ဝိညာဉ်တော်သည်အသင်းတော်တို့အားအဘယ်သို့မိန့်တော်မူသည်ကိုနားရှိသောသူမည်သည်ကားကြားပါစေ
『သင်၏အကျင့်ကိုငါသိ၏။ သင်သည် အဧမဟုတ်၊ အပူမဟုတ်သည်ကို ငါသိ၏။ ဧခြင်းဖြစ်စေ။ ပူခြင်းဖြစ်စေ၊ တခုခုကို ငါအလိုရှိ၏။ ထိုသို့အဧမဟုတ်၊ အပူမဟုတ်၊ နွေးရုံရှိသောကြောင့် ငါ၏ခံတွင်းသည် သင့်ကိုထွေးလုပြီ။ သင်ကလည်း၊ ငါသည်ဥစ္စာရတတ်၏။ ဘဏ္ဍာများကိုဆည်းဖူးပြီး။ တစုံတခုကိုမျှမလိုဟုပြောဆို၍ ကိုယ်တိုင်ပင်ပန်းခြင်း၊ သနားဘွယ်ဖြစ်ခြင်း၊ ဆင်းရဲခြင်း၊ မျက်စိကန်းခြင်း၊ အဝတ်အချည်းစည်းရှိခြင်း ဖြစ်သည်ကို မသိပါတကား။ သင်သည်ဥစ္စာရတတ်ခြင်းငှါ၊ မီးနှင့်ချွတ်ပြီးသောရွှေကို၎င်း၊ အဝတ်အချည်းစည်းရှိ၍၊ သူတပါး ရှေ့တွင် မရှက်စေခြင်းငှါ ခြုံစရာဘို့၊ ဖြူသောအဝတ်ကို၎င်း ငါ့ထံမှာဝယ်လော့။ သင်၏မျက်စိမြင်စေခြင်းငှါ၊ မျက်စိ၌မျက်စဉ်းခတ်လော့ဟု သင့်အားငါသည် အကြံပေး၏။ ငါချစ်သမျှသော သူတို့၏အပြစ်ကိုငါစစ်ဆေး၍ သူတို့ကိုဆုံး မတတ်၏။ ထိုကြောင့် ကိုယ်စိတ်ကို ကိုယ်နှိုးဆော်လော့။ နောင်တရလော့။ ငါသည်တံခါးရှေ့မှာရပ်၍ ခေါက်လျက်နေ၏။ အကြင်သူသည် ငါ၏အသံကို ကြား၍တံခါးကိုဖွင့်အံ့၊ ထိုသူရှိရာသို့ငါဝင်၍ သူနှင့်အတူ စားသောက်မည်။ သူသည်လည်းငါနှင့်အတူ စားသောက်ရလိမ့်မည်။ ငါသည်အောင်မြင်၍ ငါ့ခမည်းတော်၏ ပလ္လင်တော်ပေါ်မှာ ခမည်းတော်နှင့်အတူထိုင်နေသကဲ့သို့၊ အောင်မြင်သော သူသည်ငါ၏ ပလ္လင်ပေါ်မှာ ငါနှင့်အတူ ထိုင်နေရသောအခွင့်ကိုငါပေးမည်။ ဝိညာဉ်တော်သည် အသင်းတော်တို့အား အဘယ်သို့ မိန့်တော်မူသည်ကို နားရှိသောသူ မည်သည် ကား ကြားပါစေဟုမိန့်တော်မူ၏။ 』 (ဗျာဒိတ် ၃: ၁၅-၂၂)
ဗျာဒိတ်ကျမ်း၌ရှိသောအသင်းတော်ခုနှစ်ပါးသည်ယနေ့အသင်းတော်များကိုပုံဆောင်သည်။ ယနေ့တွင်လောဒိကိကဲ့သို့သောဘုရားရှိခိုးကျောင်းတစ်ခုရှိသည်။ သခင်ယေရှုက“ လောဒိကိအသင်းတော်” ကိုအပြစ် တင်၍“ သင်၏အကျင့်ကိုငါသိ၏” ဟုဆိုသည်။ ပုံမှန်အားဖြင့်ဘုရားရှိခိုးကျောင်းရှိလူများသည်သခင်ယေရှု၏နှုတ်ကပတ်တရားတော်ကို“ ယုံကြည်ခြင်းမရှိ၊ စိတ်ထက်သန်မှု” ဖြင့်ပြုမူသည်ကိုနားလည်ကြသည်။ စကားမစပ်, ဒီမှာလုပ်ရပ်တစ်ခုခုနှင့်ဆက်စပ်နေသည်။ သမ္မာကျမ်းစာကယောဟန် ၆ း ၂၇ တွင်ဖော်ပြထားသည်။『မုန့်ကို