ကျွန်ခံရာထမ်းပိုးကိုထမ်း။ ချည်နှောင်ခြင်းကိုတဖန်မခံကြနှင့်
ကျွန်ခံရာထမ်းပိုးကိုထမ်း။ ချည်နှောင်ခြင်းကိုတဖန်မခံကြနှင့်
(ဂလာတိ ၅: ၁-၂)『 ထိုကြောင့် ခရစ်တော်သည် ငါတို့ကို လွှတ်တော်မူသော လွှတ်ခြင်းအခွင့်၌တည်နေသဖြင့်၊ ကျွန်ခံရာ ထမ်းဘိုးကိုထမ်း၍ ချည်နှောင်ခြင်းကို တဖန်မခံကြနှင့်။ ငါပေါလုဆိုသည်ကား၊ သင်တို့သည် အရေဖျားလှီးခြင်းကိုခံလျှင်၊ ခရစ်တော်အားဖြင့် အဘယ်အကျိုး ကိုမျှမရနိုင်ကြ။ 』
ရှင်ပေါလုက“ ထိုကြောင့်ခရစ်တော်သည်ငါတို့ကိုလွှတ်တော်မူသောလွှတ်ခြင်းအခွင့်၌တည်နေသဖြင့်၊ ကျွန်ခံရာထမ်းဘိုးကိုထမ်း။ ချည်နှောင်ခြင်းကိုတဖန်မခံကြနှင့်။
ကျွန်၏ထမ်းပိုးသည်မောရှေ၏တရားဖြစ်သည်။ အထူးသဖြင့်အရေဖျားလှီးခြင်းသည်သာဓကတစ်ခုဖြစ်သည်။
ယနေ့ဘုရားရှိခိုးသူများကြားတွင်ဥပဒေကိုလိုက်နာသူများကိုသင်ကြည့်ပါကနှစ်မျိုးရှိသည်။ ပညတ္တိကျမ်းကိုသာလိုက်နာ။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏လမ်းပြမှုကိုခံယူပြီး၊ ထို့ကြောင့်သူတို့သည်တရားဥပဒေကိုသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏လမ်းပြမှုအောက်တွင်ထားရှိသောကြောင့်ပညတ်တရားကိုစောင့်ထိန်းခြင်းသည်ပြproblemနာမဟုတ်ကြောင်းငြင်းခုံနေကြသည်။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်က "သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏လမ်းပြမှုကိုခံ။ ပညတ်တရားကိုစောင့်ရှောက်သောသူတို့ကို" ကာကွယ်ပေးသည်ဟုဆိုကြသည်။ သူတို့ပြောရင်သူတို့တကယ်မူးတယ်။ သူတို့ကသမ္မာကျမ်းစာထဲမှာမပါတဲ့အရာတွေကိုပြောနေတယ်။ မည်သို့ပင်ဖြစ်စေ၊ ပညတ်တရားကိုစောင့်ထိန်းရန်ကြိုးစားသူများသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်မပါဘဲ။
ပညတ်တရားကိုစောင့်ထိန်းရမည်ဟုဆိုသူများသည်သမ္မာကျမ်းစာအရအပြစ်ပြုခြင်းရှိမရှိစစ်ဆေးခြင်းအားဖြင့်သမ္မာကျမ်းစာပါစကားများနှင့်အညီနေထိုင်ရန်ကြိုးစားသည်။ ဒါကြောင့်သူတို့ကသူတို့ကိုယ်သူတို့ဥပဒေပညာရှင်တွေလို့မဆိုကြဘူး။ ဥပမာ၊ လူတစ် ဦး ၏ဘ ၀ သည်ပညတ်တော်ဆယ်ပါးမှတစ်ဆင့်ဘုရားသခင့်အလိုတော်မှသွေဖည်သွားခြင်းရှိမရှိဆန်းစစ်ခြင်းသည်သဘာဝကျမဟုတ်မေးခွန်းတစ်ခုဖြစ်သည်။ သို့သော်ဘုရားသခင်သည်အပြစ်တရားကိုသိနားလည်ခြင်းနှင့်ယေရှုခရစ်ကိုရှာခြင်းဟူသောအဓိပ္ပာယ်ရှိသောပညတ်တော်ဆယ်ပါးအားပညတ်တရားပေးခဲ့သည်။ သူသည်ပညတ်တော်ဆယ်ပါးတွင်အပြစ်ကိုရှာရမည်ဟု ဆို၍ ခရစ်တော်နှင့်မသက်ဆိုင်ပါ။
