သူတို့အားလုံးသည် ဧဝံဂေလိတရားကို နာခံကြသည်မဟုတ်။

 

သူတို့အားလုံးသည် ဧဝံဂေလိတရားကို နာခံကြသည်မဟုတ်။

 

(ရောမ ၁၀:၁၄-၂၁)သို့ရာတွင်၊ မယုံကြည်လျှင် အဘယ်သို့ ပဌနာ ပြုနိုင်မည်နည်း။ သိတင်းမကြားလျှင် အဘယ်သို့ ယုံကြည် နိုင်မည်နည်း။ ဟောပြောသောသူမရှိလျှင် အဘယ်သို့ ကြားနိုင်မည်နည်း။ လူကို မစေလွှတ်လျှင် အဘယ်သို့ ဟောပြောနိုင် မည်နည်း။ ထိုသို့နှင့်အညီကျမ်းစာလာသည်ကား၊ ငြိမ်သက်ခြင်း၏ဝမ်းမြောက်စရာ သိတင်း၊ ကောင်းကျိုး ချမ်းသာ၏ ဝမ်းမြောက်စရာသိတင်းကို ကြားပြောသော သူ၏ခြေတို့သည် အလွန်တင့်တယ်စွတကားဟု လာသတည်း။ သို့သော်လည်း၊ လူအပေါင်းတို့သည် ဝမ်းမြောက်စရာသိတင်းကို နားထောင်ကြသည်မဟုတ်။ ပရောဖက် ဟေရှာယ စကားဟူမူကား၊ အိုထာဝရဘုရား၊ အကျွန်ုပ်တို့ ဟောပြောသော သိတင်းစကားကို အဘယ်သူယုံပါ သနည်းဟုဆို၏။ သို့ဖြစ်၍၊ ယုံကြည်ခြင်းသည် ကြားနာခြင်း အားဖြင့်ဖြစ်၏။ ကြားနာခြင်းသည်လည်း၊ ဘုရားသခင်၏ စကားတော်အားဖြင့် ဖြစ်၏။ သို့ရာတွင် လူအပေါင်းတို့သည် မကြားရကြပြီလော။ အမှန်ကြားရကြပြီ။ သူတို့၏အသံသည်မြေတပြင် လုံး၌ နှံပြား၍၊ သူတို့၏စကားသည် မြေကြီးစွန်းတိုင်အောင် ရောက်လေပြီဟုငါဆို၏။ တဖန်ငါဆိုသည်ကား၊ ဣသရေလလူတို့သည် ဤအမှုကို မသိကြသလော။ မောရှေက၊ မရေရသော လူမျိုးအားဖြင့် သင်တို့သည် ငြူစူသောစိတ်ရှိစေခြင်းငှါ၎င်း၊ ပညာမရှိသောလူမျိုးအားဖြင့် စိတ်ဆိုးစေခြင်းငှါ ၎င်း၊ ငါပြုမည်ဟု ရှေ့ဦးစွာ ဆို၏။ ဟေရှာယသည် သာ၍ရဲရင့်စွာဆိုသည်ကား၊ ငါ့ကိုမရှာသော သူတို့သည် ငါ့ကိုတွေ့ရကြ၏။ ငါ၏ အကြောင်းကို မေးမြန်းသောသူတို့၌ ငါထင်ရှားသည်ဟု ဆို၏။ ဣသရေလလူတို့ကို ရည်မှတ်၍ တဖန်မိန့်တော်မူသည်ကား၊ နားမထောင်ငြင်းဆန်တတ်သော လူမျိုးသို့ တနေလုံးငါသည် လက်ဝါးကို ဖြန့်ရပြီဟု ဆိုသတည်း။

 

ဤသည်မှာ ဧဝံဂေလိတရားဟောပြောခြင်းနှင့် ဂျူးများ၏တုံ့ပြန်မှုအကြောင်း ဖော်ပြချက်ဖြစ်သည်၊ သို့ဖြစ်လျှင် မယုံကြည်သူအား မည်သို့ခေါ်မည်နည်း။ မကြားဘူးသော သူကို အဘယ်သို့ ယုံကြည်ကြမည်နည်း။ တရားဟောခြင်းမရှိဘဲ အဘယ်သို့ကြားနိုင်မည်နည်း။ စေလွှတ်ခြင်းမှတပါး အဘယ်သို့ ဟောပြောရမည်နည်း။ ငြိမ်သက်ခြင်းဧဝံဂေလိတရားကို ဟောသောသူတို့၏ ခြေတို့သည် မည်မျှလှပ၍ ဝမ်းမြောက်စရာ သတင်းကောင်းကို ဆောင်ကြဉ်းကြသနည်းဟု ကျမ်းစာလာသည်နှင့်အညီ၊ အထက်ပါအကြောင်းအရာများနှင့်စပ်လျဉ်း၍ တမန်တော်ပေါလုက ထေ့ငေါ့ခြင်းအားဖြင့်၊ ဘုရားသခင်၏ဧဝံဂေလိတရားသည် ဂျူးများထံ အဆက်မပြတ်ပေးပို့ခဲ့သည်ဟုဆိုသည်။ ဓမ္မဟောင်းကျမ်း၏ ဟေရှာယ ၅၂: ပါစကားများကို ကိုးကား၍ သင်တို့သည် တင့်တယ်၍ သတင်းကောင်းကို ဟောပြောသောသူတို့၏ ခြေများဖြင့် သက်သေထူသည်။

