ခရစ်တော်၏ကြိုတင်ခန့်မှန်းချက်
ခရစ်တော်၏ကြိုတင်ခန့်မှန်းချက်
ကမ္ဘာမတည်မီ ဘုရားသခင်က ခရစ်တော်ကို အဘယ်ကြောင့် ကြိုတင်ခန့်ထားသနည်း။ ဤမေးခွန်းကို တုံ့ပြန်ရာတွင်၊ ဓမ္မပညာတွင် ကြိုတင်သတ်မှတ်ခြင်း သီအိုရီသည် ကြိုတင်ရေတွက်ခြင်း နှစ်ခုကို ဆိုလိုသည်။
ရှေးဦးစွာ ဘုရားသခင်သည် ကမ္ဘာကို ဖန်ဆင်းကာ ဧဒင်ဥယျာဉ်ကို ဖန်ဆင်းကာ အာဒံနှင့် ဧဝတို့ကို ဧဒင်ဥယျာဉ်တွင် နေရာချခဲ့သည်။ ကောင်းမကောင်းကိုသိခြင်းအပင်၏အသီးအနှံကိုစားခြင်းဖြင့်ဘုရားသခင်ကိုတားမြစ်ထားသော (မူလအပြစ်) ကိုပြစ်မှားကြသည်။ သို့သော်၊ ဘုရားသခင်သည် ဤကမ္ဘာမတည်မီက ဖြစ်မည်ကို သိသောကြောင့်၊ အပြစ်သားများကို ကယ်တင်ရန် ခရစ်တော်ကို ကြိုဟောခဲ့သည်။
ဒုတိယ၊
ဘုရားသခင်သည် ကမ္ဘာမတည်မီ သန့်ရှင်းသူများကို ကယ်တင်ရန် ကြိုတင်ရွေးချယ်ခဲ့သည်။ ကယ်တင်ခြင်းသည် လူ့အကျင့်အားဖြင့်မဟုတ်ဘဲ၊ မိမိတို့ကိုယ်ကို မကယ်တင်နိုင်သော လူသားများကို ဘုရားသခင်ရွေးချယ်ခြင်းဖြင့် ကယ်တင်ခြင်းအပေါ် ဘုရားသခင်၏ ကရုဏာနှင့် အချုပ်အခြာအာဏာကို အလေးပေးသည်ဟု ဆိုကြသည်။ ကြိုတင်သတ်မှတ်ထားခြင်းမှာ ကျေးဇူးတော်အားဖြင့် ဘုရားသခင်သည် အချို့ကို ထာဝရကယ်တင်ခြင်းအတွက် ရွေးချယ်ခဲ့ပြီး အချို့မှာ ၎င်းတို့၏အပြစ်များအတွက် ထာဝရတရားစီရင်ခြင်းသို့ ချန်ထားခဲ့ရခြင်းပင်ဖြစ်သည်။
ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၏ဘုရားသည်
တစ်ဆူတည်းသောဘုရား၊ ယေဟောဝါဘုရားဖြစ်၏။
သို့ရာတွင်၊ ကောင်းကင်တမန်လူစီဖာ (စာတန်)
နှင့် သူ့နောက်လိုက်သော ကောင်းကင်တမန်များသည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လိုသောကြောင့် သူတို့၏ရာထူးမှ ထွက်ခွာသွားကြသည်။ ကျန်တဲ့
ဘုရားတွေ ပျက်သွားပြီ။ ထို့ကြောင့် ဘုရားသခင်သည် သူတို့ကို ထောင်ချကာ သူတို့ကို မည်သို့ကယ်တင်ရမည်နည်း၊ ဘုရားသခင်ကိုယ်တော်တိုင် ခရစ်တော်ဖြစ်လာပြီး အကြံအစည်တစ်ခု ပြုလုပ်ခဲ့သည်။ ယင်းကို
ခရစ်တော်၏ ကြိုတင်သတ်မှတ်ခြင်းဟု ခေါ်သည်။
ကြိုတင်သတ်မှတ်ခြင်းဟူသော စကားလုံးသည် အစီအစဉ်ဆွဲခြင်းဟု အဓိပ္ပါယ်ရသည်။ ယေဟောဝါဘုရားသခင်နှင့် ခရစ်တော်ကြားဆက်ဆံရေးကား အဘယ်နည်း။ ယေဟောဝါဘုရားသခင်သည် ခရစ်တော်နှင့် ပလ္လင်တော်၏ဘုရားသခင်ဖြစ်တော်မူသည်။ ခရစ်တော်၊ ပလ္လင်တော်၏ဘုရား၊ နှင့်
သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်သည် ဘုရားသခင်ကို သုံးပါးပေါင်းတစ်ဆူအဖြစ် လူသားအမြင်ဖြင့် နားလည်ရန် တည်ထောင်ထားသော ဓမ္မပညာဖြစ်သည်။ သို့ရာတွင်၊ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်တွင်၊ ယေဟောဝါဘုရားသခင်တစ်ဆူတည်းသာရှိပြီး၊ ခရစ်တော်နှင့် ပလ္လင်တော်၏ဘုရားသခင်သည်လည်း သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်အားဖြင့် ယေဟောဝါဘုရားသခင်၌ လုပ်ဆောင်သည်။
ခရစ်တော်၏ကြိုတင်သတ်မှတ်ခြင်းအကြောင်းအရာတွင် အဓိကအချက်သုံးချက်ပါရှိသည်။
ဘုရားသခင်သည် စာတန်နှင့် ပြစ်မှားခဲ့သော ကောင်းကင်တမန်များကို ထောင်ချမည်၊ ၎င်းတို့ကို ကယ်တင်ရန်နှင့် နောက်ဆုံး ကယ်တင်ခြင်းမှ လွတ်မြောက်သူများကို တရားစီရင်မည်နည်း။ ခရစ်တော်သည် ဤအရာအလုံးစုံတို့ကို ကြံစည်၍
ဆောင်ရွက်သောသူဖြစ်သည်။
(ပြစ်မှားမိသော ကောင်းကင်တမန်ကို ထောင်ချခြင်း)
ပြစ်မှားမိသော စာတန်နှင့် ကောင်းကင်တမန်များကို ထောင်ချောက်ဆင်ရန် ဘုရားသခင်သည် ပစ္စည်းလောကကို ဖန်ဆင်းခဲ့သည်။ ကမ္ဘာဦး
၁:၁ တွင်
“အစအဦး၌
ဘုရားသခင်သည် ကောင်းကင်နှင့် မြေကြီးကို ဖန်ဆင်းတော်မူ၏။ ဤစကားများသည် ရုပ်လောက (လောက)
သည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်နှင့် ကွဲကွာသည်ဟု ဆိုလိုသည်။ ကောင်းကင်ဆိုသည်မှာ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ဖြစ်ပြီး မြေကြီးသည် ရုပ်ဝတ္ထုလောကကို ဆိုလိုသည်။ ဆိုလိုသည်မှာ၊ ဘုရားသခင်သည် သူ၏အလင်းကို ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်မှ ဖြတ်တောက်ပြီး ရုပ်လောကကို ပိုင်းခြားထားသည်။ ဘုရားသခင်သည် ရုပ်လောကကို ပိုင်းခြားသောအခါ၊ မြေကြီး
(ရုပ်လောက) သည် ဖရိုဖရဲဖြစ်ပြီး ဗလာဖြစ်ပြီး၊ အမှောင်ထုသည် နက်နဲသည်။
ဘုရားသခင်သည် ရုပ်လောကတွင် ပြစ်မှားပြီး ၎င်းတို့၏ဝိညာဉ်များကို ထောင်ချသော ကောင်းကင်တမန်များကို ဖယ်ရှားခဲ့သည်။ သို့သော် ရုပ်ဝတ္ထုလောကတွင် ဝိညာဉ်ဝတ်ရန်အဝတ်အစား လိုအပ်သည်။ အဝတ်သည် ရွှံ့ဖြင့်ပြုလုပ်ထားသော အသားဖြစ်လာသည်။ ကမ္ဘာဦးကျမ်း 2:7 တွင် “ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် လူကို မြေမှုန့်မှ ဖန်ဆင်း၍၊ သူ၏နှာခေါင်းထဲသို့ အသက်ကို မှုတ်တော်မူသဖြင့် လူသည် အသက်ရှင်သော ဝိညာဉ်ဖြစ်လေ၏။” ဟေဗြဲစကားလုံး haiim ဆိုသည်မှာ သက်ရှိသတ္တဝါများကို ဆိုလိုသည်။ ယေဟောဝါဘုရားသခင်သည် ခရစ်တော်ကို ကိုယ်စားပြုသည်။ ခရစ်တော်သည် မြေမှုန့်သို့ ကြွတော်မူ၏။ ဆိုလိုသည်မှာ၊ ခရစ်တော်သည် ပထမဆုံးလူသား ဖြစ်လာခဲ့သည်။ ဤလူသည် အာဒံဖြစ်သည်။ အာဒံသည် လူကို ဆိုလိုသည်။ သူသည် ယောက်ျားနှင့် မိန်းမ မခွဲခြားမီကပင်။
