ငါတို့၏ပြင်လူသည် ဖောက်ပြန် ပျက်စီးခြင်းသို့ရောက်သော်လည်း၊ အတွင်းလူမူကား တနေ့ထက်တနေ့ ပြုပြင်ခြင်းကိုခံရ၏။
(၂ ကောရိန္သု ၄: ၁၄-၁၈)သခင်ယေရှုကို
ထမြောက်စေတော်မူသောသူသည် ယေရှုအားဖြင့်ငါတို့ကိုလည်း ထမြောက်စေ၍၊
သင်တို့နှင့်အတူအထံတော်၌ သွင်းတော်မူမည်ဟု ငါတို့သိကြ၏။ အများသောသူတို့သည် ကျေးဇူးတော်ကို
ချီးမွမ်းသည်နှင့်၊ ထိုကြွယ်ဝသောကျေးဇူးတော်သည် ဘုရားသခင်၏
ဘုန်းသရေတော်ကို ထင်ရှားစေမည်
အကြောင်း၊ ခပ်သိမ်းသော
အရာတို့သည် သင်တို့အဘို့
အလို့ငှါဖြစ်သတည်း။ ထိုကြောင့်ငါတို့သည် အားလျော့စိတ်ပျက်ခြင်းနှင့် ကင်းလွတ်ကြ၏။
ငါတို့၏ပြင်လူသည် ဖောက်ပြန်
ပျက်စီးခြင်းသို့ရောက်သော်လည်း၊ အတွင်းလူမူကား
တနေ့ထက်တနေ့ ပြုပြင်ခြင်းကိုခံရ၏။ အကြောင်းမူကား၊ မျက်မှောက်၌ထင်ရှားသော အရာတို့သည်
ခဏသာတည်၍ မထင်ရှားသောအရာ
တို့သည် အစဉ်အမြဲတည်ကြောင်းကို ငါတို့သည်
ထောက်လျက်၊ ထင်ရှားသော
အရာတို့ကို မကြည့်မမှတ်ဘဲ
မထင်ရှားသောအရာတို့ကို ကြည့်မှတ်စဉ်အခါ၊ ယခုခဏ ခံရ၍ပေါ့ပါးသော
ဆင်းရဲ ခြင်းဒုက္ခသည်
အတိုးထက် အလွန်ကြီးမြတ်
လေးလံသော နိစ္စထာဝရဘုန်းအသရေကို ငါတို့အဖို့
ဖြစ်စေတတ်၏။ အကြောင်းမူကား၊ မျက်မှောက်၌ထင်ရှားသော အရာတို့သည်
ခဏသာတည်၍ မထင်ရှားသောအရာ
တို့သည် အစဉ်အမြဲတည်ကြောင်းကို ငါတို့သည်
ထောက်လျက်၊ ထင်ရှားသော
အရာတို့ကို မကြည့်မမှတ်ဘဲ
မထင်ရှားသောအရာတို့ကို ကြည့်မှတ်စဉ်အခါ၊ ယခုခဏ ခံရ၍ပေါ့ပါးသော
ဆင်းရဲ ခြင်းဒုက္ခသည်
အတိုးထက် အလွန်ကြီးမြတ်
လေးလံသော နိစ္စထာဝရဘုန်းအသရေကို ငါတို့အဖို့
ဖြစ်စေတတ်၏။
“ သခင်ယေရှုသည်အသေခံတော်မူခြင်းအားဖြင့်ကိုယ်ခန္ဓာအားဖြင့်ငါတို့အားခံတော်မူသည်ကား၊ သို့သော်ထိုသေသောနောက်မှလာမည့်သခင်ယေရှု၏အသက်တာသည်တာ ၀ န်ရှိသည့်မြေအိုးများနှင့်တူသောသူတော်စင်များအားထင်ရှားစေရန်ရည်ရွယ်ထားသောကြောင့်ဖြစ်သည်။ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းအောင်ခြင်းကြောင့်ယေရှုခရစ်၏လက်ဝါးကပ်တိုင်သည်အပြစ်နှင့်သေခြင်း၏တန်ခိုးကိုချိုးဖျက်သကဲ့သို့ယေရှုခရစ်၏လက်ဝါးကပ်တိုင်အသေခံခြင်းတွင်သင်ပါဝင်စဉ်ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း၏ဘုန်းအသရေကိုလည်းသင်ရရှိခဲ့သည်။
တမန်တော်ရှင်ပေါလုကသူ၏နောက်ဆုံးတိုက်တွန်းချက်ကိုပေးခဲ့သည်။
