အဘိုးအိုသေရမည်
အဘိုးအိုသေရမည်
(လုကာ ၁၈: ၂၈-၃၄)ထိုအခါ ပေတရုက၊ အကျွန်ုပ်တို့သည် ရှိသမျှကို စွန့်ပစ်၍
ကိုယ်တော်နောက်သို့ လိုက်ကြပါပြီဟု
လျှောက်လေသော်၊ ကိုယ်တော်က၊ ငါအမှန်ဆိုသည်ကား၊ အကြင်သူသည် ဘုရားသခင်၏
နိုင်ငံတော်ကြောင့်၊ အိမ်ရာ၊
မိဘ၊ ညီအစ်ကို၊
သားမယားတည်းဟူသော တပါးပါးကို
စွန့်၏။ ထိုသူသည် ယခုကာလ၌
အဆများစွာသောအကျိုးကို၎င်း၊ နောင်ဘဝ၌
ထာဝရအသက်ကို၎င်း ခံရ
လတံ့ဟု မိန့်တော်မူ၏။ ထိုအခါ ကိုယ်တော်သည် တကျိပ်နှစ်ပါးသောတပည့်တော်တို့ကို ခေါ်၍၊
ငါတို့သည် ယေရုရှလင်မြို့သို့ ယခု သွားကြ၏။
ပရောဖက်များ ရေးမှတ်သမျှသည်
လူသား၌ ပြည့်စုံရလိမ့်မည်။ တပါးအမျိုးသားတို့လက်သို့ အပ်နှံခြင်း၊
ပြက်ယယ်ပြုခြင်း၊ ညှဉ်းဆဲခြင်း၊
တံတွေးနှင့် ထွေးခြင်းကို
ခံရလိမ့်မည်။သူတို့သည် လူသားကို
ရိုက်ပုတ်၍သတ်ကြလိမ့်မည်။ သုံးရက်မြောက်သောနေ့၌ ထမြောက်လိမ့်မည်ဟု မိန့်တော်မူ၏။ ထိုစကားတော်တခွန်းကိုမျှ တပည့်တော်တို့သည်နားမလည်ကြ။ ထိုအကြောင်းအရာသည် ဝှက်ထား လျက်
ရှိသည်ဖြစ်၍ မိန့်တော်မူချက်အနက်ကို မရိပ်မိကြ။
ယေရှုသည်တပည့်တော်များအားဆင်းရဲဒုက္ခ၌သေ။ သုံးရက်မြောက်သောနေ့၌ရှင်ပြန်ထမြောက်လိမ့်မည်ဟုပြောခဲ့သည်။ ။ သူတို့ထင်တာကမေရှိယဟာအံ့သြဖွယ်ရာတွေကိုလုပ်ဆောင်တဲ့မေရှိယပဲ၊ ဒါကြောင့်သူတို့ကကမ္ဘာကြီးကိုအုပ်စိုးတဲ့မေရှိယလို့ထင်ကြတယ်၊ နောက်ပိုင်းမှာသူတို့ကယေရှုရဲ့ညာဘက်နဲ့ဘယ်ဘက်မှာနေရာတစ်ခုလိုချင်ခဲ့တယ်။ အခြားတပည့်တော်ဆယ်ယောက်တို့သည်ဤစကားကိုကြားသောအခါဒေါသထွက်လာကြသည်။ တပည့်အားလုံးသည်ယေရှု၏ရွေးနုတ်ဖိုးသေခြင်းကိုစိတ်မဝင်စားကြချေ။
Jesus သို့သော်ယေရှုက၊ သင်တို့တောင်းသောအရာကိုသင်တို့မသိကြ။ ငါသောက်သောခွက်ကိုသင်တို့သောက်နိုင်သလော။ ငါနှစ်ခြင်းခံသောဗတ္တိဇံကိုခံခြင်းငှါ၎င်း၊
Jesus ယေရှုပြောသောခွက်နှင့်ဗတ္တိဇံသည်သေခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ တပည့်များလည်းဒုက္ခခွက်ကိုသောက်ကြလိမ့်မည်။
ယေရှုခရစ်တော်သည်လူသား၏အပြစ်ကြောင့်ကမ္ဘာပေါ်တွင်အသေဆုံးသောသေခြင်းဖြစ်သည်။ ထိုသေခြင်းသည်အပြစ်သားတို့၏သေခြင်းဖြစ်သည်။ နောင်တရပြီးခရစ်တော်ထဲသို့ ၀ င်လာသောအပြစ်သားများသည်တရားစီရင်ခြင်းခံရသည်။ ထို့ကြောင့်နောင်တရသောအပြစ်သားများသည်လည်းယေရှု၏သေဆုံးခြင်းကြောင့်သေဆုံးခဲ့သည်ကိုဘုရားသခင်မြင်တော်မူသည်။ ယေရှုသည်အပြစ်သားများအား (သေရန်) ကယ်တင်ရန်ကိုယ်ခန္ဓာ၌မွေးဖွားခဲ့သည်။ နောင်တရ။ လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်စည်းလုံးသောသူတို့သည်သူတို့၏အပြစ်များကိုသေသောယေရှုထံသို့လက်ဆင့်ကမ်းခဲ့ကြပြီးယေရှု၏သေခြင်းကိုအပြစ်သားတစ် ဦး ၏သေဆုံးခြင်းအဖြစ်အသိအမှတ်ပြုသည်။ ထို့ကြောင့်သေခြင်းမှထမြောက်သောယေရှု၏ဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားကိုခရစ်တော်၌ရှိသူများအားလက်ဆင့်ကမ်းသည်။
ယေရှုခရစ်၌ရှိနေသောသူများအတွက်အပြစ်သည်ယေရှုအားလက်ဆင့်ကမ်းပေးခဲ့ပြီးဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားသည်အပြစ်သားများလက်သို့ရောက်သွားသည်။ ၎င်းသည်အပြန်အလှန်ဆက်ဆံရေးမှတဆင့်ယုံကြည်ချက်ဖြစ်လာသည်။ ယုံကြည်မှုသည်တစ်ဖက်သတ်မဟုတ်ပါ။ ထို့ကြောင့်နောင်တမရလျှင်အပြစ်သားများသည်မကယ်တင်နိုင်ပါ။ နောင်တတရားကိုယနေ့ဘုရားကျောင်းများစွာ၌အပြစ်ဝန်ခံခြင်းဟုယူဆသောကြောင့်ယုံကြည်ခြင်းကိုတစ်ဖက်သတ်စဉ်းစားသည်။ သူတို့သည်ကယ်တင်ခြင်းကိုလွယ်လွယ်ကူကူစဉ်းစားကြသည်။ လူတွေက "ငါယုံကြည်ရင်ငါကယ်တင်ခံရလိမ့်မယ်" ဆိုတဲ့နည်းလမ်းနဲ့စဉ်းစားတယ်။ နှုတ်ကပါဌ်တရားကိုဟောသောသူများစွာတို့သည်အဘိုးအို၏အ ၀ တ်များကိုဖယ်ရှားခြင်း၏အရေးကြီးသောစကားများကိုမပြောဘဲ၊ သူတို့သည်ယေရှုကိုလက်ခံလျှင်ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်လိမ့်မည်။
ယေရှုသည်ယုံကြည်သူများ၏အပြစ်များအတွက်အပြစ်ဖြေခြင်းကိုပြုလုပ်ခဲ့ပြီးကတည်းကလူသားများ၏အပြစ်များကိုယေရှု၏အသွေးနှင့်ဆေးကြောနိုင်သည်။ သို့သော်အပြစ်များကိုခွင့်လွှတ်ခြင်းသည်ကယ်တင်ခြင်းအတွက်သော့ချက်မဟုတ်ပါ။ ကယ်တင်ခြင်း၏သော့ချက်မှာအပြစ်မ ၀ င်သောသူသည်မကယ်တင်နိုင်မီသေရမည်။ သူ့ကိုယ်သူ (ကိုယ့်ကိုကိုယ်) ဟုထင်သောလူကြီးသည်သူသေဆုံးမှသာကယ်တင်နိုင်သည်။ ယေရှုသည်အပြစ်အားလုံးအတွက်အစားအသေခံခဲ့သော်လည်းအပြစ်၏အမြစ်အတွက်မသေခဲ့ပါ။ အပြစ်၏အမြစ်သည်သေရမည်။ သို့သော်အပြစ်၏ရလဒ်သည်လူသားများမကူညီနိုင်သည့်အရာဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်ယုံကြည်ခြင်းဟူသောစကားလုံးသည်အဘိုးအိုသေဆုံးသူ၏ယုံကြည်ခြင်းဟုဆိုနိုင်ပါသည်။
အပြစ်၏အရင်းခံရှိသူများသည်ယုံကြည်ခြင်းမရှိ၊ သေလွန်သူများသည်ကောင်းကင်မှယုံကြည်ခြင်းလက်ဆောင်အဖြစ်လက်ခံရရှိသည်။ ဒါကကျေးဇူးဘဲ။ သခင်ယေရှုအစားအသေခံပြီး၊ ဤအရာအားယုံကြည်သူမည်သူမဆိုကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်လိမ့်မည်၊ ၎င်းသည်အဘိုးအိုအားဆက်ဆံပုံပေါ် မူတည်၍ မှန်သည်မှားသည်ဟုဆိုသည်။
