အပျိုကညာဆယ် ဦး ၏ပုံဥပမာဟူမူကား၊
ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ 25:1-4『 ထိုအခါ ကောင်းကင်နိုင်ငံတော်သည်ကား၊ မင်္ဂလာဆောင်လုလင်ကို ခရီးဦးကြိုပြုအံ့သောငှါ မီးခွက်ကို ကိုင်ယူ၍ ထွက်သွားသောသတို့သမီးတကျိပ်နှင့်တူ၏။ ထိုသတို့သမီးတို့တွင် ငါးယောက်သည် ပညာသတိရှိကြ၏။ ငါးယောက်မူကား အမိုက်ဖြစ်ကြ၏။ မိုက်သောသူတို့သည် မီးခွက်တို့ကိုသာယူ၍ ဆီကို မယူကြ။ ပညာသတိရှိသောသူတို့မူကား၊ မီးခွက်နှင့်တကွ ဘူး၌ပါသောဆီကိုလည်း ယူကြ၏။ 』
ကျမ်းချက်၏စကားများကိုယေရှုအဘယ်သူအားမိန့်တော်မူသည်ကိုသိရန်အလွန်အရေးကြီးသည်။ မ24.ဲ ၂၅ သည်အခန်း ၂၄ ၏နောက်ဆုံးနေ့ရက်များတွင်ဖြစ်ပျက်မည့်အကြောင်းပြောစဉ်ဆက်နွှယ်မှုတစ်ခုတွင်ယေရှုမိန့်တော်မူသောစကားဖြစ်သည်။ မူရင်းကျမ်းစာတွင်အခန်းကြီးများနှင့်အခန်းငယ်များမရှိသော်လည်း ၁၆ ရာစုတွင်ဖတ်ရှုရန်အခန်းကြီးများနှင့်အခန်းငယ်များကိုစတင်ဖတ်ရှုခဲ့သည်။ ပိုလွယ်လိုက်တာ။ ထို့ကြောင့်မူရင်းစာသားအရအခန်းကြီး ၂၄ နှင့် ၂၅ သည်ဆက်စပ်နေကြောင်းကျွန်ုပ်တို့သတိရသင့်သည်။ အခန်း ၂၅ တွင်အပျိုကညာဆယ် ဦး ပုံဥပမာသာမကတဲလင့်တဲလင့်၊ သိုးနှင့်ဆိတ်ပုံဥပမာလည်းပါရှိသည်။ ထို့ကြောင့်ယေရှု၏အပျိုကညာဆယ် ဦး ပုံဥပမာတွင်၎င်းသည်အခွက်တဆယ်သို့မဟုတ်သိုးနှင့်ဆိတ်ပုံဥပမာမှအရာဝတ္ထုနှင့်တူညီသည်ဟုဆိုလိုသည်။
Mana ၏ဥပမာတွင်ကဲ့သို့နံပါတ်ဆယ် (၁၀) သည်“ ပြီးပြည့်စုံခြင်း၊ ပြည့်ဝခြင်း” ကိုဆိုလိုသည်။ အပျိုကညာဆယ် ဦး သည်အပျိုစင်အားလုံးကိုဆိုလိုသည်။ ၂ ကော ၁၁ း ၂ တွင် “အကြောင်းမူကား၊ ငါသည်သင်တို့ကို သီလနှင့် ပြည့်စုံသော သတို့သမီးကညာကဲ့သို့ ခရစ်တော်အား ဆက်အံ့သောငှါ၊ သင်တို့ကို လင်တဦးနှင့် ထိမ်းမြားဆောင်နှင်းပြီးသောကြောင့် ဘုရားသခင်၏ အလိုတော် အတိုင်း စိုးရိမ်သောစိတ်နှင့် သင်တို့ကို စောင့်ရှောက်လျက် နေ၏။ “ထို့ကြောင့်အပျိုကညာများသည်ယေရှုခရစ်ကိုသတို့သားအဖြစ်စောင့်ဆိုင်းနေသောချာ့ချ်အသင်းသားများကိုဆိုလိုသည်။ ယေရှု၏သတို့သမီးဖြစ်ရန်သတို့သမီးများအားယေရှုခရစ်ပေးသောဝိုင်ကိုသင်သောက်ရမည်။ ၎င်းသည်အစ္စရေးလက်ထပ်ထိမ်းမြားမှုထုံးတမ်းစဉ်လာတွင်လည်းတွေ့ရသည်။ အလားအလာရှိသောသတို့သားသည်အလားအလာရှိသောသတို့သမီး၏အိမ်သို့ သွား၍ သူသည်ဝိုင်ကိုဖန်ခွက်ထဲသို့လောင်းကာသတို့သမီးလောင်းကိုပေးလိုက်သည်။ အကယ်၍ သူမမသောက်လျှင်၊ သခင်ယေရှုပေးသောဝိုင်သည်ကားတိုင်ပေါ်တွင်သွန်းခဲ့သောအသွေးနှင့်ကိုက်ညီသည်။ တစ်နည်းအားဖြင့်စပျစ်ရည်ကိုသောက်သုံးသူများသည်ကားတိုင်ပေါ်တွင်အသေခံခဲ့သောယေရှုနှင့်ပေါင်းဖော်သောအသေခံခြင်းဖြစ်သည်။ အပျိုကညာဆယ် ဦး လုံးသည်သခင်ယေရှုကိုသခင်ဟုယူမှတ်ကြသော်လည်းစပျစ်ရည်ကိုသောက်သောပညာရှိအပျိုကညာငါး ဦး သာရှိသည်။
အပျိုကညာငါး ဦး သည် ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ၇:၂၅ ၌ပညာရှိသည်။
"မိုဃ်းရွာ၍ ရေစီးသည်နှင့် လေလာ၍ ထိုအိမ်ကိုတိုက်သည်ရှိသော်၊ ကျောက်ပေါ်မှာ တည်သော ကြောင့် မပြိုမလဲနေ၏။ "
ဆိုလိုသည်မှာပညာရှိအပျိုကညာဆယ် ဦး သည်ကျောက်ပေါ်တွင်အိမ်ဆောက်သောသူတို့နှင့်တူသည်။ ထိုကျောက်သည်ယေရှုခရစ်ဖြစ်သည်။"အကြင်သူသည် ငါဟောပြောသော ဤစကားကိုကြား၍ နားမထောင်ဘဲနေ၏။ ထိုသူသည် သဲပေါ်မှာ အိမ်ဆောက်သော လူမိုက်နှင့်တူကြောင်းကို ငါပုံပြမည်။ " in 7:26 မိုက်သောသူတို့သည်ယေရှု၏စကားတော်ကိုကြား။ ၊ ယေရှုသည်လူသားအားလုံးအတွက်ရွေးနုတ်ဖိုးသေခြင်းကိုအသေခံတော်မူခဲ့ပြီးသူတို့သည်ထိုစကားလုံးကိုမယုံကြည်ကြပါ။ ယနေ့တွင်သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်သောချာ့ချ်အသင်းသားများစွာရှိသော်လည်းသခင်ယေရှုပြီးမြောက်အောင်မြင်ခြင်းကိုအပြည့်အဝမယုံကြည်ကြပါ။ ယေရှုသည်လူသားတို့၏အပြစ်များကိုရွေးနုတ်ဖိုးသေခြင်းအားဖြင့်ပြည့်စုံစေခဲ့သည်။ သို့သော်ယုံကြည်သူများသည်မိမိကိုယ်ကိုတစ်ခုခုလုပ်ရမည်ဟုယုံကြည်နေဆဲဖြစ်သည်။
