ကယ်တင်ခြင်းအကြောင်း

 

ကယ်တင်ခြင်းအကြောင်း

 

ဘုရားသခင်သည် လူကို မြေမှုန့်ဖြင့် ဖန်ဆင်း၍၊ သူ၏နှာခေါင်းထဲသို့ အသက်ကို မှုတ်တော်မူ၏။ လူသည် အသက်ရှင်သောဝိညာဉ်ဖြစ်လေ၏။ သို့သော်၊ စိတ်ဝိညာဉ်၌ အလင်းရောင်ရှိသင့်သော်လည်း၊ ဝိညာဉ်သည် အမှောင်ထဲတွင် ရှိနေပြီး၊ ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လိုခြင်း၏ အပြစ်သည် ခိုင်ခံ့သော ရဲတိုက်ကြီးကဲ့သို့ ၎င်းအတွင်း၌ ထိုင်နေပါသည်။ ဤခိုင်မာသောမျိုးရိုးအမည်ကို အဘိုးကြီးဟုခေါ်သည်။

ဘာကြောင့် ဒီလိုဖြစ်သွားတာလဲ။ ကမ္ဘာဦးကျမ်း အခန်းကြီး - ၏ဇာတ်လမ်းသည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်အကြောင်း ဇာတ်လမ်းဖြစ်သည်။ ဤသည်မှာ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၌ ပြစ်မှားခဲ့သော ကောင်းကင်တမန်တစ်ဦး၏ ဇာတ်လမ်းဖြစ်သည်။ ပြစ်မှားမိသော ကောင်းကင်တမန်များသည် စာတန်နောက်သို့ လိုက်ကာ ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လိုသောကြောင့် ဘုရားသခင်ကို ဆန့်ကျင်ခဲ့ကြသည်။ ဘုရားသခင်သည် ကောင်းကင်တမန်၏အဝတ်ကိုချွတ်၍ ဝိညာဉ်ကို မြေမှုန့်၌ပိတ်မိသောကြောင့် ဝိညာဉ်ဖြစ်လာခဲ့သည်။ ထို့ကြောင့် ရုပ်လောကကို ဘုရားသခင်က ဖန်ဆင်းခဲ့ပြီး လူကို ဖန်ဆင်းခဲ့သည်။

ဝိညာဉ်တော်သည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်မှ ဆင်းသက်လာသောကြောင့် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ ပြန်လည်ရောက်ရှိခြင်းသည် ကယ်တင်ခြင်းပင်ဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ ပြန်သွားရန် အချက်နှစ်ချက် လိုအပ်သည်။ ဦးစွာ၊ သင်သည် သင့်ကိုယ်ခန္ဓာမှ သင်ရရှိသော ဝိညာဉ်ကို ဖယ်ရှားပြီး ကောင်းကင်မှ ဆင်းသက်လာသော ဝိညာဉ် (အ၀တ်အစားကဲ့သို့) နှင့် အစားထိုးရမည်။ ဒုတိယ၊ စိတ်၌တည်သော (ဒုစရိုက်) ကို ပယ်ရှားရမည်။ ဤအဘိုးအိုသည် ပထမလူ အာဒံကို ရည်ညွှန်းသည်။ ပထမလူသား အာဒံသည် ခရစ်တော်ဖြစ်ပြီး၊ ဧဝပေးသော ကောင်းမကောင်းကို သိကျွမ်းရာအပင်မှ အသီးအနှံကို စားလေ၏။ ဆိုလိုသည်မှာ ခရစ်တော်သည် ဤလောက၌ မွေးဖွားပြီး လူတို့အား အပြစ်၏ကိုယ်ခန္ဓာကို ပေးဆောင်ခြင်း၏ အခန်းကဏ္ဍမှ ပါဝင်သည်ဟု ဆိုလိုသည်။ ထို့ကြောင့် ပထမလူ အာဒံ (အဘိုးအို) သည် အပြစ်နှင့် ထပ်တူထပ်မျှ ဖြစ်လာသည်။ မကောင်းသော ကောင်းကင်တမန်များ၏ ဝိညာဉ်များသည် ၎င်းတို့၏ အပြစ်များနှင့်အတူ ခန္ဓာကိုယ်ထဲသို့ ဝင်ရောက်လာသောကြောင့် အပြစ် (အဘိုးအို) သည် လူတိုင်း၏ စိတ်ဝိညာဉ်တွင် အမြစ်တွယ်နေပါသည်။ ထို့ကြောင့် လူတို့သည် မွေးလာသည်နှင့် တပြိုင်နက် အပြစ်သားများ ဖြစ်လာကြသည်။