လက်ဝါးကပ်တိုင်၌အသေခံသောယေရှုသည်လူဟောင်းနှင့်အတူသေရမည်။ ဤသည်မှာသေခြင်း၏လုပ်ငန်းစဉ်ဖြစ်ပြီးအသစ်ပြုပြင်ခြင်းသည်သေခြင်းဖြစ်စဉ်ဖြစ်သည်။ ဗတ္တိဇံသည်အဘိုးအိုသေဆုံးခြင်းဖြစ်စဉ်မှတဆင့်ပြန်လည်မွေးဖွားခြင်း၏လျှို့ဝှက်ချက်ဖြစ်ပြီးကယ်တင်ခြင်း၏အဓိကဖြစ်သည်။ ယနေ့အသက်ရှင်နေသောလူမျိုးများနှင့်အနှစ် ၂၀၀၀ လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်ယေရှုသေဆုံးသည့်အချိန်နှင့်အရှေ့အလယ်ပိုင်းဒေသတို့ခြားနားချက်ရှိသော်လည်းစည်းလုံးညီညွတ်စွာအတူတကွသေခြင်းသည်ခရစ်တော်၏ပေါ်ထွန်းခြင်းနှင့်နက်နဲသောအရာဖြစ်ပြီး၎င်းသည်သဘာဝလွန်အလုပ်တစ်ခုဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်သာလျှင်ပြုလုပ်သည်။
သမ္မာကျမ်းစာကဒါကို“ ဖန်ဆင်းခြင်းအသစ်” လို့ခေါ်တယ်။ ယုံကြည်သူတစ် ဦး သည်သူ၏နှုတ်ကပတ်တော်အားဖြင့်ဘုရားသခင်၏စကြဝာတစ်ခုလုံးကိုယုံကြည်လျှင်သူလည်းယုံကြည်လိမ့်မည်။ သမ္မာကျမ်းစာသည်သိပ္ပံနည်းကျရေးသားခြင်းမဟုတ်ပါ။ သမ္မာကျမ်းစာကမြေကြီးပေါ်ရှိလူအားလုံးသည်ဘုရားသခင်၏အမျက်တော်အောက်မှထောင်တစ်ခုနှင့်တူသည်။ ဒါကြောင့်ဘုရားသခင်ကလောကမှာလူတိုင်းကိုချစ်တယ်လို့မပြောပါဘူး။ ဘုရားသခင်သည်လူအားအပြစ်မပြုမီလူများကိုချစ်သော်လည်းအပြစ်သားများကိုမချစ်ခဲ့ပါ။ မင်းဒါကိုသံသယရှိရင်မင်းကမာရ်နတ်ရဲ့လှည့်စားခံရပြီ။
အပြစ်သားများသည်သူတို့၏မူလအပြစ်၏သဘောသဘာဝနှင့်မွေးဖွားလာကြသည်။ ဒါကြောင့်လူသားတွေဆက်ပြီးအပြစ်လုပ်နေကြတယ်။ ဆိုလိုသည်မှာကျွန်ုပ်တို့၏အပြစ်များနောင်တရလျှင်ဘုရားသခင်သည်ယေရှု၏အသွေးတော်နှင့်လောကကိုအပြစ်များကိုဆေးကြောပေးလိမ့်မည်ဟုယုံကြည်သော်လည်းဘုရားသခင်သည်အပြစ်၏သဘောသဘာဝကိုပင်ခွင့်မလွှတ်ပါ။ ထို့ကြောင့်ဘုရားသခင်သည်အပြစ်သားများအားခွင့်မလွှတ်ပါ။ လူတွေဟာကမ္ဘာကြီးရဲ့အပြစ်တွေအတွက်နောင်တရလိမ့်မယ်ဆိုတာမဟုတ်ဘူး၊ ဒါပေမယ့်ငါကဘုရားသခင်အတွက်အသက်ကြီးပြီးယေရှုကိုလက်ဝါးကပ်တိုင်မှာအသေသတ်လိုက်တာကိုသူတို့သိတဲ့အခါဘုရားသခင်ကအပြစ်အားလုံးကိုခွင့်လွှတ်တယ်။ အဘိုးအိုသေသည်အထိကယ်တင်ခြင်းမစတင်ခဲ့ပါ။ ဒါကြောင့်မင်းယုံရင်မင်းကယ်လိမ့်မယ်လို့ပြောဖို့အဖိုးအိုကသူ့ကိုပြောတယ်။
Comments
Post a Comment