“ လူဟောင်းသေပြီသူတော်စင်များ” ကအပြစ်ကိုရှောင်သည်။ ရောမ ၆ း ၆၊『ထိုမှတပါး၊ ငါတို့၏လူဟောင်းသည် ထိုသခင်နှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ အသေသတ်ခြင်းကို ခံပြီဟု ငါတို့သိကြ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ငါတို့သည် နောက်မှ အပြစ်တရား၏အစေကို မခံစေခြင်းငှါ၊ အပြစ်တရား၏ ကိုယ်ကို ဖျက်ဆီးမည်အကြောင်းတည်း။ 』 ယေရှုခရစ်နှင့်အတူအသေခံသူတို့သည်ဘုရားသခင်ထံမှအသက်တာကိုရရှိကြသည်။ ၁ ယော ၅ း ၁၈ ထဲတွင်"ဘုရားသခင်၏သားဖြစ်သမျှသောသူတို့သည် ဒုစရိုက်ကိုမပြုတတ်သည်ကို ငါတို့သိကြ၏။ ဘုရားသခင် ဖြစ်ဘွားစေတော်မူသောသူသည်၊ မိမိကိုမိမိ စောင့်ရှောက်သဖြင့်၊ မာရ်နတ်သည်ထိုသူကို မထိမခိုက်နိုင်ရာ။”. ထို့ကြောင့်သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်သည်ဟုဆိုသော်လည်းသူတို့၏အပြစ်များကိုဝန်ချတောင်းပန်ပြီးနေ့တိုင်းခွင့်လွှတ်ရမည်ဟုထင်မြင်သူများသည်။ သူတို့ကလူဟောင်းဖြစ်လိမ့်မည်မဟုတ်ပါ။
အပျိုကညာဆယ် ဦး တို့၏မီးခွက်များကိုငါတို့ကောင်းစွာနားလည်ရမည်။ မီးခွက်ထဲကအလင်းသည်ယေရှုခရစ်၏အလင်းဖြစ်သည်။ ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ဲ ၅:၁၄၊
သင်တို့သည် ဤလောက၏ အလင်းဖြစ်ကြ၏။ တောင်ထိပ်၌တည်သော မြို့ကို မကွယ်နိုင်။. ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ 5:16, 『ထိုနည်းတူ၊ သူတပါးတို့သည် သင်တို့၏ကောင်းသောအကျင့်ကိုမြင်၍၊ ကောင်းကင်ဘုံ၌ရှိတော်မူသော သင်တို့အဘ၏ဂုဏ်တော်ကို ချီးမွမ်းစေခြင်းငှါ၊ သူတပါး ရှေ့၌ သင်တို့အလင်းကို လင်းစေကြလော့။ 』
ကောင်းသောအကျင့်များသည်လောက၌တစ်ခုခုလုပ်ခြင်းဖြင့်ကောင်းသောအကျင့်မဟုတ်ပါ။ သို့သော်သေလွန်သောသူတို့သည်ဝိညာဉ်ကိုနိုးထခြင်းသည်ဘုရားသခင်ရှေ့တော်၌ကောင်းသောအကျင့်များဖြစ်သည်။ “ အပြစ်သားတစ် ဦး သည်နောင်တရပြီးဘုရားသခင်ထံလှည့်လည်သောအခါ” ဘုရားသခင့်ဘုန်းတော်ထင်ရှား
ယောဟန် ၅:၃၅"ယောဟန်သည်ညှိထွန်း၍လင်းသော ဆီမီးဖြစ်၏။ သင်တို့သည် သူ၏အလင်း၌ ခဏသာမွေ့လျော် ခြင်းငှါ အလိုရှိကြ၏။ ".
