တရားတော်နှင့် ဧဝံဂေလိတရား

 တရားတော်နှင့် ဧဝံဂေလိတရား

 

ပညတ်တရားသည် ဣသရေလလူတို့အား ဘုရားသခင်ပေးသော အမိန့်ဖြစ်သည်။ ဘုရားသခင်သည် ၎င်းတို့အား ပညတ်တော်များကို ပေးဆောင်သော ရည်ရွယ်ချက် နှစ်ခုရှိသည်။ ပထမ၊ ဘုရားသခင်က သင်အားလုံးဟာ အပြစ်သားတွေဖြစ်ကြောင်း သူတို့ကို ပြောထားတယ်။ ဒုတိယအချက်မှာ ပညတ်တရားအားဖြင့် အခြားသူများကို ပြစ်တင်ရှုတ်ချခြင်း မှားယွင်းကြောင်း ၎င်းတို့အား ဘုရားသခင် အသိပေးထားသည်။ ဤသည်ကား ကောင်းမကောင်းကို သိသောအပင်၏အသီးကို စားခြင်းဖြစ်၏။ ဤသည်မှာ ဘုရားရှင်၏ ပလ္လင်တော်၌ ထိုင်ခြင်းနှင့် အတူတူပင်။

ဧဝ (လူသားအားလုံးကို ကိုယ်စားပြုသော) မြွေ (စာတန်) သည် လှည့်စားပြီး ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်ချင်သောကြောင့် ကောင်းမကောင်းကို သိသောအပင်မှ အသီးအနှံကို စားခဲ့သည်။ ကောင်းမကောင်းကိုသိသောအပင်၏အသီးသည် ပညတ်တရားနှင့်ကိုက်ညီသည်။ ဧဝသည် သူ၏ပထမလူ အာဒံအား အသီးကိုပေး၏။ ခရစ်တော်အဖြစ် ပထမဆုံးလူသား အာဒံသည် အပြစ်၏ကိုယ်ခန္ဓာကို ပေးဆောင်သည့် အခန်းကဏ္ဍတွင် ပါဝင်ခဲ့သည်။ ဇာတိပကတိအားဖြင့် ဤလောက၌ ဖွားမြင်တော်မူသည်ဖြစ်၍၊ လောကီသားတို့အား အပြစ်ပေးတော်မူ၏။

ပညတ်တော်များကို စောင့်ရှောက်ရန် ဘုရားသခင်က ဣသရေလလူတို့ကို မိန့်ကြားခဲ့ပြီး ပညတ်တော်များကို ချိုးဖောက်သောအခါ၊ ယဇ်ပူဇော်ခြင်းအားဖြင့် ၎င်းတို့၏အပြစ်များကို ခွင့်လွှတ်ခြင်းခံရသည်။ အကြောင်းရင်းမှာ ယဇ်ပူဇော်ခြင်းဖြင့် ဘုရားသခင်သည် ၎င်းတို့အား မည်မျှပင် ကြိုးစားအားထုတ်စေကာမူ အပြစ်မှ မလွတ်မြောက်နိုင်သော လူသားများဖြစ်ကြောင်း နားလည်စေခဲ့သည်။ ထို့ကြောင့်၊ ယဇ်ပူဇော်ခြင်းအားဖြင့်၊ မိန်းမ၏သားစဉ်မြေးဆက်အား ပေးခဲ့သောကတိကို ဘုရားသခင်က သူတို့ကို အမှတ်ရစေပါသည်။ အမျိုးသမီး၏ ဆင်းသက်လာသူမှာ အာဒံဖြစ်ပြီး နောက်ဆုံး ခရစ်ယာန်ဘာသာဝင်ဖြစ်သည်။ နောက်ဆုံးလူသား အာဒံသည် လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင် အပြစ်၏ကိုယ်ခန္ဓာကို ရွေးနုတ်ပြီး ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း၏ကိုယ်ခန္ဓာ (ခရစ်တော်၏အဝတ်အစား) ကို သူနှင့်စည်းလုံးသောသူတို့အား ပေးခဲ့သည်။