ဘုရားသခင်သည် ဧဒင်ဥယျာဉ်၏ ဇာတ်လမ်းအားဖြင့် ယခုအချိန်အထိ ဇာတ်လမ်းကို ရှင်းပြထားသည်။ ကမ္ဘာဦးကျမ်း 2:8 တွင်၊ “ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် အရှေ့အရပ်၌ ဧဒင်ဥယျာဉ်ကို စိုက်၍၊ ဖန်ဆင်းတော်မူသောသူကို ထိုအရပ်၌ ထားတော်မူ၏။
ဧဒင်ဥယျာဉ်သည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၏ သင်္ကေတဖြစ်ပြီး၊ ဘုရားသခင်သည် ဤကမ္ဘာကို ဖန်ဆင်းကာ အရှေ့တိုင်းရှိ ဧဒင်ဟုခေါ်သော အရပ်တွင် ဖန်ဆင်းထားသောကြောင့် ဘုရားသခင်သည် ဤကမ္ဘာနှင့် ဖြစ်ပျက်ခဲ့သော အဖြစ်အပျက်များကို ချိတ်ဆက်ပေးသည်။ ဒါဟာ ကမ္ဘာရဲ့တစ်နေရာရာမှာ ဇာတ်ခုံတစ်ခုသတ်မှတ်ပြီး ဘုရားသခင်ရဲ့နိုင်ငံတော်အကြောင်း ပုံပြင်ပြောပြတာနဲ့တူပါတယ်။
ယေဟောဝါဘုရားသခင် ဖန်ဆင်းထားတဲ့ လူသား (ခရစ်တော်: အာဒံ) ကို အဲဒီနေရာမှာ ထားရှိခဲ့တယ်။ ကမ္ဘာဦးကျမ်း 2:21-22 တွင်၊ “ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် အာဒံကို အိပ်ပျော်စေတော်မူ၍၊ အိပ်ပျော်စဉ်တွင်၊ နံရိုးတချောင်းကိုယူ၍ အသားနှင့် ပြည့်စေတော်မူသဖြင့်၊ ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် မိမိတွင်ရှိသောနံရိုးမှ မိန်းမတယောက်ကို ဖန်ဆင်းတော်မူ၏။ အာဒံမှယူ၍ အာဒံထံသို့ ဆောင်ခဲ့၏။”
ပထမလူ အာဒံသည် ခရစ်တော်ဖြစ်သည်။ ဒါပေမယ့် သူ အိပ်ပျော်သွားတယ်။ ဆိုလိုသည်မှာ သူသည် ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာအရ အသေခံပြီး ပထမလူသား အာဒံ (ခရစ်တော်) သည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ ပြန်လာခဲ့သည်။ ပြီးတော့ လူနှစ်ယောက်ပေါ်လာတယ်။ one rib
("michal otau") ဟု ဘာသာပြန်ဆိုထားသော "michal otau" ဆိုသည်မှာ ဘောင်တစ်ခုဖြစ်သည်။ နှစ်ယောက်မှာ အာဒံ (အမျိုးသား) နှင့် ဧဝ (အမျိုးသမီး) တို့ဖြစ်သည်။ ဤတွင်၊ အာဒံသည် ခရစ်တော်မဟုတ်သော်လည်း၊ အပြစ်ရှိသောကောင်းကင်တမန်၏ဝိညာဉ်သည် သူ၏ခန္ဓာကိုယ်ထဲသို့ ဝင်ရောက်လာသည်။ ဧဝမှာလည်း အလားတူပါပဲ။ ထို့ကြောင့် သူတို့၏သားစဉ်မြေးဆက်များ မွေးဖွားလာသည့်အခါတိုင်း၊ ပြစ်မှားမိသော ကောင်းကင်တမန်များ၏ ဝိညာဉ်များသည် လူ့ဇာတိထဲသို့ ဝင်ရောက်လာကြသည်။ တစ်နည်းဆိုရသော် ဤလောက၌ မွေးဖွားလာသူတို့သည် အကျဉ်းကျနေသော လတ်လတ်ဆတ်ဆတ် ဟုခေါ်သော အကျဉ်းကျသူများ ဖြစ်လာကြသည်။
