ကျိန်ဆိုခြင်းအကြောင်း
(မMatthewဲ ၂၃: ၁၅-၂၂)လျှို့ဝှက်သောကျမ်းပြုဆရာ၊ ဖာရိရှဲတို့၊ သင်တို့သည် အမင်္ဂလာရှိကြ၏။ အကြောင်းမူကား၊ လူ တ ယောက်ကိုပင် ဘာသာသွင်းခြင်းငှါ ကုန်းကြောင်းရေကြောင်းပတ်ပတ်လှည့်လည်၍ ဘာသာသွင်းပြီးသောသူ ကိုလည်း၊ မိမိတို့ထက် နှစ်ဆသောငရဲသားဖြစ်စေကြ၏။ လမ်းပြသောလူကန်းတို့၊ သင်တို့သည် အမင်္ဂလာရှိကြ၏။ ဗိမာန်တော်ကိုတိုင်တည်၍ ကျိန်ဆိုခြင်းကို ပြုလျှင်မတည်။ ဗိမာန်တော်၏ ရွှေကိုတိုင်တည်၍ ကျိန်ဆိုခြင်းကိုပြုလျှင် တည်သည်ဟုသင်တို့ဆိုကြ၏။ လူမိုက်လူကန်းတို့၊ အဘယ်အရာသည်သာ၍ မြတ်သနည်း။ ထိုရွှေကားမြတ်သလော။ ထိုရွှေကို သန့် ရှင်းစေသော ဗိမာန်တော်ကားမြတ်သလော။ တနည်းကား၊ ယဇ်ပလ္လင်ကို တိုင်တည်၍ ကျိန်ဆိုခြင်းကိုပြုလျှင် မတည်။ ယဇ်ပလ္လင်ပေါ်မှာရှိသော ပူဇော်သက္ကာကို တိုင်တည်၍ကျိန်ဆိုခြင်းကိုပြုလျှင် တည်သည်ဟု သင်တို့ဆိုကြ၏။ လူမိုက်လူကန်းတို့၊ အဘယ်အရာသည်သာ၍ မြတ်သနည်း။ ထိုပူဇော်သက္ကာကား မြတ်သလော။ ထို ပူဇော်သက္ကာကို သန့်ရှင်းစေသော ယဇ်ပလ္လင်ကားမြတ်သလော။ ထို့ကြောင့် ယဇ်ပလ္လင်ကိုတိုင်တည်၍ ကျိန်ဆိုလျှင်၊ ယဇ်ပလ္လင်မှစ၍ ယဇ်ပလ္လင်ပေါ်မှာ ရှိသမျှကို တိုင် တည်၍ ကျိန်ဆိုသတည်း။ ဗိမာန်တော်ကိုတိုင်တည်၍ ကျိန်ဆိုလျှင်၊ ဗိမာန်တော်မှစ၍ ဗိမာန်တော်၌ ကျိန်းဝပ်တော်မူသောသူ ကို တိုင်တည်၍ ကျိန်ဆိုသတည်း။ ကောင်းကင်ဘုံကိုတိုင်တည်၍ ကျိန်ဆိုလျှင်၊ ပလ္လင်တော်ကို၎င်း၊ ပလ္လင်တော်ပေါ်မှာ ထိုင်တော်မူသော သူကို၎င်း တိုင်တည်၍ကျိန်ဆိုသတည်း။ လျှို့ဝှက်သောကျမ်းပြုဆရာ၊ ဖာရိရှဲတို့၊ သင်တို့သည် အမင်္ဂလာရှိကြ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ပင်စိမ်း၊ စမွှတ်၊ ဇိယာ၊ အသီးအရွက်တို့ကို ဆယ်ဘို့တဘို့ လှူကြသည်တွင် တရားသဖြင့်စီရင်ခြင်း၊ သူတပါးကို သနား ခြင်း၊ သစ္စာစောင့်ခြင်းတည်းဟူသော ပညတ်တတရားတွင် လေးသောအရာတို့ကိုကား လှပ်၍ထားကြ၏။ အရင် ဆိုသောအရာတို့ကို မလှပ်မထား၊ နောက်ဆိုသောအရာတို့ကို ကျင့်ရမည်။
ဘုရားသခင်သည်လူကိုကျွန်ဖြစ်စေသောအခါဘုရားသခင်ရွေးချယ်သောစံနှုန်းများရှိသည်။ ဘုရားသခင်ကရွေးချယ်ထားသောကျွန်အားနှုတ်ကပတ်တရားတော်ကိုဟောပြောရန်မိန့်မှာတော်မူပြီး၊ ထိုစကားလုံးကိုလက်ခံရရှိသူသည်ထိုစကားလုံးကိုပင်ဟောပြောနိူင်သည်။ ဘုရားသခင်၏စစ်မှန်သောကျေးကျွန်ကားမည်သူနည်း။ ဆိုလိုသည်မှာလူတစ် ဦး သည်ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ကိုကောင်းစွာမပြောဆိုပါကသူသည်သခင်၏ကျွန်မဟုတ်ဟုဆိုလိုသည်။ ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ကိုမဟောသူများသည်သူတို့ကိုယ်တိုင်မှားသည်ဟုဆိုကြသည်။