ဤသည်မှာ ဧဝံဂေလိတရားဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် ယုံကြည်သူများသည် ကယ်တင်ခြင်းလမ်းစဉ်သို့ နေ့စဉ် ယဇ်ပူဇော်ခြင်းထက် ၎င်းတို့၏ အပြစ်များကို တစ်ကြိမ်စီ ခွင့်လွှတ်ခြင်းကို ခံယူနိုင်ခဲ့ကြသည်။ 1 Peter 3:18 အကြောင်းမူကား၊ ခရစ်တော်သည် ဇာတိပကတိအားဖြင့် အသေသတ်ခြင်းကို ခံရသော်လည်း၊ ဝိညာဉ်တော်အားဖြင့် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းငှာ၊ ဖြောင့်မတ်သောသူသည် ငါတို့ကို ဘုရားသခင်ထံတော်သို့ ဆောင်ခဲ့မည်အကြောင်း၊ ဖြောင့်မတ်သောသူတို့၏ အပြစ်အတွက် တခါတည်းခံတော်မူပြီ။ ခရစ်တော်သည် လူများစွာ၏ အပြစ်များကို ခံရန် တစ်ချိန်က ကမ်းလှမ်းခံခဲ့ရသည်။ သူ့ကိုရှာသောသူတို့အား ကယ်တင်ခြင်းအလို့ငှာ အပြစ်မရှိဘဲ ဒုတိယအကြိမ်ပေါ်လာလိမ့်မည်။

ဧဝံဂေလိတရားသည် ပညတ်တရားမှ ခရစ်တော်ထံသို့ ရွေ့လျားနေသည်။ ခရစ်တော်ထံသို့ လာရန် တစ်ခုတည်းသောနည်းလမ်း ရှိပြီး ၎င်းမှာ ယေရှုခရစ်နှင့်အတူ သေခြင်းနှင့် အတူ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကို ယုံကြည်ခြင်း ဖြစ်သည်။ ရောမ ၆း၆- တွင်၊ကျွန်ုပ်တို့၏လူဟောင်းသည် အပြစ်၏ကိုယ်ခန္ဓာကို ဖျက်ဆီးခြင်းခံရမည်အကြောင်း၊ ယခုမှစ၍ အပြစ်တရား၏အစေကိုခံခြင်းမပြုစေခြင်းငှာ၊ ငါတို့၏လူဟောင်းသည် လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ အသေခံခြင်းကို ခံရကြောင်းကို သိမှတ်ကြလော့။ အကြောင်းမူကား၊ သေသောသူသည် အပြစ်တရားနှင့် လွတ်၏။ ဆိုလိုတာက အသက်ကြီးမှသေခြင်းအားဖြင့် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းရဲ့ ဘုန်းအသရေကို ရရှိခြင်းလို့ ဆိုလိုပါတယ်။

သေသောသူတို့သည် အပြစ်နှင့် ကင်းစင်ကြောင်း သမ္မာကျမ်းစာက ဆိုသည်။ ထို့ကြောင့် ဗတ္တိဇံသည် သေခြင်းကို ဆိုလိုသည်။ ရှင်ယောဟန် : တွင်၊ယေရှုက၊ ငါအမှန်အကန်ဆိုသည်ကား၊ လူသည် ရေနှင့် ဝိညာဉ်တော်မှ မွေးဖွားသည်မှတပါး၊ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ မဝင်ရဟု မိန့်တော်မူ၏။ ပဌမသေခြင်းမှာ အပြစ်တရားကြောင့်ဖြစ်သည်။ အသေခံတယ်။ ဒုစရိုက်ပြဿနာကို ဖြေရှင်းပြီးပြီ။ ဒုတိယသေခြင်းသည် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ဗတ္တိဇံနှင့်မီးဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် သူတို့၏ ခန္ဓာကိုယ်မှ ထွက်လာသော သန့်ရှင်းသူ၏ ဝိညာဉ်များသည် မီးလောင်သေဆုံးသွားကြသည်။ ထို့ကြောင့်၊ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ တန်ခိုးအားဖြင့်၊ လူတစ်ဦးသည် ကောင်းကင်ဘုံမှ မွေးဖွားလာပါသည်။ ယင်းကို ယောဟန် :- တွင် သက်သေခံထားသည်။အကြောင်းမူကား၊ ကောင်းကင်ဘုံ၌ ခမည်းတော်၊ နှုတ်ကပတ်တော်နှင့် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် ဟူသော သက်သေသုံးပါးရှိ၍၊ ဤသုံးပါးသည် တစ်ဆူတည်းဖြစ်၏။ မြေကြီး၌ ဝိညာဉ်တော် ရေ အသွေး ဟူသော သက်သေသုံးပါး ရှိသည် ဤသုံးပါးသည် တညီတညွတ်တည်း ဖြစ်၏။` ရေသည် ရေဗတ္တိဇံဖြစ်ပြီး သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော်သည် မီးနှင့် သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော်၏ ဗတ္တိဇံ ဖြစ်၏။ အသွေးသည် ယေရှုခရစ်၏အသေခံခြင်းကို ဆိုလိုသည်။ ဤစကားများအားလုံးသည် ယေရှုခရစ်တော်၏အသေခံခြင်းနှင့် ခရစ်တော်ထဲသို့ဝင်ကြသူများဖြစ်ကြောင်း သက်သေခံသောစကားများဖြစ်သည်။

