ငါသည် ခရစ်တော်ယေရှုကို ဖမ်းမိပြီ။

 

ငါသည် ခရစ်တော်ယေရှုကို ဖမ်းမိပြီ။

http://m.cafe.daum.net/oldnewman135/ri3R?boardType=

 

(ဖိလိပ္ပိ :၁၂) “ငါသည် မှီရာဖြစ်သကဲ့သို့ မဟုတ်၊ ပြည့်စုံပြီးသော အကျင့်ကို ကျင့်ငြားအံ့၊ ခရစ်တော်ယေရှုကို ဖမ်းမိနိုင်လျှင် နောက်သို့ လိုက်၏။

တမန်တော်ပေါလုသည် ငယ်စဉ်ကတည်းက ဓမ္မဟောင်းကျမ်းကို ဖတ်ရှုကျွမ်းကျင်ခဲ့ပြီး မေရှိယကို စောင့်ဆိုင်းခဲ့သော်လည်း၊ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ အသေခံပြီး သေဆုံးသွားသော ယေရှုသည် မေရှိယဟုတ်မဟုတ်ကိုမူ မသိခဲ့ပေ။ သူ၏အတွင်းစိတ်သည် သမ္မာကျမ်းစာကိုဖတ်ရှုသောကြောင့် ယေရှုကိုယုံကြည်သူများကိုသတ်ရန်ကြိုးစားသည့်ဘဝဖြစ်လာသည်။ ပညတ်တရား၌ မေရှိယကို စောင့်မျှော်သောကြောင့်၊ ပညတ်တရားကို စောင့်ထိန်း၍ မေရှိယကို မြော်လင့်သော်လည်း မေရှိယကို သတ်လေ၏။ ဥပဒေက ဒီလိုလုပ်တယ်။ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာအသေခံခြင်းသည် ပညတ်တရားအားဖြင့်သေခြင်းပင်ဖြစ်သည်။ ယနေ့ အသင်းတော်လူများစွာက ငါသည် ပညတ်တရားကို ချိုးဖောက်ပြီး သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော်၏ တရားတော်ကို လိုက်နာသည်ဟု ဆိုကြသော်လည်း ဂလာတိ :၂၃ တွင်ကဲ့သို့ ယုံကြည်ခြင်းသို့မရောက်မီတွင် နောင်တမယူသောလူအားလုံးသည် ပညတ်တရားနှင့် ချည်နှောင်ထားသည်။

ထာဘုရားသည် သနားတော်မူ မာသက်မြို့ ကိုယ်တော်ကိုဖော်ပြတော်မူ၏။ရှောလု၊ အဘယ်ကြောင့် ငါ့ကို ညှဉ်းဆဲသနည်း။ "သခင်လေး မင်းဘယ်သူလဲ" “ငါသည် သင်တို့ညှဉ်းဆဲသော နာဇရက်မြို့သားယေရှုဖြစ်၏။

ရှောလုကဲ့သို့ သမ္မာကျမ်းစာကို ကျွမ်းကျင်သောသူများပင်လျှင် ယေရှုကို ညှဉ်းပန်းနှိပ်စက်သူများပင်ဖြစ်ကြောင်း ဤကဲ့သို့သော ပညတ်တရားဖြင့် ဝန်းရံထားသူများသည် နားလည်သဘောပေါက်ရပါမည်။ ထာဝရဘုရားသည် ဆင်းရဲသောသူတို့နှင့် အတူရှိတော်မူ၏။

