက် သစ်သီးမျိုး ကို ဖြစ်စေသော သစ်ပင်ကို၎င်း ပေါက်စေ၏။ 』
မျိုးစေ့သစ်ပင်နှင့်ဟင်းသီးဟင်းရွက်များမှတဆင့်လူသားများသည်အစားအစာရရှိရန်အတွက်မျိုးစေ့ကြဲပြီးစိုက်ပျိုးရမည်ကိုကျွန်ုပ်တို့တွေ့မြင်နိုင်သည်။ လူတို့သည်နှစ်စဉ်ရိတ်သိမ်းရန်မျိုးစေ့ကြဲသည်။ ကမ္ဘာ ဦး ၂ း ၁၅ တွင်
『ထိုအခါ ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် လူကိုယူ၍ ဧဒင်ဥယျာဉ်ကို ပြုစုစောင့်ရှောက်စေခြင်းငှါ ထားတော်မူ၏။』, ကမ္ဘာ ဦး ၃:၂၃ ပါ『လူသည် မိမိထွက်သော မြေ၌ လုပ်ရမည်အကြောင်း၊ ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် ဧဒင် ဥယျာဉ်ထဲက လွှတ်လိုက်တော်မူ၏။ 』. ။ ဘုရားသခင်သည်နှစ်စဉ်မျိုးစေ့ကြဲရန်၊ မျိုးစေ့ကြဲခြင်း၊ နားလည်သဘောပေါက်ရန်ကဘာလဲ တပည့်တော်များအားသခင်ယေရှုမိန့်တော်မူသည်မှာမျိုးစေ့ကြဲသူပုံဥပမာအားဖြင့်ဖန်ဆင်းခြင်းနှင့်ဖုံးကွယ်ထားသောကောင်းကင်လျှို့ဝှက်ချက်များကိုဖွင့်ပြတော်မူခဲ့သည်။
အကယ်၍ သင်သည်နှစ်စဉ်မျိုးစေ့များကိုကြဲခြင်းနှင့်စိုက်ပျိုးခြင်းအားဖြင့်အသက်ရှင်ပါက၊ သင်သည်အသက်ကြီးလာပြီးနောက်ဆုံးတွင်သေဆုံးလိမ့်မည်။ ဤအစားအစာသည်ထာဝရအစားအစာမဟုတ်ကြောင်းကိုသဘောပေါက်ရန်ဖြစ်သည်။ ပြီးတော့လူတွေသေရမယ့်ဒီကမ္ဘာပေါ်မှာဘာကြောင့်နေထိုင်ရတာလဲစဉ်းစားပါ။ ထို့ကြောင့်ထာဝရအသက်ရရန်ဘာလုပ်ရမည်ကိုသမ္မာကျမ်းစာကဆိုထားသည်။ ယော ၆ း ၂၇ တွင်『မုန့်ကို စား၍ဝသောကြောင့်သာ ရှာကြ၏။ ပျက်စီးတတ်သောအစာကိုရခြင်းငှါ မကြိုးစားကြနှင့်။ လူသားသည် သင်တို့အား ပေး၍ ထာဝရအသက်နှင့်အမျှ တည်တတ်သောအစာကိုရခြင်းငှါ ကြိုးစားကြလော့။ ထိုသားသည် ခမည်းတော်ဘုရား၏တံဆိပ်ခတ်ခြင်းကို ခံသောသူဖြစ်သည်ဟု မိန့်တော်မူ၏။ 』
မျိုးစေ့ကြဲသောဥပမာက“ ထာဝရအစာကိုလုပ်ကြလော့” ဟုဆိုသည်။ လူသားအားလုံးသည်ဘုရားသခင်ကိုစွန့်ခွာ။ ဤလောကသို့ ၀ င်ရောက်လာပြီးအမှောင်ထုထဲတွင်ပိတ်မိနေသည့်ဘဝတစ်ခုဖြစ်လာသည်။ ဆိုလိုသည်မှာလူသားများထာဝရအသက်ရှင်ရန်အစာရရှိရန်သူတို့သည်ဘုရားသခင်ကိုစွန့်ခွာ။ နောင်တယူခြင်း၊ လောက၏အဝတ်များကိုချွတ်ခြင်းနှင့်ခရစ်တော် (ခရစ်တော်) အတွက်အဝတ်အစားများဝတ်ဆင်သူများဖြစ်ကြောင်းသူတို့သဘောပေါက်ရမည်။ ကမ္ဘာ့အဝတ်အစားများကိုချွတ်ခြင်းကအဘိုးအိုသည်ယေရှုနှင့်အတူသေသည်ကိုဆိုလိုသည်။ ကျွန်ုပ်တို့ကိုယ်တိုင်လုပ်နိုင်သောအရာမဟုတ်ပါ။ ထို့ကြောင့်ကျွန်ုပ်တို့သည်ယေရှုနှင့်စည်းလုံးညီညွတ်ခြင်းကိုယုံကြည်ကြသည်။ ယုံကြည်ခြင်းအားဖြင့်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်ရ၏။ ယုံကြည်ခြင်းအားဖြင့်ကယ်တင်ခြင်းရရန်ယေရှုနှင့်အတူသင်္ဂြိုဟ်ခြင်းကိုခံရမည်။
