ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်
ကမ္ဘာပေါ်ရှိကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်သည်ပညတ်တရားကိုဆိုလိုသည်။ ပညတ္တိကျမ်းသည်ကောင်းကင်အောက်၌ရှိသောရေဖြစ်၏။ ပညတ်တရားအားဖြင့်ဘုရားသခင်နှင့်တူလိုသူနှလုံးသား၏အသီးများပေါ်လာသည်။ တစ်နည်းအားဖြင့်ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းသောအပင်သည်ပညတ်တရားဖြစ်ပြီးသစ်ပင်ပေါ်၌ရှိသောအသီးသည်ဖြောင့်မတ်ခြင်းဖြစ်သည်။ အသီး၏မျိုးစေ့သည်သူ့ဘာသာသူမဟုတ်သကဲ့သို့အခြားသူများလည်းအသက်မရှင်ပါ။
“ သေ” ဟူသောစကားလုံးသည်လူ့စိတ်ဝိညာဉ်သေသည့်အခြေအနေဖြစ်သည်။ ပြီးတော့ "လူတွေကနောက်တစ်ခါသေကြတာ" ဤလောက၌ပိတ်မိနေသောကြောင့် ၀ ိညာဉ်သည်တစ်ချိန်ကသေဆုံးခဲ့သည်။ သို့သော်ကောင်းမကောင်းကိုအကောင်းနှင့်အကောင်းကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုစားခြင်းဖြင့်သူသည်အကဲဖြတ်ခံရပြီးသေဆုံးသည်။ ကိုယ်ခန္ဓာ၏အသေခံခြင်းပထမသေခြင်း၌ပါဝင်သည်။ ဤကမ္ဘာပေါ်တွင်နေထိုင်ခြင်းသည်ဘုရားသခင့်မျက်မှောက်၌ပထမဆုံးသေခြင်းဖြစ်သည်။
ထို့ကြောင့်ဘုရားသခင်က“ ကိုယ်ခန္ဓာသည်တစ်နေ့နေ့တွင်သေရမည်” ဟူ၍ ဖြစ်သည်။ စားသောနေ့တွင်surelyကန်အမှန်သေရမည်ဟုလူကိုပညက်ထားတော်မူ၏။ ဟေဗြဲဘာသာစကား၏မူလစာသားတွင်“ သူသည်သေလိမ့်မည်။ ” ဘာသာပြန်လုပ်ငန်းစဉ်တွင်နှစ်ကြိမ်သေသောအရာတစ်ခုခုရှိသဖြင့်၎င်းကိုအလေးထားသည်ဟုယူဆရသောကြောင့်ဖြစ်ရမည်ဟုပြန်ဆိုထားဟန်ရှိသည်။ ဗျာဒိတ် ၂၀ း ၁၄ တွင်နှစ်ကြိမ်သေရန်အကြောင်း။『 ထိုအခါ မရဏနှင့် မရဏနိုင်ငံကို မီးအိုင်ထဲသို့ ချပစ်လေ၏။ ထိုသေခြင်းကား ဒုတိယသေခြင်း ဖြစ် သတည်း။ 』 နာမ်ဝိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်မဝတ်သူများသည်ဒုတိယသေခြင်းကိုလက်ခံရရှိသည်။ သင်သည် ၀ ိညာဉ်၏ခန္ဓာကိုယ်ကိုမဝတ်ပါကသင်သည်ဘုရားသခင်ကိုနောက်တဖန်မပြန်နိုင်ပါ။ ၀ ိညာဉ်၏ခန္ဓာကိုယ်သည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ဖြင့်ပြန်လည်မွေးဖွားသောခန္ဓာကိုယ်ဖြစ်သည်။အစာစားသောနေ့၌ကန်အမှန်သေရမည်။ 』ဤတွင်၊ နေ့စားသောနေ့ကို yom အဖြစ်ဖော်ပြခဲ့သည်။ ဤအရာကို "ကမ္ဘာပေါ်ရှိစဉ်က" အဖြစ်ပြောနိုင်သည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည်ကမ္ဘာပေါ်ရှိစဉ်ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လာရန်ကြိုးစားခဲ့သည့်ဘ ၀ ၏နေ့ကိုဆိုလိုသည်။ ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။၈:၂၂ ၌『 ယေရှုကလည်း၊ ငါ့နောက်သို့လိုက်လော့။ လူသေတို့သည် မိမိလူသေတို့ကို သင်္ဂြိုဟ်ပါလေစေဟု မိန့်တော်မူ၏။ 』 သခင်ယေရှုနောက်သို့လိုက်ရန်ကြိုးစားခဲ့သောသူများထဲတွင်သူတို့၏မိသားစုသေဆုံးသွားပြီး၊ သူတို့၏မိသားစုကိုမြှုပ်နှံပြီးယေရှုနောက်သို့လိုက်မည်ဟုပြောဆိုခဲ့သည်။ ဒါပေမဲ့ယေရှုကတခြားမိသားစုတွေကိုငါ့ရဲ့နောက်လိုက်မြှုပ်နှံဖို့ပြောခဲ့တယ်။ ယေရှုနောက်သို့မလိုက်သောသူတို့သည်သေကြပြီ။ ၀ ိညာဉ်သေကောင်များကို“ လူ့ဇာတိအသေကောင်” ကိုမြှုပ်နှံရန်ဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်အားစွန့်ခွာရခြင်း၏အခြေအနေမှာ ၀ ိညာဉ်သေပြီးကိုယ်ခန္ဓာသေသည် (တစ်နေ့နေ့တွင်သေတယ်ကန်အမှန်သေမည့်သူအပါအ ၀ င်) ဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်ကခန္ဓာကိုယ်ကိုသေဆုံးရန်သတ်မှတ်ထားသောအချိန်ကာလတစ်ခုလုံးမှာ ၀ ိညာဉ်များသည်ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်ရန်ကြိုးစားကြပြီးနောင်တရပြီးထိုကာလအတွင်းပြန်လာကြခြင်းဖြစ်သည်။
ဗျာဒိတ် ၂၀ း ၆ မှာ『 ပဌမမြောက်ခြင်းကို ဝင်စားသော သူသည် မင်္ဂလာရှိသောသူ၊ သန့်ရှင်းသောသူ ဖြစ်၏။ ထိုသို့သော သူသည် ဒုတိယသေခြင်း၏ လက်နှင့် ကင်းလွတ်လျက်၊ ဘုရားသခင်၏ ယဇ်ပုရောဟိတ်၊ ခရစ်တော်၏ ယဇ် ပုရောဟိတ်ဖြစ်၍ အနှစ်တထောင်ပတ်လုံး ခရစ်တော် နှင့်အတူ စိုးစံရကြလိမ့်မည်။ 』 အနှစ်တစ်ထောင်အုပ်ချုပ်မှုသည်မေရှိယနိုင်ငံ (ofသရေလအမျိုးကိုပြန်လည်ထူထောင်ခြင်း) ကိုဆိုလိုသည်။ ကမ္ဘာပေါ်ရှိဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ဖြစ်လာသည်။ ၎င်းသည်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၏အရိပ်ဖြစ်သည်။ တနည်းအားဖြင့်၎င်းသည်Edဒင်ဥယျာဉ်နှင့်တူသည်။ အနှစ်တစ်ထောင်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်တွင်ယေရှုခရစ်သည်ကမ္ဘာမြေကိုအနှစ်တစ်ထောင်အုပ်ချုပ်။ ပြန်လည်အုပ်ချုပ်ခဲ့သည်။ ကမ္ဘာပေါ်တွင်အချိန်အယူအဆတစ်ခုရှိသော်လည်းဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်တွင်အချိန်အယူအဆမရှိပါ။ သူသည်သေလွန်သူများရှင်ပြန်ထမြောက်လာပြီးရှင်သန်သူများသည်ထမြောက်လာကြပြီဟုပြောကြားခဲ့သည်။