ဘုရားသခင်သည် စာတန်အား လေ၏ တန်ခိုးကို အုပ်စိုးရန်၊ ပြစ်မှားမိသော ဝိညာဉ်များကို အုပ်စိုးခွင့် ပေးခဲ့သည်။ ဘုရားသခင်သည် စာတန်၏အမှတ်အသားကို သူတို့၏ခန္ဓာကိုယ်ပေါ်တွင် တင်ထားသည်။ လုကာ 4:6 တွင်၊ ယေရှုကို မာရ်နတ်၏သွေးဆောင်ခြင်းကို ခံရသောအခါ မာရ်နတ်က ဤသို့ဆိုခဲ့သည်– “ဤအခွင့်အာဏာရှိသမျှနှင့် ဘုန်းအသရေရှိသမျှကို သင့်လက်သို့ ငါအပ်မည်ဟု မိန့်တော်မူ၏။ ငါ့လက်သို့ အပ်ခဲ့ပြီးပြီ၊ ငါအလိုရှိသောသူအား ငါပေး၏။" ဘုရားသခင်သည် အကျဉ်းထောင်၏ ထိန်းချုပ်မှုကို စာတန်ထံ လွှဲပြောင်းပေးခဲ့ပြီး ဘုရားသခင်က အကျဉ်းကျနေသော (နတ်များ) ကို ဘုရားသခင်က “သူတို့သည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လိုခြင်းအတွက် အချည်းနှီးဖြစ်ပြီး မှားယွင်းကြောင်း မည်သို့သိရှိနိုင်မည်နည်း။ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ ပြန်လာမည်လော။ “
ကမ္ဘာဦး 3:5 တွင်၊ မြွေ (စာတန်) သည် ဧဝ (အပြစ်ရှိသောကောင်းကင်တမန်) ကိုသွေးဆောင်သောအခါ၊
"မင်းစားတဲ့အခါ မင်းမျက်လုံးပွင့်လာမယ်၊ အကောင်းအဆိုးကိုသိပြီး ဘုရားသခင်နဲ့တူလိမ့်မယ်"
ကောင်းကင်တမန်များသည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်ရန် စာတန်သွေးဆောင်သောကြောင့် တားမြစ်ထားသောအသီးကိုစားကြသည်။ (ဆိုလိုသည်မှာ သူတို့သည် စာတန်နောက်သို့ လိုက်ကြသည်)။ ကမ္ဘာဦးကျမ်း
3:6 တွင်၊ “အပင်သည် အစာစား၍ မျက်စိကောင်း၍ ပညာရှိစေခြင်းငှာ နှစ်သက်သောအပင်ဖြစ်သည်ကို မိန်းမသည်မြင်သောအခါ၊ အသီးအနှံကိုယူ၍ စား၏။ ခင်ပွန်းနှင့်အတူ ပေးစား၍၊ ပြီးတော့ သူစားတယ်။” ထို့ကြောင့် အပြစ်သည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လာခြင်းငှာ လောဘကြောင့်ဖြစ်သည်။ ပညတ်တော်များကို ဖောက်ဖျက်ခြင်းသည် အပြစ်ဖြစ်သည်၊ သို့သော် ကျွန်ုပ်တို့သည် မူလအပြစ်ကို ပြောသောအခါတွင်၊ ကျွန်ုပ်တို့သည် ပညတ်တော်များကို မချိုးဖျက်ဘဲ၊ ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လာရန် လောဘရှိသည်။
ကမ္ဘာဦး 3:21 တွင်၊ “ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် အာဒံနှင့်သူ၏မယားကို သားရေအဝတ်ဖြင့် ဖန်ဆင်း၍၊ သားရေအဝတ်အစား အဓိပ္ပါယ်နှစ်မျိုးရှိသည်။ ၎င်းသည် မြေကြီးထဲသို့ ခရစ်တော် တိုက်ရိုက်ဖန်ဆင်းသော ခန္ဓာကိုယ်ကို ရည်ညွှန်းသည်။ ဆိုလိုတာက ခန္ဓာကိုယ်က သေရမယ်။ ထို့ကြောင့် သူတို့သည် ၎င်းတို့၏ အလောင်းများကို ၎င်းတို့၏ သားစဉ်မြေးဆက်များထံ အပ်နှံပြီး သေဆုံးကြသည်။ ထိုခန္ဓာကိုယ်တွင် စာတန်၏ အမှတ်အသားရှိသည်။ သားရေဝတ်ရုံ၏ ဒုတိယအဓိပ္ပာယ်မှာ တိရစ္ဆာန်ယဇ်ပူဇော်ခြင်း ဖြစ်သည်။ ဤသည်မှာ ဘုရားသခင်ရှေ့၌ သေရမည့်သူလည်းဖြစ်သည်။ လူတွေက တိရိစ္ဆာန်တွေကို သတ်ပြီး ဘုရားသခင်ကို ယဇ်ပူဇော်တဲ့အခါ (နောင်တရပြီး အပြစ်အတွက် သေသွားတဲ့အခါ) သူတို့ဟာ စာတန်ရဲ့ အုပ်စိုးမှုကနေ လွတ်မြောက်ကြပါတယ်။ ကမ္ဘာဦး