ကျေးဇူးတော်အားဖြင့်အခွင့်ကိုရပြီးလျှင်၊ မြေအိုး၌ဘဏ္treာတိုက်ကိုဆည်းဖူးသောသူမူကား၊ ပြင်လူသည်အိုလျက်နေ၏။ အတွင်းလူမူကားတနေ့ထက်တနေ့ပြုပြင်ခြင်းကိုခံရ၏။ ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ရုံးတာဝန်ခံတွေကသူတို့ခဏတာခံစားရတဲ့ဆင်းရဲဒုက္ခတွေကိုမတုန်မလှုပ်ဘဲထာဝရဘုန်းအသရေကိုလိုချင်ကြလို့ဖြစ်တယ်။ ရုံးတွေကခရစ်ယာန်တွေအာရုံစိုက်တာကခဏတာပျောက်ကွယ်သွားမယ့်အရာတွေမဟုတ်ဘဲထာဝရအရာတွေဖြစ်တယ်။ ။
တမန်တော်ရှင်ပေါလုက“ ငါတို့သခင်ယေရှုသည်သခင်ယေရှုသည်ဖြစ်တော်မူကြောင်းကိုဟောပြောသည်ဟုငါတို့ပြောကြ၏” ဟုဆိုခဲ့သည်။ လူများသည်သခင်ယေရှုခရစ်တော်ဖြစ်ရန်ကြွေးကြော်ကြသည်။ သို့သော်ခရစ်တော်သည်သခင်ဖြစ်လာသည်ဖြစ်စေအခြားရှုထောင့်တစ်ခုဖြစ်သည်။ လူတွေကယေရှုခရစ်ကိုယုံကြည်တယ်လို့ပြောကြတယ်။ လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်လူတို့၏အပြစ်များကိုရွေးနုတ်ခဲ့သောကြောင့်၎င်းကိုလက်ခံသည်။ သူသည်လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်ရှိခဲ့သမျှသောအရည်အချင်းများကိုပြည့်စုံစေ။ ဖြစ်သည်။
သို့သော်သူသည်နောင်တရသူများသာဖြစ်သည်ဟုပြောနေခြင်းဖြစ်သည်။ လူသည်ခရစ်တော်လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်ပြီးမြောက်အောင်မြင်ခဲ့သည့်အရာမှန်သမျှကိုလူသားများမထည့်သွင်းနိုင်ပါ။ သူသည်လူ့ကောင်းသောအကျင့်များနှင့်မည်သည့်အားထုတ်မှုစသည့်လုပ်ဆောင်မှုများကိုမထည့်သွင်းနိုင်ပါ။ သို့သော်သခင်ယေရှုသည်သခင်ဖြစ်လာသောအခါယုံကြည်ခြင်းလုပ်ရပ်သည်အသီးတစ်ခုအဖြစ်ထွက်ပေါ်လာသည်။ ၎င်းသည်ယုံကြည်ခြင်းကိုတိုးပွားစေသောလုပ်ဆောင်မှုမဟုတ်ဘဲသခင်ယေရှုထံမှလာသည့်လုပ်ဆောင်မှုတစ်ခုဖြစ်သည်။ ဒါကကျွန်တော်တို့ကိုအတွေ့အကြုံရစေသည်။
လူအများကခရစ်တော်ယေရှုကိုယုံကြည်သည်ဟုဆိုကြသော်လည်းသခင်မည်မျှရှိလိမ့်မည်နည်း။ သခင်ယေရှုက“ သခင်၊ သခင်၊ ကောင်းကင်သို့မသွားသောသူတိုင်း” ဟုပြောခဲ့သည်မဟုတ်ပါ။ ကျွန်ုပ်တို့သည်ခရစ်တော်ကိုလူအများရှေ့မှာ“ ခရစ်တော်သည်ငါ၏သခင်” ဖြစ်သည်ဟုကျွန်ုပ်တို့ယုံကြည်စိတ်ချစွာမပြောနိုင်သည့်အကြောင်းရင်းမှာတွန့်ဆုတ်နေသောအရာတစ်ခုခုကြောင့်ဖြစ်သည်။ ပို၍ လက်တွေ့ကျကျပြောရလျှင်“ ခရစ်တော်ယေရှုကိုကျွန်ုပ်၏သခင်အဖြစ်မခံလိုပါ။ ” ကျွန်ုပ်တို့သည် ၀ ိညာဉ်တော်၏ ၀ ိညာဉ်တော်နှင့်ဇာတိပကတိ၏စိတ်နှလုံးများအကြားလမ်းဆုံလမ်းခွတွင်အမြဲရပ်တည်နေသည်။ လူတွေဟာတစ်ခုခုကိုစဉ်းစားလာကြပြီးအတွေးတွေအမြဲတမ်းပေါ်ပေါက်လာတယ်။ အတွေးအခေါ်အချို့သည်အတွေ့အကြုံဆိုင်ရာမှတ်ဉာဏ်မှတဆင့်သို့မဟုတ်တစ်စုံတစ်ယောက်ရုတ်တရက်ထိုးဖောက်ဝင်ရောက်လာသည်။ သို့သော် Satan ၀ ကဲ့သို့သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏အတွေးများကိုသင်မခံယူလျှင်စာတန်သင်ကြားသောအခါသင်လဲလိမ့်မည်။