သင်သည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ ပြန်လာနိုင်ရန်၊ သင်၏ဟောင်းဖြစ်သော အပြစ်ကို ဦးစွာ ဖယ်ရှားရမည်။ လောကရှိလူများသည် အပြစ်ကို ဖယ်ရှားရန် ကြိုးပမ်းသော်လည်း မဖယ်ရှားနိုင်ကြပေ။ လူသားများသည် သေသည်အထိ အပြစ်တရားဖြင့် အသက်ရှင်နေထိုင်ရန်မှတပါး ရွေးချယ်စရာမရှိပေ။ ဤနည်းဖြင့် ဘုရားသခင်သည် လူသားများကို အပြစ်ကို တိုက်လှန်ရန်မှတပါး ရွေးချယ်စရာမရှိသော သတ္တဝါများအဖြစ် ဖန်ဆင်းခဲ့သည်။ အကြောင်းရင်းမှာ ဘုရားသခင်သည် လူများကို သင်အပြစ်သားများဖြစ်ကြောင်း မိန့်တော်မူသောကြောင့်ဖြစ်သည်။ ဒါကြောင့် ဘုရားသခင်က အစ္စရေးလူတွေကို ပညတ်ပေးခဲ့တယ်။ ဣသရေလလူတို့သည် ပညတ်တရားကို စောင့်ထိန်းရန် ကြိုးစားသော်လည်း မထိန်းသိမ်းနိုင်ကြောင်း သိရှိခဲ့ကြပြီး ယဇ်ပူဇော်ခြင်းအားဖြင့် ကမ္ဘာဦး :၁၅ တွင် ကတိပြုထားသော ပဋိညာဉ်အမျိုးအနွယ်ကို သတိရကြရမည်ဖြစ်သည်။ ``သင်နှင့်မိန်းမ၊ သင်၏အမျိုးအနွယ်နှင့် မိန်းမစပ်ကြား၌ ငါရန်ငြိုးဖွဲ့မည်။ မျိုးစေ့; သင်၏ဦးခေါင်းကို ကြိတ်၍ ခြေဖနောင့်ကို ကြိတ်ရလိမ့်မည်။သူ၏အမျိုးအနွယ်သည် မေရှိယဖြစ်သည်။ ယနေ့သည် ယေရှုခရစ်ဖြစ်သည်။