ပညတ်တော်ဆယ်ပါးမှတစ်ဆင့်ဖြောင့်မတ်ခြင်းသို့ရောက်လိုသူများအတွက်ဘုရားသခင်သည်ပညတ်တရားနှင့်အတူအုပ်ချုပ်သည်။ အကယ်၍ သင်သည်မည်သည့်ဥပဒေများကိုမဆိုချိုးဖောက်ပါကဘုရားသခင်ကသင့်ကိုစီရင်လိမ့်မည်။ တရားကိုစောင့်သောသူသည်မိမိဖြောင့်မတ်ခြင်းအားဖြင့်၊ ပညတ်တော်ဆယ်ပါး၏ပထမပညတ်တော်မှာ -“ ငါ့ရှေ့မှာငါဘုရားမရှိ” ထို့ကြောင့်သမ္မာကျမ်းစာကိုမသိသောသူများသည်ပညတ္တိကျမ်းကိုဖျက်သိမ်းလိုက်သောကြောင့်ဤပညတ်ကိုသူတို့လိုက်နာနိုင်မည်မဟုတ်လော။ အချို့ကtheသရေလလူမျိုးသည်ဘုရားသခင်ကိုမသိသောကြောင့်ဤပညတ်များကိုပေးခဲ့သည်ဟုထင်မြင်ကြသည်။
ထို့ကြောင့်ဤပညတ်တရားအားဖြင့်သူတို့သည်ဘုရားသခင်ကိုသိကျွမ်းလာပြီးသူတို့၏အပြစ်ကိုသိမြင်လာပြီးခရစ်တော်လာပြီးနောင်တယူပြီးပြန်လာကြလိမ့်မည်။ သို့သော်သန့်ရှင်းသော ၀ ိညာဉ်တော်၏ ဦး ဆောင်မှုကိုခံယူသူများသည်ဘုရားသခင်နှင့်တလုံးတ ၀ တည်းဖြစ်လာပြီးဘုရားသခင်ကိုအလွန်ကောင်းစွာသိကျွမ်းလာကြသည်။ ၎င်းသည်ပညတ်တရားကသတ်မှတ်ထားခြင်းကြောင့်မဟုတ်ဘဲသန့်ရှင်းသော ၀ ိညာဉ်တော်၏နိယာမကိုကျွန်ုပ်တို့၏စိတ်နှလုံးထဲ၌ရေးသောကြောင့်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်ကျွန်ုပ်တို့သည်ဘုရားသခင်ဟုခေါ်ဆိုခြင်းခံရသည်။ ဆိုလိုသည်မှာဥပဒေမလိုအပ်ပါ။ ထို့ကြောင့်ယနေ့အချိန်၌တရားကိုလိုအပ်နေသေးသည်ဟုဆိုသူမည်သူမဆိုသည်ဘုရားသခင်ကိုမသိ။
ဥပုသ်နေ့ကိုသန့်ရှင်းစေခြင်းငှာ၊ သင်၏ဘုရားသခင်ထာဝရဘုရားမှာထားတော်မူသည်အတိုင်း၊ သမ္မာကျမ်းစာကိုနားမလည်သူများသည်ထိုဥပဒေကိုဖျက်သိမ်းလိုက်သောကြောင့်ဥပုသ်စောင့်ရန်မလိုတော့ပေလော။ ယေရှုခရစ်သည်ငြိမ်သက်ခြင်း၏အရှင်သခင်ဖြစ်သည်ဟုယူမှတ်သောသူများရှိသည်။ ဥပုသ်နေ့ကိုစောင့်ထိန်းခြင်းသည်ခရစ်တော်ကိုမျှော်ကိုးခြင်း၊ ယုံကြည်ခြင်းနှင့်စောင့်ဆိုင်းခြင်းဖြစ်သည်။ သို့သော်အနားယူခြင်းအကြောင်းအရာယေရှုခရစ်သည်ဤလောကသို့ကြွလာခဲ့သည်။ ထိုကြောင့်ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့သည်ငြိမ်ဝပ်စွာနေကြ၏။ ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့သည်ဥပုသ်စောင့်ခြင်းနှင့် ပတ်သက်၍ ငြင်းခုံစရာမလိုပါ။ ဥပုသ်နှစ်နှင့်နှစ်ပြည့်နှစ်တို့သည်နှစ်သစ်ကူးနေ့၏အယူအဆများဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်၌ရှိသည်ဟုဆိုလျက်၊ ဤအရာများကိုဆက်လုပ်ဆောင်သောသူတို့သည်အနားယူခြင်း၏အဓိပ္ပာယ်ကိုမသိဘဲပြုမူကြသည်။