စား၍ဝသောကြောင့်သာ ရှာကြ၏။ ပျက်စီးတတ်သောအစာကိုရခြင်းငှါ မကြိုးစားကြနှင့်။ လူသားသည် သင်တို့အား ပေး၍ ထာဝရအသက်နှင့်အမျှ တည်တတ်သောအစာကိုရခြင်းငှါ ကြိုးစားကြလော့။ ထိုသားသည် ခမည်းတော်ဘုရား၏တံဆိပ်ခတ်ခြင်းကို ခံသောသူဖြစ်သည်ဟု မိန့်တော်မူ၏။ 』ဤအရာသည်ထာဝရအစားအစာဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်၏အလိုတော်မှာထာဝရအစာနှင့်သက်ဆိုင်သည်။ ဘုရားသခင်စေလွှတ်တော်မူသည်ကိုယုံကြည်ခြင်းဖြစ်သည်။ ထိုသူသည်သားတော်ကိုကြည့်မြင်။ ထာဝရအသက်ကိုယုံကြည်သောသူဖြစ်သတည်း။ ထာဝရအသက်ရရန်အပူရှိန်သည်အေးခဲသည်မဟုတ်ဟုဆိုထားသည်။ သခင်ယေရှုက“ အ nor မဟုတ်၊ အပူမဟုတ်၊ ငါ့ကိုလည်းခံတွင်းထဲကငါထုတ်မည်” ဟုမိန့်ဆိုခဲ့သည်။ ကျွန်ုပ်၏နှုတ်သည်ယေရှုဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်ကသခင်ယေရှု၏နှုတ်တော်ထွက် - "မင်းကငါ့သားမဟုတ်ဘဲနွေးနေပြီ"『သင်ကလည်း၊ ငါသည်ဥစ္စာရတတ်၏။ ဘဏ္ဍာများကိုဆည်းဖူးပြီး။ တစုံတခုကိုမျှမလိုဟုပြောဆို၍ ကိုယ်တိုင်ပင်ပန်းခြင်း၊ သနားဘွယ်ဖြစ်ခြင်း၊ ဆင်းရဲခြင်း၊ မျက်စိကန်းခြင်း၊ အဝတ်အချည်းစည်းရှိခြင်း ဖြစ်သည်ကို မသိပါတကား။ 』(ဗျာဒိတ် ၃: ၁၇) ယင်းသည်ပူနွေးလာသည်။ အသင်းတော်အားသခင်ယေရှုမိန့်တော်မူသည်ကား၊ သို့သော်သူကမိမိသည်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သည်ဟုထင်သော်လည်း၊ ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်နှင့်စပ်လျဉ်း။ သင်တို့သည်ဆင်းရဲခြင်း၊ ဆင်းရဲခြင်း၊ သခင်ယေရှုကလောဒကိမြို့သားတို့အား“ သင်တို့သည်ဆင်းရဲခြင်း၊ ဆင်းရဲခြင်း၊ သူတို့သည်သခင်ယေရှုကို ယုံကြည်၍ ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သည်ဟုသူတို့ထင်သော်လည်းယေရှုမူကားမသိ။
သူတို့သည်သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်သည်ဟုဆိုကြသော်လည်းသူတို့သည်“ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကိုလက်ခံခြင်း၊ ထိုသူတို့သည်ယေရှုကိုအမှန်တကယ်မတွေ့ဖူးသူများဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ကိုနိုးနိုးကြားကြားမထားပါ၊