တစ်နည်းပြောရလျှင်ယောဟန်သည်အလင်းကိုလက်ခံပြီးထိုကိုထွန်းလင်းစေသည်။ 5ဖက် ၅ း ၈၊『အထက်ကာလ၌သင်တို့သည် မှောင်မိုက်အတိဖြစ်ကြ၏။ ယခုမူကား၊ သခင်ဘုရား၌အလင်းဖြစ်ကြ၏။ သို့ဖြစ်၍ အလင်း၏သားကဲ့သို့ ကျင့်နေကြလော့။ 』
ယေရှုသည်သန့်ရှင်းသူတို့ကိုအသက် ပေး၍၊ သူတော်စင်များသည်အသက်ရှင်ခြင်းကိုခံသောကြောင့်၊ အသက်၏အလင်းသည်အလင်း၏။ သင်မလင်းနိုင်လျှင်အလင်းကိုသင်ရရှိသည်ဟုသင်မပြောနိုင်ပါ။ အပျိုကညာဆယ် ဦး စလုံးတွင်မီးအိမ်ရှိသည်။ သို့သော်ပညာရှိအပျိုကညာငါး ဦး သည်ဆီဗုံအမျိုးမျိုးရှိသည်။ ဆိုလိုသည်မှာ၎င်းသည်အသက်၏ ၀ ိညာဉ်တော်၏ဆီဖြစ်သည်။ ဒီတော့သူတို့ကလင်းလာနိုင်တယ်။ သို့သော်မိုက်မဲသောအပျိုကညာငါး ဦး သည်တရားစကားတော်မှတစ်ဆင့်ဘုရားသခင်၏အလင်းကိုခံယူခဲ့ကြသော်လည်းသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်မရရှိခဲ့ကြသောကြောင့်သူတို့သည်နောက်ဆုံး၌မှောင်မိုက်သို့ပြန်သွားခဲ့ကြသည်။
မဲ ၂၅: ၄၊ "ပညာသတိရှိသောသူတို့မူကား၊ မီးခွက်နှင့်တကွ ဘူး၌ပါသောဆီကိုလည်း ယူကြ၏။ 』
လူတစ် ဦး ဖြစ်ခြင်းအကြောင်းပြောသောအခါတခါတရံသင်္ဘောများကိုထုတ်ဖော်ပြလေ့ရှိသည်။ ၂ ကော ၄ း ၆-၇၊『မှောင်မိုက်ထဲက အလင်းထွန်းလင်းမည်အကြောင်း မိန့်တော်မူသောဘုရားသခင်သည်၊ ယေရှုခရစ်၏ မျက်နှာ၌ထွန်းလင်းသော ဘုရားသခင်၏ ဘုန်းတော်ကိုသိသော ဥာဏ်၏အရောင်ကိုပေးလိုသောငှါ၊ ငါတို့စိတ်နှလုံးထဲ၌ အလင်းကို ထွန်းလင်းစေတော်မူ၏။ သို့သော်လည်း တန်ခိုးတော်၏ဂုဏ်သရေသည် ငါတို့နှင့်မဆိုင်၊ ဘုရားသခင်နှင့်ဆိုင်မည်အကြောင်း၊ ထိုဘဏ္ဍာသည်မြေအိုးထဲမှာ ထည့်ထားလျက်ငါတို့၌ရှိ၏။ 』
ဤတွင် "အလင်းသည်မှောင်မိုက်၌လင်းစေ။ " ကမ္ဘာ ဦး ၁ း ၃ ၏ကိုးကားချက်ဖြစ်သည်။ “ ဤမြေဘဏ္vesselsာသည်မြေအိုးထဲမှာထည့်ထားလျက်ရှိ၏”“ ဘဏ္treာသည်ခရစ်တော်ဖြစ်သည်။ မြေထည်ဆိုသည်မှာမြေကြီးမှလူများကိုဆိုလိုသည်။ ဘဏ္theာကိုမြေအိုးထဲထည့်လိုက်ခြင်းအားဖြင့်ယေရှုခရစ်သည်သူတော်စင်များထဲသို့ ၀ င်ရောက်သည်ဟုဆိုလိုသည်။ ပညာရှိများသည်သူတို့၏မီးခွက်များနှင့်အတူသူတို့၏ရေနံများကိုယူခဲ့ကြသည်။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်သည်သူတော်စင်များ၌ရှိသည်။