ယုံကြည်သူအတွက်၊ လူဟောင်းသည် သေပြီး လူသစ်ဖြစ်လာသည်။ အဘိုးအို သေဆုံးခြင်းဆိုသည်မှာ လူတစ်ဦး၏ အမှတ်သညာ ပြောင်းလဲသွားခြင်း ဖြစ်သည်။ ဆိုလိုသည်မှာ ယုံကြည်သူများသည် လူသစ်များမဟုတ်ဘဲ လူဟောင်းများအဖြစ် နေထိုင်ကြသည်။ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သည် စိတ်နှလုံး၌ တည်၏။ ထို့ကြောင့် ဗိမာန်တော်သည် စိတ်နှလုံး၌တည်သည်ဖြစ်၍ ဘုရားသခင်သည် ဗိမာန်တော်ထဲသို့ဝင်၍ ၎င်း၏ပိုင်ရှင်ဖြစ်လာသည်။ သို့သော် အဘိုးအိုသည် ထိုအတိုင်းပင် ရှိနေသေးသည်။ ခန္ဓာရှိသရွေ့ လူဟောင်းက လူသစ်ကို နှောင့်ယှက်တယ်။ ထို့ကြောင့် ကျွန်ုပ်တို့သည် ဝိညာဉ်ရေးစစ်ပွဲတွင် ပါဝင်ကြသည်။ ဘုရားသခင်သည် ယုံကြည်သူများအား ၎င်းတို့၏စိတ်ကို အာရုံစူးစိုက်ရန်၊ နိုးကြားနေရန်၊ ဗိမာန်တော်ကို အမြဲအာရုံစိုက်ပြီး သန့်ရှင်းသောဘုရား၌ ဆုတောင်းရန် ဘုရားသခင်က အမိန့်ပေးထားသည်။

သမ္မာကျမ်းစာအားဖြင့် ဘုရားသခင်သည် ယုံကြည်သူများအား အပြစ်၏ပြဿနာကို မစိုးရိမ်ရန် မိန့်တော်မူသည်။ ရောမ ၈း၁- တွင်ထို့ကြောင့် ဇာတိပကတိအတိုင်းမကျင့်၊ ဝိညာဉ်တော်၏နောက်သို့ မလိုက်ဘဲ ယေရှုခရစ်၌ရှိသောသူတို့အား ယခုတွင် အပြစ်စီရင်ခြင်းမပြုရ။ အကြောင်းမူကား၊ ယေရှုခရစ်၌ အသက်ရှင်သော ဝိညာဉ်တော်၏တရားသည် ငါ့ကို အပြစ်တရားနှင့် သေခြင်းတရားမှ လွတ်မြောက်စေတော်မူပြီ။အကြောင်းရင်းမှာ ယုံကြည်သူများသည် ဧဝံဂေလိတရားကို ဟောပြောရမည်ဖြစ်သော်လည်း၊ ၎င်းတို့၏ အားနည်းသောအသားကြောင့် ထိမိ၍လဲစရာအချိန်များ ရှိနိုင်သောကြောင့် ဘုရားသခင်၊ ဒါကို လက်ခံတယ်။ ပေးထားခြင်းဖြစ်ပါသည်။ ယုံကြည်သူတစ်ဦးသည် ဤအရာကို ရည်ရွယ်ချက်ရှိရှိ အလွဲသုံးစားလုပ်ပါက အပြစ်အတွက် မသေပါ။

