ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့သည်ဇာတိပကတိကိုတပ်မက်သောစိတ်နှင့်တပ်မက်သောစိတ်နှင့်လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာရိုက်ထားကြ၏။
ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့သည်ဇာတိပကတိကိုတပ်မက်သောစိတ်နှင့်တပ်မက်သောစိတ်နှင့်လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာရိုက်ထားကြ၏။
(ဂလာတိ ၅: ၂၂-၂၆)ဝိညာဉ်ပကတိ၏အကျိုးမူကား၊ ချစ်ခြင်း၊
ဝမ်းမြောက်ခြင်း၊ ငြိမ်သက်ခြင်း၊
စိတ်ရှည်ခြင်း၊ ကျေးဇူး
ပြုခြင်း၊ ကောင်းမြတ်ခြင်း၊ သစ္စာစောင့်ခြင်း၊ နူးညံ့သိမ်မွေ့ခြင်း၊ ကာမဂုဏ်ချုပ်တည်းခြင်းပေတည်း။ ထိုသို့သောအကျင့်ကို အဘယ်တရားမျှ မမြစ်တား။ ခရစ်တော်နှင့်စပ်ဆိုင်သောသူတို့သည် ဇာတိပကတိကို၎င်း၊ ဇာတိပကတိစိတ်များနှင့် အလိုဆန္ဒများ
ကို၎င်း၊ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ ရိုက်ထားကြပြီ။ သို့ဖြစ်၍ ငါတို့သည်ဝိညာဉ်ပကတိကြောင့် အသက်ရှင်လျှင်၊
ဝိညာဉ်ပကတိအတိုင်းကျင့်ကြကုန်အံ့။ အချည်းနှီးသော ကျော်စောကိတ္တိကို တပ်မက်ခြင်း၊ အချင်းချင်းချုပ်ချယ်နှောင့်ရှက်ခြင်း၊ အချင်းချင်း
ငြူစူခြင်းတို့ကို ရှောင်၍နေကြကုန်အံ့။
ညီအစ်ကိုတို့၊ သင်တို့သည်လွှတ်ခြင်းအခွင့်ကိုခေါ်။ ၊ ဇာတိပကတိအတွက်လွတ်လပ်မှုကိုမသုံးပါနှင့်၊ မေတ္တာအားဖြင့်အချင်းချင်းအစေခံပါ။
လွတ်လပ်မှုသည်ထမ်းပိုးမှလွတ်မြောက်မှုဖြစ်သည်။ ထမ်းပိုးသည်ကျွန်စနစ်၏ထမ်းပိုးဖြစ်သည်၊ ဆိုလိုသည်မှာစာတန်၏ထိန်းချုပ်မှုအောက်တွင်ရှိသည်။ လူသားတွေစာတန်ရဲ့ထိန်းချုပ်မှုအောက်မှာဘာကြောင့်ရောက်ရသလဲ။
ဘုရားကျောင်းသွားသူအများစုသည်ဧဒင်ဥယျာဉ်ကိုစဉ်းစားကြသည်။ သူတို့သည်ဧဒင်ဥယျာဉ်၌ကျူးလွန်ခဲ့သောမူလအပြစ်များကြောင့်စာတန်၏ကျေးကျွန်များဖြစ်သွားကြသည်ဟုဆိုသည်။ ဒါပေမယ့်မူလအပြစ်နှစ်ခုရှိတယ်။ ကောင်းကင်၏မူလအပြစ်နှင့်မြေကြီး၏မူလအပြစ်ဖြစ်သည်။ ဧဒင်ဥယျာဉ်၏မူလအပြစ်သည်ဤကမ္ဘာ၏မူလအပြစ်ဖြစ်သော်လည်းကောင်းကင်ဘုံ၏မူလအပြစ်မှာဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၌စာတန်၏လှည့်စားမှုများနောက်သို့လိုက်သောကြောင့်ဘုရားသခင်သည်ဝိညာဉ်များကိုဤလောက၏မြေမှုန့်ထဲသို့ချပြီးစာတန်ဖြစ်လာခဲ့သည်။ ကျွန်။ ဒါပေမယ့်ဘုရားသခင်ကခရစ်တော်ကိုကမ္ဘာမတည်ခင်ကတည်းကစီစဉ်ပြီးအကျဉ်းသားတွေကိုကယ်တင်ဖို့သူ့ကိုဒီလောကထဲစေလွှတ်ခဲ့တယ်။ ဒါကြောင့်ခရစ်တော်ထဲကို ၀ င်လာတဲ့သူတွေဟာလွတ်မြောက်လိမ့်မယ်။
