သင်၏ခန္ဓာကိုယ်ကိုသက်ရှိထင်ရှားယဇ်အဖြစ်ပူဇော်သည်

(ရောမ ၁၂: ၃-၈)သင်တို့သည် ကိုယ်ကိုထင်သင့်သည် အတိုင်းထက်လွန်၍ မထင်ဘဲ၊ ဘုရားသခင်သည် လူအသီးအသီး တို့အား ယုံကြည်ခြင်းကို ဝေပေးတော်မူသည်နှင့်အညီ၊ ကိုယ်ကိုလျောက်ပတ်စွာထင်ရမည် အကြောင်း ငါသည် ကိုယ်ခံရသော ကျေးဇူးတော်ကိုအမှီပြုလျက်၊ သင်တို့တွင် ရှိသမျှသောသူတို့ကိုမှာထား၏။ ဥပမာကား၊ ကိုယ်တခု၌ အင်္ဂါအများရှိသည်ဖြစ်၍၊ ထိုအင်္ဂါအများသည် ဆောင်ရွက်စရာအမှုတခု တည်း မရှိသကဲ့သို့၊ ထိုအတူ၊ အများဖြစ်သောငါတို့သည် ခရစ်တော်၌တကိုယ်တည်းဖြစ်၍၊ အသီးအသီးအင်္ဂါချင်း ဖြစ်ကြ၏။ ထိုသို့ပေးတော်မူသော ကျေးဇူးတော်အတိုင်း ငါတို့သည် အသီးသီးအပြားပြားသော ဆုများကိုခံရသည် ဖြစ်၍၊ ပရောဖက်အရာရှိလျှင်၊ ယုံကြည်ခြင်း၏ပမာဏကို ရသည်အတိုင်း ပရောဖက်ပြုကြကုန်အံ့။ ဓမ္မဆရာအရာရှိလျှင်၊ ဓမ္မဆရာ၏အမှုကို ဆောင်ရွက်ကြကုန်အံ့။ ဆုံးမဩဝါဒပေးသောသူသည် ထိုအမှုကိုဆောင်ရွက်စေ။ နှိုးဆော်သွေးဆောင်သောသူသည် ထိုအမှုကို ဆောင်ရွက်စေ။ အစွန့်အကြဲဝေငှသောသူသည် လျစ်လျူသောစိတ်နှင့်ဝေငှစေ။ အုပ်ချုပ်သောသူသည် လုံ့လဝိရိယနှင့် အုပ်ချုပ်စေ။ မစသနားခြင်း အမှုကိုပြုသောသူသည် စေတနာစိတ်နှင့်ပြုစေ။ ရောမ ၁-၁၁ သည်ခရစ်ဝင်ကျမ်းပါအကြောင်းအရာများကိုရှင်းပြသော်လည်းအခန်း (၁၂-၁၅) သည်ခရစ်ယာန်အသက်တာ၏လက်တွေ့ကျသောဘဝနေထိုင်မှုနှင့်သက်ဆိုင်သည်။『ညီအစ်ကိုတို့၊ အသက်ရှင်ခြင်းလက္ခဏာ၊ သန့်ရှင်းခြင်းလက္ခဏာ၊ ဘုရားသခင်နှစ်သက်တော်မူ ဘွယ်သောလက္ခဏာနှင့် ပြည့်စုံသော ယဇ်ကို သင်တို့သည် ပူဇော်၍၊ မိမိကိုယ်ခန္ဓာကို ဘုရားသခင်အား ဆက်ကပ်ခြင်းတည်းဟူသော သင်တို့ပြုအပ်သော ဝတ်ကို ပြုမည်အကြောင်း၊ ဘုရားသခင်၏ ကရုဏာတော်ကို ထောက်ထား၍၊ သင်တို့ကို ငါတိုက်တွန်းနှိုးဆော်ပေ၏။ 』 ကိုယ်ကျိုးစွန့်မှုများသည်ဘုရားသခင့်အကျိုးအတွက်အသုံးပြုသည်။ ယဇ်ကောင်ဆိုသည်မှာအပြစ်မရှိသောတိရစ္ဆာန်ကိုယဇ်ပလ္လင်ပေါ်တွင် တင်၍ သွေးထွက်ခြင်းဖြင့်သတ်ဖြတ်ခြင်းဖြစ်သည်။ အပြစ်မပါသောတိရစ္ဆာန်တစ်ကောင်သေရမည်။ ဒီအသတ်ခံရတဲ့တိရိစ္ဆာန်ကိုယဇ်ပလ္လင်ပေါ်မှာတင်ပြီးဘုရားသခင်ထံဆက်ကပ်တဲ့အခါဒီတိရစ္ဆာန်ကိုယဇ်ကောင်လို့ခေါ်တယ်။ စွန့်လွှတ်အနစ်နာခံသောအသက်တာ၏တည်ရှိမှုအကြောင်းပြချက်ကိုဘုရားသခင်ထံတင်ပြရန်ဖြစ်သည်။ ခရစ်ယာန်တစ် ဦး အနေဖြင့်အသက်ရှင်ရန်၊ ဘုရားသခင်အားယဇ်ပူဇော်ရန်ဆိုသည်မှာယုံကြည်သူ၏အသက်တာ၏ရည်ရွယ်ချက်မှာမိမိကိုယ်ကိုပူဇော်ခြင်းမဟုတ်ဘဲယဇ်ကိုလက်ခံသောဘုရားသခင်နှင့်ဆိုလိုသည်။ ဤစွန့်လွှတ်အနစ်နာခံမှုကယုံကြည်သူ၏ဘဝ၏ရလဒ်သည်သူကိုယ်တိုင်၏အောင်မြင်မှုအတွက်မဟုတ်၊ သူ၏ရည်ရွယ်ချက်များကိုအကောင်အထည်ဖော်ရန်မဟုတ်ဘဲဘုရားသခင့်ရည်ရွယ်တော်မူချက်အတွက်ဖြစ်သည်ဟုကျွန်ုပ်တို့အားသတိရစေသည်။ ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လိုသောကြောင့်ဘုရားသခင်ထံမှထွက်ခွာသွားသူများသည်သူတို့၏အပြစ်များကိုသိနားလည်ပြီး၊ ပူဇော်ရာယဇ်၏အဓိပ္ပာယ်အမှန်မှာသေခြင်း၌တည်ရှိသည်။ ထိုပူဇော်သက္ကာသည်အသေခံရန်အကြောင်းပြချက်ဖြစ်သည်။ ၎င်းကိုအသက်ရှင်လျက်ခေါ်ဆောင်လာသူအားပြန်လွှတ်ပေးရန်ဖြစ်သည်။ ယဇ်ပူဇော်သောအခါခွင့်လွှတ်ခြင်းမရှိပါ။ ပြန်လည်သင့်မြတ်ရေးမရှိပါ။ ပူဇော်ရာယဇ်ကိုသေလုဆဲဆဲအပြစ်သားတစ် ဦး နှင့်ဖော်ပြသောအခါသူသည်အကျိုးသက်ရောက်သည်။ ဟေဗြဲ ၉:၂၂၊ 『ပညတ်တရားအတိုင်း ခပ်သိမ်းသောအရာတို့ကို ကုန်မတတ် အသွေးအားဖြင့် စင်ကြယ်စေတတ်၏။ အသွေးမသွန်းလောင်းဘဲ အပြစ်လွတ်ခြင်းမရှိ ။ 』 ၎င်းသည်ယူနစ်အတွက်ပူဇော်သောယဇ်သည်သေဆုံးပြီးသွေးထွက်မှသာအပြစ်လွှတ်ခြင်းဖြစ်သည်။ ယဇျပူဇျောမှုသဆေုံးပွီးသှေးသှားသညျ့အခါမှသာဘုရားသခငျ၏အမကျြနှာသကျရောကျပွီးယဇျပူဇျောသူကိုအပွစျပွု။ ပွနျပွောပွသညျ။ လူအသက်ကိုသတ်သောယေရှုခရစ်ပေတည်း။ ထို့ကြောင့်အသွေး၏အကျိုးသက်ရောက်မှုသည်ယေရှုခရစ်နှင့်အတူသေဆုံးသွားသူများအပေါ်သက်ရောက်သည်။ ယေရှုနှင့်အတူမသေသူများသည်ယဇ်များမဟုတ်ပါ။ ယေရှုခရစ်သည်အသက်ရှင်သောယဇ်ကောင်၏စံနမူနာဖြစ်သည်။ သမ်မာကမျြးစာကသနျ့ရှငျးသူမြားကိုယဇျပူဇျောရာဖွစျဖို့သှနျသငျပေးသညျမှာယရှေုသညျယဇျပူဇျောမှု၏နမူနာဖွစျသညျ၊ လူတစ် ဦး ၏အသက် (လူဟောင်း) ကားတိုင် တင်၍ သေသောအခါသူသည်အသက်ရှင်သောယဇ်ဖြစ်လာသည်။『ငါသည်ခရစ်တော်နှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ အသေခံပြီ။ သို့သော်လည်းအသက်ရှင်သေး၏။ ထိုသို့ဆိုသော် ငါသည် ကိုယ်တိုင်မရှင်၊ ခရစ်တော်သည် ငါ၌ ရှင်တော်မူ၏။ ကိုယ်ခန္ဓာ၌ယခုငါရှင်သော အသက်သည် ဘုရားသခင်၏သားတော်ကို ယုံကြည်ခြင်းအားဖြင့်တည်၏။ သားတော်သည်ငါ့ကိုချစ်၍ ငါ့အဘို့ ကိုယ်ကို ကိုယ်စွန့်တော်မူ၏။ 』(ဂလာတိ ၂:၂၀) အပြင်ပန်းအားဖြင့်ယေရှုသေသည်။ အပြစ်သားများသည်အသက်ရှင်ကြသည်။ သို့သော်အတွင်း၌အပြစ်သားသေပြီးသခင်ယေရှုအသက်ရှင်သည်။ ဤသည်ကားသန့်ရှင်းသူတို့၏အသက်ပင်ဖြစ်သည်၊ အပြစ်သား၏အသက်တာကိုအသက်ရှင်သောယဇ်အဖြစ်ကမ်းလှမ်းမှသာသူသည်ထာဝရဘုရား၏အလိုတော်ကိုသိနိုင်သည်။ ယေရှုနှင့်အတူလက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်အသေခံသူများသည်ခရစ်တော်၏အလိုတော်ကိုသိကြသည်။ သူသည်ထာဝရဘုရား၏ကောင်းမြတ်သော၊ ရွှင်လန်းမှုနှင့်ပြီးပြည့်စုံသောအလိုတော်ကိုသိမြင်ခြင်းအားဖြင့်အသက်ရှင်နိုင်သည်။ ပြီးပြည့်စုံသောအဓိပ္ပာယ်မှာသင်ကိုယ်တိုင်လုပ်ရန်ကြိုးစားခြင်းမဟုတ်ဘဲသင်သည်ယေရှုခရစ်နှင့်အတူသေပြီကိုနားလည်ရန်ဖြစ်သည်။

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်