3:15 တွင်၊ ဘုရားသခင်သည် မိန်းမ၏အမျိုးအနွယ်ကို ကတိပြုခဲ့သည်။ ယဇ်ပူဇော်ခြင်းအားဖြင့်၊ အပြစ်သားများသည် မိန်းမ (ခရစ်တော်) ၏သားမြေးများကို ကြည့်ရှုပြီး ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ ပြန်သွားရန်လမ်းကို ကတိပြုခဲ့ကြသည်။ ယဇ်ပူဇော်ခြင်းကဲ့သို့ သေသောသူကဲ့သို့ ပြန်လာသည်ဟု ဆို၏။
3:24 တွင်၊ ခေရုဗိမ် (ကောင်းကင်တမန်များ) နှင့် လှည့်ပတ်နေသော မီးဓား (သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်) တို့သည် တရားစီရင်ခြင်းကို ဆိုလိုသည်။ မီးဓားဖြင့်သေဆုံးပြီး ဧဒင်ဥယျာဉ် (ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်) သို့ ပြန်သွားရန် ဇာတ်လမ်းတစ်ပုဒ်ဖြစ်သည်။ ယဇ်ပူဇော်ခြင်းဖြင့် ယဇ်ကောင်ကဲ့သို့ သေဆုံးပါက၊ ကတိတော်၏အမျိုးအနွယ်သည် ဇာတိပကတိဝိညာဉ်ကို ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ ယူဆောင်လာမည်ဖြစ်သည်။
(အပြစ်ရှိသောဝိညာဉ်များအတွက် ကယ်တင်ခြင်းနည်းလမ်း)
ပထမ၊ အာဒံအားဖြင့်၊ ဘုရားသခင်သည် မိန်းမ၏သားမြေးများအတွက် ကတိတော်များနှင့် ယဇ်ပူဇော်မှုများကို သူ၏သားမြေးများထံ ပါးစပ်ဖြင့် ပေးခဲ့သည်။ သို့ရာတွင်၊ အာဒံနှင့်ဧဝတို့၏သားဦး ကာဣနသည် သူ၏ဒုတိယသား အာဗေလကိုသတ်သောအခါ အဖြစ်အပျက်တစ်ခုဖြစ်ပွားခဲ့သည်။ ကာဣနသည် သူထုတ်လုပ်ခဲ့သောအရာအတွက် ဘုရားသခင်ကို ကျေးဇူးတင်ခဲ့ပြီး အာဗေလသည် ဘုရားသခင်အား သေခြင်းယဇ်ကို ပူဇော်ခဲ့သည်။ အာဗေလ၏သေခြင်းသည် ယေရှုခရစ်၏အသေခံခြင်းကို ကိုယ်စားပြုသည်၊ သို့သော် လူသား၏စိတ်နှလုံးသည် သူ၏ယဇ်ပူဇော်ခြင်းဖြင့် ဘုရားသခင်ထံ မလှည့်ဘဲ သူ၏ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုပြသရန် လမ်းညွှန်ချက်ဖြင့် ဖော်ပြသည်။ ဤအရာသည် နောဧလက်ထက်၌ ဆက်လက်တည်ရှိနေပါသည်။ အာဒံမှ နောဧအထိ၊ အမျိုးသမီးတစ်ဦး၏ အမျိုးအနွယ်၏ နှုတ်ကတိစကားသည် လူတိုင်း၏အမှတ်တရမှ ပျောက်ကွယ်သွားခဲ့သည်။ နောဧနှင့် သူ့မိသားစု ခုနစ်ယောက်တည်းက ကတိတော်ကို ယုံကြည်ပြီး ယဇ်ပူဇော်ခြင်းများကို ဆက်လက်လုပ်ဆောင်ခဲ့သည်။
ဒုတိယ၊ နောဧပြီးနောက်၊ လူသုံးဦး
