ဘုရားကျောင်းသမိုင်း
(ကမ္ဘာဦးကျမ်း အခန်းကြီး ၁-၃ ပါအကြောင်းအရာများသည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်မှ ဇာတ်လမ်းများဖြစ်သည်)
ဗိမာန်တော်သည် ဘုရားသခင်တည်ရှိရာနေရာဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် ထိုနေရာသည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော် ဖြစ်လာသည်။ သို့သော် သူတို့၏ရာထူးကို မစောင့်ထိန်းသော အပြစ်ရှိသော ကောင်းကင်တမန်များကြောင့် ဘုရားသခင်သည် ရုပ်ပစ္စည်းလောကကို ဖန်ဆင်းခဲ့ပြီး အပြစ်ရှိသော ကောင်းကင်တမန်များကို ထိုနေရာတွင် အကျဉ်းချခဲ့သည်။ ဘုရားသခင်သည် လူတစ်ဦး၏ ပုံသဏ္ဍာန်ကို မြေမှုန့်ဖြင့် ဖန်ဆင်းပြီး ၎င်းတွင် ဝိညာဉ်ကို မှုတ်သွင်းကာ ၎င်းကို အသက်ရှင်သော ဝိညာဉ်ဖြစ်စေသည်။ ဒါကလူ။
ဤဇာတ်လမ်းသည် ကမ္ဘာဦးကျမ်း အခန်းကြီး ၁-၃ မှဖြစ်သည်။ ကမ္ဘာဦးကျမ်း 2:8 တွင်၊ “ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် ဧဒင်အရပ်၌ ဥယျာဉ်ကို စိုက်၍၊ ဖန်ဆင်းတော်မူသောလူကို ထိုအရပ်၌ ထားတော်မူ၏။ ဟေဗြဲကျမ်းစာတွင် “ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည် အရှေ့နှင့်ဝေးသောဧဒင်တွင် ဥယျာဉ်ကိုစိုက်ပျိုးတော်မူသည်” ဟုဖော်ပြထားသည်။ ဧဒင်ဥယျာဉ်သည် အရှေ့ဘက်တွင်မဟုတ်ဘဲ အနောက်ဘက်တွင် (Holy of Holies) ဖြစ်သည်။ အရှေ့ အရပ်သည် ဘုရားသခင် ၏ အပြင်ဘက် အခြေအနေကို ဆိုလိုသည်။ သို့သော် အာဒံနှင့်ဧဝတို့ ပြစ်မှားမိသောကြောင့် ဧဒင်ဥယျာဉ်မှ ထုတ်ပယ်ခံခဲ့ရသည်။ ဧဒင်ဥယျာဉ်သည် ဗိမာန်တော်နှင့်တူသည်။ ၎င်းသည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၏ ဗိမာန်တော်ကို ပုံဖော်ထားသည်။ အာဒံသည် ဘုန်းကြီးနှင့်တူသည်။
ပထမလူသား အာဒံသည် မူလက တစ်ဦးတည်းဖြစ်သော်လည်း သူအိပ်ပျော် (သေဆုံး) ကာ ဧဝသည် အာဒံနှင့် ခွဲခွာသွားသောအခါတွင် ၎င်းတို့နှစ်ဦး ဖြစ်လာခဲ့သည်။ ယောက်ျားနှင့်မိန်းမဖြစ်ကြ၏။ အမျိုးသမီး ဧဝသည် ဘုရားသခင်ကို စွန့်ခဲ့သူကို ကိုယ်စားပြုပြီး အာဒံသည် ခရစ်တော်ကို ကိုယ်စားပြုသည်။ ဧဝကျူးလွန်ခဲ့သောအပြစ်ကို ဖုံးကွယ်ရန်ဖြစ်သည်။ တစ်နည်းဆိုရသော် ပထမလူသား အာဒံသည် ကမ္ဘာပေါ်ရှိ လူသားအားလုံး၏ အပြစ်များကို ဖုံးအုပ်ထားသည်။ ဘုရားသခင်သည် သူတို့ကို ဧဒင်ဥယျာဉ်မှ နှုတ်ဆောင်ခဲ့သည်။ မကြာမီ သူသည် ဤလောက၌ မွေးဖွားခဲ့ပြီး လူ (ဝိညာဉ်) ဖြစ်လာခဲ့သည်။
