ဘာသာရေးစိတ်ဓာတ်
ဘာသာရေးစိတ်ဓာတ်
ဘာသာတရား၏ဝိညာဉ်သည် ခရစ်တော်၏ဧဝံဂေလိတရားကိုဖောက်ပြန်ပြီး ကယ်တင်ခြင်းမှဝေးကွာစေသောဝိညာဉ်ဖြစ်သည်။ အမှန်မှာ၊ ဘာသာတရား၏ဝိညာဉ်သည် စာတန်ဖြစ်ပြီး၊ ဤအရာသည် စာတန်ဖြစ်သည်။ ဘာသာရေးစိတ်ဓာတ်သည် ယနေ့ အသင်းတော်တွင်ပျံ့နှံ့နေပါသည်။ အထူးသဖြင့်၊ ဘာသာရေးစိတ်ဓာတ်သည် အသင်းတော်၏လူများအား တရားတော်နှင့် ဧဝံဂေလိတရားကြားတွင် ရှုပ်ထွေးစေသည်။ ပညတ်တရားသည် ဣသရေလလူတို့အား ဘုရားသခင်ပေးဆောင်ရခြင်း၏ ရည်ရွယ်ချက်မှာ သင်သည် အပြစ်သားများဖြစ်ရန်ဖြစ်သည်။ အပြစ်ကိုသိရန်၊ ခရစ်တော်ကိုရှာဖွေပါ၊ နောင်တရပြီး ဘုရားသခင်ထံလှည့်ပါ။ သို့သော် ခရစ်တော်ကို ရှာဖွေတွေ့ရှိမည့်အစား အစ္စရေးလူများသည် ယေရှုခရစ်တော်ကို ကားတိုင်ပေါ်တွင် အသေခံစေခဲ့သည်။ ဂျူးများကို ဘာသာရေးစိတ်ဓာတ်ဖြင့် လှည့်စားသည်။
သမ္မာကျမ်းစာတွင် အပြစ်ဆိုသည်မှာ ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လာရန် လောဘကို ဆိုလိုသည်။ လောဘသည် အကျင့်၌ ပေါ်လာသော အပြစ်၏ ရလဒ်ဖြစ်သည်။ ဆိုလိုသည်မှာ ဧဝသည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လာနိုင်သည်ဟု တွေးကာ အကောင်းနှင့်အဆိုးကို သိသောအပင်၏အသီးကို စားခဲ့သည်။
ယနေ့ အသင်းတော်လူအများစုက အာဒံနှင့်ဧဝတို့သည် အကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုစားသောကြောင့်၊ အပြစ်သည် ဤလောကထဲသို့ဝင်ရောက်လာပြီး လူအားလုံးသည် အပြစ်ဖြစ်လာကြသည်ဟုဆိုသည်။ ဤကဲ့သို့ တွေးတောသူများသည် အချို့သော ပညတ်တော်ကို စောင့်ရှောက်ခြင်းသည် အပြစ်မဟုတ်၊ မစောင့်ထိန်းခြင်းသည် အပြစ်ဖြစ်သည်ဟု ထင်မြင်ကြသည်။
သို့သော် အကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုမစားမီ၊ မြွေ (စာတန်) သည် ဧဝအား အသီးအနှံကိုစားပါက၊ သူမသည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လာနိုင်သည်ဟု စုံစမ်းခဲ့သည်။ ကမ္ဘာဦးကျမ်း 3:6 တွင်၊ “အပင်သည် စားကောင်း၍ မျက်စိ၌ နှစ်သက်ဖွယ်ကောင်းသည်ကို၎င်း၊ ပညာရှိစေခြင်းငှာ အလိုရှိသောအပင်ဖြစ်သည်ကို မိန်းမသည်မြင်သောအခါ၊ အသီးအနှံကိုယူ၍ စား၏။ ခင်ပွန်းနှင့်အတူ ပေးစား၍၊ ပြီးတော့ သူစားတယ်။”
