ကယ်တင်ခြင်းဆိုတာထာဝရကယ်တင်ခြင်းလား။

ယော ၁၀ း ၂၈ ၌『 ထာဝရအသက်ကိုလည်း ငါပေး၏။ သိုးတို့သည် ပျက်စီးခြင်းနှင့် အစဉ်မပြတ်ကင်းလွတ်ကြလိမ့်မည်။ အဘယ်သူမျှထိုသိုးတို့ကို ငါ့လက်မှမနှုတ်မယူရာ။ 』 ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ၁၂:၃၁၊ “ထိုကြောင့် ငါဆိုသည်ကား၊ ပြစ်မှားသောအပြစ်၊ ဘုရားကိုကဲ့ရဲ့သောအပြစ်အမျိုးမျိုးတို့နှင့် လွတ်စေ ခြင်းအခွင့်ကို လူတို့သည် ရနိုင်ကြ၏။ ဝိညာဉ်တော်ကို ကဲ့ရဲ့သောအပြစ်နှင့်လွတ်စေခြင်းအခွင့်ကို လူတို့သည် မရနိုင်ကြ။” ယေရှုသည်လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်အသေခံခြင်း၊ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းနှင့်လောက၏အပြစ်အားလုံးကိုယဇ်ပုရောဟိတ်မင်းအဖြစ်ဘုရားသခင်ထံယူဆောင်လာခြင်းကြောင့်ခရစ်တော်၌ရှိသူအားလုံးကိုခွင့်လွှတ်လိမ့်မည်။ ယော ၁ း ၂၉ တွင်သူက“"နက်ဖြန်နေ့၌ယေရှုကြွလာတော်မူသည်ကို ယောဟန်သည်မြင်လျှင်၊ ဤလောက၏အပြစ်ကို ဆောင် သွားသော ဘုရားသခင်၏ သိုးသငယ်ကိုကြည့်လော့။."သိုးသငယ်သည်ထွက်မြောက်ရာအချိန်တွင်theသရေလလူတို့၏ပသခါသိုးသငယ်ဖြစ်သည်။ သိုးသငယ်၏အသွေးအားဖြင့်လည်းကောင်း၊ ဖာရော၏ဖိနှိပ်မှုမှလွတ်မြောက်သကဲ့သို့ ယေရှုကအမှောင်ထုထဲတွင်မှောင်မိုက်ခြင်းမှလွတ်မြောက်ပြီးလောက၏အပြစ်အားလုံးကိုဖယ်ရှားပေးသည်။ ဓမ္မဟောင်းခေတ်တွင်အပြစ်လွှတ်ခြင်းခံရရန်တိရစ္ဆာန်ယဇ်များကိုပူဇော်ကြသည်။ သို့သော်ဟေဗြဲ ၁၀ း ၁ တွင်၊"တနည်းကား၊ ပညတ်တရားသည် နောက်ဖြစ်လတံ့သော မင်္ဂလာအကျိုးတို့၏ သေချာသော ပုံသဏ္ဌာန် ကိုမပြ၊ အရိပ်ကိုသာပြသည်ဖြစ်၍၊ နှစ်စဉ်မပြတ်ပူဇော်သောယဇ်အားဖြင့် အထံတော်သို့ ချဉ်းကပ်သောသူတို့ကို စုံလင်ခြင်းအဖြစ်၌ မတည်စေနိုင်ရာ။ ". ဓမ္မသစ်ကျမ်းခေတ်တွင်ယေရှုခရစ်၏လက်ဝါးကပ်တိုင်သည်တစ်ချိန်တည်းတွင်ပူဇော်ရာယဇ်ဖြစ်သည်။ ဟေဗြဲ ၁၀:၁၀၊"ထိုအလိုတော်နှင့်အညီ ယေရှုခရစ်၏ ကိုယ်တော်ကို တခါတည်း ပူဇော်သောအားဖြင့်၊ ငါတို့သည် စင်ကြယ်ခြင်းသို့ ရောက်ကြ၏။ “, 10:12 "ထိုသခင်မူကား၊ အပြစ်ကိုဖြေခြင်းငှါ ယဇ်တခုတည်းကို ပူဇော်ပြီးမှစ၍၊ ဘုရားသခင်၏ လက်ျာတော် ဘက်၌ အစဉ်အမြဲထိုင်၍၊ ", ၁၀ း ၁၄ မှာ "အကြောင်းမူကား၊ စင်ကြယ်သောသူတို့သည် ထာဝရစုံလင်ခြင်းငှါ၊ တခါတည်းပူဇော်ခြင်းအားဖြင့် ပြုတော်မူ၏။." ယေရှု၏ပူဇော်သကာကြောင့်တစ်ချိန်ကခရစ်တော်၌ရှိသူသည်စုံလင်လာသည်။ ဟေဗြဲ ၁၀ း ၁၅-၁၈ တွင်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကဤအကြောင်းကိုသက်သေခံသည်ဟုဆိုသည်။ ဤအရာကိုမယုံကြည်ခြင်းသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကိုစော်ကားခြင်း၏အပြစ်ဖြစ်သည်။『 ထိုသို့နှင့်အညီ၊ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်သည် ငါတို့အား သက်သေပေးတော်မူသည်မှာ၊ နောင်ကာလအခါသူတို့၌ ငါပေးသော ပဋိညာဉ်တရား ဟူမူကား၊ ငါထာဝဘုရားသည် ငါ့ပညာ တို့ကို သူတို့နှလုံးထဲမှာ ပေးသွင်းမည်။ သူတို့စိတ်ဝိညာဉ်၏အပေါ်မှာ ရေးထားမည်ဟု အထက်ကမိန့်တော်မူပြီးမှ၊ တဖန်တုံ၊ သူတို့ပြစ်မှားခြင်း၊ လွန်ကျူးခြင်း အမျိုးမျိုးကို ငါမအောက်မေ့ဘဲ နေမည်ဟု လာသတည်း။ ထိုအပြစ်တို့ကို လွှတ်ပြီးလျှင် နောက်တဖန် အပြစ်ဖြေသော ပူဇော်သက္ကာကို ပြုစေရာအကြောင်းမရှိ။ 』 သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကသက်သေခံချက်သုံးခုရှိပါတယ်။ ပထမ ဦး စွာဘုရားသခင်က "ငါသည်ငါ၏တရားများကိုသူတို့နှလုံးထဲသို့သွင်းမည်။ သူတို့စိတ်ထဲမှာရေးထားမည်။ " ဒုတိယအနေဖြင့်သူတို့၏အပြစ်နှင့်သူတို့၏အပြစ်ကိုနောက်တဖန်ငါမအောက်မေ့ပါ။ တတိယအချက်အနေဖြင့်ကျွန်ုပ်သည်ခွင့်လွှတ်ပြီးသည်နှင့်အပြစ်များအတွက်ကမ်းလှမ်းချက်မရှိကြောင်း၊ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်သည်သက်သေခံခြင်းဖြစ်ကြောင်းရှင်းလင်းစွာပြောကြားခဲ့သည်။ ပထမတစ်ခုမှာ "ကျွန်ုပ်၏ဥပဒေများကိုသူတို့၏စိတ်ထဲတွင်ထည့်သွင်းပြီးသူတို့၏စိတ်ထဲတွင်ရေးထားမည်" ဖြစ်သည်။ ဤစကားများမှတဆင့်ကျွန်ုပ်တို့သည်ကတိတော်သည်စိတ်နှလုံးထဲတွင်အမြဲရေးသားထားသည်ကိုသတိရရမည်။ သန့်ရှင်းသော ၀ ိညာဉ်တော်ကပtheိညာဉ်တရားကိုသက်သေခံပြီးယုံကြည်သူကမမှတ်မိလျှင်ခက်ခဲသည်။ ကျွန်ုပ်၏ဥပဒေအရကျွန်ုပ်ဆိုလိုသည်။ တစ်နည်းပြောရလျှင်ပညတ်တရားသည်ယေရှုခရစ်အားဖြင့်ပြည့်စုံသည်ဟုသမ္မာကျမ်းစာကဖော်ပြသည်။ ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့သည်ပညတ်တရား၏ပြည့်စုံခြင်းဖြစ်သောခရစ်တော်ကြောင့်ဖြစ်သောကြောင့်ပညတ်တရား၏ပြဌာန်းချက်အားလုံးကိုအသုံးမပြုကြ။ ဆိုလိုသည်မှာသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်က၎င်းကိုသက်သေခံသည်။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကသက်သေခံသည်။ သို့သော်သင်တို့သည်မယုံလျှင်ငါပညတ်တရားအားဖြင့်တဖန် ထပ်၍ ငါပြစ်မှားလျှင်၊ အပြစ်မပြုဘဲမနေလျှင်၊ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏သက်သေကိုမယုံသောကြောင့်၊ ထို့ကြောင့်အမှားတစ်ခုသာရှိလျှင်၊ သင်ကယ်တင်ခြင်းမရနိုင်ပါ။ ဒုတိယအချက် - သူတို့၏အပြစ်နှင့်သူတို့၏အပြစ်ကိုနောက်တဖန်ငါမမှတ်မိ။ ယနေ့လူအများစုကသူတို့၏အပြစ်များကိုသခင်ယေရှုခရစ်တော်၏အသွေးတော်အားဖြင့်ခွင့်လွှတ်ပြီဟုပြောခြင်းအားဖြင့်သတိရကြသည်။ ထို့ကြောင့်သူတို့သည်ဘုရားသခင်၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်ရန်ထပ်မံကြိုးစားသည်။ ဘုရားသခင်ကသူသည်အပြစ်ကိုမှတ်မိလိမ့်မည်မဟုတ်ဟုလူအများကပြောပြီး၊ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏သက်သေသာဓကမှာနောင်တယူပြီးယေရှုခရစ်တော်ထဲသို့ ၀ င်ရောက်လာသူများသည်လောက၏အပြစ်အလုံးစုံကိုနောက်တဖန်မမှတ်မိတော့ပါ။ သူတို့သည်အားနည်းသောခန္ဓာကိုယ်ရှိသောကြောင့်အပြစ်မှအပအခြားရွေးချယ်စရာမရှိတော့ကြောင်း၊ သူတို့၏အပြစ်များကိုနေ့စဉ် ၀ န်ချတောင်းပန်။ ယေရှု၏အသွေးတော်နှင့်ဆေးကြောသန့်စင်ရမည်ဟုယုံကြည်သူများသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏သက်သေခံချက်ကိုမယုံကြပါ။ သခင်ယေရှုယူခဲ့သောကမ္ဘာပေါ်ရှိအပြစ်တိုင်းသည်အတိတ်၊ ပစ္စုပ္ပန်နှင့်အနာဂတ်၌ရှိသောအပြစ်အားလုံးကိုဆိုလိုသည်။ တတိယ "အပြစ်လွှတ်ခြင်းအဘယ်မှာရှိသေးသနည်း။ အပြစ်ဖြေစရာယဇ်မရှိတော့။ " ဓမ္မဟောင်း၌ဘာသာရေးထုံးတမ်းငါးမျိုးရှိသည်။ သို့သော်အခြေခံအားဖြင့်အပြစ်သားများသည်ဘာသာရေးထုံးတမ်းများကိုကိုယ်တိုင်မသွားနိုင်ဘဲယဇ်ပုရောဟိတ်သည်ဘုရားသခင်ထံသို့ယဇ်ကောင်၏အသွေးဖြင့်သွားခဲ့သည်။ ယဇ်ပုရောဟိတ်သည်အပြစ်ပြုသူယူဆောင်လာသည့်သိုးများအပေါ်တွင်လက်ကို တင်၍ အပြစ်ကိုဖြေပြီးသိုးများကိုသတ်ပြီးအသွေးကိုယဇ်ပလ္လင်ပေါ်ဖြန်းသည်။ စကားမစပ်၊ သိုးများသည်အစားသေကြသော်လည်းသိုး၏အသေခံခြင်းသည်အပြစ်သား၏သေခြင်းဖြစ်သည်။ သေသောသိုးနှင့်အပြစ်သားသည်စည်းလုံးရမည်။ ဓမ္မဟောင်းခေတ်၌သေခြင်းသည်ဓမ္မသစ်ခေတ်တွင်နောင်တရခြင်းနှင့်တိုက်ရိုက်ဆက်နွှယ်သည်။ နောင်တရခြင်းဟူသည်အဘိုးအိုသည်ယေရှုနှင့်အတူသေသည်ကိုဆိုလိုသည်။ ဓမ္မဟောင်းဓလေ့သည်ဓမ္မဟောင်းကျမ်းဖြစ်သည်။ ၀ တ်ပြုကိုးကွယ်ခြင်းဆိုသည်မှာတစ်စုံတစ်ခုကိုကမ်းလှမ်းသည့်အယူအဆမဟုတ်ဘဲဘုရားသခင်ရှေ့တွင်မိမိကိုယ်ကိုဖျက်ဆီးခြင်းဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင့်ရှေ့တော်၌ဖျက်ဆီးခံရခြင်းသည်ဂုဏ်အသရေနှင့်သန့်ရှင်းခြင်းဖြစ်သည်။ ယဇျပူဇျောစရာမလိုပါဟုသနျ့ရှငျးသောဝိညာဉျတျောကသက်သေခံ၏။ ဆိုလိုသည်မှာနောင်တရရန်မလိုအပ်ပါ။ ရောမ ၆ း ၇၊ "သေသောသူသည် အပြစ်တရား၏ လက်မှ လွတ်လျက်ရှိ၏။” စကားမစပ်လူအများစုကသူတို့သည်နေ့စဉ်နောင်တရရမည်ဟုထင်မြင်ကြပြီးနေ့စဉ်နောင်တယူပြီးသူတို့၏အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်ရန်ကြိုးစားကြသည်။ နေ့စဉ်နေ့တိုင်းနောင်တရလိုသူများသည်လူဟောင်းသည်ယေရှုနှင့်အတူမသေသောကြောင့်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်အပြစ်ကိုနေ့စဉ်သတိရ။ တွေးတောခြင်းအစားလူဟောင်း၏သေခြင်းကိုသတိရခြင်းနှင့်အတည်ပြုခြင်းတို့သည်ဝတ်ပြုခြင်းဖြစ်လာသည်။ လူအိုသည်ခန္ဓာကိုယ်မှပေါ်ပေါက်လာသည့်လောဘကိုအခြေခံသည့်ဇာတိပကတိကိုယ်ခန္ဓာဖြစ်သည်။ ခန္ဓာကိုယ်နဲ့လတ်ဆတ်တဲ့ခန္ဓာကိုယ်ဘယ်လိုကွာခြားသလဲ။ ခန္ဓာကိုယ်သည်မျက်စိဖြင့်အတည်ပြုနိုင်သောခန္ဓာကိုယ်ဖြစ်သည်။ သို့သော်ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာခန္ဓာကိုယ်သည် ၀ ိညာဉ်ရေးရာ၏ဆန့်ကျင်ဘက် ဖြစ်၍ မျက်စိဖြင့် ခွဲခြား၍ မရပါ။ ရှင်ပေါလုကရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းအကြောင်းရှင်းပြရာတွင် ၁ ကော ၁၅ း ၄၄ တွင်ရှင်ပေါလုကရှင်းပြခဲ့သည်။ “စိုက်သောအခါ ဇာတိပကတိ ကိုယ်ဖြစ်၏။ ထမြောက်သောအခါ ဝိညာဏကိုယ်ဖြစ်၏။ ဇာတိပကတိ ကိုယ်တမျိုး၊ ဝိညာဏကိုယ်တမျိုးရှိ၏။” နေ့စဉ်နေ့တိုင်းနောင်တရသင့်သည်ဟုထင်မြင်သူများသည်ဇာတိပကတိကိုယ်ခန္ဓာကိုဝတ်ဆင်သူများဖြစ်ပြီးနောင်တရခြင်းတစ်ခုတည်းဖြင့်ယဇ်ပူဇော်ခြင်းဖြင့်ပြီးဆုံးသည်ဟုယုံကြည်သူများမှာ ၀ ိညာဉ်တော်၏ခန္ဓာကိုယ်ရှိသူများဖြစ်သည်။ နာမ်ဝိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်သည်ရေနှင့်ဝိညာဉ်အဖြစ်ကောင်းကင်မှမွေးဖွားလာသည်။ ၁ ယော ၃ း ၉၊ “ဘုရားသခင်ဖြစ်ဘွားစေတော်မူသောသူ မည်သည်ကား၊ ဒုစရိုက်ကိုမပြုတတ်။ အကြောင်းမူကား၊ ထိုသူ၌ မျိုးစေ့တော်တည်လျက်ရှိ၏။ ထိုသူသည် ဘုရားသခင်ဖြစ်ဘွားစေတော်မူသောသူ ဖြစ်သောကြောင့် ဒုစရိုက်ကိုမပြုနိုင်။”. တူညီတဲ့အရာ 5:18 တွင်ဖော်ပြထားသည်။『ဘုရားသခင်၏သားဖြစ်သမျှသောသူတို့သည် ဒုစရိုက်ကိုမပြုတတ်သည်ကို ငါတို့သိကြ၏။ ဘုရားသခင် ဖြစ်ဘွားစေတော်မူသောသူသည်၊ မိမိကိုမိမိ စောင့်ရှောက်သဖြင့်၊ မာရ်နတ်သည်ထိုသူကို မထိမခိုက်နိုင်ရာ။ 』 ဒုတိယမွေးခြင်းကိုမွေးသောသူတို့သည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏တန်ခိုးဖြင့်မွေးဖွားလာကြသည်။ သန့်ရှင်းသော ၀ ိညာဉ်တော်သည်အချက်သုံးချက်ကိုသက်သေခံသည်။ သင်မယုံလျှင်၊ ဒုတိယမွေးခြင်းကိုမခံဘဲသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏သက်သေခံချက်ကို ၀ င်ရောက်စွက်ဖက်လိမ့်မည်။ အသစ်တဖန်မွေးဖွားခြင်းဆိုသည်မှာရုပ်ခန္ဓာကိုယ်သည်ရေ၌သေ။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ခန္ဓာကိုယ်အဖြစ်မွေးဖွားလာသူကိုဆိုလိုသည်။ ထို့ကြောင့်ဒုတိယမွေးခြင်းခံရသူများသည်ထာဝရကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်လိမ့်မည်။ မည်သို့ပင်ဆိုစေကာ၊ လောကချာ့ချ်များသည်နေ့စဉ်နောင်တယူခြင်းဖြင့်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်နိုင်သည်ကိုအသိအမှတ်ပြုကြသောကြောင့်လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်၌ရှိသောယေရှု၏အသွေးတော်သည်ယနေ့ခေတ်တွင်သာသက်ဆိုင်သည်။ ဒါကြောင့်သူတို့ကယနေ့ "အပြစ်များအတွက်ပူဇော်သက္ကာမရှိတော့။ " ဆိုလိုသည်မှာသန့်ရှင်းသူတို့သည်အပြစ်အတွက်ထပ်မံဒုက္ခမခံရသင့်ပါ။ ထိုကြောင့်သင်တို့သည်ဇာတိပကတိ၌ကျင်လည်သောအခါ၊ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ကိုအောင်ခြင်းငှါ၊ သို့သော်၎င်းတို့သည်ခန္ဓာကိုယ်၏အားနည်းချက်ကြောင့်နေ့စဉ်သေနေကြောင်းသတိရသင့်သည်။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကသက်သေခံသည်ကိုမယုံခြင်းသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကိုကဲ့ရဲ့ခြင်းဖြစ်သည်။ နောက်ဆုံး၌ဒုတိယမွေးခြင်းခံရသူများသည်ထာဝရအသက်သို့သွားသော်လည်းပြောင်းလဲခြင်းမရှိသောသူများသည်ဥပဒေအရနေ့စဉ်အပြစ်များအတွက်နောင်တရနေကြသည်။ ရောမ ၆ း ၄၊ 『ထိုကြောင့်၊ အသေခံတော်မူခြင်း၌ ဗတ္တိဇံကို ခံသောအားဖြင့်၊ ထိုသခင်နှင့် အတူသင်္ဂြိုဟ်ခြင်းကို ခံကြ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ခရစ်တော်သည် ခမည်းတော်၏ ဘုန်းတန်ခိုးအားဖြင့် သေခြင်းမှထမြောက်တော် မူသည်နည်းတူ၊ ငါတို့သည်လည်း အသစ်သောအသက်၌ ကျင်လည်ရကြသတည်း။ 』

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်