ဘုရားသခင်သည် သူတို့ကို သားမြေးမြေးဆက်များအား ကတိပြုပြီး ၎င်းတို့အား ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ ပြန်နိုင်စေရန် သားရေဖြင့် ၀တ်ဆင်ခဲ့သည်။ သားရေအဝတ်အစားအတွက် ဟေဗြဲစကားလုံးမှာ သားရေ ( עԹ zur ) ဖြစ်သည်။ သို့မဟုတ် ( ע۹ۖUR ) သည် အသားစိုင်ဖြစ်ပြီး ကုတ်အင်္ကျီ ( ခရစ်ယာန် ) သည် အဝတ်အစားဖြစ်သည်။ အသားစိုင်ဆိုသည်မှာ ရွှံ့ဖြင့်ပြုလုပ်ထားသော လူ့ခန္ဓာကိုယ်ကို ရည်ညွှန်းသည်။ ဒီခန္ဓာသေရမယ်။ အဝတ်အစား ဆိုသည်မှာ အဝတ်အချည်းစည်းကို ရှောင်ကြဉ်ခြင်း ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် သားရေအဝတ်အစားဟု ဘာသာပြန်ဆိုထားသည့်အရာသည် လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်ရှိ ပထမလူသား အာဒံသေဆုံးခြင်းနှင့် နောက်ဆုံးလူသား အာဒံ၏ထမြောက်ခြင်းတို့ကို ကိုယ်စားပြုသည်။ လူသားအားလုံးတွင် ပထမလူသား အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူသား အာဒံ၏ ကတိတော် (အမျိုးအနွယ်) တို့ ပါဝင်သည်။ အကြောင်းမှာ မိန်းမ၏သားစဉ်မြေးဆက်၏ကတိသည် အမျိုးအနွယ်၏ကတိဖြစ်ပြီး ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကို ဆိုလိုသောကြောင့်ဖြစ်သည်။
(ကမ္ဘာမြေဘုရားကျောင်းသမိုင်း)
မူလတည်းဟူသော ကောင်းကင်ဘုံဗိမာန်တော်သည် ကောင်းကင်တမန်များ၏ အပြစ်များကြောင့် ဖန်ဆင်းခံရပြီး လူသားများ ဖန်ဆင်းခံရသောအခါ မြေကြီးပေါ်ရှိ ဗိမာန်တော် ပေါ်ပေါက်လာသည်။ အကြောင်းရင်းမှာ အပြစ်၏ဝိညာဉ်သည် ဤမြေကြီးပေါ်တွင် အသက်ရှင်ပြီးနောက် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ ပြန်လည်ရောက်ရှိရန်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်၊ လောက၌နေထိုင်သော သတ္တဝါတို့သည် ယဇ်ပလ္လင်များတည်၍ ဘုရားသခင်အား ပူဇော်သက္ကာပြုခြင်းဖြင့် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ ပြန်လာရန် မျှော်လင့်ချက်ရှိကြသည်။