ခရစ်တော်သည် ပထမလူသား အာဒံအဖြစ် လူတို့အား အပြစ်၏ကိုယ်ခန္ဓာကို ပေးဆောင်ရန်၊ နောက်ဆုံးလူသားအဖြစ် အာဒံအား ဖြောင့်မတ်ခြင်းခန္ဓာကို ပေးဆောင်ရန် ကြွလာခဲ့သည်။ နောက်ဆုံးလူသား အာဒံ ယေရှုခရစ်သည် ဤလောက၌ မွေးဖွားခဲ့ပြီး အပြစ်၏ပြဿနာကိုဖြေရှင်းရန် ပညတ်တရားနှင့်အညီ လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင် အသေခံခဲ့သည်။ အပြစ်တရား၏ ခေါင်းစဉ်မှာ ကဲ့ရဲ့ခြင်းကြောင့် သေခြင်းပင်ဖြစ်သည်။ ဂျူးခေါင်းဆောင်များက သူ့ကို စော်ကားမှုဖြင့် စွပ်စွဲသော်လည်း၊ သူသည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လိုသူဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်၊ ပထမလူသားအာဒံ၌ (ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လိုသော) အပြစ်သည် နောက်ဆုံးသောအာဒံ၊ ယေရှုခရစ်ကို လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင် အသေခံခြင်းအားဖြင့် ဖြေရှင်းခဲ့သည်။ သခင်ယေရှုက လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ ပြီးပြီလို့ ပြောတယ်။ ထို့ကြောင့် ဘုရားသခင်သည် ယေရှုခရစ်နှင့်အတူ သေသောသူတို့အား အပြစ်အတွက် အသေဖြစ်သည်ဟု မှတ်ယူသည်။ သမ္မာကျမ်းစာက ယင်းကို ရေဗတ္တိဇံအဖြစ် ဖော်ပြသည်။ ရောမ : တွင်၊ ယေရှုခရစ်၌ ဗတ္တိဇံကိုခံသကဲ့သို့ ငါတို့အများတို့သည် သေခြင်း၌ ဗတ္တိဇံကိုခံကြသည်ကို သင်တို့မသိကြသလော။ ရောမ ၆း၆- တွင် ငါတို့အဘိုးအိုသည် သူနှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ အသေခံသည်ကို သိလျက်နှင့်အပြစ်၏ကိုယ်ခန္ဓာကို ဖျက်ဆီးခြင်းငှာ၊ အကြောင်းမူကား၊ သေသောသူသည် အပြစ်မှ လွတ်၏။သမ္မာကျမ်းစာက ယေရှုသည် လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင် အသေခံတော်မူကြောင်းကို ယုံကြည်သူတို့သည် အပြစ်အားလုံးမှ လွတ်မြောက်ကြလိမ့်မည်ဟူ၍ ဖြစ်သည်။

ရေဗတ္တိဇံသည် အပြစ်အတွက် သေခြင်းကိုဖော်ပြသော ထုံးတမ်းတစ်ခုဖြစ်သည်။ သို့သော် ယုံကြည်သူများသည် ဤအရာကို ယုံကြည်ခြင်းဖြင့် လက်ခံရမည်။ ရေဗတ္တိဇံသည် အပြစ်များကို ဆေးကြောပေးကြောင်း လူများစွာ နားလည်မှုလွဲသော်လည်း ၎င်းသည် အပြစ်များကို ဆေးကြောခြင်းမဟုတ်ဘဲ အပြစ်များအတွက် သေခြင်းဖြစ်သည်ဟု နားလည်မှုလွဲကြသည်။ 1 ပေတရု 3:21 တွင် ယေရှုခရစ်၏ထမြောက်တော်မူခြင်းအားဖြင့်၊ (ကိုယ်ခန္ဓာ၏အညစ်အကြေးကို ပယ်ရှားခြင်းမဟုတ်၊ ဘုရားသခင်အပေါ် ကောင်းသောသြတ္တပ္ပစိတ်၏အဖြေ) ဗတ္တိဇံကိုပင် ယခုကျွန်ုပ်တို့အား ကယ်တင်တော်မူသည်ဟူ၍ဖြစ်သည်။ ရေသည် အပြစ်အတွက်အသေခံခြင်းနှင့် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း၏ဂတိတော် (နိမိတ်လက္ခဏာ) ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်၊ ရေဗတ္တိဇံကိုခံယူသူများသည် ၎င်းတို့၏အပြစ်များမှ လွတ်မြောက်ကြသည်။ နောဧ၏သေတ္တာသည် ရေဗတ္တိဇံကို ကိုယ်စားပြုသည်။