ဧဝသည် အကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုမစားမီတွင်၊ သူမ၏စိတ်နှလုံးထဲတွင် အသီးကိုစားလိုစိတ်ရှိနေပြီဖြစ်သည်ကို ကျွန်ုပ်တို့တွေ့မြင်နိုင်သည်။ ဆိုလိုသည်မှာ "လောက၌ အပြစ်မဖြစ်မီ၊ လောကပြင်၌ အပြစ်ရှိနေပြီ" ဟု ဆိုလိုသည်။ ရောမ 5:12 တွင် “ထိုကြောင့် အပြစ်တရားသည် လူတစ်ဦးအားဖြင့် ဤလောကသို့ဝင်၍ အပြစ်အားဖြင့် သေခြင်းသို့ရောက်သကဲ့သို့၊ လူအပေါင်းတို့သည် အပြစ်ရှိသောကြောင့် သေခြင်းသို့ရောက်လေ၏။
ဤလောကသို့မဝင်မီ အပြစ်များဖြစ်ပွားခဲ့သောနေရာသည် ဧဒင်ဥယျာဉ်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် ဧဒင်ဥယျာဉ်၏အဖြစ်အပျက်များသည် ဤကမ္ဘာတွင်ဖြစ်ပျက်ခဲ့သည်များမဟုတ်သော်လည်း ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၌ သမ္မာကျမ်းစာက နိမိတ်ပုံအတိုင်း ရှင်းပြထားသည်။ ဤသည်မှာ ဇာတိပကတိ၌ ပိတ်မိနေသော ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၌ ပြစ်မှားမိသော ဝိညာဉ်များ၏ ဇာတ်လမ်းဖြစ်သည်။ "ဤနည်းဖြင့်" ဆိုသည်မှာ "ဤနည်းဖြင့် နတ်ဆိုးအပေါင်းတို့သည် လူအဖြစ်မွေးဖွားလာကြသည်။"
သမ္မာကျမ်းစာက ကျွန်ုပ်တို့အား “အပြစ်တရားသည် ပညတ်တော်များရှေ့တွင် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လိုသောဆန္ဒ၊ ဘုရားသခင်၏ နှုတ်ကပတ်တော်မှ သွေဖည်သွားခြင်းဖြစ်သည်” ဟုဖော်ပြထားသည်။ တရားဟောရာ 5:21 တွင်၊ “အိမ်နီးချင်း၏မယားကို မလိုချင်၊ အိမ်နီးချင်း၏အိမ်၊ လယ်၊ ကျွန်၊ ကျွန်၊ နွား၊ မြည်း၊ အိမ်နီးချင်း၏ဥစ္စာကို မတပ်မက်ရ။ 』
လောဘသည် ခန္ဓာကိုယ်အလိုရှိသည်။ ဇာတိပကတိအလိုရှိသောအရာမှာ ဘုရားသခင်မရှိခြင်းပင်ဖြစ်သည်။ လောဘကြီးသော လူသားများတွင် ဘုရားသခင်မရှိပါ။ ထို့ကြောင့် လောဘကြီးသော သူတို့သည် ပညတ်တရားတို့ကို လွန်ကျူးကြပြီ။ တပ်မက်သောသူမည်သည်ကား၊ ပညတ်တရားကြောင့် လူတို့သည် မိမိတို့၏အပြစ်ကို နားလည်ကြသည်။ ထို့ကြောင့် ပညတ်တရားမရှိလျှင် အပြစ်သည် သေ၏။ အပြစ်သည် သေပြီဟု ဆိုခြင်းသည် လူများကို အပြစ်ဟု မမှတ်ယူပါ။ ရောမ ၅:၈ တွင် “ဘုရားသခင်သည် ငါတို့ကိုချစ်သောမေတ္တာကို ချီးမွမ်းတော်မူသည်ဖြစ်၍၊ ငါတို့သည် အပြစ်ရှိစဉ်ပင်၊ ခရစ်တော်သည် ငါတို့အတွက်ကြောင့် အသေခံတော်မူ၏။” လူသားများသည် အပြစ်၌ နှစ်မြှုပ်နေသော်လည်း ၎င်းတို့သည် အပြစ်သားများဖြစ်ကြောင်း မသိကြပေ။