ကောင်းကင်ဘုံ၌ ဗိမာန်တော်နှင့် မြေကြီးပေါ်၌ ဗိမာန်တော် ပေါ်ပေါက်လာ၏။ ဤသည်မှာ ကမ္ဘာဦးကျမ်း 2:1 တွင်ဖြစ်သည်– ထို့ကြောင့် ကောင်းကင်နှင့်မြေကြီးနှင့် ကောင်းကင်ဗိုလ်ခြေအားလုံးတို့သည် ပြီးသွားကြသည်။ ဟုဆိုသည်။ ၎င်းသည် ဘာသာပြန်အမှားတစ်ခုဖြစ်သည်။ ကောင်းကင်ဗိုလ်ခြေများနှင့် မြေကြီး၏စစ်တပ်များကို ပြန်လည်ဖွဲ့စည်းခဲ့သည်ဟု ဆိုရပေမည်။ ကောင်းကင်ဗိမာန်တော်ပြီးနောက်၊ မြေကြီးဆိုင်ရာဗိမာန်တော်ကို ဖန်ဆင်းပြီး ပြန်လည်ဖွဲ့စည်းခဲ့သည်။ ထို့ကြောင့် သတ္တမနေ့သည် အနားယူရာဖြစ်သည်။ မြေကြီးဆိုင်ရာဗိမာန်တော်ကို တည်ဆောက်သောအခါတွင် သူတို့သည် အနားယူကြပြီး ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၏ လူများဖြစ်လာကြသည်။ ဘုရားသခင်သည် ၎င်းတို့အား ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်မှ ဆင်းသက်လာကြောင်းကို သတိရစေသည်။
(ကမ္ဘာမြေဘုရားကျောင်း အပြောင်းအလဲများ)
သို့သော်၊ ဘုရားသခင်၏လူမျိုးဖြစ်လာသောလူများသည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်အတွက် ၎င်းတို့၏မျှော်လင့်ချက်ကို စွန့်လွှတ်ကာ ကမ္ဘာပေါ်တွင် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ၎င်းတို့၏ကိုယ်ပိုင်ဖြောင့်မတ်ခြင်းကို ထူထောင်လိုကြသည်။ ဒါဘာဘဲလ်မျှော်စင် အဖြစ်အပျက်ပါ။ အုတ်လုပ်ကာ ကောင်းကင်ထိပ်တွင် မျှော်စင်တစ်ခု ဆောက်မည်ဟု ပြောကြသည်။ ဆိုလိုသည်မှာ သူတို့သည် စစ်မှန်သောဗိမာန်တော်ကို စွန့်လွှတ်ပြီး သူတို့လိုချင်သော ရဲတိုက်ကို တည်ဆောက်ကြမည်ဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်သည် ဘာသာစကားကို ရှုပ်ထွေးစေခဲ့သည်။ ဘာသာစကားတမျိုးတည်းဟူသော အဓိပ္ပါယ်မှာ ဘာသာတရားသည် မူလက တစ်ခုတည်းသော ယုံကြည်ခြင်း (monotheism) ဖြစ်သော်လည်း ဘာသာတရားသည် ကွဲပြားသွားပါသည်။ ရုပ်တုဆင်းတုတွေကို ဝတ်ပြုလာတယ်။
ကမ္ဘာဦးကျမ်း 6:1-2 တွင် “လူတို့သည် မြေကြီးတပြင်လုံး၌ များပြား၍ သမီးတို့ ဖွားမြင်သောအခါ၊
လူ့သမီးတို့သည် ဖြောင့်မတ်ကြောင်းကို ဘုရားသခင်၏သားတို့သည် မြင်၍၊ ရွေး ချယ် သော မယား များ ကို ယူ ဆောင် သွား ကြ ၏'' ဟု ဘု ရား သ ခင် ၏ သား တော် များ သည် ဘု ရား သ ခင် ၏ ဗိ မာန် တော် ကို ထိန်း သိမ်း ကြ ၏။သို့ သော် လူ သ မီး တို့ သည် ရုပ် တု ကို ကိုးကွယ် ကြ ၏။ ဗာလနှင့်တူသော ရုပ်တုကို ထိုနေရာ၌ ထားတော်မူ၏။