『အကြောင်းမူကား၊ ပညတ်တရားသည်ဤစကား၌ပင်ပြည့်စုံ၏။ ကိုယ်နှင့်စပ်ဆိုင်သောသူကိုကိုယ်နှင့်အမျှချစ်လော့။
ယေရှုခရစ်သည်လက်ဝါးကပ်တိုင်၌အသေခံခြင်းအားဖြင့်ပညတ်တရားကိုပြည့်စုံစေ။ ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့သည်လည်းခရစ်တော်အားဖြင့်ပြည့်စုံသောတရားကိုရရှိကြသည်။ ထို့ကြောင့်သန့်ရှင်းသူတို့အိမ်နီးချင်းများ၏သေသောဝိညာဉ်ကိုမြှင့်တင်ကြသည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏အိမ်နီးချင်းကိုချစ်ခြင်းသည်စိတ်ကိုကယ်တင်ခြင်းဖြစ်သည်။ သခင်ယေရှုသည်သေခြင်းဖြင့်သန့်ရှင်းသူတို့၏ဝိညာဉ်များကိုအသက်ပေးခဲ့သကဲ့သို့ကျွန်ုပ်တို့၏အိမ်နီးချင်းများ၏စိတ်ဝိညာဉ်ကိုကယ်တင်ရန်ကြိုးစားလိုသည်။ ခရစ်တော်အားဖြင့်ဘုရားသခင်ထံမှရရှိသောတူညီသောကျေးဇူးကိုဝေမျှခြင်းဖြစ်သည်။
「သည်သူ၏ထိုအခါဝိညာဉ်တော်ကိုငါသည် Walk, ထို့နောက်ဆိုသညျကား, သင်တို့သည်ဇာတိပကတိ၏တပ်မက်သောစိတ်ဖြည့်ဆည်းမပေးရကြမည်။ 」ခရစ်တော်၌ရှိသူများသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်နှင့်အတူဖြစ်ကြသည်။ ထို့ကြောင့်သူတို့သည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်နှင့်အညီလမ်းလျှောက်သော ၀ ိညာဉ်ခန္ဓာကိုယ်ရှိသည်။ ၁ ယောဟန် ၅:၁၈ တွင် ၀ ိညာဉ်ကိုယ်ရှိသူတို့က“ ဘုရားသခင်မှမွေးဖွားလာသူတိုင်းသည်အပြစ်မရှိကြောင်းငါတို့သိသည်။ ဘုရားသခင်ဖြစ်ဘွားစေသောသူသည်မိမိကိုစောင့်ရှောက်။ ၊ ဆိုးသောသူသည်သူ့ကိုမထိဘဲနေလိမ့်မည်။ ”
သူတော်စင်မှာအလောင်းနှစ်လောင်းရှိတယ်။ ၎င်းသည်ဝိညာဉ်ခန္ဓာနှင့်ရုပ်ခန္ဓာဖြစ်သည်။ သို့သော်ရုပ်ခန္ဓာသည်သေဆုံးပြီး ၀ ိညာဉ်ခန္ဓာသည်ရှင်ပြန်ထမြောက်သည်။ ဇာတိပကတိသည်ဇာတိပကတိ၏အလိုဆန္ဒ ဖြစ်၍ ဝိညာဉ်၏ကိုယ်သည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏စိတ်ဖြစ်သည်။ ဒါကြောင့်ဒီနှစ်ခုကအတူတကွနေလို့မရဘူး။ ၀ ိညာဉ်အားဖြင့်ပြန်လည်မွေးဖွားခဲ့သူများသည်ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာရှင်သန်ကြသော်လည်းသူတို့၏ဆန္ဒများမှာသေဆုံးသွားသည်။ ခန္ဓာကိုယ်သည်အခွံတစ်ခုသာဖြစ်သည်။
Spirit သို့သော် ၀ ိညာဉ်တော်၏အသီးသည်ချစ်ခြင်း၊ ရွှင်လန်းခြင်း၊ ငြိမ်သက်ခြင်း၊ စိတ်ရှည်ခြင်း၊ နူးညံ့သိမ်မွေ့ခြင်း၊ ကောင်းမြတ်ခြင်း၊ ယုံကြည်ခြင်း၊ နူးညံ့သိမ်မွေ့ခြင်း၊ ကာမဂုဏ်ချုပ်တည်းခြင်းတို့ဖြစ်သည်။