ရေဗတ္တိဇံသည် အပြစ်အတွက် သေခြင်းကိုဖော်ပြသော ထုံးတမ်းတစ်ခုဖြစ်သည်။ သို့သော် ယုံကြည်သူများသည် ဤအရာကို ယုံကြည်ခြင်းဖြင့် လက်ခံရမည်။ ရေဗတ္တိဇံသည် အပြစ်များကို ဆေးကြောပေးကြောင်း လူများစွာ နားလည်မှုလွဲသော်လည်း ၎င်းသည် အပြစ်များကို ဆေးကြောခြင်းမဟုတ်ဘဲ အပြစ်များအတွက် သေခြင်းဖြစ်သည်ဟု နားလည်မှုလွဲကြသည်။ 1 ပေတရု 3:21 တွင် ယေရှုခရစ်၏ထမြောက်တော်မူခြင်းအားဖြင့်၊ (ကိုယ်ခန္ဓာ၏အညစ်အကြေးကို ပယ်ရှားခြင်းမဟုတ်၊ ဘုရားသခင်အပေါ် ကောင်းသောသြတ္တပ္ပစိတ်၏အဖြေ) ဗတ္တိဇံကိုပင် ယခုကျွန်ုပ်တို့အား ကယ်တင်တော်မူသည်ဟူ၍ဖြစ်သည်။ ရေသည် အပြစ်အတွက်အသေခံခြင်းနှင့် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း၏ဂတိတော် (နိမိတ်လက္ခဏာ) ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်၊ ရေဗတ္တိဇံကိုခံသောသူသည် အဘိုးကြီး၏အပြစ်များမှ ပြေလည်သွားပါသည်။ နောဧ၏သေတ္တာသည် ရေဗတ္တိဇံကို ကိုယ်စားပြုသည်။

ကောရိန္သု ၁၅:၄၄-၄၅ တွင် ဇာတိပကတိကိုယ်ခန္ဓာကို ကြဲခြင်းဖြစ်၏။ နာမ်ခန္ဓာကို ပေါ်ထွန်းစေ၏။ ဇာတိခန္ဓာရှိ၏၊ နာမ်ခန္ဓာလည်း ရှိ၏။

ပဌမလူ အာဒံသည် အသက်ရှင်သော ဝိညာဉ်ဖြစ်ပြီဟု ကျမ်းစာလာသည်ကား၊ နောက်ဆုံး အာဒံကို ရှင်ပြန်ထမြောက်သည့် ဝိညာဉ်အဖြစ် ဖန်ဆင်းခဲ့သည်။ခန္ဓာကိုယ်သေဆုံးပြီးနောက် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းဟု လူအများက နားလည်မှုလွဲခဲ့ကြသော်လည်း ခန္ဓာကိုယ်သည် သေရမည်ဖြစ်ပြီး ဝိညာဉ်သည် ကောင်းကင်မှ မွေးဖွားလာခြင်းဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် ကယ်တင်ခြင်းသည် စိတ်ဝိညာဉ်၏ ကယ်တင်ခြင်းပင်ဖြစ်သည်။ 1 ပေတရု 1:9 တွင် သင်တို့၏ယုံကြည်ခြင်း၏အဆုံးကို ခံယူ၍ စိတ်ဝိညာဉ်၏ကယ်တင်ခြင်းတည်းဟူသော၊

ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းသည် လူသေသောအခါ ဖြစ်ပေါ်သည်မဟုတ်၊ သို့သော် အသက်ရှင်နေချိန်တွင် ဖြစ်ပေါ်သည်။ ရှင်ပြန်ထမြောက်အောင်မြင်သူများသည် သန့်ရှင်းသူများဖြစ်ကြောင်း သမ္မာကျမ်းစာက ဆိုသည်။ သင်သည် သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်ခြင်းဖြင့် သူတော်စင်တစ်ဦးမဖြစ်ဘဲ၊ သင်သည် ယေရှုနှင့်အတူသေပြီး သူနှင့်အတူ ရှင်ပြန်ထမြောက်ကြောင်း ယုံကြည်ခြင်းဖြင့် သူတော်စင်တစ်ဦးဖြစ်လာသည်။ ရောမ ၆း၄- တွင် ထိုကြောင့် ငါတို့သည် ခမည်းတော်၏ဘုန်းတော်အားဖြင့် သေခြင်းမှထမြောက်တော်မူသည်နှင့်အညီ၊ ခရစ်တော်သည် ခမည်းတော်၏ဘုန်းတော်အားဖြင့် သေခြင်း၌ နှစ်ခြင်းခံ၍ သေခြင်း၌သင်္ဂြိုဟ်ခြင်းကို ခံရသကဲ့သို့၊ ငါတို့သည်လည်း အသစ်သောအသက်တာ၌ ကျင်လည်ရကြမည်။အကြောင်းမူကား၊ ငါတို့သည် အသေခံတော်မူခြင်းသဏ္ဍာန်နှင့် တညီတညွတ်တည်း စိုက်ပျိုးကြလျှင်၊ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း၏ ပုံသဏ္ဍာန်အားဖြင့် ငါတို့သည် ဖြစ်ကြလိမ့်မည်။