သမ္မာကျမ်းစာက ၂ ကော ၃ း ၁၄ တွင်ဖော်ပြထားသည်။『သူတို့စိတ်နှလုံးသည် မိုက်မဲလျက်ရှိ၍၊ ယခုတိုင်အောင် စမ္မကျမ်းစာကို ဘတ်ကြသောအခါ အနက် အဓိပ္ပါယ်သည် ဖုံးအုပ်လျက်ရှိ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ခရစ်တော်အားဖြင့်သာ ထိုဖုံးအုပ်ခြင်း အကြောင်းကို ပယ်ရှင်းရ၏။ 』 သူတို့သည်သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်သည်ဟုဆိုကြသော်လည်းသူတို့၏သုတ်ပဝါများကိုဖုံးအုပ်ထားသောကြောင့်သူတို့သည်ပညတ်တရားကိုဆက်လက်ကျင့်သုံးနေကြောင်းယေရှုထောက်ပြခဲ့သည်။『ငါသည်တံခါးရှေ့မှာရပ်၍ ခေါက်လျက်နေ၏။ အကြင်သူသည် ငါ၏အသံကို ကြား၍တံခါးကိုဖွင့်အံ့၊ ထိုသူရှိရာသို့ငါဝင်၍ သူနှင့်အတူ စားသောက်မည်။ သူသည်လည်းငါနှင့်အတူ စားသောက်ရလိမ့်မည်။ 』(ဗျာ။ ၃:၂၀) ယေရှုသည်ဘုရားရှိခိုးကျောင်းအပြင်ဘက်၌ခေါက်လျက်နေသည်။ ဒါပေမဲ့သူတို့ကမဖွင့်လို့သူတို့ဝင်လို့မရဘူး။ ဆိုလိုသည်မှာသူတို့သည်သခင်ယေရှုခရစ်တော်မှတစ်ဆင့်ခွင့်လွှတ်ခြင်းနှင့်ကယ်တင်ခြင်းခံရသည်ကိုမယုံခြင်းဖြစ်သည်။ စကားမစပ်သူတို့ဟာယေရှုခရစ်တော်ကြောင့်ခွင့်လွှတ်ခံရပြီးကယ်တင်ခြင်းခံရမယ်ဆိုရင်သူတို့ဟာဥပဒေနဲ့မသက်ဆိုင်ဘဲနေရမယ်။ သခင်ယေရှုသည်ပညတ်တရား၏အထက်တွင်ရှိနေသောကြောင့်သူသည်သူ့အောက်ရှိပညတ်တရားကိုမယုံကြည်ရပါ။
ယေရှုပြောခဲ့သည်မှာ -
သင်သည်ဥစ္စာရတတ်ခြင်းငှါ၊ မီးနှင့်ချွတ်ပြီးသောရွှေကို၎င်း၊ အဝတ်အချည်းစည်းရှိ၍၊ သူတပါး ရှေ့တွင် မရှက်စေခြင်းငှါ ခြုံစရာဘို့၊ ဖြူသောအဝတ်ကို၎င်း ငါ့ထံမှာဝယ်လော့။ သင်၏မျက်စိမြင်စေခြင်းငှါ၊ မျက်စိ၌မျက်စဉ်းခတ်လော့ဟု သင့်အားငါသည် အကြံပေး၏။ လောဒိကိမြို့သားများကထိုသူအပေါင်းတို့သည်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သည်ဟုထင်မြင်ကြပြီး၊ ယေရှုဤသို့မိန့်တော်မူသည် -“ ငါသည်ယေရှုဖြစ်သည်။ မီးသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ဖြစ်သည်။ ရွှေသည်ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်ဖြစ်သည်။ ဆိုလိုသည်မှာသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်မှုတ်သွင်းခြင်းအားဖြင့်ရေးသားထားသောဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ကိုနားလည်သဘောပေါက်ရန်ဖြစ်သည်။ ချမ်းသာကြွယ်ဝသူများသည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်တွင်ချမ်းသာကြွယ်ဝကြသည်။
