ငါ့နောက်သို့လိုက်ကြလော့။ သင်တို့သည်လူကိုမျှားသောတံငါဖြစ်စေခြင်းငှါငါပြုမည်ဟုအမိန့်တော်ရှိလေသော်၊

ဂါလိလဲအိုင်နားမှာ ကြွတော်မူစဉ်၊ ပေတရုဟူ၍ခေါ်ဝေါ်သော ရှိမုန်နှင့်အန္ဒြေ၊ ညီအစ်ကို နှစ်ယောက်တို့သည် တံငါဖြစ်၍၊ အိုင်တွင် ပိုက်ကွန်ဖြန့်ချသည်ကို မြင်တော်မူလျှင်၊ ထိုသူတို့အား ငါ့နောက်သို့လိုက်ကြလော့။ သင်တို့သည် လူကို မျှားသောတံငါဖြစ်စေခြင်းငှါ ငါပြု မည်ဟု အမိန့်တော်ရှိလေသော်၊ ထိုသူတို့သည် ချက်ခြင်း ပိုက်ကွန်ကိုစွန့်ပစ်၍ နောက်တော်သို့ လိုက်ကြ၏။ ထိုမှလွန်လျှင် အခြားသောညီအစ်ကိုနှစ်ယောက်၊ ဇေဗေဒဲ၏သား ယာကုပ်နှင့် ယောဟန်တို့သည် သူတို့အဘနှင့်အတူ လှေပေါ်မှာ ပိုက်ကွန်ပြင်နေသည်ကို မြင်၍ ခေါ်တော်မူ၏။ ထိုသူတို့သည်လည်း ချက်ခြင်းအဘနှင့်လှေကို စွန့်ပစ်၍ နောက်တော်သို့လိုက်ကြ၏။ ယေရှုသည် တရားစရပ်တို့၌ ဆုံးမဩဝါဒပေးလျက်၊ နိုင်ငံတော်နှင့်ယှဉ်သော ဧဝံဂေလိတရားကို ဟောလျက်၊ လူတို့တွင်အနာရောဂါအမျိုးမျိုးတို့ကို ငြိမ်းစေလျက်၊ ဂါလိလဲပြည် တပြည်လုံးကို ဒေသစာရီ လှည့်လည်တော်မူ၏။ သိတင်းတော်သည်လည်း ရှုရိပြည်၌ အနှံ့အပြားကျော်စောသည်ဖြစ်၍ နတ်ဝင်သောသူ ဝက်ရူးစွဲသော သူ၊ လက်ခြေသေသောသူမှစသော အထူးထူးအပြားပြားသော အနာရောဂါစွဲ၍ မကျန်းမမာသောသူ ရှိသမျှတို့ကို အထံတော်သို့ဆောင်ခဲ့ကြ၍၊ သူတို့၏ အနာရောဂါကို ငြိမ်းစေတော်မူ၏။ ဂါလိလဲပြည်၊ ဒေကပေါလိပြည်၊ ယေရှုရှလင်မြို့မှစသော ယုဒပြည်၊ ယော်ဒန်မြစ်တဘက်မှ လာသော လူများအပေါင်းတို့သည် နောက်တော်သို့လိုက်ကြ၏။ (ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ၄: ၁၈-၂၅) ယေရှုသည်တံငါသည်များဖြစ်သောပေတရုနှင့်အန္ဒြေ၏တပည့်တော်များနှင့်ယာကုပ်နှင့်ယောဟန်တို့ကိုမျိုးဆက်သုံးဆက်သားတို့အားဖန်ဆင်းခဲ့သည်။ သူတို့အားလုံးတံငါသည်တွေဖြစ်တယ်။ တံငါသည်ဟူသောစကားလုံးသည်ငါးဖမ်းသူများကိုဆိုလိုသည်၊ သို့သော်လူကိုဖမ်းသောငါးဖမ်းသူများဖြစ်သည်။ ငါးဖမ်းခြင်းဆိုသည်မှာငါးစာနှင့်ငါးမျှားခြင်းဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ကိုစွန့ ်၍ ဤလောကသို့ ၀ င်ရောက်လာသောဝိညာဉ်များကိုကယ်တင်ရန်တံငါသည်များပေါ်လာသည်။ ၀ ိညာဉ်တော်ကယ်တင်ခြင်းသည်ငါးမျှားခြင်းနှင့်တူကြောင်းဖော်ပြသည်။ တရားဇရပ်တွင်ယေရှုသွန်သင်ခဲ့ပြီးကောင်းကင် the ၀ ံဂေလိတရားကိုဟောခဲ့သည်။ တရားဇရပ်မှာအစ္စရေးလူမျိုးသည်ဥပဒေနှင့်သင်ကြားပေးသောနေရာဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်ဂျူးလူမျိုးများစုဝေးကြသည်။ ထိုတွင်သခင်ယေရှုသည်ကောင်းကင် g ၀ ံဂေလိတရားကိုဟောခဲ့သည်။ ကောင်းကင်ဝံဂေလိတရားသည်နောင်တယူပြီးဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ပြန်လာရန်ဖြစ်သည်။ နောင်တရခြင်းဟူသည်ဘုရားသခင်ကိုစွန့်ပစ်ပြီးအပြစ်ကိုနောင်တယူပြီးဘုရားသခင်ထံသို့ပြန်လှည့်လာခြင်းသည်အပြစ်ဖြစ်သည်ဟုဆိုလိုသည်။ ခရစ်ယာန်ဓမ္မအမှုဆောင်ချိန်၌ယေရှုသည်ဖျားနာသူများစွာကိုကုသပေးခဲ့သည်။ ဒါကြောင့်ကောလာဟလတွေပျံ့နှံ့သွားတယ်။ ဘုရားသခင်ကိုစွန့်ပစ်သူအားလုံးဤလောက၌ပိတ်မိနေကြောင်းသူကပြောပြသည်။ လူတိုင်းပိတ်မိနေသောကြောင့်မှောင်မိုက်ရှိသည်။ ဒါကြောင့်မမြင်ရတဲ့သူတွေကိုကြည့်ဖို့ယေရှုလုပ်တာ။ ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ၁၆:၂၄ 『ထိုအခါ ယေရှုက၊ ငါ၌ဆည်းကပ်လိုသောသူဖြစ်လျှင် ကိုယ်ကိုကိုယ်ငြင်းပယ်ရမည်။ ကိုယ်လက်ဝါးကပ် တိုင်ကိုထမ်း၍ ငါ့နောက်သို့လိုက်ရမည်။ 』 ဒီမှာယေရှုပြောတာနှစ်ခုရှိတယ်။ ပထမတစ်ခုမှာသင်ကိုယ်တိုင်ငြင်းပယ်ခြင်းဖြစ်သည်။ မိမိကိုယ်ကိုငြင်းပယ်ခြင်းသည်နောင်တရခြင်း၏အကြောင်းရင်းဖြစ်သည်။ အကြောင်းမှာလူတစ် ဦး သည်မိမိကိုယ်ကိုငြင်းပယ်လျှင်တစ်ဖန်မွေးဖွားခြင်းကိုခံရမည်မဟုတ်။ "Self" ဆိုသည်မှာမိဘများထံမှရရှိသောဇာတိပကတိမှဖြစ်ပေါ်လာသောဝိညာဉ်ဖြစ်သည်။ ၎င်းကိုဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ရှေ့မှောက်တွင်ငြင်းပယ်သောအခါဘုရားသခင်ထံမှ ၀ ိညာဉ်တစ်လုံးကိုလက်ဆောင်တစ်ခုအဖြစ်သင်ရရှိသည်။ ထိုကြောင့်ဝိညာဉ်တော်သည်အသက်ရှင်ခြင်းသို့ရောက်တော်မူ၏။ ဝိညာဉ်ရေးရာဖြစ်ခြင်း။ သမ္မာကျမ်းစာကဝိညာဉ်သတ္တဝါများကိုသူတော်စင်များအဖြစ်ရည်ညွှန်းသည်။ သင်သည်ဘုရားကျောင်းတွင်စာရင်းသွင်းပြီးမှတ်ပုံတင်သည့်အခါသင့်ကိုသူတော်စင်ဟုခေါ်သည်။ သို့သော်သင်သည်ဒုတိယမွေးခြင်းမဟုတ်လျှင်သူတော်စင်မဖြစ်နိုင်ပါ။ နောက်တဖန်မွေးသောလူသည်လူကိုတံငါဖြစ်နိုင်၏။ မိမိလက်ဝါးကပ်တိုင်ကိုထမ်းနိုင်သောသူသည်ဒုတိယမွေးခြင်းကိုမခံဘဲမနေနိုင်။ ယေရှုသည်လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်ရှိစဉ်တပည့်တော်များအားလုံးမွေးဖွားလာခြင်းကြောင့်ထွက်ပြေးခဲ့ကြရသည်။ သို့သော်ရှင်ပြန်ထမြောက်ပြီးသောယေရှုသည်တပည့်တော်များထံလည်ပတ်။ သူတို့ကိုနားလည်စေခဲ့သည်။ တပည့်တော်များသည်နောင်တရကာမွေးဖွားလာသည်။ ဒုတိယမွေးခြင်းကိုမွေးဖွားသူသည်ယေရှုနှင့်အတူခေါ်ဆောင်သွားခြင်းခံရသည်။ တစ်ဖန်မွေးဖွားခြင်းသည်ခန္ဓာကိုယ်အတွင်းစိတ်ပြောင်းလဲခြင်းမဟုတ်ပါ၊ ယခင်ခန္ဓာကိုယ်သေဆုံးပြီး ၀ ိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်အဖြစ်ပြန်လည်မွေးဖွားလာသည့်အခြေအနေဖြစ်သည်။ အလောင်းနှစ်ခုရှိတယ်။ ၎င်းသည်မြင်နိုင်သောကိုယ်ခန္ဓာတစ်ခုနှင့်မမြင်နိုင်သောခန္ဓာကိုယ်တစ်ခုဖြစ်သည်။ သခင်ယေရှုသည်မြင်နိုင်သောခန္ဓာကိုယ်ကိုငြင်းပယ်ရန်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်ခန္ဓာကိုယ်၏စိတ်နှင့် ၀ ိညာဉ်တော်သည်အချင်းချင်းတိုက်ခိုက်နေကြသောကြောင့်ဖြစ်သည်။ အကယ်၍ သင်သည်ဒုတိယမွေးခြင်းကိုမခံရလျှင်၊ ကယ်တင်ခြင်းသို့မရောက်နိုင်။ သင်မွေးဖွားခြင်းကိုသင်ငြင်းပယ်ရမည်။ ထိုသခင်ကိုငြင်းပယ်သောသူသည်ယေရှုနှင့်အတူလက်ဝါးကပ်တိုင်မှာရိုက်ထားခြင်းကိုခံရ၏။ ဒုတိယမွေးခြင်းခံရသူသည်ယေရှုနှင့်အတူလက်ဝါးကပ်တိုင်ကိုထမ်းဆောင်။ ,ဝံဂေလိတရားကိုဟောကြားသည်နှင့်အံ့သြဖွယ်ရာအလုပ်တစ်ခုဖြစ်သည်။『 ယေရှုသည် တရားစရပ်တို့၌ ဆုံးမဩဝါဒပေးလျက်၊ နိုင်ငံတော်နှင့်ယှဉ်သော ဧဝံဂေလိတရားကို ဟောလျက်၊ လူတို့တွင်အနာရောဂါအမျိုးမျိုးတို့ကို ငြိမ်းစေလျက်၊ ဂါလိလဲပြည် တပြည်လုံးကို ဒေသစာရီ လှည့်လည်တော်မူ၏။ သိတင်းတော်သည်လည်း ရှုရိပြည်၌ အနှံ့အပြားကျော်စောသည်ဖြစ်၍ နတ်ဝင်သောသူ ဝက်ရူးစွဲသော သူ၊ လက်ခြေသေသောသူမှစသော အထူးထူးအပြားပြားသော အနာရောဂါစွဲ၍ မကျန်းမမာသောသူ ရှိသမျှတို့ကို အထံတော်သို့ဆောင်ခဲ့ကြ၍၊ သူတို့၏ အနာရောဂါကို ငြိမ်းစေတော်မူ၏။ 』(ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ဲ ၄: ၂၃-၂၄) gဝံဂေလိတရားအတုသည်ယနေ့ပျံ့နှံ့နေသည်။ ဒီကိစ္စကိုတားဆီးဖို့စာတန်ကြိုးစားနေတယ်။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏တန်ခိုးအားဖြင့်သူတော်စင်များသည်ပျောက်သောသိုးကိုရှာရမည်။ အပြစ်သားများနောင်တရပြီးပြန်လာရန်ဖြစ်သည်။ ယနေ့နောင်တရခြင်း၏ဝံဂေလိတရားပျောက်ကွယ်နေသည်။ ချာ့ချ်ကနောင်တရခြင်းအကြောင်းမပြောပေမယ့်ယေရှုကိုယုံကြည်မယ်ဆိုရင်ကယ်တင်ခြင်းရစေမယ့်သတင်းကောင်းအတုကိုဟောပြောတယ်။

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်