ဘုရားသခင်က လူတွေကို ဘုရားသခင်ရဲ့ ကယ်တင်ခြင်းနေရာကို အဆက်မပြတ်ဖိတ်ခေါ်ပြီး ခေါ်ခဲ့တယ်။ ဘုရားသခင်၏ ပရောဖက်များမှတဆင့်၊ ဘုရားသခင်၏ တိုက်ရိုက်ဝင်ရောက်စွက်ဖက်မှုနှင့် လုပ်ဆောင်ချက်အားဖြင့်၊ ဘုရားသခင်၏ ဉာဏ်ပညာနှင့် နည်းလမ်းအားဖြင့်၊ နောက်ဆုံးတွင် လူ့ခန္ဓာကိုယ်ရှိ ယေရှုခရစ်အားဖြင့်၊ ဘုရားသခင်သည် လူများကို ဘုရားသခင်၏ ကယ်တင်ရာပလ္လင်သို့ ခေါ်ဆောင်နေဆဲဖြစ်သည်။ လူ့သမိုင်းတွင်၊ ဘုရားသခင်၏ ကယ်တင်ခြင်းဆိုင်ရာ ဧဝံဂေလိတရားကို ဟောခြင်းသည် ဘယ်သောအခါမှ မရပ်တန့်ခဲ့ပေ။ ဘုရားသခင် တိတ်တိတ်ဆိတ်ဆိတ်နေချိန်၌ပင် ဘုရားသခင်သည် လူများကို ဘုရားသခင်ထံ ခေါ်ခဲ့သည်။

သို့သော်လည်း၊ သူတို့အားလုံးသည် ဧဝံဂေလိတရားကို မနာခံကြပါ။ ဟေရှာယကလည်း၊ သခင်၊ အကျွန်ုပ်တို့၏ စီရင်ချက်ကို အဘယ်သူယုံပါသနည်း။ သို့ဖြစ်လျှင် ယုံကြည်ခြင်းသည် ကြားနာခြင်းသို့ရောက်၍၊ ဘုရားသခင်၏ နှုတ်ကပတ်တော်အားဖြင့် ကြားနာခြင်းသို့ရောက်၏။`ယုဒလူတို့သည် ဧဝံဂေလိတရားကို မနာခံကြ။ စကားနားမထောင်ကြ။ ထို့ကြောင့်၊ ထို့ကြောင့် ယုံကြည်ခြင်းသည် ကြားနာခြင်းမှ လာ၍ ဘုရားသခင်၏ နှုတ်ကပတ်တော်အားဖြင့် ကြားနာခြင်းဖြစ်သည်ဟုဆိုလိုသည်မှာ ယုံကြည်ခြင်းသည် ကြားနာခြင်းမှ ထွက်လာပြီး ကြားနာခြင်းသည် ခရစ်တော်၏ နှုတ်ကပတ်တော်မှ ဖြစ်သည်။ မြေကြီးစွန်းတိုင်အောင် အပ်နှံထားသော်လည်း ဂျူးများသည် ဘုရားသခင်၏ နှုတ်ကပတ်တော်ကို နားမထောင်ခဲ့ကြဟု ဆိုကြသည်။

``ဒါပေမဲ့ ငါပြောတာက မကြားဘူးလား။ ဧကန်စင်စစ်၊ သူတို့၏အသံသည် မြေကြီးတပြင်လုံးသို့ နှံ့ပြားသွားပြီး၊ သူတို့၏စကားသည် ကမ္ဘာစွန်းတိုင်အောင် ရောက်လေ၏။

ဂျူးများအပါအဝင် ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်ကို မနာခံသူများသည် နှုတ်ကပတ်တော်ကို နားမထောင်ခဲ့ကြပေ။ သူတို့သည် နှုတ်ကပတ်တော်ကို နားပိတ်ပြီး နှုတ်ကပတ်တော်ကို ငြင်းပယ်ကြသည်။ မည်သို့ပင်ဆိုစေကာမူ ဧဝံဂေလိတရား၏ နှုတ်ကပတ်တော်သည် အနှောင့်အယှက်မရှိဘဲ ဟောပြောရမည်ဖြစ်သည်။ သမ္မာကျမ်းစာအရ အချိန်ရသည်ဖြစ်စေ မရှိသည်ဖြစ်စေ သတင်းကောင်းကို ဟောပြောရမည်ဖြစ်သည်။ ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ ကြားနိုင်တဲ့ နားရှိတဲ့သူတွေ ရှိတယ်။ အကြောင်းမူကား၊ ဘုရားသခင်၏ နှုတ်ကပတ်တော်သည် ထာဝရကယ်တင်ခြင်း၏ နှုတ်ကပတ်တော်ဖြစ်သည်။ အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော် ၎င်းသည် လူတို့အား ဘုရားသခင်၏ ထာဝရအသက်ဆီသို့ ပို့ဆောင်ပေးသော အသက်၏ နှုတ်ကပတ်တော်ဖြစ်သောကြောင့် ဖြစ်သည်။ ကြားစရာ နားတွေ ဘယ်သူရှိလဲ။ နှုတ်ကပတ်တော်ကို ဆင်ခြင်သုံးသပ်ပြီး စိတ်နှလုံးနယ်ပယ်ကို ပြုစုပျိုးထောင်သူများသည် နှုတ်ကပတ်တော်၏မျိုးစေ့များ ပေါက်ရောက်ပြီး အသက်ဖြစ်လာမည်ဖြစ်သည်။