လူသည် သူတော်စင်ဖြစ်လာသောအခါ၊ သူ၏စိတ်နှလုံးထဲတွင် ဗိမာန်တစ်ခုတည်ဆောက်ပြီး ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော် ဝင်လာသည်။ ဗိမာန်တော်ဆောက်သောအခါ၊ ဘုရားသခင်သည် ဗိမာန်တော်၌ တည်ရှိနေပါသည်။ ယေရုရှလင်မြို့၏ ကျောက်ဗိမာန် ပြိုကျသည်နှင့်အမျှ ယုံကြည်သူများ၏ နှလုံးသားထဲတွင် အဘိုးအို၏ ရဲတိုက်ကြီး ပြိုကျပြီး လူသစ်၏ ဗိမာန်တော်ကို တည်ဆောက်ခဲ့သည်။ ယုံကြည်သူ၏ဝိသေသလက္ခဏာမှာ လူဟောင်းမဟုတ်၊ လူသစ်ဖြစ်လာရန်နှင့် လောကမှဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ ပြောင်းလဲရန်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်၊ ၎င်းသည် ဤလောက၏ နိယာမများကို လက်အောက်ခံမဟုတ်၊ ကောင်းကင်ဘုံရှိ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ ပညတ်တော်များကို လက်အောက်ခံပါသည်။

သို့သော် ယုံကြည်သူများ၏ နှလုံးသားထဲတွင် ဗိမာန်တော်ဟောင်းနှင့် ဗိမာန်တော်သစ်၏ ခြေရာများ တည်ရှိနေပါသည်။ ထို့ကြောင့် ယုံကြည်သူများသည် ဗိမာန်တော်အသစ် (Holy of Holies) တွင် အာရုံစူးစိုက်ရန် အခက်အခဲရှိသည်။ ၎င်းကို ဓမ္မသစ်ကျမ်းတွင် ဂရိဘာသာဖြင့် hypopomone ဟုခေါ်သည်။ စိတ်နှလုံးအတွင်းရှိ ဗိမာန်တော်ဟောင်းသည် ယုံကြည်သူများကို သွေးဆောင်သောကြောင့်၊ ၎င်းသည် ဒုက္ခဆင်းရဲခြင်းကဲ့သို့ ဖြစ်လာသည်။ ရှေးဗိမာန်တော်ကြောင့် ယုံကြည်သူများ၏ နှလုံးသားများ ဆက်လက်တုန်လှုပ်သွားခဲ့သည်။ ထို့ကြောင့် ယုံကြည်သူများသည် ၎င်းတို့၏ စိတ်နှလုံးထဲတွင် သန့်ရှင်းသော သန့်ရှင်းမှုကို အာရုံစိုက်ရန် စိတ်ရှည်ရန် လိုအပ်သည်။ ဗျာဒိတ် ၁၄:၁၂ တွင်၊ သန့်ရှင်းသူတို့၏သည်းခံခြင်းဟူမူကား၊ ဘုရားသခင်၏ပညတ်တော်တို့ကိုလည်းကောင်း၊ ယေရှု၏ယုံကြည်ခြင်းကိုလည်းကောင်း စောင့်ရှောက်သောသူတို့ကား၊

