တိကျမ်း နှင့် အနာဂတ္တိကျမ်းတို့၏ အချုပ်အချာပင် ဖြစ်သတည်း။』

 တောင်းကြလော့။ တောင်းလျှင်ရမည်။ ရှာကြလော့။ ရှာလျှင်တွေ့မည်။ တံခါးကိုခေါက်ကြလော့။ ခေါက်လျှင်ဖွင့်မည်။  


『 တောင်းကြလော့။ တောင်းလျှင်ရမည်။ ရှာကြလော့။ ရှာလျှင်တွေ့မည်။ တံခါးကိုခေါက်ကြလော့။ ခေါက်လျှင်ဖွင့်မည်။  တောင်းသောသူမည်သည်ကား ရ၏။ ရှာသောသူလည်း တွေ့၏။ ခေါက်သောသူအားလည်း တံခါးကို ဖွင့်၏။  သားသည် မုန့်ကိုတောင်းလျှင် မိမိသားအား ကျောက်ကိုပေးမည်သူ၊  ငါးကို တောင်းလျှင် မြွေကို ပေးမည်သူ တစုံတယောက်မျှသင်တို့တွင် ရှိသလော။ သင်တို့သည် အဆိုးဖြစ်လျက်ပင် ကိုယ်သားတို့အား ကောင်းသောအရာကို ပေးတတ်လျှင်၊ ထိုမျှမက ကောင်းကင်ဘုံ၌ရှိတော်မူသော သင်တို့အဘသည် ဆုတောင်းသောသူတို့အား ကောင်းသောအရာကိုသာ၍ ပေးတော်မူမည် မဟုတ်လော။ သင်တို့သည် ကိုယ်၌သူတပါးပြုစေလိုသမျှအတိုင်းသူတပါး၌ပြုကြလော့။ ဤပညတ်ကား ပညတ္တိကျမ်း နှင့် အနာဂတ္တိကျမ်းတို့၏ အချုပ်အချာပင် ဖြစ်သတည်း။』 (ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။

 ၇: ၇-၁၂)


ကျမ်းစာ၏စာသားသည်ခရစ်ယာန်များအတွက်ကြီးမားသောကျေးဇူးတော်စကားလုံးဖြစ်သည်။ ဤစကားလုံးများကိုမ ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။

 ၇ နှင့်လုကာ ၁၁ တွင်တွေ့ရသည်။ ရှင်မဿဲခရစ်ဝင်။

ဲခရစ်ဝင်ကျမ်းကယင်းကိုတောင်ပေါ်တရားတော်အဆုံး၌ဖော်ပြထားသည်။ ဤစကားများသည်ဒုတိယမွေးခြင်းခံရသူများကိုဘုရားသခင်ပေးသောစကားများဖြစ်သည်။ ရှေ့စကားများသည်အခြားသူများကိုမဝေဖန်ရန်သင်ကြားခြင်းဖြစ်ပြီးအောက်ပါစကားများသည်ကျဉ်းမြောင်းသောတံခါးဝမှ ဝင်၍ ကောင်းသောအသီးကိုသီးရန်စကားလုံးများဖြစ်သည်။

မဲ ၇ ကဘုရားသခင်သည်အသစ်သောpersonဝံဂေလိတရားအတွက်လိုအပ်သောအရာများကိုအသစ်ပြုပြင်ထားသောသူအားပေးလိမ့်မည်ဟုဆိုသည်။

သင်တို့သည်အဆိုးဖြစ်လျက်ပင်ကိုယ်သားတို့အားကောင်းသောအရာကိုပေးတတ်လျှင်၊ ထိုမျှမကကောင်းကင်ဘုံ၌ရှိတော်မူသောသင်တို့အဘသည်ဆုတောင်းသောသူတို့အားကောင်းသောအရာကို သာ၍ ပေးတော်မူမည်မဟုတ်လော။ ပထမအချက်မှာဤနှုတ်ကပတ်တော်၏အနှစ်သာရသည်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၏ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုတည်ဆောက်ရန်ဖြစ်သည်။ ထို့နောက်သူသည်သင်တောင်းသောအရာကိုသင့်အားပေးလိမ့်မည်။ ဘာကိုမေးရမလဲ? ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၏ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုရှာဖွေရန်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်နှင့်ပြည့်ဝရန်ရှာဖွေသည်။