ရေနံသည်သံလွင်ဆီကိုဆိုလိုသည်။ ဓမ္မဟောင်းကျမ်းတွင်ဘုရင်များ၊ ယဇ်ပုရောဟိတ်များနှင့်ပရောဖက်များကိုဘိသိက်ပေးရန်သံလွင်ဆီကိုအသုံးပြုခဲ့သည်။ လု ၄ း ၁၈ တွင် “ထာဝရဘုရား၏ ဝိညာဉ်တော်သည် ငါ့အပေါ်၌ တည်တော်မူ၏။” သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်တည်ရှိခြင်းကို“ ဘိသိက်ပေးခြင်း” ဟုဖော်ပြထားသည်။ ၁ ယော ၂ း ၂၀ ထဲတွင်『သင်တို့သည် သန့်ရှင်းတော်မူသောဘုရား၏ လက်မှဘိသိတ်ကျေးဇူးတော်ကိုခံရ၍၊ ခပ်သိမ်းသော အရာတို့ကို သိကြ၏။ 』, 2:27,『သို့သော်လည်း သန့်ရှင်းတော်မူသောဘုရား၏လက်မှ သင်တို့ခံရသော ဘိသိတ်ကျေးဇူးတော်သည် သင်တို့၌ရှိသည်ဖြစ်၍၊ အဘယ်သူမျှ သင်တို့ကို ဆုံးမဩဝါဒပေးစရာအကြောင်းမရှိ။ ထိုဘိသိတ် ကျေးဇူးတော်သည် ဖြစ်ယောင်ဆောင်သည်မဟုတ်၊ အမှန်ဖြစ်လျက် ခပ်သိမ်းသောအရာတို့ကို သင်တို့အား သွန်သင်တော်မူသည်အတိုင်း၊ သင်တို့သည် သားတော်၌တည်နေကြလော့။ 』
သူတော်စင်တစ် ဦး ကိုဘိသိက်ပေးသောအခါသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် ၀ င်လေပြီ။
အဆုံး၌ပညာရှိအပျိုကညာငါးပါးသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကိုလက်ခံခြင်းအားဖြင့်ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ကိုအပြည့်အဝယုံကြည်သောသူများအဖြစ်ပြောနိုင်သည်။ အပျိုကညာငါး ဦး သည်ခရစ်တော်၌အလင်းဖြစ်လာပြီးအခြားသူများအားအလင်း၏ဘဝကိုပေးနိုင်သောသူများဖြစ်လာသည်။ အပျိုကညာငါး ဦး သည်ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ကိုကြားနာ။ သူတို့၏နှလုံးသားကိုစစ်ကြောစီရင်သောသူတို့သည်ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ကိုအပြည့်အဝမယုံကြည်ကြသော်လည်းရွေးချယ်ခြင်းကိုလက်ခံကြသည်။ သူတို့သည်ယေရှုခရစ်ကိုယုံကြည်ပြီးဘုရားရှိခိုးကျောင်းတက်ရန်သွားကြသည်ဟုပြောသော်လည်း၊ ရော ၈ း ၁ တွင်"ဘုရားသခင်ကယ်လွှတ်တော်မူသောကြောင့် ယေရှုခရစ်၌တည်၍၊ ဇာတိပကတိအတိုင်းမကျင့်၊ ဝိညာဉ် ပကတိအတိုင်း ကျင့်သောသူတို့သည် အပြစ်စီရင်ခြင်း နှင့် လွတ်ကြ၏။ .", သတို့သမီးကညာတို့သည်မယုံကြ။
ထို့ကြောင့်သူတို့သည်နေ့စဉ်အပြစ်များကို ၀ န်ခံ။ ယေရှုအသွေးတော်အားဖြင့်အပြစ်လွှတ်ခြင်းခံရမည်ဟုယုံကြည်ကြသည်။ ဤသူတို့သည်လူဟောင်းသေဆုံးသူများ၊ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်မပါဘဲမိုက်သောအပျိုကညာငါး ဦး နှင့်သက်ဆိုင်သည်။
Comments
Post a Comment