စစ်မှန်သောသန့်ရှင်းသူများသည် ယေရှုနှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင် အသေခံပြီး သူနှင့်အတူ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခဲ့ကြသူများဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် ခရစ်တော်၌ရှိတော်မူ၏။ ဗိမာန်တော် (Holy of Holies) သည် ယုံကြည်သူများ၏ နှလုံးသားထဲတွင် တည်ရှိပြီး သန့်ရှင်းသူများသည် တော်ဝင်ယဇ်ပုရောဟိတ်များအဖြစ် ရဲဝံ့စွာ သန့်ရှင်းရာဌာနအတွင်းသို့ ရဲဝံ့စွာ ဝင်ရောက်ကြသည်။ အသက်ရှင်စဉ် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကို မယုံကြည်သူများသည် ပညတ်တရားအောက်တွင် ရှိနေသူများဖြစ်ပြီး သန့်ရှင်းရာဌာနခြံဝင်းအတွင်း နေ့စဉ်နှင့်အမျှ ၎င်းတို့၏ အပြစ်များအတွက် ခွင့်လွှတ်မှုကို ရှာဖွေနေသူများဖြစ်သည်။ ၎င်းတို့သည် မိမိတို့၏အပြစ်များကို ခွင့်လွှတ်ရန် နေ့တိုင်း သခင်ယေရှု၏အသွေးကို တောင်းခံသူများဖြစ်သည်။ ဒီလူတွေက ယေရှုကို နေ့တိုင်းသတ်တဲ့သူတွေနဲ့ မတူဘူး။ နေ့တိုင်းသေရမည်ဖြစ်သော်လည်း၊ ယေရှုကို နေ့တိုင်းသတ်ရန်ကြိုးစားသောကြောင့် ပညတ်တရားအရ တရားစီရင်ရန်မှတပါး ရွေးချယ်စရာမရှိပေ။

ထို့ကြောင့် သန့်ရှင်းသူအရေအတွက်သည် ၁၄၄,၀၀၀ ဖြစ်လာပြီး သန့်ရှင်းသူများကြားတွင် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော် ပေါ်ပေါက်လာသည်။ တတိယကောင်းကင် သို့မဟုတ် ထောင်စုနှစ်ဟုခေါ်သည်။ 144,000 က လူအရေအတွက် မဟုတ်ဘဲ နံပါတ်တစ်ခုရဲ့ နာမည်ပါ။ ဓမ္မဟောင်းကျမ်းတွင်၊ သန့်ရှင်းရာဌာနကို တကျိပ်နှစ်မျိုးနွယ်စုဖြင့် ဝန်းရံထားပြီး၊ လေဝိသား တကျိပ်နှစ်ပါးတို့သည် သန့်ရှင်းရာဌာနကို စောင့်ရှောက်ကြသည်။ ဒီတော့ 12 ကို 12 နဲ့ မြှောက်ရင် 144 ကိုပေးတယ်။ ဒီမှာ 1000 ကို ပေါင်းလိုက်ရင် God (Aleph) က 144,000 ဖြစ်သွားမယ်။ 144,000 နံပါတ်သည် ဘုရားသခင်၏ သန့်ရှင်းမြင့်မြတ်မှုကို စောင့်ထိန်းသော ပုဂ္ဂိုလ်ကို ဆိုလိုသည်။ Holy of Holy သည် သန့်ရှင်းသူတို့၏ နှလုံးသားတွင် ဖန်ဆင်းထားသောကြောင့် သန့်ရှင်းသူ ၁၄၄,၀၀၀ ဟုခေါ်သည်။ ဘုရားသခင်သည် ရှင်ပြန်ထမြောက်သော သန့်ရှင်းသူများကို မြင့်မြတ်သောနာမတော်တစ်ခု ပေးထားသည်၊ နားလည်သူသာလျှင် သိလိမ့်မည်။

ယနေ့အသင်းတော်များစွာတွင် ပီတိကိုစောင့်မျှော်နေသူများစွာရှိသော်လည်း သမ္မာကျမ်းစာထဲတွင် ပီတိအတွက်စကားလုံးမရှိပါ။ 1သက်သာလောနိတ် 4:16-17 တွင်၊ "ထာဝရဘုရားသည် ကောင်းကင်တမန်၏အသံ၊ ဘုရားသခင်၏ တံပိုးသံဖြင့် ကြွေးကြော်ခြင်းဖြင့် ကောင်းကင်ဘုံမှ ဆင်းသက်တော်မူ၍၊ ခရစ်တော်၌ သေလွန်သောသူတို့သည် ရှေ့ဦးစွာ ထမြောက်ကြလိမ့်မည်။

