ဤအသေကောင်မှငါ့ကိုအဘယ်သူကယ်လွှတ်မည်နည်း။
ရော ၇ း ၂၃-၂၅『သို့သော်လည်း ငါ့ကိုယ်အင်္ဂါများ၌ ရှိသော တရားတပါးသည် စိတ်ဝိညာဉ်တရားကို ဆိုင်ပြိုင် တိုက်လှန်သဖြင့်၊ ငါ့ကိုယ်အင်္ဂါများ၌ ရှိသော အပြစ် တရားလက်သို့ ငါ့ကိုဘမ်းသွားအပ်နှံသည်ကို ငါမြင်၏။ ငါသည်ငြိုငြင်သောသူဖြစ်ပါသည်တကား၊ ဤအသေကောင်မှ ငါ့ကို အဘယ်သူ ကယ်လွှတ် မည်နည်း။ ငါတို့သခင် ယေရှုခရစ်အားဖြင့် ကယ်လွှတ်တော်မူသော ဘုရားသခင်၏ကျေးဇူးတော်ကြီးလှပေ၏။ ထိုသို့စိတ်ဝိညာဉ်အားဖြင့် ဘုရားသခင်၏ တရားတော် အလိုသို့၎င်း၊ ဇာတိပကတိအားဖြင့် အပြစ်တရား အလိုသို့၎င်း၊ ငါလိုက်တတ်၏။ 』
အဘယ်ကြောင့်တမန်တော်ပေါလုက "ငါငြိုငြင်သောသူသည်ငါဖြစ်၏! မင်းပြောတာလား သူသည်ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုမိမိဘာသာမရရှိနိုင်ကြောင်းသဘောပေါက်ခဲ့သည် ထိုအကြောင်းကြောင့်ပင်မိမိကိုယ်ကိုယေရှုနှင့်အတူသေရန်ဖြစ်သည်။ သေခြင်းသည်ပညတ်တရားအားဖြင့်အဘယ်သို့သေသည်ကိုယုံကြည်ရန်ဖြစ်သည်။ အခန်း ၇: ၄၊ 『ထိုနည်းတူ၊ ငါညီအစ်ကိုတို့၊ သင်တို့သည် အခြားသော သူတည်းဟူသော၊ သေခြင်းမှ ထမြောက် တော်မူသော သူ၏မယားဖြစ်၍၊ ဘုရားသခင်၏ အလိုတော်နှင့်အညီ တိုးပွါးမည်အကြောင်း၊ ခရစ်တော်၏ ကိုယ်ခန္ဓာအားဖြင့်သေ၍ ပညတ်တရားနှင့်ကွာကြ၏။ 』
ယေရှုခရစ်၌ရှိသောသူတို့သည်ပညတ်တရားအားဖြင့်သေခြင်းသို့ရောက်ကြ၏။ ထိုကြောင့်ယေရှုခရစ်၌ရှိသောသူတို့သည်တရားတော်ကိုလွန်ကျူးခြင်း၊ 2ဖက် ၂ း ၁၅ တွင်"ဝိနည်းအထုံးအဖွဲ့နှင့်စပ်ဆိုင်သော ပညတ်တရားတည်းဟူသော ရန်ငြိုးဖွဲ့ခြင်း၏အကြောင်းကို ကိုယ် ခန္ဓာတော်တွင် ပယ်ရှင်းတော်မူသဖြင့်၊ ပိုင်းခြားလျက်ရှိသော စပ်ကြားအုတ်တန်တိုင်းနံရံကို ဖြိုဖျက်၍ လူမျိုး နှစ်စုတို့ကို တစုတည်းဖြစ်စေတော်မူ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ရန်ကို ငြိမ်းစေပြီးလျှင်၊”, ကောလောသဲ ၂ း ၁၄ မှာလည်း『ငါတို့နှင့်ဆန့်ကျင်ဘက်ဖြစ်သော ဝိနည်းအထုံးအဖွဲ့နှင့် စပ်ဆိုင်သောလက်မှတ်ကို ချေ၍၊ လက်ဝါး ကပ်တိုင်မှာ ရိုက်ထားလျက်၊ ငါတို့စပ်ကြားထဲက ပယ်ရှင်းတော်မူပြီ။ 』 ဤဥပဒေသည်လူအားလုံးနှင့်သက်ဆိုင်သည်။ သို့သော်ယေရှုနှင့်အတူပညတ္တိကျမ်း၌အသေခံသောသူတို့သည်သာဥပဒေမဟုတ်ပါ။ အကြောင်းမှာပညတ်တရားအောက်ရှိသူများကိုရွေးနုတ်ရန်ဖြစ်သည်။