ငါတို့ရဲ့အတွေးတွေကိုငါတို့မပိုင်းခြားနိုင်ဘူးဆိုရင်ငါတို့အားလုံးကျသွားလိမ့်မယ်။ အတွေးသည်၎င်း၏အရင်းအမြစ်ရှိရမည်။ ၀ ိညာဉ်တော်၏အကြံအစည်များသည်အမြဲတမ်းမြင့်တက်လာသည်။ သို့သော်သခင်ဘုရားထံမှသန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏အတွေးများသည်မပြောင်းလဲပါ။ သို့သော်သခင်ဘုရား၏နှုတ်ကပါဌ်တော်နှင့်ရင်းမြစ်အဖြစ်အတွေးတစ်ခုကိုစဉ်းစားသောအခါသခင်သည်ထိုအတွေးတွင်အလုပ်လုပ်သည်။ ထိုသို့ပြုရန်ခရစ်တော်သခင်သည်သခင်ဖြစ်ရမည်။ သို့မဟုတ်လျှင်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်သည်လူသား၏ကိုယ်ခန္ဓာမျှသာမဟုတ်ပါ။ ဘုရားကျောင်းနှင့်လည်းအလားတူပင်။ ၎င်းကိုအလင်းနှင့်အမှောင်ကဲ့သို့ရှင်းလင်းစွာဖော်ပြသည်။
ကျွန်ုပ်တို့၏အတွေးများကိုသခင်ဘုရား၏စကားတော်များအားဖြင့်မျှဝေသောအခါသခင်သည်ဥာဏ်ပညာပေးသည်။ စာတန်၏အတွေးအခေါ်များကိုကျွန်ုပ်တို့နှစ်မြှုပ်သောအခါစာတန်၏နည်းဗျူဟာတွင်ကျွန်ုပ်တို့ပါ ၀ င်သည်။ မည်သည့်အခြေအနေသို့ရောက်ရှိပါစေ၎င်းသည်သခင်ဘုရားထံမှအတွေးလား၊ သို့သော်သင်သည်စာတန်၏မေးခွန်းများကိုဖြေဆိုရန်ကြိုးစားပါကသင်သည်Eveဝနှင့်တူသည်။ ဒါကြောင့်သင်အထိခိုက်မခံတုံ့ပြန်ရန်ရှိသည်။
ကျွန်ုပ်တို့ဟောပြောသောအရာသည်ခရစ်တော်ဖြစ်သည်။ ၎င်းသည်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်စေသည်။ ပေတရုသည်ခရစ်တော်ယေရှုကိုသုံးနှစ်ကြာယုံကြည်ခဲ့သည်။ ပေတရုက“ ကိုယ်တော်သည်ခရစ်တော်တည်းဟူသောအသက်ရှင်တော်မူသောဘုရားသခင်၏သားတော်ဖြစ်တော်မူသည်ဟုလျှောက်လေ၏။ သို့သော်သူက“ သခင်” ဟုမပြောနိုင်ပါ။ နောင်တရခြင်း၏အဓိပ္ပာယ်ကိုသူမသိသောကြောင့်ဖြစ်သည်။ နောင်တသည်ဝိသေသလက္ခဏာပြောင်းလဲခြင်းဖြစ်သည်။ ကျွန်ုပ်သည်သခင်၏ခရစ်တော်ထံကျွန်ခံနေခြင်းဖြစ်သည်။ ပေတရုသည်အံ့ဖွယ်အမှုအမျိုးမျိုးနှင့်အံ့သြဖွယ်ကောင်းသောမြင်ကွင်းများကိုတွေ့ကြုံခဲ့ရသည်၊ သို့သော်သူသည်ခရစ်တော်ကိုသခင်အဖြစ်မကျင့်ခဲ့။ ခရစ်တော်ယေရှုကားတိုင်ပေါ်တွင်အသေခံခြင်းသည်အဘယ်အဓိပ္ပာယ်ရှိကြောင်းသူမသိသောကြောင့်ဖြစ်သည်။
ခရစ်တော်ယေရှုနောင်တမရလျှင်သခင်ဖြစ်နိူင်သည်။ သုံးနှစ်ကြာပြီးတဲ့နောက်ယေရှုက“ ယနေ့ညမှာသင်တို့အားလုံးကိုငါစွန့်ပစ်လိမ့်မည်” လို့ပြောခဲ့တယ်။ ယေရှုခရစ်သည်သခင်မဟုတ်သောကြောင့်ဇာတိပကတိ၏ဇာတိပကတိအားဖြင့်ပေးတော်မူသောစိတ်နှလုံးနှင့်သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်ခဲ့သည်။
Comments
Post a Comment