(Sem Ham Japheth) ၏သားစဉ်မြေးဆက်များ တိုးပွားလာသော်လည်း လူတို့သည် မိမိတို့၏ဖြောင့်မတ်ခြင်းအတွက် ဘေဘဲလ်မျှော်စင်ကို တည်ဆောက်ခဲ့ကြပြီး ဘုရားသခင်ကို ဆန့်ကျင်ခဲ့ကြပြီး ဘုရားသခင်၏ကတိတော်များကို ပို၍ပင်မေ့လျော့ခဲ့ကြသည်။ ဘုရားသခင်သည် အာဗြဟံနှင့် ပဋိညာဉ်ဖွဲ့ပြီး အရေဖျားလှီးခြင်းနှင့် ယဇ်ပူဇော်ခြင်းအားဖြင့် ကယ်တင်ခြင်းရမည်ဟု ကတိပြုခဲ့သည်။ ယဇ်ပူဇော်ခြင်းသည် အပြစ်ဖြေခြင်း၏အဓိပ္ပါယ်ရှိပြီး အရေဖျားလှီးခြင်းသည် ကတိတော်၏အမျိုးအနွယ် (ခရစ်တော်) ကိုကြည့်ရှုခြင်း၏အဓိပ္ပာယ်ဖြစ်သည်။ ဤပဋိညာဉ်သည် အာဗြဟံ၊ ဣဇာက်၊ ယာကုပ်တို့မှ တဆင့် ဆက်သွားသော်လည်း၊ ယာကုပ်၏သားမြေးများသည် အီဂျစ်ပြည်သို့ ဆင်းသွားကာ ဖာရော (စာတန်)၏ လက်အောက်သို့ ကျရောက်ခဲ့သည်။ အရေဖျားလှီးခြင်း၏ အဓိပ္ပါယ်ကို သူတို့အားလုံး မေ့သွားကြသည်။ ဘုရားသခင်သည် မောရှေအား အဲဂုတ္တုပြည်မှ နှုတ်ဆောင်ကာ ခါနန်ပြည်သို့ ဝင်ရောက်ရန် ရွေးချယ်ခဲ့သည်။
တတိယ၊ ဘုရားသခင်သည် မောရှေအားဖြင့် ပညတ်တရားကို ပေးခဲ့ပြီး၊ ထိုတရားအားဖြင့် ဘုရားသခင်သည် သူတို့ကို ခရစ်တော်ကို ရှာဖွေတွေ့ရှိစေခဲ့သည်။ လူတို့သည် ပညတ်တရားကို လုံးလုံးမလိုက်နာပါက၊ ဘုရားသခင်သည် သူတို့၏အပြစ်များကို တရားစီရင်မည်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် ယဇ်ပူဇော်ခြင်းစနစ်အားဖြင့် အပြစ်မှ လွတ်မြောက်ခြင်း၊
ယဇ်ပူဇော်ခြင်းအားဖြင့်
ဘုရားသခင်သည်
ခရစ်တော်ကို
တရားတော်တွင်
ဝှက်ထားစေခဲ့သည်ကို
ရှာဖွေတွေ့ရှိခဲ့သော်လည်း
လူတို့သည်
ခရစ်တော်ကို
မတွေ့ခဲ့ကြပေ။
ဘုရားသခင်သည်
ဣသရေလအမျိုးအတွက်
ဆုံးမပဲ့ပြင်နည်းအမျိုးမျိုးကို
အသုံးပြုပြီး
ပရောဖက်များမှတစ်ဆင့်
ဟောပြောခဲ့သော်လည်း
ဘုရားသခင်၏စကားများကို
နားမထောင်ခဲ့ကြပေ။
စတုတ္ထ၊
ခရစ်တော်ကိုယ်တိုင်
ဇာတိပကတိအားဖြင့်
ဣသရေလပြည်၌
တစ်ဖန်မွေးဖွားခဲ့သည်။
သူသည်
ယေရှုဖြစ်သည်။
ခရစ်တော်သည်
ဘုရားသခင်၏သားတော်ဖြစ်သည်ဟု
အခိုင်အမာဆိုသော်လည်း
ဂျူးအများစုသည်
ခရစ်တော်ကို
မယုံကြည်ကြဘဲ
စော်ကားခြင်းအတွက်
လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ
အသေသတ်ခြင်းခံခဲ့ကြရသည်။
သို့သော်
လူသားအားလုံး၏
အပြစ်အတွက်
အစားထိုးရန်အတွက်
လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင်
အသေခံခဲ့သည်။
သူနှင့်စည်းလုံးသော
သူအပေါင်းတို့သည်
ဘုရားသခင်သည်
သူ့ကို
သေသူအဖြစ်
အသိအမှတ်ပြုပြီး
သူ့ကို
ကယ်တင်လိမ့်မည်ဟူ၍
ဖြစ်သည်။
လက်ဝါးကပ်တိုင်သည်
သေခြင်း၏ဖော်ပြချက်ဖြစ်သည်။
လူတို့သည်
ယေရှုနှင့်
စည်းလုံးညီညွတ်ပြီး
ကားတိုင်ပေါ်တွင်
အသေခံသည်ဟု
ယုံကြည်ပါက၊