ပညတ်တရားအားဖြင့်သေခြင်းတရား၏ရလဒ်ကိုဂလာတိ ၆ း ၁၄ တွင်တွေ့ရှိရသည်။『ငါဖြစ်လျှင်၊ ငါတို့သခင်ယေရှုခရစ်၏ လက်ဝါးကပ်တိုင်တော်မှတပါးဘယ်အရာ၌မျှ ဝါကြွားခြင်းမရှိ ပါစေနှင့်။ ထိုလက်ဝါးကပ်တိုင်တော်မှာ ဤလောကသည် ငါ့အဘို့ ရိုက်ထားခြင်းကိုခံလျက်ရှိ၏။ ငါသည် လည်း ဤလောကအဘို့ ရိုက်ထားခြင်းကိုခံလျက်ရှိ၏။ 』
ဒီကမ္ဘာပေါ်မှာလူနှစ်မျိုးရှိတယ်။ ပညတ္တိကျမ်းကိုလိုက်နာသောသူ၊ လောကကိုချစ်သောသူမည်သည်ကား၊ ဒါပေမယ့်ပညတ်တရားကိုမှသွေဖည်သောသူတို့ကသူတို့ကိုလည်းဤလောကသို့လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာသတ်ထားပြီဟုဆိုသည်။
ရောမ ၇ း ၁၃ တွင်`『`သို့ဖြစ်လျှင် ကောင်းမြတ်သောအရာသည် ငါ၌သေခြင်းအကြောင်း ဖြစ်သလော။ မဖြစ်နိုင်ရာ။ အပြစ်တရားသည် မိမိသဘောကို ထင်ရှားစေခြင်းငှါ ကောင်းမြတ်သောအရာအားဖြင့် ငါ၌သေခြင်းကို ပြု၍ သေခြင်းအကြောင်းဖြစ်၏။ ထိုသို့ဖြစ်သောကြောင့် အပြစ်တရားသည် ပညတ်တော်အားဖြင့် အလွန်အပြစ် နှင့်ပြည့်စုံခြင်းရှိသတည်း။ 』
၎င်းသည်ကျွန်ုပ်တို့အားအပြစ်ရှိကြောင်းတရားစီရင်သောကြောင့်၊ ပညတ္တိကျမ်းသည်ကောင်းသော်လည်းအဘယ်ကြောင့်ဖျက်သိမ်းသင့်သနည်း။ ပညတ်တရားကအပြစ်ကိုဖော်ပြပြီးအပြစ်တရားသည်သေခြင်းသို့ပို့ဆောင်သည်ဟုဖော်ပြသည်။ လူများသည်အပြစ်ကိုမသိသောကြောင့်အပြစ်တရားကိုပညတ်တရားအားဖြင့်ပြသသည်။ အပြစ်တရားသည်ဘုရားသခင်အားစွန့်ပစ်သောအပြစ်ဖြစ်သည်။ လူတွေက“ အပြစ်ရှိတယ်ဆိုတာအပြစ်ရှိတယ်” လို့ပြောရင်သူတို့ဟာဘုရားသခင်ကိုစွန့်ခွာသွားပြီဆိုတာကိုသဘောပေါက်လာတယ်။ ၀ ိညာဉ်သည်လူ့ခန္ဓာကိုယ်ထဲ၌ကျရောက်နေသောလူသားတစ်ပါးဖြစ်သည်ကိုကျွန်ုပ်တို့သိရှိသောအခါဘုရားသခင်အားစွန့်ခွာခြင်းသည်အဘယ်အဓိပ္ပာယ်ရှိကြောင်းနောက်ဆုံးတွင်ကျွန်ုပ်တို့သိလာသည်။
ကိုယ်ခန္ဓာကိုဝတ်ဆင်ခြင်းသည်ဤလောကသို့ဘုရားသခင်ထံချဉ်းကပ်ခြင်းနှင့်သူစိမ်းအဖြစ်နေထိုင်သောသတ္တဝါဖြစ်လာခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ ၂ ကော ၅ း ၂ တွင်တမန်တော်ပေါလုက
