4. ရေဗတ္တိဇံ (သေခြင်း) နှင့် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် ဗတ္တိဇံ (ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း)၊

 4. ရေဗတ္တိဇံ (သေခြင်း) နှင့် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် ဗတ္တိဇံ (ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း)၊


သေခြင်းတရားသည် နှစ်ခါလာ၏။ ပထမအချက်မှာ ရေဗတ္တိဇံဖြစ်ပြီး ဒုတိယသေခြင်းသည် မီးနှစ်ခြင်းဖြစ်ပါသည်။ ပထမသေခြင်း ၊ ရေဗတ္တိဇံ ဆိုသည်မှာ အပြစ်အတွက် သေခြင်းဖြစ်သည် ။ အပြစ် (အဘိုးကြီး) ပြေလည်သွားပြီ။ ဒုတိယသေခြင်းသည် မီးဗတ္တိဇံဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် သူတော်စင်များသည် ကိုယ်ခန္ဓာမှ ထွက်ပေါ်လာသော ဝိညာဉ်များကို မီးရှို့သတ်သေကြသူများပင် ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်၊ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ တန်ခိုးအားဖြင့်၊ လူသည် ကောင်းကင်ဘုံမှ မွေးဖွားလာပါသည်။ ဤသည်မှာ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ဗတ္တိဇံဖြစ်သည်။

ရေဗတ္တိဇံသည် အပြစ်အတွက် သေခြင်းကိုဖော်ပြသည့် ထုံးတမ်းတစ်ခုဖြစ်သည်။ ရေဗတ္တိဇံကို လူအတော်များများ နားလည်မှုလွဲကြသည်။ ရေဗတ္တိဇံသည် အပြစ်များကို ဆေးကြောပေးသည်ဟု ထင်မြင်ကြသော်လည်း၊ ၎င်းသည် အပြစ်များကို ဆေးကြောခြင်းမဟုတ်ဘဲ အပြစ်များအတွက် သေခြင်းဖြစ်သည်ဟု ထင်မြင်ကြသည်။ ၁ ပေတရု ၃:၂၁ တွင်၊ “ယေရှုခရစ်၏ ထမြောက်တော်မူခြင်းအားဖြင့်၊ (ကိုယ်ခန္ဓာ၏အညစ်အကြေးကို စွန့်ခြင်းမဟုတ်၊ ဘုရားသခင်အပေါ် ကောင်းသောသြတ္တပ္ပစိတ်၏ အဖြေ)၊ ဗတ္တိဇံကိုပင် ယခုခံရသော ပုံသဏ္ဍာန်သည် ကျွန်ုပ်တို့ကို ကယ်တင်သည်– 』 ရေသည် လူဟောင်းသည် အပြစ်အတွက် သေသွားပြီး လူသစ်အဖြစ် ရှင်ပြန်ထမြောက်ကြောင်း ကတိ (နိမိတ်)။ အပြစ်ဖြေပြီးပြီ။ နောဧ၏သေတ္တာသည် ရေဗတ္တိဇံကို ကိုယ်စားပြုသည်။

ထို့ကြောင့်၊ ယုံကြည်သူများသည် ဒုတိယအကြိမ်အဖြစ် ၎င်းတို့၏ဝိညာဉ်များကို ချွတ်ကာ ကောင်းကင်မှလာသောအဝတ်များအဖြစ် ပြောင်းလဲရမည်ဖြစ်သည်။ သူ၏ဝိညာဉ်ကို ပြောင်းလဲရန်အတွက်၊ သူသည် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်နှင့် မီးဖြင့် နှစ်ခြင်းခံရမည်။ သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော်နှင့် မီးဖြင့် ဗတ္တိဇံ ခံယူခြင်း ဆိုသည်မှာ ပထမလူသည် မီးဖြင့် သေဆုံးပြီး သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော်နှင့် ပြန်လည်မွေးဖွားခြင်း ကို ဆိုလိုသည်။ မဿဲ ၃:၁၁ တွင်၊ “နောင်တရခြင်းအလို့ငှာ သင့်ကိုရေနှင့် ငါဗတ္တိဇံပေး၏။ ငါ့နောက်ကြွလာသောသူမူကား၊ ငါ့ထက်သာ၍ တန်ခိုးကြီး၏၊၊ ငါခံထိုက်သောဖိနပ်မရှိ၊ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်နှင့် မီးဖြင့် ဗတ္တိဇံကိုပေးလိမ့်မည်။"

လုကာ 12:49-50 တွင် “မြေကြီးပေါ်သို့ မီးကိုလွှတ်ခြင်းငှါ ငါလာ၏။ မီးရှိလျှင် ငါဘာလုပ်မည်နည်း။ ငါ၌ဗတ္တိဇံကိုခံစရာရှိ၍၊ ပြီးမြောက်ခြင်းမပြီးမချင်း ငါမည်ကဲ့သို့ ကျဉ်းကျပ်နေရသနည်း။” သောဒုံမြို့နှင့် ဂေါမောရမြို့၏ ပြင်းထန်သော တရားစီရင်မှုသည် မီးနှင့် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ ဗတ္တိဇံကို ကိုယ်စားပြုသည်။ ထို့ကြောင့် မိဘများထံမှ ရရှိသော ဝိညာဉ်သည် သေဆုံးပြီး ကောင်းကင်မှ အဝတ် (ဝိညာဉ်ခန္ဓာ) ကို ရရှိသည်။ ဝိညာဉ်ခန္ဓာကို ၀တ်ဆင်ခြင်းသည် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း ဖြစ်သည်။

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်