ရှောလုကြောင့် ဖမ်းဆီးသတ်ဖြတ်ခံရမည့်သူများနှင့်အတူ ယေရှုရှိနေသည်ကို ကျွန်ုပ်တို့တွေ့မြင်နိုင်သည်။ ယနေ့ ယေရှုကြောင့် နှိပ်စက်ညှဉ်းပန်းခံရသူများနှင့်အတူ သခင်ဘုရားရှိတော်မူ၏။ နှိပ်စက်ညှဉ်းပန်းသူတွေ ဘယ်သူတွေလဲ။ သူတို့သည် မိမိတို့၏ယုံကြည်ခြင်းနှင့် ဘာမှမဆိုင်သောသူများမဟုတ်ကြဘဲ၊ မိမိတို့ကိုယ်တိုင်သေဆုံးခြင်းအတွက် နောင်တမရကြသူများ၊ယေရှုကိုယုံကြည်၍ ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်ကြောင်း ဝန်ခံကြသည် ဟုဆိုကြသည်။

ယေရှု၏စကားသံကို ရှောလုကြားသောအခါ အံ့ဩခြင်းရှိလေ၏။ တုန်လှုပ်ခြောက်ခြားကာ မျက်စိကန်းသွားခဲ့သည်။ ဤရှောလုကို ပေါလုအဖြစ် ပြောင်းလဲခဲ့ပြီး ကောရိန္သု တွင် ဖော်ပြထားသည့်အတိုင်း တတိယကောင်းကင်ကိုပင် မြင်တွေ့ခဲ့ရသည်။ သို့သော် သမ္မာကျမ်းစာက အသေးစိတ် သက်သေမပြပါ။ သူသိချင်တာက Damascus အတွေ့အကြုံ ဒါမှမဟုတ် တတိယကောင်းကင်ကို လည်ပတ်ခြင်းနဲ့ ပတ်သက်တာ မဟုတ်ပါဘူး။ခရစ်တော်ကို သိခြင်းငှါ၎င်း၊ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း၏ တန်ခိုးနှင့် ဆင်းရဲခြင်း၌ ဝေမျှခြင်းတို့ကို၎င်း ငါသိမည်အကြောင်း၊ သူ၏အသေခံခြင်းနှင့်အညီဖြစ်ခြင်း။"

ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းအကြောင်း ကောရိန္သု ၁၅ တွင် သူရေးသားခဲ့သည်။ ရှင်ပြန်ထမြောက်သောယေရှု၊ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းသက်သေများနှင့် ဤမြေကြီးပေါ်တွင်ကျန်ရှိနေသည့် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းဆိုင်ရာ ဝိညာဉ်ရေးမူများကို သူတွေ့ဆုံပုံအကြောင်း ရေးသားခဲ့သည်။ ဤကမ္ဘာမြေပေါ်ရှိ အရာအားလုံးသည် ပျက်စီးသွားလိမ့်မည် ဟု သူကဆိုသည်။ သူရှာနေတာက "နေ့တိုင်းသေနေတယ်" သန့်ရှင်းသော ၀ိညာဉ်တော်ကို ခံယူပြီးနေ့တိုင်း ငါအသက်ရှင်မယ် မဟုတ်ပါ။