အသက်ရှင်၍ ကျန်ကြွင်းသော ငါတို့သည် ကောင်းကင်ဘုံ၌ ထာဝရဘုရားကို ခရီးဦးကြိုပြုခြင်းငှာ၊ မိုဃ်းတိမ်၌ ချီဆောင်ခြင်းခံရကြလိမ့်မည်။ ဤစကားများသည် သန့်ရှင်းသူတို့၏စိတ်နှလုံးတွင် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း၏အသွင်အပြင်ကိုပြသသည်။ များတယ်။ ယုံကြည်သူများသည် ခန္ဓာကိုယ်ရှိသောကြောင့် ဤအရာကို ၎င်းတို့၏မျက်စိဖြင့် မမြင်နိုင်သော်လည်း ယင်းကို ၎င်းတို့၏စိတ်နှလုံးဖြင့် သိရှိနားလည်ပြီး အချင်းချင်း နှစ်သိမ့်မှုပေးရန် တိုက်တွန်းထားသည်။

Holy of Holy သည် သန့်ရှင်းသူများ၏ စိတ်နှလုံးတွင် တည်သောအခါ၊ ဘုရားသခင်သည် သန့်ရှင်းသူများ၏ စိတ်နှလုံးထဲသို့ သန့်ရှင်းသော ဘုရားထဲသို့ ဝင်ရောက်သည်။ ထို့ကြောင့် သမ္မာကျမ်းစာက ၎င်းသည် စိတ်နှလုံးတွင်ရှိသော ဗိမာန်ဖြစ်သည်ဟု ဆိုထားသည်။ ထို့ကြောင့် သန့်ရှင်းသူတို့သည် သခင်ယေရှုနှင့်အတူ အသေခံရုံသာမက သူနှင့်အတူ ရှင်ပြန်ထမြောက်လာကာ ကောင်းကင်ဘုံသို့တက်ကာ သူနှင့်အတူ ပြန်လာခဲ့ကြသည်။ ကောလောသဲ : တွင် သင်တို့သည် သေလွန်၍ သင်တို့၏အသက်ကို ဘုရားသခင်၌ ခရစ်တော်နှင့်အတူ ဝှက်ထားလျက်ရှိသည်ဟုဖော်ပြထားသည်။ 1 သက်သာလောနိတ် 4 သည် ဤကမ္ဘာမြေကြီးပေါ်တွင် အသက်ရှင်စဉ်တွင် ရှင်ပြန်ထမြောက်သော သန့်ရှင်းသူများနှင့် သခင်တွေ့ဆုံသည့်မြင်ကွင်းဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်၏အပြင်ဘက်ရှိသူများသည် ပလ္လင်ဖြူတရားစီရင်ခြင်းကို ရင်ဆိုင်ရမည်ဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်၏အပြင်ဘက်၌ရှိသောသူများကို ဒုတိယသေခြင်းတရားစီရင်ခြင်းခံရသည်။ သို့ရာတွင်၊ ခရစ်တော်၌ရှိတော်မူသောသူသည် အသက်ရှင်လျက် ရှိစဉ်တွင်၊ ဒုတိယသေခြင်းသို့ ဖြတ်ကျော်သွားခဲ့သည်။

ရှင်ယောဟန် : တွင်၊ ယေရှုက၊ ငါအမှန်အကန်ဆိုသည်ကား၊ လူသည် ရေနှင့် ဝိညာဉ်တော်မှ မွေးဖွားသည်မှတပါး၊ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ မဝင်ရဟု မိန့်တော်မူ၏။ ပဌမသေခြင်းမှာ အပြစ်တရားကြောင့်ဖြစ်သည်။ အသေခံတယ်။ ဒုစရိုက်ပြဿနာကို ဖြေရှင်းပြီးပြီ။ ဒုတိယသေခြင်းသည် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ဗတ္တိဇံနှင့်မီးဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် သူတော်စင်သည် ကိုယ်ခန္ဓာမှ ထွက်လာပြီး မီးဖြင့်သေဆုံးသွားသော လူလည်းဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်၊ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်သည် ကောင်းကင်ဘုံမှ မွေးဖွားလာသူများ ဖြစ်လာသည်။ ယင်းကို ယောဟန် :- တွင် သက်သေခံထားသည်။ အကြောင်းမူကား၊ ကောင်းကင်ဘုံ၌ ခမည်းတော်၊ နှုတ်ကပတ်တော်နှင့် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် ဟူသော သက်သေသုံးပါးရှိ၍၊ ဤသုံးပါးသည် တစ်ဆူတည်းဖြစ်၏။