တားမြစ်ရန်ဥပဒေဆိုသည်မှာဥပဒေဖြစ်သည်။ ပညတ်တရားသည်သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကို ၀ င်ရောက်ခွင့်မရှိပါ။ အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်သန့်ရှင်းသော ၀ ိညာဉ်သည် ၀ ိညာဉ်၏ကိုယ်ထဲသို့ ၀ င်လာသောအခါ၎င်းသည်ဥပဒေကိုထုတ်လွှတ်သည်။ အခြားတစ်ဖက်တွင်မူ၊ 『ယခုတွင်ဇာတိပကတိအကျင့်တို့သည်ထင်ရှားလျက်ရှိ၏။ ညစ်ညူးခြင်း၊ မတရားမေထုန်ပြုခြင်း၊ ညစ်ညူးခြင်း၊ လောဘကြီးခြင်း၊ ရုပ်တုကိုးကွယ်ခြင်း၊ စုန်းအတတ်၊ မုန်းတီးမှု၊ ကွဲပြားခြင်း၊ အတုယူခြင်း၊ အမျက်ထွက်ခြင်း၊ ရန်တွေ့ခြင်း၊ လှည့်ဖြားခြင်း၊ လှည့်ဖြားခြင်း၊ မနာလိုခြင်း၊ မနာလိုခြင်း၊ လူသတ်ခြင်း၊ အရက်မူးခြင်း ဤသို့သောအမှုကိုပြုသောသူတို့သည်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ကိုအမွေမခံရဟုအတိတ်ကာလ၌သင်တို့အားပြောခဲ့သည်။
ဤအရာများအားလုံးသည်ဘုရားသခင်အားဆန့်ကျင်ဘက်ဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်၌ရှိနေကြောင်းနှင့်တရားကိုစောင့်ထိန်းရန်ကြိုးစားသူများသည်မတရားမေထုန်၊ မသန့်ရှင်းသောလူများ၊ ရုပ်တုကိုးကွယ်သူများ၊ သူတို့သည်ချာ့ခ်ျ၌ကွဲပြားမှုများဖန်တီးပြီး၊ မှားယွင်းသောအယူကိုဖန်တီးပြီးယစ်မူးစေသောစကားကဲ့သို့ပြောဆိုကြသည်။ ယုံကြည်သူသည်ခရစ်တော်၌ရှိရမည်၊ ဥပဒေနှင့်အညီနေထိုင်ရမည်။ ယနေ့အသင်းတော်၌ဆယ်ဘို့တစ်ဖို့ပေးဆပ်ခြင်း၊ ဘုရားရှိခိုးကျောင်းဟုခေါ်ခြင်း၊ ဓမ္မဟောင်းကျမ်းပွဲများကိုထိန်းသိမ်းခြင်းသို့မဟုတ်အသစ်များကိုဖန်တီးခြင်းနှင့်ထိန်းသိမ်းခြင်းတို့သည်အရက်မူးသောသူများနှင့်အကျင့်ယုတ်မာသူများ၏အသွင်အပြင်ဖြစ်သည်။
we ငါတို့သည် ၀ ိညာဉ်တော်၌အသက်ရှင်လျှင် ၀ ိညာဉ်၌ကျင်လည်ကြကုန်အံ့။ ငါတို့သည်အချည်းနှီးသောဘုန်းအသရေကိုမတပ်မက်ဘဲ၊ အချင်းချင်းကိုရန်ငြိုးဖွဲ့ခြင်း၊ အချင်းချင်းမနာလိုခြင်းကိုမပြုစေနှင့်။ ” သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ ဦး ဆောင်သူများသည်ဥပဒေကြောင့်တရားဥပဒေကိုစောင့်ရှောက်သည်ဖြစ်စေမရှိသည်ဖြစ်စေအချင်းချင်းငြင်းခုံမနေသင့်ပါ။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် ဦး ဆောင်သောသူတို့သည်ပညတ်တရားမှထွက်ခွာသွားသောကြောင့်ဥပဒေနှင့်မသက်ဆိုင်ချေ။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် ဦး ဆောင်သောသူများသည်ယေရှုနှင့်အတူလက်ဝါးကပ်တိုင်၌တရားသေခံကြသူများဖြစ်သည်။
Comments
Post a Comment