"ငါတို့သည် မြေအိမ်၌ရှိစဉ်တွင်၊ ကောင်းကင်အိမ် ထဲသို့ဝင်စားခြင်းငှါ အလွန်တောင့်တလိုချင်သော စိတ် ရှိ၍၊ ညည်းတွားမြည်တမ်းလျက်၊ နေကြ၏။ " အပြစ်တရားကိုသိနားလည်သူများသည်ဤအချက်ကိုသဘောပေါက်နားလည်သူများဖြစ်ကြသည်။ သင်ဤလောက၌သင်ပြစ်မှားမိသည်ကိုသိမြင်ခြင်းသည်အပြစ်ကိုဖော်ပြခြင်းမဟုတ်ပါ။ ဤလောက၌ကိုယ်ခန္ဓာရှိလျှင်၊ ဝိညာဉ်ပကတိသေသည်ကိုသင်တို့သိကြ၏။ ဤအရာသည်ပညတ္တိကျမ်း၌ဤသို့ဆိုထားသည်။
ရောမ ၇ း ၁၄ 『`ထိုမှတပါး ၊ပညတ်တရားသည် ဝိညာဉ်ပကတိနှင့် စပ်ဆိုင်သည်ကို ငါတို့သိကြ၏။ ငါမူကား ဇာတိ ပကတိရှိ၏။ အပြစ်တရားလက်၌ ကျေးကျွန်ဖြစ်၏။ 』
theသရေလအမျိုးသားအပေါင်းတို့သည်ပညတ်တရားတော်ကိုစောင့်ရှောက်လျှင်၊ ဖြောင့်မတ်ခြင်းပါရမီကိုရကြ၏။ ဇာတိပကတိ၌လောဘကြီးသောရုပ်တုရှိသောကြောင့်ပညတ်တရားကိုပြည့်ဝစွာထိန်းသိမ်းရန်မဖြစ်နိုင်ပါ။ ဒီနေ့ခေတ်မှာကမ္ဘာတစ်လွှားကမိုက်မဲသူတွေကသူတို့ဟာဘုရားသခင့်သတ္တဝါတွေဖြစ်လာနိုင်တယ်လို့ယုံကြည်နေကြတယ်။ လူတို့သည်သူတို့၏စိတ်နှလုံးထဲ၌လောဘကိုဖယ်ရှားပစ်ရန်ကြိုးစားခြင်းသည်မှားယွင်းသည်။ သူတို့သည်လောဘကြီးသောကြောင့်ဘုရားသခင်အားအပြစ်သားများဖြစ်ကြ၏၊ သို့သော်သူတို့သည်လောဘကြီးခြင်းကိုဖယ်ရှားခြင်းအားဖြင့်ဘုရားသခင်နှင့်တူလိုကြသည်။ Sado Paul က“ ငါသည်ဇာတိပကတိဖြစ်၏။ အပြစ်တရားလက်၌ကျေးကျွန်ဖြစ်၏။ သူသည်ဘုရားသခင်အားစွန့်ခွာပြီးဇာတိ၌ချုပ်ထားခြင်းခံရပြီးအပြစ်တရားအောက်၌ရှိနေသည်ဟုပြောနေခြင်းဖြစ်သည်။
သို့သော်ပညတ်တရားအားဖြင့်မဖြစ်နိုင်ကြောင်းနှင့်ကတိထားရာခရစ်တော်ကိုပညတ္တိကျမ်း၌ဖုံးကွယ်ထားကြောင်းတွေ့ရှိလျှင်၎င်းသည်ကောင်းချီးတစ်ခုဖြစ်သည်။ ဂလာတိ ၃ း ၂၃-၂၄၊『ယုံကြည်ခြင်းတရားမရောက်မှီ ပညတ်တရားသည်စောင့်နေသည်ဖြစ်၍၊ ထိုအခါငါတို့သည် နောက်၌ ထင်ရှားလတံ့သော ယုံကြည်ခြင်းတရားကိုမြော်လင့်၍ ချုပ်ထားလျက်ရှိကြ၏။ ထိုကြောင့် ငါတို့သည်ယုံကြည်ခြင်းအားဖြင့် ဖြောင့်မတ်ရာသို့ ရောက်စေခြင်းငှါ ပညတ်တရားသည် ခရစ်တော်ထံသို့ ငါတို့ကိုပို့ဆောင်၍ ငါတို့၏ အထိန်းဖြစ်သတည်း။ 』 ရောမ ၇ း ၁၄ မှာ
ပညတ်တရားသည်နားလည်သောသူတို့အားခရစ်တော် (စစ်မှန်သောအသက်) သို့ပို့ဆောင်သောဆရာဖြစ်သည်။ နားမလည်သူတွေကလောဘကြီးတဲ့ထောင်ချောက်ထဲရောက်နေတယ်။ တစ်နည်းအားဖြင့်လူတစ် ဦး သည်တရားကိုနာခံရန်ကြိုးစားနေလျှင်ခရစ်တော်နှင့်သူမပတ်သက်ပါ။