သို့ရာတွင်၊ “အပြစ်သည် ဘုရားသခင်၏ ပညတ်တော်များကို ချိုးဖောက်သည်” ဟု ဆိုသူများသည် “ယေရှုခရစ်၏ ဧဝံဂေလိတရားကို ယုံကြည်ပြီး ပညတ်တရားကို အတူတကွ စောင့်ရှောက်ရမည်” ဟု ဆိုကြသည်။ ဤသည်မှာ သမ္မာကျမ်းစာနှင့်မညီဘဲ လူသားဆန်သောတွေးခေါ်မှုအပေါ်
အခြေခံထားသည်။
ယေရှုခရစ်သည်
ကမ္ဘာပေါ်ရှိ
လူသားအားလုံးကို
ကယ်တင်ရန်
အသေခံတော်မူပြီး
အပြစ်အားလုံးကို
ယုံကြည်သူတိုင်း၏
အသွေးတော်ဖြင့်
ခွင့်လွှတ်သည်ဟု
ဆိုကြသည်။
နောင်တွင်
အပြစ်များမကျူးလွန်မိစေရန်အတွက်
ပညတ်တော်ဆယ်ပါးကို
ကြည့်ရှုရင်း
လုံ့လဝီရိယနှင့်
ရိုသေစွာနေထိုင်သင့်သည်ဟု
၎င်းတို့က
ဆိုကြသည်။
ယေရှုသည် ပညတ်တရားအရ အသေခံခဲ့သည်။ ခရစ်တော်ထဲသို့ဝင်သူများသည်လည်း ပညတ်တရားနှင့်ဆိုင်သောအသေခံကြရသည်။
အဘယ့်ကြောင့်ဆိုသော်
ခရစ်တော်ထဲသို့ဝင်ရန်အတွက်
ကျွန်ုပ်တို့သည်
လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင်
အသေခံခဲ့သော
ယေရှုခရစ်အတွက်
တစည်းတလုံးတည်းရှိကြောင်း၊
ကျွန်ုပ်တို့
အတူတကွ
အသေခံပြီး
အတူတကွ
ရှင်ပြန်ထမြောက်ကြောင်းကို
ကျွန်ုပ်တို့
ယုံကြည်ရမည်ဖြစ်သည်။
ထို့ကြောင့်၊
ခရစ်တော်ထဲသို့ဝင်သောသူတို့သည်
ပညတ်တရားအားဖြင့်
မနေရဘဲ၊
သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏လမ်းညွှန်မှုနှင့်အညီ
သမ္မာကျမ်းစာ၏စကားများဖြင့်
ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ကို
ဖြည့်ဆည်းပေးကြသည်။
သန့်ရှင်းသူများသည်
ပညတ်တရား၏
မသင်မနေရ
ပြဋ္ဌာန်းချက်များကို
စောင့်ထိန်းရမည်ဟု
မဟုတ်ဘဲ၊
ဘုရားသခင်၏
နှုတ်ကပတ်တော်ထဲသို့
ဝင်ရောက်ခြင်းဖြစ်သည်၊
ထို့ကြောင့်
ယေရှုခရစ်သည်
လောကီလူသားများအတွက်
အသေခံရန်
ပညတ်ထားရခြင်းဖြစ်သည်။
ဘုရားသခင်၏
အလိုတော်မှာ
အပြစ်မှ
လွှဲရှောင်ပြီး
ဘုရားသခင်ထံ
ပြန်သွားရန်
ဖြစ်သည်။