ဘုရားသခင်သည်
သူတို့ကို
ကယ်တင်မည်ဖြစ်သည်။
တပါးအမျိုးသားများ
ပြည့်စုံသည်တိုင်အောင်
ဘုရားသခင်သည်
စောင့်တော်မူ၏။
သမ္မာကျမ်းစာတွင်
ယေရှုနှင့်အတူ
သေဆုံးသွားသူများနှင့်
“ပထမ” ဖြစ်ခဲ့သော
တစ်ဖန်မွေးဖွားလာသူများအကြောင်း
ဖော်ပြထားသည်။
ယနေ့တွင်
အသင်းတော်များစွာကို
တည်ထောင်ခဲ့ပြီး
အသင်းဝင်အရေအတွက်
တိုးများလာခဲ့သည်။
သို့သော်၊
ဘုရားသခင်အလိုရှိသော
ယေရှုခရစ်နှင့်
တညီတညွတ်တည်းသေဆုံးသူ
အများအပြားမရှိပါ။
ရေဖြင့်ဗတ္တိဇံကိုခံသောသူတို့သည်
မကယ်တင်နိုင်ဘဲ၊
သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ဗတ္တိဇံကိုခံသောသူသာလျှင်
ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်လိမ့်မည်။
ရေဗတ္တိဇံသည်
တရားဝင်အခမ်းအနားတစ်ခုဖြစ်သော်လည်း၊
သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ဗတ္တိဇံသည်
တစ်ဖန်မွေးဖွားခြင်းခံရသူများအတွက်
ဘုရားသခင်ထံမှလက်ဆောင်ဖြစ်သည်။
သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ဗတ္တိဇံကိုခံယူကြသူများ၊
ဟောလိုဂိုများဖြစ်သော
ယေရှုခရစ်သည်
သန့်ရှင်းသူများ၌ရှိကြပြီး၊
သန့်ရှင်းသူများ၏ဝိညာဉ်သည်လည်း
ခရစ်တော်၌ရှိနေပါသည်။
ပဉ္စမ၊
နောက်ဆုံးသောကာလတွင်၊
ဖောက်ပြန်ခြင်း၏သားတော်
(အန္တိခရစ်)
သည်
ခရစ်ယာန်များကို
ကြီးမားစွာညှဉ်းဆဲပြီး
ပေါ်လာလိမ့်မည်။
ပျက်ဆီးခြင်း၏သားမပေါ်မီတွင်
ဘုရားသခင်က
ပြန်လည်မွေးဖွားလာသော
သူတော်စင်များကို
ဖယ်ရှားသွားမည်ဖြစ်ပြီး
ကျန်အသင်းတော်အဖွဲ့ဝင်များသည်
၎င်းတို့၏ယုံကြည်ခြင်းကို
ထိန်းသိမ်းရန်
သို့မဟုတ်
သခင်ယေရှုကို
သစ္စာဖောက်ရန်
အသေခံမည်ဆိုပါက
ရွေးချယ်စရာနှစ်ခုသာ
ကျန်ရှိတော့မည်ဖြစ်သည်။
ဒါက
ယာကုပ်ရဲ့ဒုက္ခပဲ။
ဤကယ်တင်ခြင်းသည်
ပထမ၊
နောက်ဆုံးသော
အရာဟု
မဆိုလိုပါ။
တစ်ပါးအမျိုးသားများနှင့်
ဆန့်ကျင်သည့်အနေနှင့်
အစ္စရေးသည်
အသင်းတော်တွင်
တစ်ဖန်မမွေးဖွားသူများကို
ရည်ညွှန်းသည်။
ဆဋ္ဌမ၊
၎င်းသည်
အနှစ်တစ်ထောင်နိုင်ငံဖြစ်သည်။
နောက်ဆုံးဆင်းရဲဒုက္ခပြီးဆုံးပြီးနောက်
ယေရှု
ပြန်ကြွလာခဲ့သည်။
သမ္မာကျမ်းစာက
ဤဒုတိယအကြိမ်ကြွလာခြင်းသည်
လူအားလုံးရှေ့တွင်
သံလွင်တောင်သို့
တိမ်များပေါ်မှ
ကြွလာမည်ဟုဆိုသည်။
သမ္မာကျမ်းစာက
စာတန်သည်
အနှစ်တစ်ထောင်
တွင်းနက်ကြီးထဲတွင်
ဖမ်းဆီးထောင်ချခံရသည်ဟု
ဆိုသည်။
ဤစကားများ၏
အဓိပ္ပါယ်မှာ
လူသားအားလုံးကို
အုပ်စိုးသော
စာတန်သည်
ယေရှုခရစ်၏
တန်ခိုးဖြင့်
ဖမ်းယူ၍
တွင်းနက်ကြီးထဲသို့
ပစ်ချခံရမည်ဖြစ်ပြီး၊