၁ သက် ၄ း ၁၆-၁၇ ထဲတွင်『 သခင်ဘုရားသည် ကြွေးကြော်ခြင်း၊ ကောင်းကင်တမန်မင်းအသံပေးခြင်း၊ ဘုရားသခင်၏ တံပိုးတော် ကို မှုတ်ခြင်းနှင့်တကွ၊ ကောင်းကင်ဘုံမှ ကိုင်တိုင် ဆင်းသက်တော်မူ၍၊ ခရစ်တော်၌ သေလွန်သောသူတို့သည် အဦးထမြောက်ကြလိမ့်မည်။ ထိုအခါ အသက်ရှင်၍ ကျန်ကြွင်းသော ငါတို့သည် အာကာသကောင်းကင်၌ သခင်ဘုရားထံတော်သို့ ရောက်စေခြင်းငှါ၊ ထိုသူတို့နှင့်တကွမိုဃ်းတိမ်ပေါ်သို့ ချီဆောင်ခြင်းကို ခံရသောအားဖြင့် သခင်ဘုရားနှင့် အတူ အစဉ်မပြတ် နေရကြလိမ့်မည်။ 』 ၁ ကော ၁၅ း ၅၁ တွင်ထပ်တူဖော်ပြချက်ကိုဖော်ပြထားသည်။『 နက်နဲသော အရာတခုကိုငါပြဦးမည်။ ငါတို့ ရှိသမျှသည် အိပ်ပျော်ရကြမည်မဟုတ်။ 』
သခင်ယေရှုသည်ဤလောကသို့မကြွလာမှီအနာဂတ်၌ခရစ်တော်ကိုစောင့်မျှော်သူများသည်အာဗြဟံ၏လက်၌သေ။ ပထမရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းတွင်ပါ ၀ င်သည်။ ။
ခရစ်တော်၌သေလွန်သူများသို့မဟုတ်အသက်ရှင်သေးသောသူများသည်ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းတွင်ပါ ၀ င်သည်။ တစ်ဖန်ပြန်လည်မွေးဖွားခြင်းသည်ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းဖြစ်သည်။ 2ဖက် ၂ း ၅-၆ တွင်။『 ဒုစရိုက်အပြစ်၌သေလျက်ရှိနေသော ငါတို့ကို ခရစ်တော်နှင့်အတူ အသက်ရှင်စေတော်မူပြီ။ ကျေးဇူး တော်ကြောင့်သာ ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်ရ၏။ ယေရှုခရစ်အားဖြင့် ငါတို့ကို ထမြောက်စေ၍ ကောင်းကင်အရပ်၌ နေရာပေးတော်မူပြီ။ 』 မြေကြီးပေါ်မှာနေသောသူတို့သည်လောကီသားဖြစ်ကြ၏။ ခရစ်တော်၌တည်နေသောသူတို့သည်ဝိညာဉ်ပကတိအတိုင်းကျင့်။ ၊ ဘုရားသခင်၏လက်ျာတော်ဘက်၌အစဉ်အမြဲထိုင်နေကြ၏။ အသစ်တဖန်ပြန်လည်ရှင်သန်ခြင်းနှင့်ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကိုစဉ်းစားသောသူများသည်လက်ရှိရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကိုမယုံကြည်ကြပါ။ လာဇရုကိုယေရှုထမြောက်စေတော်မူသောအခါလာဇရု၏အစ်မမာသနှင့်စကားပြောဆိုခဲ့သည်။ လက်ရှိရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းရှိသည်။ ယောဟန် ၁၁ း ၂၄-၂၆『 မာသကလည်း၊ နောက်ဆုံးသောနေ့တည်းဟူသော ထမြောက်ရာကာလ၌ သူသည် ထမြောက် လိမ့် မည်ကို ကျွန်မသိပါသည်ဟု လျှောက်၏။ ယေရှုကလည်း၊ ငါသည် ထမြောက်ခြင်းအကြောင်း၊ အသက်ရှင်ခြင်းအကြောင်းဖြစ်၏။ ငါ့ကို ယုံကြည် သောသူသည် သေလွန်သော်လည်း ရှင်လိမ့်မည်။ ငါ့ကိုယုံကြည်၍ အသက်ရှင်သောသူရှိသမျှတို့သည်လည်း သေခြင်းနှင့် အစဉ်မပြတ်ကင်းလွတ်လိမ့် မည်။ ငါ့စကားကိုယုံသလောဟု မေးတော်မူလျှင်၊ မာသက၊ ဟုတ်ပါ၏သခင်။ 』 မာသကလူသေလျှင်ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကိုယုံသည်။ သခင်ယေရှုက“ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကိုသူတို့ရှင်သန်ချိန်၌ယုံကြည်သူများသည်မင်္ဂလာရှိကြ၏” ဟုပြောနေခြင်းဖြစ်သည်။
သို့သော်သူတော်စင်များဝမ်းမြောက်လာသောအခါကိုယ်ခန္ဓာမည်သို့ဖြစ်သွားသနည်း။ ၂ ကော ၅ း ၄ တွင်ဖြစ်သည်『 ဤတဲ၌နေသော ငါတို့သည် လေးသောဝန်ကို ထမ်း၍ ညည်းတွားမြည်တမ်းကြ၏။ နေရာထဲက ထွက်ချင်သောကြောင့် ညည်းတွားသည် မဟုတ်။ သေတတ်သောအရာကို အသက်ရှင်ခြင်း၌ ဆုံးရှုံးစေခြင်းငှါ၊ မြဲသောနေရာထဲသို့ ဝင်စားချင်သောကြောင့် ညည်းတွားကြ၏။ 』 ကိုယ်ခန္ဓာသည်ရုတ်တရက်ပျောက်ကွယ်သွားပြီးရှင်ပြန်ထမြောက်သောခန္ဓာကိုယ်ပေါ်လာသည်။
ယေရှုသည်သေဆုံးပြီးသုံးရက်အတွင်းရှင်ပြန်ထမြောက်ခဲ့သည်။ သခင်ယေရှု၏အသေကောင်၏ခန္ဓာကိုယ်သည်ပျောက်ကွယ်သွားပြီးရှင်ပြန်ထမြောက်ခဲ့သောသခင်ယေရှု၏ကိုယ်ခန္ဓာအသွင်အပြင်အားဖြင့်ကျွန်ုပ်တို့နားလည်နိုင်ပါသည်။ သေလွန်သောသူ၏ခန္ဓာကိုယ်သည်ထမြောက်ခဲ့သောသခင်ယေရှု၏ခန္ဓာကိုယ်နှင့်ကွဲပြားခြားနားသည်။ အသေကောင်နဲ့ရှင်ပြန်ထမြောက်လာတဲ့ကိုယ်ခန္ဓာကြားမှာဘာဖြစ်ခဲ့သလဲ။ ဒါဟာရေနှင့်စပျစ်ရည်ကိုအောင်ယေရှုဆင်တူသည်။ ရေသည်ဝိုင်ဖြစ်လာသည်ဟူသောအရာသည်ရေပျောက်ကွယ်သွားပြီးဝိုင်ပေါ်လာသည်ဟုယုံကြည်ရမည်။ ဓာတုပြောင်းလဲမှုကြောင့်ရေသည်ဝိုင်ဖြစ်လာခြင်းမရှိသော်လည်းရေပျောက်သွားသည် (သေသည်) နှင့်ဝိုင်ပေါ်လာသည် (မွေးဖွားလာသည်) ။ ရေသည်ဥပဒေကိုကိုယ်စားပြုသည်။ ဝိုင်သည်ပပိညာဉ်တရားိညာဉ်တရားသစ်၏စကားဖြစ်သည်။
ယေရှုသည်ပညတ်တရားအားဖြင့်အသေခံခဲ့သည်။ သူသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏တန်ခိုးဖြင့်ရှင်ပြန်ထမြောက်ခဲ့သည်။ ပညတ္တိကျမ်းသည်ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်ဖြစ်သည်၊ သို့သော်၎င်းသည်အသက်ပေးသည့်စကားလုံးမဟုတ်ပါ။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏တန်ခိုးအားဖြင့်အသက်ကိုသာရရှိသည်။ ထို့ကြောင့်ခရစ်တော်၌ရှိသောသူများအတွက်မူတရားတော်မရှိတော့ဘဲသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်သာအလုပ်လုပ်သည်။ ဖွားမြင်သူတော်စင်သည်ပညတ်တရားအားဖြင့်ခရစ်တော်၌အသေကောင်ဖြစ်သော်လည်းသူ၏မိဘများထံမှရရှိသောအသားသည်အသက်ရှင်သည်။ ၀ ိညာဉ်၏ခန္ဓာကိုယ်သည်ဘုရားသခင်၏ကျေးဇူးတော်အားဖြင့်မွေးဖွားသောခန္ဓာကိုယ် (ရှင်ပြန်ထမြောက်သောယေရှု) ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်သေသောယေရှုပျောက်ကွယ်သွားပြီးရှင်ပြန်ထမြောက်ခဲ့သောယေရှုပေါ်လာသကဲ့သို့သူတော်စင်၏ကိုယ်ခန္ဓာလည်းပျောက်ကွယ်သွားသည်။ ရုတ်တရက်ခန္ဓာကိုယ်ပျောက်ကွယ်သွားပြီးအသစ်ပြန်ပေါ်လာတဲ့ဝိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်ပေါ်လာတယ်။ ၁ ကော ၁၅ း ၄၂-၄၄ တွင်『 ထိုနည်းတူ၊ သေသောသူတို့၏ ထမြောက်ခြင်း အကြောင်းအရာဖြစ်၏။ ကိုယ်သည်စိုက်သောအခါ၊ ပုပ်တတ်သောသဘေရှိ၏။ ထမြောက်သောအခါ မပုပ် နိုင်သောအဖြစ်၌ တည်၏။ စိုက်သောအခါဂုဏ်အသရေပျက်၏။ ထမြောက်သောအခါ ဂုဏ်အသရေနှင့် ပြည့်စုံ၏။ စိုက်သောအခါ အစွမ်းမရှိ။ ထမြောက်သောအခါ အစွမ်းနှင့်ပြည့်စုံ၏။ စိုက်သောအခါ ဇာတိပကတိ ကိုယ်ဖြစ်၏။ ထမြောက်သောအခါ ဝိညာဏကိုယ်ဖြစ်၏။ ဇာတိပကတိ ကိုယ်တမျိုး၊ ဝိညာဏကိုယ်တမျိုးရှိ၏။ 』 သေလွန်သူများသည်လူ့ခန္ဓာကိုယ်ဖြစ်သည်။
ဝိညာဉ်တော်၏ကိုယ်ခန္ဓာကိုအဝတ်နှင့်ဖုံးလွှမ်းခြင်းမရှိ။
နာမ်ဝိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်မဝတ်သူများသည်ဒုတိယသေခြင်းဖြစ်လိမ့်မည်။ “ ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၌လောကသို့အပြစ်ကျူးလွန်သော ၀ ိညာဉ်တော်ကိုဘုရားသခင်စေလွှတ်တော်မူရခြင်းအကြောင်းမှာသူသည်မိမိ၏နိုင်ငံတော်ကိုတည်ဆောက်ရန်ကြိုးစားနေခြင်းကြောင့်ဖြစ်သည်။ သူတို့၏ကိုယ်ပိုင်နိုင်ငံကိုသူတို့တည်ဆောက်ကြခြင်းမှာဘုရားသခင်မရှိဘဲသူတို့ကောင်းကျိုးကိုခံစားနိုင်ပြီးကောင်းမကောင်းသိသောအပင်၏အသီးကိုစားကြသည်။ သို့သော်ဘုရားသခင်သည်အသီးကိုမစားရန်ပြောခဲ့သည်။ ဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့ဘုရားသခင်ကမြေကြီးပေါ်မှာတောင်ဘုရားမရှိဘဲဘုရားနဲ့တူအောင်မလုပ်ဖို့သူတို့ကိုပြောနေတာကသူတို့ဟာဘုရားသခင်ကိုစွန့်ခွာသွားပြီးဘုရားသခင်ဆီပြန်လှည့်လာကြတာကိုနားလည်ထားလို့ပဲ။ ဘုရားသခင်သည် ၀ ိညာဉ်များကိုလောကသို့စေလွှတ်သော်လည်းသူသည် ၀ ိညာဉ်များကိုနောင်တယူပြီးပြန်လာစေလိုသည်။ အကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုစားလျှင်သင်သေပါလိမ့်မည်။
Comments
Post a Comment