ဘုရားသခင်သည် သန့်ရှင်းပြီး ဖြောင့်မတ်သည်။ လူသားများသည် အပြစ်သားများဖြစ်သည်။ 1 ပေတရု 1:16 တွင်၊ “သင်တို့သည် သန့်ရှင်းကြလော့ဟု ကျမ်းစာလာသောကြောင့်၊ ငါသည် သန့်ရှင်းသောကြောင့်၊ လူသည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ သန့်ရှင်းနိုင်သလော။ ဘာသာတရား၏ ဝိညာဉ်တော် စွဲလန်းသူများသည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ သန့်ရှင်းစေရန် ကြိုးပမ်းသူများ ဖြစ်လာကြသည်။ လူသည် မည်မျှပင် ကြိုးစားအားထုတ်စေကာမူ၊ သူသည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ သန့်ရှင်းသော မည်သည့်အခါမျှ ဖြစ်လာနိုင်မည် မဟုတ်ပါ။ ရောမ ၈း၃-၄ တွင်၊ “ဇာတိပကတိအားဖြင့် အားနည်းသောအားဖြင့်၊ ဘုရားသခင်သည် မိမိသားတော်ကို အပြစ်နှင့်ပြည့်စုံသော ဇာတိပကတိသဏ္ဌာန်အားဖြင့် စေလွှတ်တော်မူ၍၊ အပြစ်တရားအတွက်၊ ဇာတိပကတိ၌ရှိသော အပြစ်ကို ရှုတ်ချသည်ဖြစ်၍၊ ဇာတိပကတိကို မလိုက်၊ ဝိညာဉ်တော်၏နောက်သို့ လိုက်သော ငါတို့၌ ပညတ်တရား၏ဘက်မလိုက်သော ပြည့်စုံခြင်းသို့ ရောက်လိမ့်မည်။
လူသည် ရုပ်ခန္ဓာ၏သေခြင်းနှင့် နာမ်ခန္ဓာအဖြစ် ပြန်လည်မွေးဖွားခြင်းမှတပါး
အခြားလူသားများ
သန့်ရှင်းရန်
နည်းလမ်းမရှိပေ။
လူတွေဟာ
ကိုယ့်ခန္ဓာကိုယ်ကို
မသတ်နိုင်ပါဘူး။
ထို့ကြောင့်၊
ဘုရားသခင်သည်
ယေရှုခရစ်ကို
ကြိုတင်သတ်မှတ်ထားသည်။
ယေရှုခရစ်သည်
လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင်
အသေခံတော်မူသောကြောင့်၊
သူနှင့်အတူ
အသေခံပြီး
တစ်ဖန်မွေးဖွားရမည်ဟု
သူကဆိုသည်။
ဒါက
တဖန်မွေးဖွားခြင်းဆိုတဲ့
ယုံကြည်ချက်ပါ။
သခင်ယေရှုကို
ယုံကြည်ခြင်းသည်
ယေရှုခရစ်နှင့်အတူ
သေဆုံးပြီး
တစ်ဖန်မွေးဖွားခြင်းကို
ယုံကြည်ခြင်း
ဖြစ်သည်။
ဘာသာတရား၏ စိတ်ဝိညာဉ်ကို စွဲကိုင်ထားသူများသည် ယေရှုခရစ်အားဖြင့် ဘုရားသခင်၏ ဖြောင့်မတ်ခြင်းမှလွဲ၍ အခြားအရာများတွင် ရောနှောရန် ကြိုးစားနေကြသည်။ သန့်ရှင်းသူများသည် သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်ပြီး ကယ်တင်ခြင်းရရှိသော်လည်း၊ မိစ္ဆာဓမ္မဆရာများသည် ၎င်းတို့၏ ကယ်တင်ခြင်းကို စောင့်ရှောက်ရန်အတွက် သန့်ရှင်းသပ်ရပ်မှုရရှိစေရန်နှင့်
ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်သော
သူတော်စင်များသည်
ဤလောကတွင်
မည်သို့နေထိုင်သင့်သည်ကဲ့သို့သော