လူတို့သည်မိမိတို့ကိုယ်ကိုတစ်ခုခုလုပ်ခြင်းဖြင့်ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုရရှိရန်ကြိုးစားသော်လည်းလူသားများသည်သူတို့ဘာလုပ်သည်ကိုမသိပါ။ စကားမစပ်၊ လုပ်ရပ်များ၏ရလဒ်အနေဖြင့်၊ နောက်ဆုံးတွင်သင်သည်ဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားရရှိရန်သင်လုပ်ဆောင်နေသည့်အရာမဟုတ်ဘဲသင့်ကိုယ်ခန္ဓာကိုလိုချင်သောအရာဖြစ်သည်။ ရောမ ၇ း ၁၅-၁၆ တွင်『အကြောင်းမူကား၊ ငါသည်ကိုယ်ကျင့်သော အကျင့်ကို မနှစ်သက်။ ကျင့်ချင်သော အကျင့်ကိုမကျင့်၊ ရွံ့ရှာသော အကျင့်ကို ကျင့်၏။ ထိုသို့ငါသည် မကျင့်ချင်သောအကျင့်ကို ကျင့်လျှင်၊ ပညတ်တရားဖြောင့်သည်ဟု ငါဝန်ခံ၏။ 』
လူတွေမကောင်းတာလုပ်ရင်ဥပဒေကကောင်းတယ်ဆိုတာသူတို့သိတယ်။ wasသရေလလူတို့ကဤတရားသည်ကောင်းသည်ဟုယူဆပြီး၎င်းကိုသင်ကြားသည့်အတိုင်းပြုမူခြင်းအားဖြင့်ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုရရှိနိုင်မည်ဖြစ်သည်။
သို့သော်လောဘကြီးခြင်း၏အပြစ်သဘာဝကြောင့်တရားဥပဒေနှင့်အညီပြည့်စုံစွာကျင့်ကြံသူမရှိ။ တမန်တော်ပေါလုသည်ယေရှုနှင့်လည်းမတွေ့ဆုံမီသူသည်ပညတ်တရားကိုနာခံခြင်းအားဖြင့်ဖြောင့်မတ်သောသူဖြစ်သည်ဟုထင်ခဲ့သည်။ သို့သော်ယေရှုနှင့်ကျွန်ုပ်တွေ့ဆုံသောအခါစိတ်နှလုံး၏လောဘကိုရှင်းရှင်းလင်းလင်းနားလည်သဘောပေါက်ပြီးမိမိကိုယ်ကိုလောဘကြီးခြင်းကိုဖယ်ရှားရန်မဖြစ်နိုင်ကြောင်းသဘောပေါက်ခဲ့သည်။ သခင်ယေရှုကို ယုံကြည်၍ ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သည်ဟုဆိုသော်လည်း၊ ပညတ်တရား၏အရိပ်တွင်အပြစ်ပြုသည်မပြုသည်ကိုယနေ့လူအများကပညတ်တရားအောက်၌ရှိနေဆဲဖြစ်သည်။ ပညတ္တိကျမ်းမှထွက်မြောက်ရာလမ်းသည်ယေရှုနှင့်သာပညတ္တိကျမ်း၌အသေခံရန်ဖြစ်သည်။ ယနေ့လူအများစုတို့သည်တရားဥပဒေနှင့်မသေကြပါ။ နေ့စဉ်အပြစ်ပြုကြပြီးနောင်တယူသည် (ရောင်ပြန်ဟပ်သည်) နှင့်အပြစ်လွှတ်ခြင်းအခွင့်ကိုရှာသည်။ သူတို့သည်လောဘကြီးခြင်း၏ပြtheနာကိုမဖြေရှင်းနိုင်သော်လည်းခေတ္တယာယီအတိုင်းသာလုပ်ဆောင်ကြသည်။
ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့သည်ယေရှုကိုယုံကြည်သူများမဟုတ်ဘဲယေရှုနှင့်အတူသေခြင်းတရားသည်ပညတ်တရားနှင့်ဆိုင်သူများဖြစ်ကြသည်။ အပြစ်၏အခကားသေခြင်းပေတည်း။ ထို့ကြောင့်ဘုရားသခင်သည်အပြစ်သားများအားပညတ်တရားအားဖြင့်စီရင်သည်။ ခရစ်တော်၌ရှိသူများသည်ယခင်ကအပြစ်သားများဖြစ်ကြသည်။ သို့သော်ယေရှုနှင့်အတူသေသောကြောင့်ဘုရားသခင်သည်ယေရှုနှင့်အတူသေသောသူတို့ကိုအသစ်သောအသက်တာတွင်ရှင်သန်ခွင့်ပြုသည်။ ပcovenantိညာဉ်တရားသစ်ဖြစ်၏။ ရောမ ၆ း ၄၊『ထိုကြောင့်၊ အသေခံတော်မူခြင်း၌ ဗတ္တိဇံကို ခံသောအားဖြင့်၊ ထိုသခင်နှင့် အတူသင်္ဂြိုဟ်ခြင်းကို ခံကြ၏။ အကြောင်းမူကား၊ ခရစ်တော်သည် ခမည်းတော်၏ ဘုန်းတန်ခိုးအားဖြင့် သေခြင်းမှထမြောက်တော် မူသည်နည်းတူ၊ ငါတို့သည်လည်း အသစ်သောအသက်၌ ကျင်လည်ရကြသတည်း။ 』 ကမ္ဘာကြီးအတွက်ဘဝသစ်မဟုတ်ပါ၊ ဘုရားသခင်အတွက်အသက်သစ်ပါ။
ဆိုလိုသည်မှာဘုရားသခင်နှင့်အတူတလုံးတ ၀ တည်းရှိခြင်း၊ ဘုရားသခင်နှင့်အတူတလုံးတ ၀ တည်းရှိခြင်းဆိုသည်မှာသင်သည်ဘုရားသခင့်အမှုတော်ဆောင်သူဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင့်လုပ်ငန်းကသင့်အားသူ၏သားတော်ကိုယုံကြည်ရန်ဖြစ်သည်။ သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်ခြင်းသည်သခင်ယေရှုနှင့်အတူသေခြင်းကိုယုံကြည်ခြင်းနှင့်ယေရှုနှင့်အတူရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ ၎င်းသည်ဘုရားသခင်အတွက်အသီးများစွာသီးနိုင်သည်။ ရောမ ၇ း ၄၊『ထိုနည်းတူ၊ ငါညီအစ်ကိုတို့၊ သင်တို့သည် အခြားသော သူတည်းဟူသော၊ သေခြင်းမှ ထမြောက် တော်မူသော သူ၏မယားဖြစ်၍၊ ဘုရားသခင်၏ အလိုတော်နှင့်အညီ တိုးပွါးမည်အကြောင်း၊ ခရစ်တော်၏ ကိုယ်ခန္ဓာအားဖြင့်သေ၍ ပညတ်တရားနှင့်ကွာကြ၏။ 』
ဒါကြောင့်ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာခန္ဓာကိုယ် (လူအို) သေဆုံးပြီးသန့်ရှင်းသူတွေကိုဝိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်အဖြစ်ပြန်လည်အသက်သွင်းပေးခဲ့ပေမဲ့မိဘတွေဆီကရရှိတဲ့ခန္ဓာကိုယ်ကဒီလောကမှာဘုရားသခင်ထံအသီးကိုသီးခြင်းဖြစ်သည်။ angel ၀ ံဂေလိတရားသည်“ ယေရှုကိုယုံကြည်ရမည်” မဟုတ်ပါ။ ဘုရားသခင်နောင်တရခြင်းနှင့်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်နှင့်ပတ်သက်သောအကြောင်းအရာများကိုဖော်ပြခြင်းစသည်တို့ဖြစ်သည်။ theဝံဂေလိတရားသည်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ပြန်လာနိုင်ရန်အပြစ်တရား၏ခန္ဓာကိုယ်သည်သေရမည်ကိုပြသရန်ဖြစ်သည်။
Comments
Post a Comment