အပြစ်နှင့်မကောင်းသော

 (14) အပြစ်နှင့်မကောင်းသော

အပြစ်တွင်မူရင်းအပြစ်နှင့်ကမ္ဘာအပြစ်လည်းပါဝင်သည်။ ဤလောက၌အသက်ရှင်ရသည့်အကြောင်းရင်းမှာမူလအပြစ်ဖြစ်သည်။ နတ်ဆိုးများသည်စာတန်၏သွေးဆောင်မှုကြောင့်ဘုရားသခင်နှင့်တူလိုသောကြောင့်လူသားများသည်ဘုရားသခင်ထံမှလွတ်မြောက်ရန်မှာအပြစ်ဖြစ်သည်။ လောကီသားတို့၏အပြစ်ကား၊ အပြစ်သားတစ် ဦး သည်နောင်တရရမည်။ သို့မှသာဘုရားသခင်သည်နောင်တရသူကိုခွင့်လွှတ်သောကြောင့်၊ နောင်တရခြင်းဟူသည်မူလတည်နေရာအတွက်စိတ်ကိုပြန်လည်ပေးသောအရာဖြစ်သည်။ လောဘကြီးခြင်း၏အတွေးသည်စိတ်ကိုပြန်ရောက်သွားစေရန်သေရမည်။ ဤသည်နောင်တရခြင်းဖြစ်သည်။ ဤလောကရှိအပြစ်တရား၏အကြောင်းရင်းသည်စဉ်းစားတွေးခေါ်နိုင်စွမ်းရှိသည့်စာတန်ကြောင့်ဖြစ်သည်။

အပြစ်တရားမလုပ်ရန်လူသားများသည်စာတန်နှင့်ကင်းရမည်။ နောင်တရသော ၀ ယ်ခြင်းအတွက်စာတန်၏အသွေးကိုသခင်ပေးရမည်။ သခင်ယေရှု၏လက်ဝါးကပ်တိုင်ထဲဝင်သောသူတို့၏အပြစ်များကိုဘုရားသခင်ခွင့်လွှတ်သည်။ ယေရှု၏လက်ဝါးကပ်တိုင်တော်ထဲသို့ဝင်သောသူတို့သည်လည်းလက်ဝါးကပ်တိုင်မှာအသေခံကြ၏။ ခရစ်တော်နှင့်အတူသေသောသူတို့သည်ခရစ်တော်၏ကျွန်များဖြစ်လာကြသည်။ ဘုရားသခင်သည်ခရစ်တော်၏ကျွန်ကိုရှင်ပြန်ထမြောက်စေတော်မူသည်။ ဤအရာသည်ကယ်တင်ခြင်းဖြစ်သည်။

ရှေးအချိန်ကtheသရေလလူမျိုးသည်သိုးသငယ်ကိုအပြစ်မပါဘဲသတ်ပြီးဘုရားသခင့်အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်ရန်ယဇ်ပလ္လင်သို့ပူဇော်ခဲ့သည်။ သိုးသငယ်သည်ထိုသိုးကိုသတ်သောအပြစ်သားဖြစ်လာသည်။ သိုးနှင့်သိုးများကိုသတ်သောသူသည်အပြစ်လွှတ်ခြင်းသို့ရောက်ရမည်။ သခင်ယေရှုနှင့်ယေရှုကိုအသေခံရန်သတ်သူသည်ထိုနည်းတူစွာပင်အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်ရန်လိုသည်။ ယေရှုကိုသတ်သောသူသည်ကိုယ်အသက်ဝိညာဉ်ကိုပိုင်၏။ ဤအရာသည်ခရစ်တော်၏ပေါ်ထွန်းခြင်းဖြစ်သည်။ သခင်ယေရှုနှင့်အတူသေသောသူသည်ကိုယ်ခန္ဓာ၏ဝိညာဉ်၊ စာတန်၏တန်ခိုးမှကင်းသောဝိညာဉ်ဖြစ်သည်။ သခင်ယေရှုနှင့်အတူသေသောကိုယ်ခန္ဓာသည်ဘုရားသခင်နှင့် ပတ်သက်၍ မကောင်းသောအရာဖြစ်သည်။ ငါ (ဝိညာဉျ) သဆေုံးသောအခါငါ (စိတ်ဝိညာဉ်) သေနိုင်ပါတယ်။ ထိုအခါယေရှုက၊『ထိုအခါ ယေရှုက၊ ငါ၌ဆည်းကပ်လိုသောသူဖြစ်လျှင် ကိုယ်ကိုကိုယ်ငြင်းပယ်ရမည်။ ကိုယ်လက်ဝါးကပ် တိုင်ကိုထမ်း၍ ငါ့နောက်သို့လိုက်ရမည်။ 』(ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ၁၆:၂၄) ခရစ်တော်၏ဖွင့်ပြချက်ကိုနားလည်သောသူတို့သည်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်နိုင်ကြသည်။ သခင်ယေရှုနှင့်အတူ ၀ ိညာဉ်သေသည်။『ဝိညာဉ်သာလျှင်အသက်ရှင်စေ၏။ ကိုယ်ကာယသည်အလျှင်မတတ်နိုင်။ ငါပြောသောစကားသည် ဝိညာဉ်ဖြစ်၏။ အသက်လည်းဖြစ်၏။.』(ယောဟန် ၆:၆၃)

『ဒုစရိုက်ကို ပြုသမျှသောသူတို့သည် ဒုစရိုက်ကျွန်ဖြစ်၏။ 』(ယောဟန် ၈:၃၄) ယေရှုကိုကျွန်ုပ်ယုံကြည်သည်ဟုဆိုလျှင်ပင်ယေရှု၏စကားများကိုသင်မယုံလျှင်၊ သင်သည်အပြစ်တရား၏ကျွန်ဖြစ်သည်။『ထိုအခါ ယေရှုက၊ ငါ၌ဆည်းကပ်လိုသောသူဖြစ်လျှင် ကိုယ်ကိုကိုယ်ငြင်းပယ်ရမည်။ ကိုယ်လက်ဝါးကပ် တိုင်ကိုထမ်း၍ ငါ့နောက်သို့လိုက်ရမည်။ 』 (ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။ ၁၆:၂၄)『သေသောသူသည် အပြစ်တရား၏ လက်မှ လွတ်လျက်ရှိ၏။ 』(ရောမ ၆: ၇)

ဒုစရိုက်ကိုသင်မပယ်ရှားလျှင်၊ သင်တို့သည်ဒုစရိုက်အပြစ်နှင့်လွတ်ကြ၏။ သခင်ယေရှုသည်အပြစ်အကြောင်းပြောနေခြင်းဖြစ်သည်။ ဓမ္မဟောင်းခေတ်တွင်ပညတ်တရားကိုချိုးဖောက်ခြင်းသည်အပြစ်ဖြစ်သည်ဟုဆိုကြသည်။ ဓမ္မသစ်ကျမ်း၌သခင်ယေရှု၏စကားတော်ကိုမယုံခြင်းသည်အပြစ်ဖြစ်သည်။ ယေရှုကနောင်တရပြီးဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်သို့ပြန်သွားရန်ပြောခဲ့သည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည်ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လာလိုသောကျွန်ုပ်တို့၏ဆန္ဒကိုစွန့်လွှတ်ရမည်။ အကယ်၍ သင်သည်အသစ်သောအရည်အချင်းများကိုစွန့်ပစ်လျှင်၊ ဘုရားသခင်သည်ဝိညာဉ်ရေးခန္ဓာကိုယ်အနေဖြင့်သင့်ကိုတစ်ဖန်မွေးဖွားလာသည်။ 


Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်