ထိုသို့သောသူသည်မျက်စိကန်းသောသူကဲ့သို့၊ မျက်စိကန်းသောသူတို့သည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ကိုမသိ၊ မမြင်နိုင်သူများဖြစ်ကြသည်။ ယေရှုသည်ဤလောကသို့ကြွလာသောအခါဟေရှာယ ၄၂: ၇ ကဖော်ပြခဲ့သည်။『လက်ဆွဲလျက် ထောက်မမည်။ သင်သည် ကန်း သော မျက်စိတို့ကို ဖွင့်စိမ့်သောငှါ၎င်း၊ ချုပ်ထားသော သူတို့ကို လွှတ်စိမ့်သောငှါ၎င်း၊ မှောင်မိုက်၌နေသော သူတို့ကို အမိုက်ထောင်ထဲက နှုတ်ယူစိမ့်သောငှါ၎င်း၊ သင့်ကို လူများနှင့် ပဋိညာဉ်ဖွဲ့စရာဘို့၊ လူအမျိုးမျိုး လင်းစရာဘို့ ခန့်ထားမည်။ 』 ဆိုလိုသည်မှာကမ္ဘာပေါ်ရှိလူတိုင်းသည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ကိုမျက်စိကန်းကြသည်။ သူသည်မျက်မမြင်သူတစ် ဦး ဖြစ်၏။ ဘုရားသခင်နှင့်သူတို့၏ဆက်ဆံရေးပြတ်တောက်သောကြောင့်သူတို့သည်မျက်စိကန်းလာကြသည်။
ကမ္ဘာပေါ်မှာမျက်မမြင်တစ်ယောက်တစ်ယောက်ရှိတယ်။ ယေရှုခရစ် လူသားအားလုံးသည်မျက်စိကန်းကြသည်။ သို့သော်သူတို့သည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်သို့သွားလိုလျှင်မျက်မမြင်သူကိုတွေ့ပြီးကိုင်ထားရမည်။ ထို့ကြောင့်ယေရှုခရစ်သည်လမ်းနှင့်အသက်ဖြစ်သည်။ ယောဟန် ၉ တွင်မွေးကတည်းကမျက်စိကန်းသောလူတစ်ယောက်သည်ယေရှု၏တန်ခိုးတော်ကိုဖွင့ ်၍ ယေရှုနှင့်တွေ့ဆုံခဲ့သည်။ ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာမျက်လုံးသာမကယေရှုနှင့်တွေ့ဆုံရန်ဝိညာဉ်ရေးရာမျက်လုံးများလည်းဖွင့်ပေးခဲ့သည်။ သခင်ယေရှုသည် ၀ ိညာဉ်ရေးမျက်စိကွယ်မှုမှတိုက်ရိုက်မျက်စိဖွင့်ပေးခဲ့သည်။ ယောဟန် ၉:၃၃ ၌『ထိုသူသည်ဘုရားသခင်စေလွှတ်တော်မူသောသူမဟုတ်လျှင်အဘယ်အမှုကိုမျှမတတ်နိုင်ဟုပြောဆို၏။ 』 ဖာရိရှဲတို့နှင့်ကျမ်းပြုဆရာတို့က၊ ဖာရိရှဲတို့နှင့်ကျမ်းပြုဆရာတို့ပင်မျက်စိကန်းကြ၏ဟုမိန့်တော်မူ၏။ ထိုသူတို့သည်ယေရှုကိုမသိ၊ ဓမ္မဟောင်းကျမ်း (ပညတ္တိကျမ်း) အကြောင်းရေးသားခဲ့သူများသည်ကျမ်းတတ်များဖြစ်ကြသည်။ ဖာရိရှဲများသည်ပညတ်တရား၏ကျွမ်းကျင်သူများဖြစ်ပြီးပညတ်တရားကိုတင်းကြပ်စွာလိုက်နာကျင့်သုံးခဲ့ကြပြီးIsraelသရေလလူမျိုး၏ခေါင်းဆောင်များဖြစ်ကြသည်။ ဒါပေမဲ့ဒီလူတွေဟာယေရှုကိုမသိကြဘူး။.『 လျှို့ဝှက်သောကျမ်းပြုဆရာ၊ ဖာရိရှဲတို့၊ သင်တို့သည် အမင်္ဂလာရှိကြ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ကောင်း ကင်နိုင်ငံတော်၏ တံခါးကိုလူတို့ရှေ့မှာပိတ်ထား၍ မိမိတို့လည်းမဝင်၊ ဝင်လိုသောသူတို့ကိုလည်း ဆီးတား ကြ၏။ 』(မMatthewဲ ၂၃: ၁၃) ယေရှုသည်ပညတ်တရားအောက်၌ရှိနေသောကြောင့်သူတို့ကိုမျက်စိကန်းစေခဲ့သည်။