မြေကြီး၌ ဝိညာဉ်တော် ရေ အသွေး ဟူသော သက်သေသုံးပါး ရှိသည် ဤသုံးပါးသည် တညီတညွတ်တည်း ဖြစ်၏။` ရေသည် ရေဗတ္တိဇံဖြစ်ပြီး သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော်သည် မီးနှင့် သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော်၏ ဗတ္တိဇံ ဖြစ်၏။ အသွေးသည် ယေရှုခရစ်၏အသေခံခြင်းကို ဆိုလိုသည်။ ဤအရာအားလုံးသည် ယေရှုခရစ်တော်၏အသေခံခြင်းကို ရည်ညွှန်းသည်။

ကောင်းကင်ဘုံမှ သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော် ဖွားမြင်သူများသည် သန့်ရှင်းကြသည်။ 1 ပေတရု 1:15 တွင် ငါတို့တောင်းသမျှကို သူကြားတော်မူသည်ကို ငါတို့သိလျှင်၊ ငါတို့အလိုရှိသော အသနားခံစာများရှိသည်ကို ငါတို့သိ၏။သူတော်စင်များသည် ကြိုးစားအားထုတ်မှုဖြင့် အသက်တာအားဖြင့် သန့်ရှင်းကြသည်မဟုတ်၊ ယေရှုခရစ်အားဖြင့်သာ သန့်ရှင်းကြသည်။ ဤနည်းအားဖြင့် သန့်ရှင်းခြင်းသို့ ရောက်၏။ ခရစ်တော်၌ သူတော်စင်ပြုသမျှသည် သန့်ရှင်း၏။ အဆုံးတွင်၊ ခရစ်တော်၌ အသက်ရှင်သော အရာအားလုံးသည် နာခံမှုနှင့် သန့်ရှင်းသော အမူအကျင့်ဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်၌ရှိခြင်းဆိုသည်မှာ သင့်ကိုယ်သင် ငြင်းပယ်ခြင်းနှင့် သင်၏လက်ဝါးကပ်တိုင်ကို ထမ်းခြင်းဟု ဆိုလိုသည်။ ဆိုလိုသည်မှာ သခင်ယေရှုနှင့်အတူ အသေခံခြင်း ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်၊ ခရစ်တော်သည် သန့်ရှင်းသူများ၌ရှိ၍၊ သန့်ရှင်းသူတို့သည် ခရစ်တော်၌ရှိ၍၊ အချင်းချင်း တယောက်နှင့် တယောက် စကားသံကိုကြား၍ တယောက်ကိုတယောက် ပြောလျက်၊ စကားတော်အတိုင်း ပြုမူကြ၏။ သန့်ရှင်းစေရန်၊ ယုံကြည်သူများသည် ခရစ်တော်ထဲသို့ ခြွင်းချက်မရှိ ဝင်ရောက်ရမည်ဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်ဝင်ရောက်ခြင်း၏အခြေအနေမှာ အပြစ်၏ကိုယ်ခန္ဓာသည် ယေရှုနှင့်အတူသေရမည်ဖြစ်သည်။ ယဇ်ပုရောဟိတ်မင်းသည် တိရိစ္ဆာန်အသွေးဖြင့် သန့်ရှင်းရာဌာနထဲသို့ ဝင်ရသကဲ့သို့ပင်။ သန့်ရှင်းရာဌာနထဲသို့ဝင်သော ယဇ်ပုရောဟိတ်မင်းသည် သန့်ရှင်းသော သတ္တဝါဖြစ်လာသည်။ ထိုနည်းတူ၊ ခရစ်တော်ထဲသို့ဝင်သူတိုင်း သန့်ရှင်းသော သတ္တဝါများဖြစ်လာကြသည်။

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်