သို့ရာတွင်၊ ဧဝံဂေလိတရားဆီသို့ ပြန်လာသော်လည်း ပညတ်တရားသို့ ပြန်သွားသူများ ရှိပါသည်။ ဒါကို တရားဥပဒေစိုးမိုးရေးလို့ ခေါ်တယ်။ တရားရေးသမားများက ယေရှုကို ယုံကြည်ကြသော်လည်း ပညတ်တရားကို စောင့်ထိန်းခြင်းသည် အထောက်အကူဖြစ်သည်ဟု ဆိုကာ သမရိုးကျလုပ်ဆောင်သော ယုဒသမားများနှင့်တူသည်။ ကိုယ်စားပြုဥပမာများတွင် ပွဲခံပွဲများကျင်းပခြင်း၊ ဥပုသ်နေ့စောင့်ထိန်းခြင်း၊ ဆယ်ဖို့တစ်ဖို့ပြုလုပ်ခြင်း၊ အပြစ်များကို နေ့တိုင်းနောင်တရခြင်း၊ ယေရှု၏အသွေးတော်အားဖြင့် ခွင့်လွှတ်ခြင်း၊ ဘုရားကျောင်းအဆောက်အအုံကို ဗိမာန်တော်အဖြစ် လှည့်ဖြားခြင်း၊ ငွေအတင်းအကြပ်လုပ်ခြင်းတို့ စသည်တို့ပါဝင်သည်။ တရားဥပဒေစိုးမိုးရေးတို့ဖြစ်သည်။ ထို့အပြင် လူသားဝါဒလည်း ရှိသေးသည်။ ဘုရားသခင်ကို ယုံကြည်ပြီး လောကကောင်းချီးများရရှိရန် ကြိုးစားကြသူများနှင့် သင်းအုပ်ဆရာများ ရှိပါသည်။ Gnostics သည် ကြိုးစားအားထုတ်မှုဖြင့် တိုးတက်ကောင်းမွန်လာသကဲ့သို့ ဘုရားသခင်၏ပုံသဏ္ဍာန်အကြောင်း ပြောဆိုသူများဖြစ်သည်။ သင်းအုပ်ဆရာအတုများသည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်ရန် သန့်ရှင်းသောအသက်တာ၌ နေထိုင်ရမည်ဟု ပြောခြင်းဖြင့် ယုံကြည်သူများကို လှည့်စားပါသည်။ သူတော်စင်များသည် ဘုရားသခင်နှင့် တလုံးတဝတည်းဖြစ်ရမည်၊ ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ မဖြစ်ရပါ။ သခင်ယေရှုနှင့်အတူ အသေခံခြင်းထက် ဘုရားသခင်နှင့် တစ်သားတည်းဖြစ်ရန် အခြားနည်းလမ်းမရှိပါ။

ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းဆိုသည်မှာ မိဘများထံမှရရှိသောကိုယ်ခန္ဓာ သေဆုံးသွားပြီးနောက် အသက်ပြန်ရှင်လာသည်ဟု မုသားပြောသူများဆိုသည်။ ပီတိဖြစ်ခြင်း အစရှိသော မုသာဝါဒကို ကြွေးကြော်ကြကုန်၏။ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သည် ကျွန်ုပ်တို့၏စိတ်နှလုံးအတွင်း၌ရှိကြောင်း၊ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်အကြောင်းကို စကားလုံးများဖြင့် ပြောဆိုနေကြသော်လည်း၊ ဤအရာသည် သီအိုရီတစ်ခုသာဖြစ်ပြီး ယုံကြည်သူများ၏စိတ်နှလုံးထဲတွင် ဘုရားသခင်ထံတော်၌ အမှန်တကယ် မယုံကြပေ။ ထို့အပြင် လူများကို ဘာသာစကားပြောတတ်အောင် သင်ပေးသောအခါတွင် ထူးဆန်းသောအသံများထွက်ကာ လျှာဖြင့်ပြောတတ်သည်ဟု ခေါ်ကြသည်။ သမ္မာကျမ်းစာကို သမ္မာတရား၏ ဧဝံဂေလိတရားကို ကြေငြာသော်လည်း လျှာသည် နားမလည်နိုင်သူတစ်ဦးအတွက် နိုင်ငံခြားဘာသာစကားဖြစ်လာသည်။ အဲဒါက ဘာသာစကားနဲ့ ပြောတာ။ ပင်တေကုတ္တေပွဲနေ့တွင် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် ကြွလာသောကြောင့်၊ ယေရှု၏တပည့်တော်များသည် ဘာသာစကားအမျိုးမျိုးပြောကြပြီး အကြောင်းအရာမှာ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၏ကြီးစွာသောအမှုတော်အကြောင်းဖြစ်သည်။ ယုံကြည်သူတိုင်း နားလည်ရင် သူ့ဘာသာစကားနဲ့ဖြစ်ပြီး နားမလည်ရင် ဘာသာစကားဖြစ်လာတယ်။