ဘုရားသခင်သည်အပြစ်ရှိသောသူတို့ကိုပညတ်တရားပေးပြီးမျက်စိကန်းသောသူတို့အားပေးခဲ့သည်။ “ ပညတ်တရားသည်ခရစ်တော်ကိုပို့ဆောင်စေသောမူလတန်းဆရာတစ်ပါးဖြစ်သည်” ဆိုသည့်အတိုင်းဘုရားသခင်သည်ပညတ်တရားအားဖြင့်ခရစ်တော်နှင့်တွေ့ဆုံရန်ပညတ်တရားကိုပေးခဲ့သည်။ သို့သော်ကျမ်းပညာရှင်များသည်ယေရှုခရစ်ကိုမသိသောကြောင့်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ကိုမျက်စိကန်းခဲ့ကြသည်။ ယောဟန် ၅ း ၃၉-၄၀
『ကျမ်းစာအားဖြင့် ထာဝရအသက်ကိုရမည်ဟု စိတ်ထင်နှင့် သင်တို့သည် ကျမ်းစာကိုစေ့စေ့ကြည့်ရှု ကြ၏။ ထိုကျမ်းစာပင်ငါ၏သက်သေဖြစ်၏။ သင်တို့သည် အသက်ကိုရအောင် ငါ့ထံသို့ လာခြင်းငှါအလိုမရှိကြ၊ 』
အဘယ်ကြောင့်သူတို့သည်ပညတ်တရားအားဖြင့်ခရစ်တော်နှင့်တွေ့ဆုံရန်မနိုင်? ၂ ကော ၃ း ၁၄-၁၆ တွင်သူတို့စိတ်နှလုံးသည် မိုက်မဲလျက်ရှိ၍၊ ယခုတိုင်အောင် စမ္မကျမ်းစာကို ဘတ်ကြသောအခါ အနက် အဓိပ္ပါယ်သည် ဖုံးအုပ်လျက်ရှိ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ခရစ်တော်အားဖြင့်သာ ထိုဖုံးအုပ်ခြင်း အကြောင်းကို ပယ်ရှင်းရ၏။ ယခုတိုင်အောင်လည်း၊ မောရှ၏ကျမ်းစာကို ဘတ်ကြသောအခါ၊ သူတို့စိတ်နှလုံးသည် ဖုံးအုပ်လျက်ရှိ သေး၏။ သို့သော်လည်း သခင်ဘုရားထံတော်သို့ ပြောင်းလဲသောအခါ၊ ထိုဖုံးအုပ်ခြင်းအကြောင်းကို ပယ်ရှင်း လိမ့်မည်။ ဘုရားသခင်က“ ဓမ္မဟောင်းကျမ်းဥပဒေ၏အဓိပ္ပာယ်အမှန်ကိုမသိဘဲစာဖတ်နေသူတစ် ဦး အားသင်မျက်စိကန်းသည်” ဟုဆိုသည်။ ခရစ်တော်သည်ပညတ်တရားအားဖြင့်ခရစ်တော်နှင့်တစ်ခါမှမတွေ့ဖူးသူများကို“ အတွေ့အကြုံမရှိ၊ ယနေ့တွင်ယေရှုခရစ်ကိုကျွန်ုပ်ယုံကြည်သည်ဟုပြောပြီး“ သင်သည်ပညတ်တရားကိုကောင်းစွာလိုက်နာရမည်” ဟုဆိုသောသူများ သူတို့သည် "အတွေ့အကြုံမရှိဘဲအောင်မြင်မှုမရှိဘဲတိတ်ဆိတ်စွာပြောဆိုသူများ" ဖြစ်သည်။ သက်သေခံချက်နှင့်ပြည့်စုံရန်သူတို့သည်ယေရှုခရစ်ကိုသာဟောပြောရမည်။
ဂလာတိ ၅ း ၁ မှာ『ထိုကြောင့် ခရစ်တော်သည် ငါတို့ကို လွှတ်တော်မူသော လွှတ်ခြင်းအခွင့်၌တည်နေသဖြင့်၊ ကျွန်ခံရာ ထမ်းဘိုးကိုထမ်း၍ ချည်နှောင်ခြင်းကို တဖန်မခံကြနှင့်။.』 ရော ၈ း ၁-၂
『ဘုရားသခင်ကယ်လွှတ်တော်မူသောကြောင့် ယေရှုခရစ်၌တည်၍၊ ဇာတိပကတိအတိုင်းမကျင့်၊ ဝိညာဉ် ပကတိအတိုင်း ကျင့်သောသူတို့သည် အပြစ်စီရင်ခြင်း နှင့် လွတ်ကြ၏။ ယေရှုခရစ်၌တည်၍ အသက်ရှင်စေသော ဝိညာဉ်တော်၏တရားသည် အပြစ်တရား၏ လက်မှ၎င်း၊ သေခြင်းတရား၏လက်မှ၎င်း၊ ငါ့ကိုကယ်လွှတ်ပြီ။ 』
Comments
Post a Comment