ရေတရားစီရင်ခြင်းသည် လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင် ယေရှုခရစ်၏အသေခံခြင်းကို ရည်ညွှန်းပြီး အပြစ်အတွက် တရားစီရင်ခြင်း ဖြစ်သည်။ အပြစ်ဆိုသည်မှာ ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်ချင်သောကြောင့် ဘုရားသခင်ကို ပုန်ကန်ခြင်းဖြစ်သည်။ ဒါကြောင့် သမ္မာကျမ်းစာက ကျွန်ုပ်တို့ကို ရေထဲသေပြီး ဘုရားသခင်ကို တည့်တည့်ကြည့်ဖို့ ပြောထားတယ်။ 1 Peter 3:20-21 တွင်၊ "တစ်ချိန်က နာခံမှုမရှိသော၊ နောဧလက်ထက်၌ ဘုရားသခင်သည် စိတ်ရှည်စွာစောင့်ဆိုင်းနေချိန်၊ အနည်းငယ်သာသောအားဖြင့် သင်္ဘောသည် ပြင်ဆင်နေချိန်တွင်၊ အနည်းငယ်သာသောအားဖြင့်၊ ဝိညာဉ်ရှစ်ခုကို ရေဖြင့် ကယ်တင်ခြင်းခံရသည်။ ယေရှုခရစ် ရှင်ပြန်ထမြောက်တော်မူခြင်းအားဖြင့် ဗတ္တိဇံကိုပင် ယခုပင် ကယ်တင်မည်ကို တွက်ဆသည် (ကိုယ်ခန္ဓာ၏ အညစ်အကြေးကို စွန့်ပယ်ခြင်းမဟုတ်၊ ဘုရားသခင်အပေါ် ကောင်းသောသြတ္တပ္ပစိတ်၏ အဖြေ)၊
သောဒုံမြို့နှင့် ဂေါမောရမြို့တို့ကို မီးဖြင့် တရားစီရင်ခြင်းသည် စိတ်ဝိညာဉ်အပေါ် တရားစီရင်ခြင်း ဖြစ်သည်။ ကိုယ်ခန္ဓာမှ ပေါ်လာသော ဝိညာဉ် (အ၀တ်အစားများ) သည် သေရမည်ဖြစ်ပြီး၊ ဝိညာဉ်အသစ်သည် ကောင်းကင်မှ မွေးဖွားသည်။ မဿဲ ၃:၁၁ တွင်၊ “နောင်တရခြင်းအလို့ငှာ သင့်ကိုရေနှင့် ငါဗတ္တိဇံပေး၏။ ငါ့နောက်ကြွလာသောသူသည် ငါ့ထက်သာ၍ တန်ခိုးကြီး၏၊၊ ငါမခံနိုင်သောဖိနပ်ကို ခံထိုက်၏။ သူသည် သင်တို့အား သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်နှင့် မီးဖြင့်ဗတ္တိဇံကိုပေး၍၊ “အပြစ်နှင့် စွန်းထင်းနေသော စိတ်ဝိညာဉ်၏အဝတ်ကို မီးတောက်လောင်စေ၍ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်သည် ပေးတော်မူ၏။ အသစ်သောဝိညာဉ်ရေးကိုယ်ခန္ဓာ (ခရစ်တော်၏အဝတ်) ပေါ်တွင်။
ကောင်းကင်ဘုံရှိဗိမာန်တော်သည် အတူတူပင်ဖြစ်သော်လည်း မြေကြီးပေါ်ရှိဗိမာန်တော်သည် ယိုယွင်းနေဆဲဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်သည် အာဗြဟံအမည်ရှိသော လူတစ်ဦးကို ရွေးကောက်၍ သူ၏ဇာတိမြို့၊ ဆွေမျိုးများနှင့် သူ့ဖခင်၏အိမ်မှ ထွက်ခွာကာ ဘုရားသခင်ဦးဆောင်သည့် ခါနန်ပြည်သို့ စေလွှတ်ခဲ့သည်။ ထို့ကြောင့် သွားလေရာရာ၌ ယဇ်ပလ္လင်များကို တည်လေ၏။ ထိုနေရာ၌ သူသည် ဘုရားသခင်ကိုကိုးကွယ်ပြီး ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ဧဝံဂေလိတရားကို ဟောခဲ့သည်။
ဘုရင်ဒါဝိဒ်၏နောက်တွင် ရှောလမုန်သည် ဘုရင်ဖြစ်လာပြီး ဗိမာန်တော်ကို တည်ဆောက်သည်။ သို့ရာတွင် ဣသရေလလူတို့သည် ဗိမာန်တော်ကို ဆက်လက်ညစ်ညူးစေခဲ့သည်။ ဘုရားသခင်သည် တိုင်းတစ်ပါးသားများကို ဣသရေလလူမျိုးအား ကျူးကျော်ရန် ခွင့်ပြုခဲ့ပြီး ဗိမာန်တော် ပျက်စီးစေခဲ့သည်။ လူများတို့သည် ယေရုရှလင်မြို့ဗိမာန်တော်သို့ ရောက်သည်တိုင်အောင် နောင်တရ၍ မိမိတို့၏အပြစ်ကို ထပ်ခါတလဲလဲ ပြုကြ၏။