သမ္မာတရား၏ ဧဝံဂေလိတရားသည် ယုံကြည်သူများ၏စိတ်နှလုံးတွင် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ကို တည်ထောင်ထားပြီး၊ ၎င်းတို့သည် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၏လူများဖြစ်လာပြီး ဘုရားသခင်၏သားတော်များဖြစ်လာကြောင်းဖြစ်သည်။ ဤသည်မှာ ဧဝံဂေလိတရား၏ ရည်ရွယ်ချက်ဖြစ်သည်။ သင်သည် ဤအရာမှ လွဲမှားပါက သင်သည် ဧဝံဂေလိတရား၌ မဟုတ်ဘဲ သစ္စာတရား၌ ရှိနေပြီး၊ သင်သည် ပညတ်တရား၌ ပိတ်မိနေသူတစ်ဦး ဖြစ်လာမည်ဖြစ်သည်။ သမ္မာကျမ်းစာ၏ နှုတ်ကပတ်တော်များကို ဟောလိုဂိုများအဖြစ် သင့်အား ကြားနာရပါက ၎င်းတို့သည် အသက်၏ဧဝံဂေလိတရားဖြစ်လာကာ ၎င်းတို့ကို rhema အဖြစ်ဖတ်ရှုပါက ၎င်းတို့သည် ပညတ်တရားဖြစ်လာမည်ဖြစ်သည်။ ဧဝံဂေလိတရားသည် အသက်ဖြစ်သော်လည်း ပညတ်တရားသည် အသက်မရှိပေ။ ထို့ကြောင့် ယင်းကို မျက်နှာပြင်အထက် ရေနှင့် မျက်နှာပြင်အောက်ရှိ ရေဟုလည်း တစ်နည်းအားဖြင့် ဖော်ပြသည်။ ထို့အပြင်၊ လူသစ်နှင့်လူဟောင်း၊ ကောင်းကင်နှင့်မြေကြီး၊ ပဌမလူအာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူအာဒံ၊ အကောင်းနှင့်အဆိုးကိုသိသောအပင်နှင့် အသက်၏အသီး၊ စပျစ်ရည်နှင့်ရေ စသည်တို့ကို နှိုင်းယှဉ်မှုများရှိသည်။

နိဂုံးချုပ်အားဖြင့်၊ ပညတ်တရားသည် ခရစ်တော်ကို ရှာဖွေတွေ့ရှိရန် ဧဝံဂေလိတရားဖြစ်လာသော်လည်း တရားဥပဒေစိုးမိုးမှုသည် စိတ်ဝိညာဉ်ကို ဖျက်ဆီးသည့် မုသာဖြစ်သည်။ သခင်ယေရှုခေတ်က ယုဒလူတို့သည် ထိုကဲ့သို့ပင်။