ယေရမိ 31: 33-34 ၌တည်၏『 နောက်ကာလအခါ ဣသရေလအမျိုးသားတို့၌ ငါပေးအံ့သော ပဋိညာဉ်တရားဟူမူကား၊ ငါထာဝရ ဘုရားသည် ငါ၏ပညတ်တရားကို သူတို့အတွင်းထဲသို့ သွင်းမည်။ သူတို့နှလုံးပေါ်မှာ ရေးထားမည်။ ငါသည် သူတို့၏ ဘုရားဖြစ်သည်။ သူတို့သည်လည်း ငါ၏လူ ဖြစ်ကြလိမ့်မည်။ ထိုသူတို့က၊ ထာဝရဘုရားကို သိလော့ဟု၊ အမျိုးသားချင်း၊ ညီအစ်ကိုအချင်းချင်း တယောက်ကို တယောက်ဆုံးမဩဝါဒမပေးရကြ။ အကြောင်းမူကား၊ အငယ်ဆုံးသော သူမှစ၍ အကြီးဆုံးသောသူတိုင်အောင်၊ ထိုသူအပေါင်းတို့သည် ငါ့ကိုသိကြလိမ့်မည်။ ထိုအခါ ငါသည် သူတို့အပြစ်များကို သည်းခံမည်။ သူတို့ပြုသော ဒုစရိုက်များကို မအောက်မေ့ဘဲနေမည်ဟု ထာဝရဘုရား မိန့်တော်မူ၏။ 』
ဤစကားများသည်ပcovenantိညာဉ်ဟောင်း (ပညတ္တိကျမ်း) ကိုဖျက်သိမ်းရန်နှင့်ပheartsိညာဉ်တရားသစ်ကိုကျွန်ုပ်တို့၏စိတ်နှလုံးထဲ၌ထွင်းဖောက်ရန်ဖြစ်သည်။ ဆိုလိုသည်မှာယုံကြည်သူတစ် ဦး သည်ယေရှုခရစ်ထဲသို့ ၀ င်လာသောအခါသူသည်ဘုရားသခင့်သားသမီးတစ် ဦး ဖြစ်လာသည်။ “ ငါ၏ပညတ်တရားကိုသူတို့အတွင်းထဲသို့သွင်းမည်။ သူတို့နှလုံးပေါ်မှာရေးထားမည်။ ” ဆိုလိုသည်မှာ၊ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာသွန်းသောအသွေးတော်ဖြစ်သဖြင့်ဘုရားသခင်နှင့်ခရစ်တော်ထဲသို့ ၀ င်ရောက်လာသောသူများကိုပညတ်တရားနှင့်အညီအပြစ်တင်မည်မဟုတ်ပါ။
သန့်ရှင်းသော ၀ ိညာဉ်တော်သည်ခရစ်တော်၌ ရှိ၍ တရားနှင့်ဆိုင်သောအရာအားလုံးကိုဖျက်ဆီးသည်။ ပညတ္တိကျမ်းကိုစောင့်ရှောက်ရန်ကြိုးစားသူများသည်ဘုရားသခင့်ရည်ရွယ်ချက်များကိုပညတ်တော်များမပါဘဲမဖတ်နိုင်ကြပါ။ သို့သော်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏လမ်းပြမှုကိုခံယူသူများသည်ဘုရားသခင်၏အလိုတော်ကိုသိပြီးဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်၏အလိုတော်အလုံးစုံကိုနားလည်နိုင်ရန်အတွက်သမ္မာကျမ်းစာတစ်အုပ်လုံး၏အဓိပ္ပါယ်ကိုကျွန်ုပ်တို့နားလည်ရမည်။ ပညတ္တိကျမ်းကိုစောင့်ရှောက်သောသူတို့သည်သမ္မာကျမ်းစာကိုမှန်ကန်စွာမဖတ်တတ်ကြသော်လည်းမိမိတို့၏အတွေးအခေါ်များနှင့်ပြောဆိုနေကြသည်။
Comments
Post a Comment