၎င်းတို့၏
လုပ်ရပ်များတွင်
ဝင်ရောက်စွက်ဖက်ရန်
ကြိုးစားနေကြသည်။
ယုံကြည်သူများသည် ဆုတောင်းသောအသက်တာဖြင့် သန့်ရှင်းစေရန် နေ့တိုင်း နောင်တရရမည်ဟု သင်းအုပ်ဆရာအတုများက ပြောကြသည်။ ထို့အပြင်၊ သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်သော သန့်ရှင်းသူများနှင့် အတိတ်၏အပြစ်များကို ခွင့်လွှတ်ခဲ့သော်လည်း၊ တရားဟောဆရာအတုများသည် အနာဂတ်တွင် အပြစ်မဖြစ်အောင် မည်သို့နေထိုင်ရမည်ကို အလေးပေးဖော်ပြကြသည်။ ထို့ကြောင့်၊ သင်းအုပ်ဆရာများသည် အသင်းတော်၏ဘဝ၊ ကြိုးစားအားထုတ်မှု၊ အမှုတော်ဆောင်မှု၊ အသင်းတော်ခေါင်းဆောင်များအပေါ်
သစ္စာစောင့်သိမှု၊
အမှန်မှာ၊ ယုံကြည်သူများသည် အပြစ်မဖြစ်စေရန်အတွက် ပညတ်တော်များနှင့် စည်းမျဥ်းများမှ လွဲချော်ရမည်ဟူသော အသင်းတော်တွင် ကျယ်ပြန့်သောခံယူချက်တစ်ခုရှိသည်။
အပြစ်သည် ပညတ်တော်များကို ချိုးဖျက်ခြင်းမဟုတ်၊ ပညတ်တော်များရှေ့၌ ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လိုသော ဆန္ဒဖြစ်သည်။ ဒီတော့ လောဘသေရမယ်။ ရောမ ၆း၆-၇ တွင်၊ “ကျွန်ုပ်တို့၏လူဟောင်းသည် အပြစ်၏ကိုယ်ခန္ဓာကို ဖျက်ဆီးခြင်းခံရမည်အကြောင်း၊
ယခုမှစ၍
အပြစ်တရား၏အစေကိုခံခြင်းမပြုမည်အကြောင်း၊
ငါတို့၏လူဟောင်းသည်
လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ
အသေခံခြင်းကို
ခံရကြောင်းကို
သိမှတ်ကြလော့။
အကြောင်းမူကား၊
သေသောသူသည်
အပြစ်တရားနှင့်
လွတ်၏။
အပြစ်မှလွတ်မြောက်ရန်
ယေရှုခရစ်နှင့်အတူ
အသေခံခြင်းမှလွဲ၍
အခြားနည်းလမ်းမရှိသည်ကို
သတိရရမည်ဖြစ်သည်။
ပညတ်တော်များနှင့်
စည်းမျဥ်းစည်းကမ်းများမှ
မလွတ်ကင်းသူများမှာ
အပြစ်မှ
လွတ်မြောက်ခြင်း
မရှိသေးသူများဖြစ်သည်။
ယေရှုခရစ်ထဲသို့
ဝင်ရောက်သူများသည်
ထိုသို့သော
အကျပ်ကိုင်ခြင်းမှမဟုတ်ဘဲ
အပြစ်မှ
လွတ်မြောက်လာကြသည်။
ယေရှုခရစ်တော်ထဲသို့ဝင်ရန်
သင်သည်
ယေရှုခရစ်နှင့်အတူ
အသေခံရမည်။
ထို့ကြောင့်
သန့်ရှင်းသူများသည်
၎င်းတို့သည်
နေ့တိုင်းသေသူများဖြစ်ကြောင်း
သတိရကြပြီး၊
ဓမ္မစည်းဝေးပွဲသည်
၎င်းတို့သည်
နေ့တိုင်းသေဆုံးသူများဖြစ်ကြောင်း
ဝန်ခံရန်နေရာဖြစ်လာသည်။
Comments
Post a Comment