ဗျာဒိတ်ကျမ်း 17:5 သူမ၏နဖူးတွင် နက်နဲသောအရာ၊ ကြီးမြတ်သောဗာဗုလုန်၊ မြေကြီးပေါ်ရှိ စက်ဆုပ်ရွံရှာဖွယ်မိခင်ဟု ရေးထားသောအမည်တစ်ခုရှိသည်။အမျိုးသမီး၏အမည်မှာ တရားဥပဒေစိုးမိုးရေးနှင့် သစ္စာမဲ့အသင်းတော်ကို ရည်ညွှန်းသည်။ နံနက်။ ယနေ့ခေတ် လူသားဝါဒ၊ တရားဥပဒေစိုးမိုးရေးနှင့် ကိုးကွယ်ယုံကြည်မှုဝါဒဖြင့် လူတို့ကို လှည့်ဖြားသော အသင်းတော်သည် ဗာဗုလုန်ဖြစ်သည်။ ဒါက ငါတို့ပတ်ဝန်းကျင်မှာ ရှိတာဖြစ်ပြီး သူတို့က အဲဒါကို မသိတဲ့အတွက် ကြီးမားတဲ့လျှို့ဝှက်ချက်တစ်ခုပါ။ နာမည်ကတော့ Mysterion ပါ။ အမည်မသိနိုင်သော လျှို့ဝှက်ချက်မဟုတ်သော်လည်း နာမည်ကိုယ်တိုင်က လျှို့ဝှက်အဓိပ္ပာယ်ရှိသော စာလုံးများ၏အမည်ဖြစ်သည်။ တစ်နည်းဆိုရသော် အမည်သည် လျှို့ဝှက်ဆန်းကြယ်မှုကို ကိုယ်စားပြုသည်။

ဗျာဒိတ် ၃း၁၇-၁၈ တွင်၊ငါသည် ချမ်းသာ၍ ဥစ္စာတိုးပွား၍ ဘာမျှမလိုဟုဆိုသောကြောင့်၊ သင်သည် စိတ်ဆင်းရဲခြင်း၊ စိတ်ဆင်းရဲခြင်း၊ ဆင်းရဲခြင်း၊ မျက်စိကန်းခြင်း၊ အဝတ်အချည်းစည်းရှိခြင်းကို မသိကြ။ သင်သည် ချမ်းသာမည်အကြောင်း၊ မီး၌စမ်းထားသော ရွှေကိုဝယ်ခြင်းငှါ ငါအကြံပေး၏။ ဖြူသောအဝတ်ကို ဝတ်စေ၍၊ သင်၏အဝတ်အချည်းစည်းရှိခြင်း၏ အရှက်ကို မထင်ရှားစေခြင်းငှာ၊ မျက်စိကိုမြင်စေခြင်းငှာ မျက်စိကိုလိမ်း၍လိမ်းပါ။

ဗာဗုလုန်သည် ဘုရားသခင်ကို ဆန့်ကျင်သောနိုင်ငံဖြစ်သည်။ ချာ့ချ်သည် ဗာဗုလုန်ကဲ့သို့ မှားယွင်းသောယုံကြည်ခြင်းသို့ အဘယ်ကြောင့် ပျက်ယွင်းသွားရသည်မှာ အမှန်ပင် နက်နဲလှသည်။ 1 ပေတရု 5:12-14 တွင်၊ "ငါထင်သည်အတိုင်း၊ သင်တို့၌တည်ကြည်သောညီရှိလဗန်းနပ်အားဖြင့်၊ ဤအရာသည် သင်တို့တည်ရှိရာဘုရားသခင်၏ စစ်မှန်သောကျေးဇူးတော်ဖြစ်ကြောင်းကို အကျဉ်းချုံးရေးသား၍ တိုက်တွန်းနှိုးဆော်ပြီး သက်သေခံပါသည်။" ဗာဗုလုန်မြို့၌ရှိသော အသင်းတော်သည် သင်နှင့်အတူ ရွေးကောက်တင်မြှောက်ထားသော အသင်းတော်က သင့်ကို အလေးပြုသည်။ ငါ့သား Marcus လည်း ဒီလိုပါပဲ။ ချစ်ခြင်းမေတ္တာဖြင့် အချင်းချင်း နှုတ်ဆက်ကြလော့။ ယေရှုခရစ်၌ရှိသောသူအပေါင်းတို့သည် သင်တို့နှင့်အတူ ငြိမ်သက်ခြင်းရှိစေသတည်း။ အာမင်။

