နောင်လာလတံ့သောသူ၏ပုံသဏ္ဌာန်နှင့်အညီ၊(2)

အပြစ်တရားသည်ဤကမ္ဘာ၏အပြင်ဘက်မှအာဒံတစ်ပါးမှတစ်ဆင့် ၀ င်ရောက်လာသကဲ့သို့လူသားအားလုံးသည်ထိုနည်းဖြင့်အပြစ်ပြုခဲ့သကဲ့သို့အာဒံသည်ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်၏အသီးကိုစားခဲ့သည်။ သို့သော်သူကျူးလွန်သောအပြစ်ကိုမကျူးလွန်ခဲ့ပါ။ သူ၏သားစဉ်မြေးဆက်။ ချာ့ချ်၏သင်ကြားမှုသည်Adamဒင်ဥယျာဉ်ကိုအာဒံမှတစ်ဆင့်လောကသို့ ၀ င်ရောက်သည်ဟုပြောဆိုခြင်း၏အာရုံစူးစိုက်မှုကိုအာရုံစိုက်ရန်ဖြစ်သည်။ ရောမမြို့သားများထံတမန်တော်ရှင်ပေါလုက“ နောင်လာလတံ့သောသူ၏အခြင်းအရာကား၊ ကျွန်ုပ်တို့သည်အခန်းငယ် ၁၂ တွင်“ အဘယ်ကြောင့်” ဆိုသောအချက်ကိုကျွန်ုပ်တို့သတိပြုသင့်သည်။ “ သို့ဖြစ်၍ လူသည်အပြစ်တရားအားဖြင့်ဤလောကသို့ ဝင်၍၊ အပြစ်တရားအားဖြင့်သေခြင်းတရားသည်ဝင်သကဲ့သို့၊ လူအပေါင်းတို့သည်အပြစ်ရှိသောကြောင့်သေခြင်းသို့ရောက်ရကြ၏။ 6-11 『ငါတို့သည် အကျိုးနည်းရှိစဉ်တွင် အချိန်တန်မှ ခရစ်တော်သည် မတရားသောသူတို့အတွက်ကြောင့် အသေခံတော်မူ၏။ ဖြောင့်မတ်သောသူအတွက်ကြောင့် အသေခံ မည့်သူရှိခဲ၏။ သူတော်ကောင်းအတွက်ကြောင့် အသေခံ ဝံ့သောသူရှိကောင်းရှိလိမ့်မည် မှန်စေတော့။ ငါတို့သည် အပြစ်ရှိစဉ်ပင်၊ ခရစ်တော်သည် ငါတို့အတွက်ကြောင့် အသေခံတော်မူသည်ဖြစ်၍၊ ဘုရား သခင်သည် ငါတို့ကို အဘယ်မျှလောက်ချစ်တော်မူသည်ကို ငါတို့အား ထင်ရှားစွာပြတော်မူ၏။ သို့ဖြစ်၍ ယခုတွင် အသွေးတော်အားဖြင့် ဖြောင့်မတ်ရာသို့ ရောက်ပြီးမှ၊ ထိုသခင်အားဖြင့် အပြစ် ငရဲမှ ကယ်ချွတ်တော်မူခြင်းသို့ ရောက်မည်ဟုသာ၍ မြော်လင့်စရာရှိ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ရန်သူဖြစ်လျက်ပင် ဘုရားသခင်၏ သားတော်အသေခံတော်မူခြင်းအားဖြင့်၊ ငါတို့ သည် ဘုရားသခင်နှင့် မိဿဟာယဖွဲ့ခြင်း ကျေးဇူးတော်ကိုခံရသည်မှန်လျှင်၊ မိဿဟာယဖွဲ့ပြီးမှ၊ အသက်တော် အားဖြင့် ကယ်တင်တော်မူခြင်းသို့ ရောက်မည်ဟုသာ၍ မြော်လင့်စရာရှိ၏။ ထိုမျှမက၊ ငါတို့သခင်ယေရှုခရစ်အားဖြင့် မိဿဟာယဖွဲ့ရာ ကျေးဇူးကိုယခုခံပြီးလျှင်၊ ထိုသခင်အား ဖြင့် ဘုရားသခင်၌ ဝါကြွားဝမ်းမြောက်ခြင်းရှိကြ၏။ 』 တမန်တော်ရှင်ပေါလုကရောမ ၅ း ၁၂ တွင်“ ထို့ကြောင့်အဘယ်ကြောင့်” သည်အထက်ပါကျမ်းချက်၏ရလဒ်ဖြစ်သည်။ ယခင်သည်ရောမ ၅ း ၆-၁၁ မှဖြစ်သည်။ သခင်ယေရှုခရစ်တော်သည်ကျွန်ုပ်တို့အတွက်ရွေးနုတ်ဖိုးအဖြစ်မိမိကိုယ်ကိုဘုရားသခင်ထံအပ်နှံခဲ့ပြီးဘုရားသခင်နှင့်ပြန်လည်သင့်မြတ်စေခဲ့သည်။ " အကယ်၍ ကျွန်ုပ်တို့သည်ရန်သူများဖြစ်ခဲ့လျှင်သားတော်၏သေခြင်းအားဖြင့်ဘုရားသခင်နှင့်ပြန်လည်သင့်မြတ်လာလျှင်၊ ပြန်လည်ရင်ကြားစေ့ရေးဖြစ်လျှင်သူ၏အသက်တာအားဖြင့်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်လိမ့်မည်။ ဆိုလိုသည်မှာလူအားလုံးသည်ဘုရားသခင်နှင့်ပြန်လည်သင့်မြတ်လာပြီဖြစ်သည်။ “ ဘုရားသခင်၏မေတ္တာတော်လမ်း” သည်“ အဘယ်ကြောင့်” နှင့်တိုက်ရိုက်ဆက်နွယ်နေသည်။ ရှေ့ဆက်ဝါကျ၏အကြောင်းရင်းနှင့်ရလဒ်အကြောင်းပြောသောအခါ“ Wherefore” ကိုမကြာခဏအသုံးပြုသည်။ သို့သော်ဤတွင်သင်ဤသို့စဉ်းစားရန်လိုသည် -“ သို့ဖြစ်၍ လူတစ်ယောက်သည်အပြစ်တရားအားဖြင့်ဤလောကသို့ ဝင်၍၊ လူအပေါင်းတို့သည်အပြစ်ရှိသောကြောင့်သေခြင်းသို့ရောက်ရကြ၏။ ရောမ ၅: ၆-၁၁ ပါအကြောင်းအရာသည်လူသားတို့အတွက်ရွေးနုတ်ဖိုးပူဇော်သက္ကာအဖြစ်ယေရှုခရစ်အသေခံတော်မူသောနည်းဖြင့်အာဒံသည်အပြစ်တရားကိုလောကသို့ဆောင်ခဲ့သည်ဟုဆိုထားသည်။ ရောမ ၅ း ၁၄ မှာ 『သို့သော်လည်း အာဒံလက်ထက်မှစ၍ မောရှေလက်ထက်တိုင်အောင် သေခြင်းတရားသည် အစိုးရ၏။ အာဒံပြစ်မှားသည်နည်းတူ မပြစ်မှားသော သူတို့ကိုပင် အစိုးရ၏။ ထိုအာဒံသည် နောက်လာလတံ့သောသူ၏ ပုံပမာဖြစ်သတည်း။ 』 အာဒံကဲ့သို့လူတိုင်းဤလောကသို့အပြစ်နှင့် ၀ င်ရောက်လာပြီးအာဒံသည်လည်းအပြစ်တရားဖြင့်ဤလောကသို့ဝင်လာပြီးရွေးနုတ်ဖိုးပူဇော်သက္ကာယေရှုခရစ်နှင့်အတူတူပင်။ သို့သော်ရောမ ၅ း ၁၄ တွင်“ သို့သော်လည်းအာဒံလက်ထက်မောရှေလက်ထက်တိုင်အောင်သေခြင်းတရားသည်အစိုးရ၏။ ထိုသူသည်ဖြစ်လတံ့သောအာဒံပြစ်မှားသည်နည်းတူမပြစ်မှားသောသူတို့ကိုပင်အစိုးရ၏။ ဤကျမ်းပိုဒ်ကိုကြည့်လျှင် ဘုရားရှိခိုးကျောင်းမှလူများက“ ကျွန်ုပ်သည်အာဒံကြောင့်အပြစ်သားဖြစ်ခဲ့ပြီ” ဟုထင်သော်လည်းအာဒံ၏သားစဉ်မြေးဆက်များသည်အာဒံကဲ့သို့ရာဇ ၀ တ်မှုများမကျူးလွန်ခဲ့ပါ။ ရောမ ၅ း ၁၄ တွင်သေခြင်းသည်အာဒံမှမောရှေလက်သို့ရောက်သည်ဟုဆိုထားသည်။ မည်သို့ပင်ဆိုစေကာမူအာဒံမှမောရှေအထိအာဒံ၏အပြစ်ကျူးလွန်မှုကိုမကျူးလွန်သောသူများအတွက်သေသည်။ တစ်နည်းပြောရရင်အာဒံကြောင့်လူတိုင်းသေတာမဟုတ်ဘူးဆိုတာထင်ရှားလာတယ်။ အာဒံကြောင့်မဟုတ်ဘဲသူတို့၏အပြစ်ကြောင့်အာဒံ၏သားစဉ်မြေးဆက်များသေကြရသည်။ လူတို့၏ကမ္ဘာသည်အပြစ်၏အမွေအရာကဲ့သို့သောအရာများကိုဖယ်ရှားပစ်သော်လည်းဘုရားသခင်အားအပြစ်များကိုအမွေဆက်ခံသူအဖြစ်လွဲချော်ကြသည်။ အဆိုပါစကားစု "လာမည့်သူကို၏ပုံသဏ္ဌာန်သောသူအာဒံ" "ကဲ့သို့တူညီသော" ကိုဆိုလိုသည်။ အာဒံနှင့်ယေရှုခရစ်သည်တူညီသောသဘောဖြင့်တူညီခြင်းနှင့်တူသည်ဟုဆိုသည်။ အာဒံတွင်လည်းယေရှုခရစ်၏ပုံသဏ္ဌာန်ရှိသည်။ သို့သော်လူတို့သည်ထိုအရာအားလုံးကိုလျစ်လျူရှုပြီးအာဒံကိုအပြစ်သားများပြောသောစကားလုံးအဖြစ်နားလည်သည်။ အသင်းတော်နှင့်ခရစ်တော်သည်တစ်လုံးတည်းဖြစ်သည်။ အာဒံနှင့်Eveဝတို့သည်လည်းမူလကဖြစ်သည်။ 5ဖက် ၅ း ၃၀-၃၂ တွင်တမန်တော်ပေါလုကအာဒံနှင့် Eve ၀ တို့၏ဆက်ဆံရေးသည်ချာ့ချ်နှင့်ခရစ်တော်အကြားရှိကြောင်းရှင်းပြသည်။ Eve ၀ သည်အာဒံမှပေါ်လာခြင်းသည်အာဒံသည်ခရစ်တော်ကိုပုံဆောင်သည်၊ Eve ၀ သည်ဘုရားကျောင်းကိုကိုယ်စားပြုသည်ဟုဆိုထားသည်။ ထို့ကြောင့်ကျွန်ုပ်တို့သည်အာဒံသည်ခရစ်တော်ကိုကိုယ်စားပြုကြောင်းရှင်းရှင်းလင်းလင်းနားလည်နိုင်သည်။ တမန်တော်ရှင်ပေါလုက“ ငါခရစ်တော်နှင့်ဘုရားရှိခိုးကျောင်းတို့၏ဆက်ဆံရေးအကြောင်းပြောနေသည်မှာဤနက်နဲသောအရာဖြစ်ပေသည်” ဟုပြောခဲ့သည်။ ခရစ်တော်နှင့်အသင်းတော်သည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၌တလုံးတ ၀ တည်းဖြစ်သည်။ ofဒင်ဥယျာဉ်ကိုကျွန်ုပ်တို့ကြည့်တဲ့အခါအာဒံဘာကြောင့်ဒီကမ္ဘာကိုရောက်လာရတာလဲလို့စဉ်းစားလို့ရပြီ။ အာဒံ (ခရစ်တော်) သည်သူ၏အသင်း ၀ င်များ (အပြစ်ရှိသည့် ၀ ိညာဉ်) ကိုကယ်တင်ရန်ရောက်လာသည်။ ခရစ်တော်၏ထိုအဖွဲ့ဝင်သည်အဘယ်ကြောင့်ဤလောကသို့ကြွလာခဲ့သနည်း။ ဘုရားကျောင်းကိုကိုယ်စားပြုသောEveဝသည်andဒင်ဥယျာဉ်တွင်ကောင်းသောအရာနှင့်အဆိုးကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုစားခဲ့ခြင်းဖြစ်သည်ဟုလူတို့ပြောကြသည်။ သို့ဆိုလျှင်တမန်တော်ပေါလုက၎င်းသည်ခရစ်တော်နှင့်ချာ့ချ်အကြားဆက်နွယ်မှုဖြစ်ကြောင်းနှင့်၎င်းသည်အလွန်နက်နဲသောအရာဖြစ်သည်ဟုပြောနိုင်သလော။ အာဒံသည်ခရစ်တော်ကိုပုံဆောင်သည်။ အာဒံသည်အပြစ်အတွက်နာမ်စားဖြစ်ပြီးခရစ်တော်သည်ကယ်တင်ခြင်း၏အသံထွက်ဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်သည်အပြစ်အားလုံးကိုပခုံးပေါ်တင်ခဲ့သည်။ လူတွေကအာဒံကလူတွေကိုအပြစ်အားလုံးကိုပေးတယ်လို့ပြောရင်ယေရှုကသူတို့အားလုံးကိုယူလိုက်တယ်။ ယေရှုခရစ်သည်လောက၏အပြစ်အားလုံးကိုယူဆောင်ခဲ့ပြီးအာဒံသည်လည်းတစ်စုံတစ်ခုသယ်ဆောင်ခဲ့ရသည်။ အာဒံသည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်တွင်ပထမ ဦး ဆုံးအပြစ်တရားကိုထမ်းဆောင်ခဲ့ကာကိုယ်ခန္ဓာထဲသို့ ၀ င်ရောက်ပြီးအသက်၏ခန္ဓာကိုယ်အဖြစ်အပြစ်၏လမ်းကြောင်းအဖြစ်ပြုမူခဲ့သည်။ ၀ ိညာဉ်တော်၏မူလအစနှင့် ပတ်သက်၍ သီအိုရီ (၃) ခုရှိသည်။ ဖန်ဆင်းခြင်း၊ အမွေနှင့်ကြိုတင်တည်ရှိမှုသီအိုရီ (၃) ခုရှိသည်။ ချာ့ချ်အများစုသည်ဖန်ဆင်းခြင်းသီအိုရီကိုယုံကြည်ကြသည်။ တစ်နည်းဆိုရသော်ဘုရားသခင်သည်ကလေးတစ်ယောက်မွေးဖွားတိုင်းဝိညာဉ်တော်ကိုဘုရားသခင်ထည့်သွင်းသည်ဟုယုံကြည်ကြသည်။ လူသားများသည်မွေးဖွားခြင်းမှအပြစ်သားများဖြစ်လာသည်။ ဘုရားသခင့်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကိုသူတို့၏ဇာတိထဲသို့သွင်းခြင်းအားဖြင့်သူတို့သည်အပြစ်သားများဖြစ်လာသလား။ ဖန်ဆင်းခြင်းသီအိုရီအရ၊ ဘုရားသခင်ဖန်တီးသော ၀ ိညာဉ်သည်လူသားတစ် ဦး မွေးဖွားသည်နှင့်တစ်ပြိုင်နက်အပြစ်ပြုတတ်သော ၀ ိညာဉ်အဖြစ်သို့ပြောင်းလဲသွားသည်။ ဖန်ဆင်းခြင်းကိုသင်ယုံကြည်ပါကဘုရားသခင်သည်သင့်အားအပြစ်သားသောဝိညာဉ်ကိုဖန်ဆင်းခဲ့သည်။ ဘုရားသခင်သည်အဘယ်ကြောင့်ခရစ်တော်ကိုကားတိုင်ပေါ်တွင်အသေခံရန်စေလွှတ်ခဲ့သနည်း။ ယုတ္တိမရှိဘူး ဘုရားသခင်ဖန်တီးထားသောစင်ကြယ်သောသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်သည်လူ့ခန္ဓာကိုယ်ထဲသို့ဝင်သောအခါသူသည်အပြစ်နှင့်ညစ်ညမ်းလာသည်ကိုကျွန်ုပ်တို့သိသော်လည်းသူပြုလုပ်ခဲ့သည်ဟုသာဆိုပါသည်။ ဘုရားသခင်သည်ဤမျှအရည်အချင်းမရှိသလော။ ဒါကြောင့်ဖန်ဆင်းခြင်းသီအိုရီကမှားယွင်းတဲ့သီအိုရီတစ်ခုပါ။ ဖန်ဆင်းခြင်းသီအိုရီကဘုရားသခင်အားသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်အားဖြင့်မသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ဖြစ်စေသောသွယ်ဝိုက်။ တာ ၀ န်ရှိသူတစ် ဦး ဖြစ်စေရန်ဖြစ်သည်။ တစ်နည်းအားဖြင့်လူသားများသည်အတိုင်းအဆမဲ့တန်ခိုးရှင်ဘုရားသခင်အားအရည်အချင်းမရှိသောဘုရားသခင်အဖြစ်ပြောင်းလဲစေသည်။ ဤပြproblemနာရှိနေသော်လည်းယနေ့ချာ့ချ်သည်ဖန်ဆင်းခြင်းသီအိုရီကိုယုံကြည်သည်။ ဒုတိယအချက် - တည်ရှိမှုမတိုင်မီသီအိုရီသည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်တွင် ၀ င်ရောက်လာသော ၀ ိညာဉ်များရှိသည်ဟူသောအယူအဆဖြစ်သည်။ ၂ ပေ ၂ း ၄ နှင့်ယုဒ ၁: ၆ ပါစကားများသည်ဤတွင်အကျုံးဝင်သည်။ ဒါကြောင့်ဘုရားသခင်ကခရစ်တော်ကိုရွေးနုတ်ဖိုးပေးရန်စေလွှတ်လိုက်တာအမှန်ပဲ။ နာမ်ဝိညာဉ်ကမ္ဘာသည်လွတ်လပ်သောကမ္ဘာဖြစ်ပြီးရုပ်ဝတ္ထုကမ္ဘာသည်ချည်နှောင်ထားသောကမ္ဘာဖြစ်သည်။ ၀ ိညာဉ်သည်နာမ်ဝိညာဉ်လောကတွင်ရှိရမည်။ တစ်နည်းပြောရလျှင်၊ ခန္ဓာကိုယ်အတွင်း၌ရှိသောဝိညာဉ်သည်အဘယ့်ကြောင့်ဆိုသော်၎င်းသည်ချည်နှောင်ခြင်းကြောင့်ဖြစ်သောကြောင့်ဖြစ်သည်။ တစ်နည်းအားဖြင့် ၀ ိညာဉ်သည်အပြစ်ပြုခဲ့သောကြောင့်၎င်းသည်ကိုယ်ခန္ဓာ (ကျောက်စိမ်း) တွင်ထောင်ချခံခဲ့ရသည်ဟုဆိုနိုင်သည်။ ဘုရားသခင်လိုဖြစ်ချင်တဲ့သူတွေကိုဘုရားသခင်ဒဏ်ခတ်တယ်။ ဒီသီအိုရီကလူတွေဟာအရင်ဘဝကိုနားလည်မှုလွဲခြင်းများကိုဖြစ်ပေါ်စေနိုင်သည်။ ၎င်းသည်လူ၏အတိတ်ဘ ၀ ကိုမဟုတ်ဘဲလူ၌ ၀ ိညာဉ်တော်ရှိခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ ၀ ိညာဉ်သည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်သို့ပြန်သွားသည်။ တတိယအချက်မှာ၎င်းသည် ၀ ိညာဉ်၏အမွေဆက်ခံခြင်းသီအိုရီဖြစ်ပြီး၎င်းသည်မိဘများမှအမွေဆက်ခံခြင်းဖြစ်သည်။ သခင်ယေရှုသည်သန့်ရှင်းသော ၀ ိညာဉ်တော်အားဖြင့်ပceivedိသန္ဓေစွဲ။ မွေးဖွားလာသည်။ ဒါကြောင့်ဒီအယူဝါဒမမှန်ပါ။ ယနေ့အသင်းတော်များနှင့်ဟောပြောပွဲများသည် ၀ ိညာဉ်ဖန်တီးခြင်းသီအိုရီကိုလက်ခံသည်။ ၀ ိညာဉ်ဖန်တီးခြင်းသီအိုရီတွင်ပြproblemsနာများရှိသော်လည်း၊ သူတို့သည် ၀ ိညာဉ်တော်တည်ရှိခြင်းသီအိုရီကိုလက်မခံပါ။ အကယ်၍ လူများသည်ပထမ ဦး ဆုံးခလုတ်ကိုမှားယွင်းစွာထည့်မိပါကရုပ်ပုံတစ်ခုလုံးပြန့်သွားသည်။ ကမ္ဘာ ဦး ၁-၃ ၌ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၏အမှုတော်ကိုဖော်ပြထားသည်။

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်