ထာဝရတည်မြဲသောအစားအစာသည်ofဒင်ဥယျာဉ်ရှိအသက်ပင်၏အသီးဖြစ်သည်။ သို့သော်အာဒံနှင့်Eveဝတို့သည်မြွေ၏လှည့်စားမှုကြောင့်ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လာနိုင်သည်ဟုထင်မြင်ကြပြီးဘုရားသခင်၏အမိန့်များကိုချိုးဖောက်ကာintoဒင်ဥယျာဉ်မှလောကသို့ ၀ င်ရောက်ရန်ဆွဲထုတ်ခဲ့သည်။ ထိုနည်းတူစွာပင်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၏ပုံပြင်ကိုအစားထိုးခြင်းအားဖြင့်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၌နတ်ဆိုးများသည်စာတန်၏လှည့်ဖြားမှုကိုမခံရပ်နိုင်ဘဲဘုရားသခင်ကိုစွန့်ခွာရန်ကြိုးစားခြင်းကြောင့်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်မှလာပြီးကမ္ဘာသို့ ၀ င်ရောက်ခဲ့သည်။ ကမ္ဘာ ဦး ၃ း ၂၄ တွင်သူသည်ထိုသူကိုနှင်ထုတ်ခဲ့သည်။ အသက်ပင်လမ်းကိုစောင့်ရှောက်စေခြင်းငှါ၊ မီးစင်လက်နက်နှင့်တကွခေရုဗိမ်တို့ကိုဥယျာဉ်အရှေ့ဘက်၌ထားတော်မူ၏။ 』ခေရုဗိမ်သည်ကောင်းကင်တမန်ဖြစ်၏။ ခေရုဗိမ်တို့သည်အမြင့်ဆုံးသောဘုရား၏သေတ္တာတော်ကိုလွှမ်းမိုးသောကောင်းကင်တမန်နှစ်ပါးဖြစ်သည်။ သင်္ဘောထဲတွင်ပတ္တမြားနှစ်ပြား၊ အာရုန်၏လှံတံနှင့်မန္နမုန့်များရှိသည်။ ကောင်းကင်တမန်များကဥပဒေကိုပုံဆောင်သည်။ မီးဓားသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကိုဆိုလိုသည်။ အသက်ပင်၏အသီးကိုစားရန်ဓားဖြင့်သတ်ရမည်။ သန့်ရှင်းသော ၀ ိညာဉ်တော်အားဖြင့်ကျွန်ုပ်တို့သည်ပညတ်တရားမှလွတ်မြောက်လျှင်အသက်ပင်၏အသီးကိုမစားနိုင်ပါ။
အသက်ပင်၏အသီးသည်ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်ဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်မှာအမှောင်ထုထဲ၌နေသောသူများသည်မှောင်မိုက်ထဲမှထွက်လာရန်စစ်မှန်သောအလင်းကိုလင်းစေခြင်းဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်ဘုရားသခင်ကမျိုးစေ့ကြဲ။ အသီးအနှံများကိုရိတ်သိမ်းခြင်းအားဖြင့်ဘုရားသခင့်ကတိတော်များ၏အမှန်တရားကိုနားလည်သဘောပေါက်ခြင်းဖြစ်သည်ဟုသမ္မာကျမ်းစာကဆိုလိုသည်။『 မြေသည်မြက်ပင်ကို၎င်း စပါးသီးမျိုးကို ဖြစ်စေသော စပါးပင်ကို၎င်း၊ မိမိ၌ မျိုးစေ့ပါလျက် သစ်သီးမျိုး ကို ဖြစ်စေသော သစ်ပင်ကို၎င်း ပေါက်စေ၏။ 』 ဘုရားသခင်အားကောင်းသောအရာဟုပြောရခြင်း၏အကြောင်းရင်းမှာဘုရားသခင်အားစွန့်ခွာသူများသည်ဤကမ္ဘာသို့လာပြီးအသီးများကြဲရန်လာကြခြင်းဖြစ်သည်။ သို့သော်သေခြင်းတရားသည်သူတို့ဘဝကိုအဘယ်ကြောင့်ဤကမ္ဘာသို့လာရကြောင်းကိုသိသောကြောင့်နောင်တယူပြီးပြန်လာကြလိမ့်မည်။ ။ ဒါကြောင့်လျှို့ဝှက်ချက်ကိုဘုရားသခင့်ကြဲခြင်းတွင်ဖုံးကွယ်ထားပါတယ်။ ထိုအမှုကိုဘုရားသခင်မြင်တော်မူပြီ။
Comments
Post a Comment