ယနေ့ အသင်းတော်များစွာသည် လက်ဝါးကပ်တိုင်ကို ဗတ္တိဇံအတွက် လိုအပ်သောကိရိယာအဖြစ်၊ လက်ဝါးကပ်တိုင်ကို ကယ်တင်ခြင်းအတွက် ကိရိယာအဖြစ် ယူဆကြပေမည်။ လက်ဝါးကပ်တိုင်၏ ကောင်းကျိုးများကို မှီခိုအားထားခြင်းဖြင့် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်နှင့် နှစ်ခြင်းခံရန် ကြိုးပမ်းကြသည်ကိုလည်း တွေ့မြင်ရသည်။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်သည် နောင်တရသောသူတို့အား ပေးဆောင်သည်။ ထာဝရဘုရားက၊ ငါ့နောက်သို့ လိုက်လိုသောသူမည်သည်ကား၊ မိမိကို ငြင်းပယ်၍ မိမိလက်ဝါးကပ်တိုင်ကို နေ့တိုင်းထမ်း၍ ငါ့နောက်သို့ လိုက်ရမည်။ အမှန်တရားက သူတို့ကို လွတ်မြောက်စေဖို့အတွက် တပည့်တွေဖြစ်ရမယ်။ တပည့်မဖြစ်ရင် ခေါင်းနဲ့သာ သိပြီး အလုပ်မဖြစ်ဘူး။ အမှန်တရားကို ဘယ်လောက်ပဲ ရွတ်နေပါစေ အလုပ်မဖြစ်ပါဘူး။ အမှန်တရားကို တွေ့ကြုံခံစားရသောအခါ၊ ကျွန်ုပ်တို့အား လွတ်မြောက်စေသည်။အမှန်တရားကို သိဖို့ဆိုတာ အတွေ့အကြုံနဲ့ တွေ့ကြုံရတာပါပဲ။ လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင် ယေရှုသည် လူသားအားလုံးအတွက် အသေခံခဲ့သည်။ အဲဒါကို သိဖို့က အရေးမကြီးပါဘူး။ အမှန်တရားကို သိဖို့ဆိုတာ တွေ့ကြုံရတာပါပဲ။ လက်ဝါးကပ်တိုင်ကို ခံစားရမယ်။ သို့မှသာ လက်ဝါးကပ်တိုင်သည် အမှန်တရားဖြစ်လာပြီး သင့်ကို လွတ်မြောက်စေမည်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် ကျွန်ုပ်တို့သည် ကျွန်ုပ်တို့၏ လက်ဝါးကပ်တိုင်ကို နေ့တိုင်းထမ်းရမည်ဖြစ်သည်။ ကိုယ့်ကိုကိုယ် ငြင်းဖို့နည်းလမ်းတစ်ခုပါ။ ပေါလုက၊ ငါသည် သူ၏အသေခံခြင်းကို နေ့တိုင်းအလိုအလျောက် ပြု၏။

ဗတ္တိဇံသည် ယေရှု၏အသေခံခြင်းနှင့် ပေါင်းစည်းခြင်းဖြစ်သည်။ ထိုနေ့မှစ၍ သန့်ရှင်းသူတို့နေ့စဥ်ရှာဖွေသောအရာမှာ သူ၏သေဆုံးခြင်းကို အတုယူရန်ဖြစ်သည်။ သန့်ရှင်းသူတို့၏ လက်ဝါးကပ်တိုင်ကို ချီဆောင်ရန် နေ့စဉ်ဖြစ်သည်။ နှစ်ခြင်းခံခြင်းနှင့် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကို ခံယူခြင်းသည် အရာအားလုံး၏အဆုံးဖြစ်သည်ဟု လူတို့ထင်မြင်ပုံရသည်။ ကယ်တင်ခြင်းသည် ပြီးပြည့်စုံသည်ဟု ထင်မြင်ကြသည်။ ဒါကြောင့် ကယ်တင်ခြင်းရဲ့ အာမခံချက်အကြောင်း သူတို့ပြောနေတာ။ ရှင်ပေါလုက သေခြင်းမှထမြောက်ခြင်းသို့ရောက်ရန် ငါသည် မည်သည့်နည်းဖြင့်မဆို သူ၏သေခြင်းနှင့်အညီ၊ "ပြန်လည်အသုံးပြုခြင်းသို့ ရောက်အောင်ကြိုးစားနေပါတယ်" ဆိုသည်မှာ ပြန်လည်အသုံးပြုခြင်း မရှိဟု ဆိုလိုပါသလား။ ကယ်တင်ခြင်းစတင်ပြီးသည်နှင့်၊ ကယ်တင်ခြင်းသည် ဆက်လက်ရှိနေရမည်ဖြစ်သည်။