ယောဟန် ၁၆ း ၄-၁၁၊『 ထိုအချိန်ကာလရောက်သောအခါ၊ ငါသည်အထက်က ဤသို့ပြောပြီးသည်ကို သင်တို့အောက်မေ့ စေခြင်းငှါ ယခုပင် ငါဟောပြော၏။အစဦး၌ သင်တို့နှင့်အတူ ငါရှိသောကြောင့် ဤသို့မပြောဘူးသေး။ ငါ့ကို စေလွှတ်တော်မူသောသူထံသို့ ယခု ငါသွားရမည်ဖြစ်၍၊ အဘယ်အရပ်သို့ သွားမည်နည်းဟု သင်တို့မမေးကြ။  ဤအကြောင်းအရာတို့ကို ငါဟောပြောသောကြောင့် သင်တို့သည်အလွန်ဝမ်းနည်းခြင်းသို့ ရောက် ကြ၏။ ငါအမှန်အကန်ဆိုသည်ကား၊ ငါသွားလျှင် သင်တို့အကျိုးရှိလိမ့်မည်။ အကြောင်းမူကား၊ ငါမသွားလျှင် ဥပဇ္ဈာယ်ဆရာသည် သင်တို့ဆီသို့မလာ။ ငါသွားလျှင် ထိုသူကို သင်တို့ဆီသို့ ငါစေလွှတ်မည်။  ဥပဇ္ဈာယ်ဆရာသည် ရောက်လာလျှင်၊ ဒုစရိုက်အပြစ်ကို၎င်း၊ အပြစ်ကင်းခြင်းကို၎င်း၊ အပြစ်စီရင်ခြင်း ကို၎င်း၊ လောကီသားတို့အား ထင်ရှားစွာဘော်ပြမည်။  ငါ့ကို မယုံကြည်ကြသောကြောင့် ဒုစရိုက်အပြစ်ကို ဘော်ပြမည်။  ငါသည် ခမည်းတော်ထံသို့ သွားမည်ဖြစ်၍၊ သင်တို့သည် နောက်တဖန် ငါ့ကိုမတွေ့မမြင်ရသော ကြောင့်၊ အပြစ်ကင်းခြင်းကို ဘော်ပြမည်။1 ဤလောကကို အစိုးရသောမင်းသည် အပြစ်စီရင်ခြင်းကိုခံရသောကြောင့် အပြစ်စီရင်ခြင်းကို ဘော်ပြမည်။ 』