ယေရုရှလင်မြို့ရှိ ဗိမာန်တော်သည် ဣသရေလလူမျိုးအတွက် ဘုရားဝတ်ပြုရာ ဗိမာန်ဖြစ်သော်လည်း ယေရှုက ၎င်းသည် ဖြူစင်သောသင်္ချိုင်းဖြစ်သည်ဟု မိန့်တော်မူသည်။ ယေရုရှလင်ဗိမာန်တော် ပြိုလဲမည်ဟု ယေရှု ကြိုဟောခဲ့ပြီး အေဒီ ၇၀ တွင် ရောမတို့ ဖျက်ဆီးခံခဲ့ရသည်။
သခင်ယေရှုက သူသည် ဗိမာန်တော်ဖြစ်သည် ။ ဗိမာန်တော်သည် အဆောက်အဦမှ သခင်ယေရှု၏အလောင်းတော်သို့ ပြောင်းရွှေ့ခဲ့သည်။ သို့ရာတွင်၊ ယေရှုသည် ယေရုရှလင်မြို့အပြင်ဘက်ရှိ မောရိယတောင်ပေါ်တွင် လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင် အသေခံခဲ့သည်။
ပင်တေကုတ္တေပွဲ၌ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် ကြွလာသဖြင့်၊ သန့်ရှင်းသူများသည် ဘုရားသခင်၏ ဗိမာန်တော် ဖြစ်လာခဲ့သည်။ ဗိမာန်တော်သည် အဆောက်အဦမဟုတ်သော်လည်း ယုံကြည်သူများ၏စိတ်နှလုံးတွင် တည်ဆောက်ထားသော ဘုရားသခင်၏ဗိမာန်တော်ဖြစ်သည်။ ယင်းကို ဗျာဒိတ်ကျမ်းတွင် နည်းအမျိုးမျိုးဖြင့် ဖော်ပြထားပါသည်။ ဗိမာန်တော်ကို ထောင်စုနှစ်ဟုခေါ်တွင်ပြီး သန့်ရှင်းသူ ၁၄၄,၀၀၀ ဟုခေါ်သည်။ ယနေ့ခေတ် ဘုရားကျောင်း အဆောက်အဦများကို ဘုရားကျောင်းများအဖြစ် ရည်ညွှန်းသူများသည် ဥပဒေခေတ်သို့ ပြန်သွားကြသည်။ ထိုနည်းတူ၊ ယေရုရှလင်ဗိမာန်တော်ကို ပြန်လည်တည်ဆောက်ရန် သို့မဟုတ် ယေရုရှလင်မြို့သို့ ပြန်လည်ကြွေးကြော်ရန် ဆုတောင်းသူများသည် ပညတ်တရားသို့ ပြန်လိုသူများဖြစ်သည်။
ကောင်းကင်ဗိမာန်တော်သည် အတူတူပင်ဖြစ်သော်လည်း မြေကြီးဆိုင်ရာဗိမာန်တော်ကို ကျောက်ပလ္လင်၊ ခရီးဆောင်သန့်ရှင်းရာဌာန၊ ကျောက်ဗိမာန်တော်၊ ယေရှု၏ကိုယ်ခန္ဓာနှင့် သန့်ရှင်းသူများအဖြစ်သို့ ပြောင်းလဲခဲ့သည်။ ယခု သန့်ရှင်းသူတို့သည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော် ဖြစ်လာသည်။ သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်သူများသည် ဗိမာန်တော်မဖြစ်လာဘဲ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာအသေခံပြီး ရှင်ပြန်ထမြောက်ခဲ့သော ယေရှုခရစ်နှင့် စည်းလုံးညီညွတ်သောသူများသည် ဗိမာန်တော်ဖြစ်လာကြသည်။ သူတော်စင်တစ်ဦးသည် အသက်ရှင်နေစဉ် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကို မယုံကြည်ပါက သူတော်စင်ဟု မခေါ်ဆိုနိုင်ပေ။ ထို့ကြောင့် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းသည် လက်ရှိထမြောက်ခြင်းပင်ဖြစ်သည်။ သေပြီးနောက် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းသည် တရားစီရင်ခြင်း၏ ထမြောက်ခြင်း ဖြစ်သည်။
(သူတော်စင်တို့၏ စိတ်နှလုံး၌ရှိသော ဗိမာန်)
သူတော်စင်ဆိုသည်မှာ ယေရှုခရစ်နှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ အသေခံပြီး သူနှင့်အတူ ရှင်ပြန်ထမြောက်ပြီး သူ၏နှလုံးသားထဲတွင် ဗိမာန်တော်ကို တည်ဆောက်ထားသည်။ ထို့ကြောင့် နောက်ဆုံးတွင်၊ ကယ်တင်ခြင်းသည် စိတ်နှလုံးထဲတွင် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ကို တည်ထောင်ခြင်းဖြစ်သည်။ ယင်းကိုဖော်ပြရန် သမ္မာကျမ်းစာသည် ရုပ်ပုံများ၊ ကဗျာများနှင့် ကမ္ဘာဦးကျမ်းမှ ဗျာဒိတ်ကျမ်းအထိ အံ့ဖွယ်ကောင်းသော ဇာတ်လမ်းများမှတစ်ဆင့် ၎င်းကိုဖော်ပြခဲ့သည်။ ယုံကြည်သူတစ်ဦးသည် ယေရှုခရစ်၌ ကယ်တင်ခြင်းခံရသောအခါ၊ ဗိမာန်တော်အသစ်နှင့် ဗိမာန်တော်ဟောင်း၊ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သည် ယုံကြည်သူ၏နှလုံးသားတွင် အတူယှဉ်တွဲတည်ရှိနေပါသည်။ ခန္ဓာမသေမချင်း ဒီအတိုင်း ဆက်လုပ်နေတယ်။ ဤသည်မှာ ဝိညာဉ်ရေးတိုက်ပွဲဖြစ်သည်။ ကမ္ဘာဟောင်းကို ဖန်ဆင်းခြင်းမှာ ပထမလူသား အာဒံနှင့် စတင်ခဲ့ပြီး ကမ္ဘာ၏အဆုံးသည် နောက်ဆုံးလူသား အာဒံနှင့် စတင်သည်။ ဤတွင်၊ ဘုရားသခင်၏လူများသည် ဝိညာဉ်ရေးအရ ဆက်လက်တိုက်ပွဲဝင်ကြသည်။ ယုံကြည်သူ၏ နှလုံးသားရှိ သတ္တဝါနှစ်ပါးကို အတ္တဟောင်းနှင့် အတ္တအသစ်အဖြစ် ဖော်ပြနိုင်သည်။ ထို့ကြောင့် ကယ်တင်ခြင်းသည် ဖြစ်တည်မှု၏ဝိသေသလက္ခဏာ တည်ရှိရာနေရာအတွက် တိုက်ပွဲဖြစ်သည်။ ခြားနားချက်မှာ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၌ဖြစ်စေ၊ ပညတ်တရား၌ဖြစ်စေ တရား၌ရှိခြင်းသည် သေခြင်း၊ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၌ရှိခြင်းသည် အသက်ဖြစ်၏။ သမ္မာကျမ်းစာက ကျွန်ုပ်တို့အား နိုးကြားနေရန်နှင့် ကောင်းကင်ဘုံမှပေးဆောင်သည့်စိတ်ကို အာရုံစိုက်ရန် မိန့်ဆိုထားသည်။ ရောနှောခြင်းမပြုရန် ကျွန်တော်တို့ကို ပြောကြသည်။
Comments
Post a Comment