လူသားအားလုံး၏
စိတ်နှလုံးသည်
ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ကို
နားလည်မည့်အချိန်
ရောက်လာလိမ့်မည်။
ယေရှုခရစ်၏
စိတ်နှလုံးတိုင်းသို့
ကြွလာခြင်းသည်
ယေရှု၏
ဒုတိယအကြိမ်ကြွလာခြင်းဟု
သမ္မာကျမ်းစာက
ခေါ်သည်။
သခင်ယေရှု
ပြန်ကြွလာပြီး
လူတွေရဲ့
နှလုံးသားထဲမှာ
ကိန်းအောင်းနေချိန်မှာ
လူတွေဟာ
ယေရှုခရစ်ရဲ့
နှုတ်ကပတ်တော်တွေကြား၊
သူတို့ကြားတာနဲ့
သူတို့နားလည်လာမယ်၊
ယေရှုကို
လက်ခံယုံကြည်လာမယ်။
စာတန်မရှိသောကြောင့်၊
Horlogos များသည်
လူတို့၏စိတ်နှလုံးတွင်
တည်ရှိနေမည်ဖြစ်ပြီး၊
ကမ္ဘာကြီးသည်
မကောင်းမှုမှ
အမှန်တကယ်ကင်းစင်သွားမည်ဖြစ်သည်။
သို့သော်
ခရစ်တော်သည်
စာတန်ကို
အချိန်တိုအတွင်း
တစ်ဖန်ပြန်လွှတ်ပေးခဲ့သည်။
ထို့ကြောင့်
စာတန်သည်
လူတို့ကို
တဖန်လှည့်ဖြားပြီး
ယေရှုခရစ်ကို
စွန့်သွားသူများသည်
လူများကြားတွင်
ပေါ်လာသည့်
ဝိညာဏစစ်ပွဲ
စတင်သည်။
ဤအချိန်တွင်၊
ယေရှုကို
သစ္စာမဖောက်ဘဲ
ကျန်နေရစ်ပြီး
ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်မည့်သူများမှာ
ကျန်ရှိနေသူများဖြစ်သည်။
ဘုရားသခင်၏
ကယ်တင်ခြင်းလမ်းစကို
အကျဉ်းချုပ်ပြောရလျှင်
ကတိတော်မျိုးစေ့နှင့်
ယဇ်ပူဇော်ခြင်းအကြောင်းကို
နှုတ်ဖြင့်ပြောကြသည်၊
အရေဖျားလှီးခြင်းအားဖြင့်
ခန္ဓာကိုယ်ပေါ်တွင်
အမှတ်အသားပြုကြပြီး၊
သမ္မာကျမ်းစာ(ပညတ္တိကျမ်းစကားအရ) ဘုရားသခင်၏သားတော် အသေခံခြင်းဖြင့်၊ အာဇာနည်နေ့၊ ယေရှု ဒုတိယအကြိမ်ကြွလာခြင်းနှင့်
စာတန်ကို
တွင်းနက်ထဲသို့ချခြင်းဖြင့်
ကယ်တင်ခြင်းဖြစ်ပါသည်။
(နောက်ဆုံးတရားစီရင်ခြင်း၊ ကောင်းကင်သစ်နှင့် ကမ္ဘာသစ်) ခရစ်တော်သည် ကြီးမားသော အဖြူရောင်ပလ္လင်ကြီးကို တရားစီရင်မည်ဖြစ်သည်။ အဆင့်အမျိုးမျိုးတွင်၊ ကယ်တင်ခြင်းမခံရသောသူများသည်
မရဏနိုင်ငံသို့ဝင်ရောက်မည်ဖြစ်ပြီး၊
ဘုရားသခင်သည်
၎င်းထဲသို့ဝင်သူများကို
ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်နှင့်
သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်မီးဖြင့်
စစ်ကြောစီရင်မည်ဖြစ်သည်။
ရုပ်ဝတ္ထုလောကသည်
လုံးဝပျောက်ကွယ်သွားမည်ဖြစ်ပြီး၊
ကယ်တင်ခြင်းခံရသူများသည်
ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၌
အနားယူခြင်းကို
တစ်ဖန်ပြန်လည်ရရှိမည်ဖြစ်သည်။
ဤလုပ်ငန်းစဉ်များအားလုံးသည်
ခရစ်တော်၏ကြိုတင်သတ်မှတ်ခြင်း
(အစီအစဥ်)
ဖြစ်ပြီး၊
ထိုကြိုတင်သတ်မှတ်ခြင်းမှာ
ယနေ့လုပ်ဆောင်နေပါသည်။
Comments
Post a Comment