ဇာတိပကတိပြီးနောက်သို့မဟုတ်ဝိညာဉ်တော်အားဖြင့်ဖြစ်ခြင်း
(7) ဇာတိပကတိပြီးနောက်သို့မဟုတ်ဝိညာဉ်တော်အားဖြင့်ဖြစ်ခြင်း
『ဇာတိပကတိရှိသောသူတို့သည် ဇာတိပကတိ နှင့် စပ်ဆိုင်သော အရာတို့ကိုစွဲလမ်းသော စိတ်သဘော ရှိကြ၏။ ဝိညာဉ်ပကတိရှိသော သူတို့မူကား၊ ဝိညာဉ် ပကတိနှင့်စပ်ဆိုင်သောအရာတို့ကို စွဲလမ်းသော စိတ်သဘောရှိကြ၏။ ဇာတိပကတိစိတ်သဘောသည် သေခြင်းအကြောင်းဖြစ်၏။ ဝိညာဉ်ပကတိစိတ်သဘောသည် အသက်ရှင်ခြင်းအကြောင်းနှင့် ငြိမ်သက်ခြင်းအကြောင်း ဖြစ်၏။ အဘယ်ကြောင့်နည်းဟူမူကား၊ ဇာတိပကတိ စိတ်သဘောသည် ဘုရားသခင်နှင့်ဆန့်ကျင်ဘက်ဖြစ်၏။ ဘုရးသခင်၏ တရားတော်အလို သို့မလိုက်တတ်။ ထိုမျှမကမလိုက်နိုင်။ ထိုကြောင့် ဇာတိပကတိ၌ ကျင်လည်သော သူတို့သည် ဘုရားသခင်၏ စိတ်တော်နှင့်မတွေ့နိုင်ကြ။ (ရောမ ၈ း ၅-၈) 』လူ့ဇာတိနှင့် ၀ ိညာဉ်တို့သည်အလင်းနှင့်အမှောင်ကဲ့သို့အတူတကွတည်ရှိနိုင်သည်။
ယေရှုကပေတရုကိုမေးခဲ့တယ် 『သင်တို့လည်း ငါ့ကို အဘယ်သူဖြစ်သည် ဆိုကြသနည်းဟု မေးမြန်းတော်မူလျှင်၊ ပေတရုက၊ ကိုယ်တော်သည် ခရစ်တော်ဖြစ်တော်မူသည်ဟု လျှောက်လေ၏။. (မာကု ၈:၂၉) 』ပေတရုသည်ယေရှု၏အံ့ဖွယ်အမှုများစွာကိုမြင်တွေ့ခဲ့ရသည်၊ သူသည်ရေပေါ်လမ်းလျှောက်ခြင်းအတွေ့အကြုံရှိပြီးဘုရားသခင်ထံမှဗျာဒိတ်တော်များကိုရရှိခဲ့သည်။『ထိုမှတပါး၊ လူသားသည်များစွာ ခံရမည်။ လူအကြီးအကဲ၊ ယဇ်ပုရောဟိတ်အကြီး၊ ကျမ်းပြုဆရာတို့၏ ငြင်းပယ်ခြင်းကို၎င်း၊ အသေသတ်ခြင်းကို၎င်းခံရမည်။ သုံးရက်မြောက်သောနေ့၌ ထမြောက်လိမ့်မည်ဟူသော အကြောင်းများကို တပည့်တော်တို့အား ပြစပြုတော်မူ၏။ ထိုသို့အတည့်အလင်းပြတော်မူသောကြောင့် ပေတရုသည် ကိုယ်တော်ကို မိမိနှင့်အတူခေါ်၍ အပြစ် တင်သောစကားကို လျှောက်သော်၊ ကိုယ်တော်သည် မျက်နှာတော်ကိုလှည့်၍ တပည့်တော်တို့ကိုကြည့်ရှုလျက်၊ အချင်းရန်သူ၊ ငါ့နောက်သို့ ဆုတ်လော့။ သင်သည် ဘုရားသခင်၏အရာကို စိတ်မစွဲလမ်း၊ လူတို့၏အရာကိုသာ စွဲလမ်းသည်ဟူ၍ ပေတရု ကို ဆုံးမတော်မူ၏။ 』(မာကု ၈: ၃၁-၃၃)
ယေရှုရဲ့သေခြင်းကိုတပည့်တော်တွေကလက်မခံခဲ့ကြဘူး။ ဤသည်ဇာတိပကတိအရာဖြစ်၏။ ဇာတိပကတိစိတ်သည်ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်ကိုလက်မခံနိုင်ပါ။ ၀ ိညာဉ်တော်သည်သာဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်ကိုလက်ခံနိုင်သည်။ သခင်ယေရှုနှင့်လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်အသေခံသူများသာဘုရားသခင်၏ ၀ ိညာဉ်တော်ခန္ဓာကိုယ်ကိုရရှိကြသည်။
ယေရှုပြောခဲ့တယ် 『ထိုအခါ တပည့်တော်တို့နှင့် ပရိတ်သတ်များကို ခေါ်တော်မူပြီးလျှင်၊ အကြင်သူသည် ငါ၌ဆည်းကပ် ခြင်းငှါ အလိုရှိ၏။ ထိုသူသည် ကိုယ်ကိုကိုယ် ငြင်းပယ်ရမည်။ ကိုယ်လက်ဝါးကပ်တိုင်ကို ထမ်း၍ ငါ့နောက်သို့ လိုက်ရမည်။ 』(မာကု ၈:၃၄) လတ်ဆတ်သောစိတ်နှင့်ဝိညာဉ်စပ်ကြားပုံဥပမာတစ်ခုရှိသည် -『၎င်းနည်းဟောင်းသော သားရေဘူး၌ အသစ်သောစပျစ်ရည်ကို ထည့်လေ့မရှိ။ ထိုသို့ထည့်လျှင်၊ သားရေဘူးသည် စုတ်ကွဲသဖြင့်၊ စပျစ်ရည်သည် ယို၍ သားရေဘူးလည်း ပျက်စီးတတ်၏။ အသစ်သော စပျစ်ရည်ကို အသစ်သောသားရေဘူး၌ထည့်လေ့ရှိ၏။ ထိုသို့ထည့်လျှင် နှစ်ပါးစလုံး မပျက်စီးဟု မိန့်တော်မူ၏။ 』(ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ၉:၁၇) အသစ်သောစပျစ်ရည်သည်နာမ်ဝိညာဉ်ဖြစ်သည်၊ ပုလင်းအသစ်များသည်စွမ်းအား၏ခန္ဓာကိုယ်ဖြစ်သည်။
Comments
Post a Comment