လောဒိကိ၏ဘုရားရှိခိုးကျောင်းသည်မချမ်းသာပါ။ ဆိုလိုသည်မှာလောဒိကိအသင်းတော်၌ဘုရားသခင့်နှုတ်မြွက်စကားတော်မရှိချေ။ အဝတ်ဖြူသည်ဘုရားသခင့်ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ အဖြူရောင်အဝတ်အစားများကို ၀ ယ်ရန်သင်သည်အခြားအရာတစ်ခုကိုသာမှီခိုအားထားရမည်မဟုတ်ဘဲယေရှုခရစ်တော်၌သာဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်ထဲဝင်ရန်ကျွန်ုပ်တို့သည်ယေရှုနှင့်အတူလက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်အသေခံရမည်။ အဝတ်အချည်းစည်းရှိခြင်းသည်ဖြောင့်မတ်သူမဟုတ်ဘဲအပြစ်သားဖြစ်သည်။ မျက်လုံးများဝယ်ယူခြင်းနှင့်အသုံးပြုခြင်းသည်ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ကိုကြားနာ။ နားလည်သဘောပေါက်ခြင်းနှင့်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၏မျက်စိကိုဖွင့်ခြင်းဖြစ်သည်။ ဒါကြောင့်သင်၏မျက်စိကိုဖွင့ ်၍ ယေရှု၏လက်ဝါးကပ်တိုင်ကိုတွေ့ဆုံပါ။ “ Meet Jesus” သည်ကားတိုင်ပေါ်တွင်ယေရှုနှင့်ပေါင်းစည်းခြင်းဖြစ်သည်။『ငါချစ်သမျှသော သူတို့၏အပြစ်ကိုငါစစ်ဆေး၍ သူတို့ကိုဆုံး မတတ်၏။ ထိုကြောင့် ကိုယ်စိတ်ကို ကိုယ်နှိုးဆော်လော့။ နောင်တရလော့။ 』 နောင်တရခြင်းဟူသည်လောကသို့မှားယွင်းခြင်းအကြောင်းမဟုတ်ဘဲဘုရားသခင်ကိုကိုးစားခြင်းဖြစ်သည်။ လောဒိကိအသင်းတော်နှင့် ပတ်သက်၍ နောင်တရခြင်းဟူသည်“ ယေရှုသည်တံခါးနားမှာရပ်။ ခေါက်သည်။ အကြင်သူသည်ငါ၏အသံကိုကြား။ တံခါးကိုဖွင့်အံ့၊ ထိုသူရှိရာသို့ငါ ဝင်၍ သူနှင့်အတူစားသောက်မည်။ သူသည်လည်းငါနှင့်အတူရှိလိမ့်မည်။ ယေရှုထံသို့“ ဝင်ပါ” ဟုပြောရန်လာသည်မဟုတ်။ လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်၌ယေရှုနှင့်အတူစည်းလုံးသောအခါယေရှုသည် ၀ င်ရောက်လာသည်။『ငါသည်အောင်မြင်၍ ငါ့ခမည်းတော်၏ ပလ္လင်တော်ပေါ်မှာ ခမည်းတော်နှင့်အတူထိုင်နေသကဲ့သို့၊ အောင်မြင်သော သူသည်ငါ၏ ပလ္လင်ပေါ်မှာ ငါနှင့်အတူ ထိုင်နေရသောအခွင့်ကိုငါပေးမည်။ 』 (3:21) အောင်မြင်သူသည်ယေရှုနည်းတူလောကကိုကျော်လွှားရမည်။ ယေရှုသည်လောကကိုစွန့်ပစ်ခြင်းဖြင့်လောကကိုအောင်နိုင်ခဲ့သည်။ သူဟာကမ္ဘာကြီးအတွက်အသေခံခြင်းဖြင့်သေဆုံးခဲ့သည်။ သူသည်လောကအတွက်အသေခံခြင်း၊ အပြစ်အတွက်အသေခံခြင်း၊