အပိုဒ်ငယ် ၁၃ ကိုကြည့်ပါ၊ σπάζεται μᾶς ν Βαβυλνι (ဘေဘီလုံတွင်) συνεκλεκτ (ရွေးချယ်သည်) κα Μρκος υ သူသည် ဗာဗုလုန်တွင်ရှိသော်လည်း၊ သူသည် ရွေးချယ်ခံရသူဖြစ်သည် (သူတော်စင်-ဘုရားကျောင်း) ဗာဗုလုန်သည် ရောမကို မဆိုလိုပါ၊ သို့သော် သင်သည် ဗာဗုလုန်နှင့် တူညီသောနေရာတွင် ရှိနေသည်၊ သို့သော် သင်သည် ဘုရားသခင် ရွေးချယ်ခြင်းခံရသည်။ ဆိုလိုသည်မှာ ယနေ့ခေတ် သူတော်စင်များကို ဗာဗုလုန်ကဲ့သို့ ကမ္ဘာတွင် ခေါ်ဝေါ်ကာ ရွေးချယ်ခံရသည်။

ဗျာဒိတ်ကျမ်း 17:6 သန့်ရှင်းသူ၏အသွေး၊ ယေရှု၏ အာဇာနည်တို့၏အသွေးနှင့် ယစ်မူးသောမိန်းမကို ငါမြင်သောအခါ၊ အလွန်အထင်ကြီးခြင်းငှာ အံ့ဩခြင်းရှိလေ၏။' မယားမဖြစ်သူသည် အမျက်တော်စပျစ်ရည်ကို သောက်လေ၏။ . သမ္မာကျမ်းစာက ဤအမျိုးသမီးသည် သန့်ရှင်းသူများ၏အသွေးနှင့် ယေရှု၏သက်သေများ၏အသွေးနှင့် ယစ်မူးခဲ့ကြောင်း ဖော်ပြထားသည်။ ယနေ့ကိုယ်စားပြုရုပ်တုမှာ "ယေရှုအတု" ဖြစ်သည်။ သူတို့သည် ယေရှုကို အတုအယောင်ဟု ထင်ကြသည်၊ ထို့ကြောင့် နေ့တိုင်း သွေးတောင်းကြသည်။ နေ့တိုင်း သူတို့ရဲ့ အပြစ်တွေကို ခွင့်လွှတ်ဖို့ သခင်ယေရှုရဲ့ အသွေးကို တောင်းပြီး နေ့တိုင်း သတ်ပစ်ကြတယ်။မိန်းမ ယစ်မူးခြင်းကြီးသည် ကျွန်ုပ်တို့၏ဘေးနားရှိ ဘုရားကျောင်းများဖြစ်သည်။ ဤအရာများသည် သစ္စာမဲ့အသင်းတော်များဖြစ်သည်။ ဒါပေမယ့် သူတို့က အမှန်တရားကို ကြွေးကြော်နေကြတယ်လို့ ဆိုတယ်။

ပြည့်တန်ဆာကြီးသည် ဝိညာဉ်များကို သတ်သည်။ တမန်တော် 7:51-53 တွင် 'လည်ပင်း တောင့်တင်း၍ နားနှင့် အရေဖျားလှီးခြင်းကို မခံသောသူတို့၊ သင်တို့သည် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကို အစဉ်အမြဲ ဆီးတားတတ်ကြ၏။ သင်၏ဘိုးဘေးများ မညှဉ်းဆဲသောပရောဖက်တို့တွင် အဘယ်သူနည်း။ ဖြောင့်မတ်သောဘုရား ကြွလာတော်မမူမှီ ထင်ရှားသော သူတို့ကို သတ်ကြပြီ။ ယခုတွင် သင်တို့သည် သစ္စာဖောက်နှင့် လူသတ်သမားများဖြစ်ကြသည်ကောင်းကင်တမန်များ၏ စိတ်သဘောထားဖြင့် ပညတ်တရားကို ခံယူ၍ မစောင့်ထိန်းကြ။

မဿဲ ၂၃:၂၉-၃၀ တွင်လျှို့ဝှက်သောကျမ်းပြုဆရာ၊ ဖာရိရှဲတို့၊ သင်တို့သည် အမင်္ဂလာရှိကြ၏။သင်တို့သည် ပရောဖက်တို့၏သင်္ချိုင်းဂူများကို ဆောက်၍ ဖြောင့်မတ်သောသူတို့၏ သင်္ချိုင်းဂူများကို တန်ဆာဆင်သောကြောင့်၊ ငါတို့သည် ဘိုးဘေးများလက်ထက်၌ရှိလျှင်၊ ပရောဖက်တို့၏အသွေးနှင့် ဆက်ဆံကြမည်မဟုတ်ဟု ဆိုကြကုန်၏။

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်