ယေရှုက“ ငါအမှန်အကန်ဆိုသည်ကား၊ ငါသွားလျှင်သင်တို့အကျိုးရှိလိမ့်မည်။ ငါမသွားလျှင်ဥပဇ္ဈာယ်ဆရာသည်သင်တို့ဆီသို့မလာ။ ငါသွားလျှင်ထိုသူကိုသင်တို့ဆီသို့ငါစေလွှတ်မည်။ "သူကသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်လာသောအခါသူမှတ်မိနှင့်နားလည်သဘောပေါက်လိမ့်မယ်ကပြောသည်။ ယောဟန် ၁၅ း ၂၆ တွင်ဤသို့ဆိုထားသည်မှာခမည်းတော်ထံမှထွက် လာ၍ သမ္မာတရားနှင့်ပြည့်စုံသောဝိညာဉ်တော်တည်းဟူသောခမည်းတော်ထံမှသင်တို့ဆီသို့ငါစေလွှတ်လတံ့သောဥပဇ္ဈာယ်ဆရာသည်ရောက်လာသောအခါ၊ ငါ၏အကြောင်းကိုသက်သေခံလိမ့်မည်။ ငါ့ကိုအပြစ်တင်သောစကားသည်ဤလောက၏အပြစ်ကို၎င်း၊ "အပြစ်အကြောင်း" "ငါ့ကိုမယုံ" ဟုပြောသည် သို့သော်ဘုရားသခင်၏ပညတ်တော်ကိုချိုးဖောက်ခြင်းသည်အပြစ်ဖြစ်သည်ဟုtheသရေလလူတို့ယူဆခဲ့ကြသည်။ ၁ ယော ၃ း ၄ တွင်တမန်တော်ယောဟန်က၊" နိကောဒင်ကလည်း၊ အသက်ကြီးသောသူသည် မွေးခြင်းကိုအဘယ်သို့ခံနိုင်ပါမည်နည်း။ အမိဝမ်း ထဲသို့ တဖန်ဝင်၍မွေးခြင်းကို ခံနိုင်ပါမည်လောဟု လျှောက်၏။”

သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်မရောက်မချင်းဤစကားများကိုမှန်ကန်သည်ဟုဆိုနိုင်ပါသည်။

သမ္မာကျမ်းစာကသန့်ရှင်းသော ၀ ိညာဉ်တော်ပေါ်ထွန်းလာခြင်းကအပြစ်၏သဘောသဘာဝကိုပြောင်းလဲစေခဲ့သည်ဟုဖော်ပြထားသည်။ တစ်နည်းအားဖြင့်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကusသရေလလူတို့၏အပြစ်အတွက်မှားယွင်းကြောင်းလက်ခံယုံကြည်စေရန်ကျွန်ုပ်တို့ကိုယုံကြည်စေသည်။ "အပြစ်အကြောင်းငါ့ကိုမယုံဘူးဆိုလိုသည်။ " ဤတွင် `` ငါ '' သည်ယေရှုကိုဆိုလိုသည်။ `` ယေရှုပြုတော်မူသောအမှုကိုငါမယုံ '' ။ `` ယေရှုပြုတော်မူသောအမှုကိုငါမယုံ။ ၃၁ ။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကိုကဲ့ရဲ့သောအပြစ်နှင့်လွတ်စေခြင်းအခွင့်ကိုလူတို့သည်မရနိုင်ကြ။ သူတို့ကမယုံဘူး။ မယုံတဲ့သူတွေကမယုံတော့ဘူး၊ ဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့လူအိုမသေခဲ့လို့ပဲ။ သူသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏အလုပ်မလုပ်သောပုဂ္ဂိုလ်တစ် ဦး ဖြစ်သည်။

ယေရှုက““ ငါသည်ဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားကို အကြောင်းပြု၍၊ ငါသည်ခမည်းတော်ထံသို့သွားမည် ဖြစ်၍၊ သင်တို့သည်နောက်တဖန်ငါ့ကိုမတွေ့မမြင်ရသောကြောင့်၊ ကမ္ဘာပေါ်ရှိနောက်ဆုံးယဇ်ပုရောဟိတ်မင်းအနေနှင့်ယေရှုသည်ယုံကြည်သူအားလုံး၏အပြစ်များဖြင့်ဘုရားသခင်၏ပလ္လင်တော်သို့သွားသည်။ ထို့ကြောင့်သူသည်အပြစ်အားလုံးကိုခွင့်လွှတ်ပြီးဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားကိုပြီးမြောက်စေသည်။ ယေရှုခရစ်၌တည်သောသူသည်ဖြောင့်မတ်ခြင်းတရား၊ လူအိုသည်မသေလျှင်သူသည်ယေရှုခရစ်၌မရှိသောကြောင့်ဖြောင့်မတ်သူဟုမခေါ်နိုင်ပါ။


Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်