သမ္မာကျမ်းစာကိုရောမ ၈ း ၃-၄ တွင်ဖော်ပြထားသည်။.『ဇာတိပကတိကြောင့် ပညတ်တရားသည် အားနည်း၍ မတတ်နိုင်သောအမှုကို ဘုရားသခင်ပြု တော်မူခြင်းငှါ၊ အပြစ်နှင့်ပြည့်စုံသော ဇာတိပကတိ၏ သဏ္ဌာန်ကို ဆောင်သော မိမိသားတော်ကို စေလွှတ် တော်မူ၍၊ အပြစ်ဖြေဘို့ရာဇာတိပကတိ၌ အပြစ်ကို ဒဏ်ပေးတော်မူ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ဇာတိပကတိအတိုင်းမကျင့်၊ ဝိညာဉ်ပကတိအတိုင်း ကျင့်သောငါတို့သည်၊ တရား၌ ပါသောပညတ်တို့ကို စောင့်ရှောက်မည်အကြောင်းတည်း။ 』
ငါတို့သည်ဇာတိပကတိအတိုင်းမကျင့်၊ ဝိညာဉ်ပကတိအတိုင်းမကျင့်သောသူတို့သည်၊ ယေရှုခရစ်အားဖြင့်ပညတ်တရားကိုပြည့်စုံစေရန်ဘုရားသခင်ဆိုလိုသည်။
တမန်တော်ရှင်ပေါလုကဂလာတိ ၆ း ၁၄ တွင်ဖော်ပြထားသည်။『 ငါဖြစ်လျှင်၊ ငါတို့သခင်ယေရှုခရစ်၏ လက်ဝါးကပ်တိုင်တော်မှတပါးဘယ်အရာ၌မျှ ဝါကြွားခြင်းမရှိ ပါစေနှင့်။ ထိုလက်ဝါးကပ်တိုင်တော်မှာ ဤလောကသည် ငါ့အဘို့ ရိုက်ထားခြင်းကိုခံလျက်ရှိ၏။ ငါသည် လည်း ဤလောကအဘို့ ရိုက်ထားခြင်းကိုခံလျက်ရှိ၏။ 』 ယေရှုနှင့်အတူလက်ဝါးကပ်တိုင်မှာသတ်သောသူတို့သည်အသက်ကြီးသူများဖြစ်ကြ၏။ ဝိညာဉ်တော်အားဖြင့်မွေးဖွားခြင်းကိုမခံသောသူသည်ပညတ်တရားအောက်၌ရှိ၏။ လူဟောင်းသည်ယေရှုနှင့်အတူသေရမည်။ လူအိုသည်သေလျှင်၊ လူသစ်သည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏တန်ခိုးအားဖြင့် ၀ ိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်ထဲသို့ပြန်လည်မွေးဖွားလာသည်။ သို့သော်ဝိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်ဖြင့်မွေးဖွားခဲ့သော်လည်းသူတို့သည်အသားများနေဆဲဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် ၀ ိညာဉ်တော်၏စိတ်သည်ဇာတိပကတိကိုထိန်းချုပ်ပြီးဆိုးသွမ်းမှုကိုတွန်းလှန်ရမည်။ အောင်မြင်သောသူသည်ဘုရားသခင်၏ပလ္လင်တော်ပေါ်မှာရှိလိမ့်မည်။
Comments
Post a Comment