ဖိလိပ္ပိ :၁၂ တွင်၊ ထို့ကြောင့် ငါ၏ချစ်သားတို့၊ သင်တို့သည် ငါ့ထံ၌သာမဟုတ်ဘဲ၊ ယခုပင်မရှိချိန်၌သာ၍ နာခံသည်အတိုင်း၊ ငါ၏ချစ်သားတို့၊ သင်တို့သည် ကြောက်ရွံ့တုန်လှုပ်လျက်၊

သို့သော် ယနေ့အသင်းတော်များစွာတွင်၊ အသင်းတော်သို့ဝင်ဖူးသူများသည် ၎င်းတို့၏အပြစ်များကို ဝန်ခံပြီး ယေရှုသည် ဘုရားသခင်၏သားတော်ဖြစ်ကြောင်းနှင့် သူ၏အပြစ်များအတွက် အပြစ်ဖြေရန် လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင် အသေခံပါက ကယ်တင်ခံရမည်ဟု ပြောဆိုသည့်ကိစ္စများကို မကြာခဏတွေ့နေရပါသည်။ ထာဘုရားသည် သင်နှင့်တူထာရှိတော်မူလိမ့်မည်ဟု ဆိုကြ၏။ သူတို့သည် အတည်ပြုချက်နှင့် ချက်ချင်းကယ်တင်ခြင်းအကြောင်း ပြောဆိုခြင်းကို နှစ်သက်ကြသည်။ ကယ်တင်ခြင်းသည် ဘုရားသခင် ဆုံးဖြတ်သည်။

အတိတ်၊ ပစ္စုပ္ပန်၊ အနာဂတ် အပြစ်များအားလုံးကို ခွင့်လွှတ်ပြီးသားဖြစ်သောကြောင့်၊ ဤလောက၌ အပြစ်ကိုပင် မဖြတ်သန်းနိုင်ပေ။ ထို့ကြောင့် သူတို့သည် ဘုရားကျောင်းသို့ နေ့တိုင်းလာပြီး အပြစ်များကို ဝန်ခံကြပြီး အပြစ်များအတွက် ခွင့်လွှတ်မှုကို ရှာဖွေကြသည်။ ဒီလူတွေ ခေါင်းထဲမှာ အမှန်တရားတွေ ရှိပြီး အမှန်တရားကို မသိကြဘူး။ သိရန်မှာ အာဒံသည် ဧဝကို သိသည်။ လက်ဝါးကပ်တိုင်သည် အပြစ်မှ လွတ်မြောက်ခြင်းထက် မပိုပါ။ သူတို့သည် လက်ဝါးကပ်တိုင်ထဲသို့ ဝင်ကြသူများ မဟုတ်ပါ။ ယုံကြည်သူသည် အပြစ်ဖြေရန်မဟုတ်ဘဲ အပြစ်အတွက်အသေခံရမည်။ အပြစ်တရားကြောင့် သေသောသူသည် အပြစ်၏အရင်းအမြစ်ကို တွေးတောတတ်၏။ အပြစ်၏ခွင့်လွှတ်ခြင်းကိုရှာသောသူမူကား၊ အပြစ်၏ အရင်းခံကို ဆင်ခြင်သူသည် လောဘ၏ အကြောင်းအရင်းသည် အတ္တဖြစ်သည်ကို သိ၏၊ သို့သော် အပြစ်၏ အသီးအပွင့်ကို မြင်သောသူသည် ယင်း၏ အသီးကို ဖယ်ခြင်းဖြင့်သာ သန့်ရှင်းနိုင်သည်ဟု ထင်၏။ ထို့ကြောင့်၊ အပြစ်၏အသီးအနှံကိုကြည့်ရှုသူများသည် လက်ဝါးကပ်တိုင်၏အဓိပ္ပါယ်ကိုမသိကြပြီး အမှန်တရားကိုမသိသူများဟု ဆိုနိုင်သည်။ အမှန်တရားကို မသိသောကြောင့် ယေရှု၏တပည့်များမဟုတ်ဘဲ ယေရှု၏ညှဉ်းဆဲသူများဖြစ်သည်။

 

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်