ရှင်မဿဲခရစ်ဝင် ၁၃:- ဥပမာများအားဖြင့် သူတို့အား မိန့်တော်မူသည်ကား၊ မျိုးစေ့ကြဲသောသူသည် မျိုးစေ့ကိုကြဲခြင်းငှါ ထွက်လာ၏။ မျိုးစေ့ကြဲသောအခါ အချို့သောမျိုးစေ့တို့သည် လမ်း၌ကျသဖြင့် ငှက်တို့သည် လာ၍ ကိုက်စားကြကုန်၏။ အချို့တို့သည် မြေကြီးသိပ်မရှိသော ကျောက်တုံးတို့၌ ကျသဖြင့်၊ မြေကြီးနက်၍ နက်နဲခြင်းမရှိသောကြောင့်၊ နေထွက်သောအခါ ပူလောင်၍၊ အမြစ်မရှိသောကြောင့် ညှိုးနွမ်းသွားကြ၏။ အချို့တို့သည် ဆူးပင်တို့တွင်ကျ၍၊ ဆူးပင်တို့သည် ပေါက်၍ ကိုက်ခဲကုန်၏။ အချို့တို့သည် ကောင်းသောမြေ၌ ကျသဖြင့် အသီးအနှံကို အဆတရာ၊ အဆခြောက်ဆယ်၊ အဆသုံးဆယ်၊ ကြားစရာနားရှိသောသူသည် ကြားပါစေ။

ဤပုံဥပမာသည် ကောင်းကင်ဘုံ၏လျှို့ဝှက်ချက်ကို ပြောပြသည်။ မဿဲ 13:11 တွင်၊ ကိုယ်တော်က၊ ကောင်းကင်နိုင်ငံတော်၏နက်နဲသောအရာတို့ကို သင်တို့အားသိစေခြင်းငှာ ပေးတော်မူသော်လည်း၊

နက်နဲသောအရာကို ယေရှု၏တပည့်များသာ သိခွင့်ရခဲ့သည်။ ခရစ်တော်၌ရှိသောသူအပေါင်းတို့သည် ယေရှု၏တပည့်ဖြစ်ကြ၏။ ခရစ်တော်၌ရှိသောသူသည် ယေရှုကိုယုံကြည်သောကြောင့်မဟုတ်ဘဲ၊ ယေရှုနှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာအသေခံသောကြောင့် တပည့်ဖြစ်လာသည်။ ကိုယ့်ကိုယ်ကို ငြင်းပယ်ဖို့ ဘာကြောင့် ယေရှု ပြောတာလဲ။ အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော် 'ကိုယ်' သည် ဝိညာဉ်ကို သတ်သော ဇာတိပကတိလူဟောင်း ဖြစ်သောကြောင့်တည်း။ ထို့ကြောင့်၊ ယေရှု ဤလောကသို့ကြွလာရခြင်း၏ရည်ရွယ်ချက်မှာ ဝိညာဉ်တော်ကို ကယ်တင်ရန်ဖြစ်သည်။ ဝိညာဉ်တော်သည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၌ ခရစ်တော်၌ရှိသူများဖြစ်သည်။ သို့ရာတွင်၊ ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့သည် စာတန်၏သွေးဆောင်မှု၊ ခရစ်တော်နှင့်ကွဲကွာကာ ဤလောက၌ အကျဉ်းချခံခဲ့ရသည်။

သမ္မာကျမ်းစာက ဧဖက် ၅း၃၁-၃၂ တွင် ဤအကြောင်းကြောင့် ယောက်ျားသည် ကိုယ်မိဘကိုစွန့်၍ မိမိမယားနှင့် ပေါင်းဘော်သဖြင့်၊ သူတို့နှစ်ဦးသည် တစ်သားတစ်ကိုယ်တည်းဖြစ်ရလိမ့်မည်။ ခရစ်တော်နှင့်အသင်းတော်။ အသင်းတော်ဆိုသည်မှာ သန့်ရှင်းသူ၏ဝိညာဉ်ဖြစ်သည်။ ဝိညာဉ်သည် မြေကြီးထဲတွင်ပိတ်မိနေသောကြောင့်၊ ဤလောက၏ရုပ်ဝတ္ထုနှင့်လူ့အသက်သည် ဝိညာဉ်ဖြစ်သွားသည်။သေခြင်းဟူသည် ပြတ်တောက်သောဆက်ဆံရေးရှိရန်ဖြစ်သည်။ ဘုရားသခ။

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်