ကျွန်ုပ်တို့သည် ဘုရားသခင်ကို သိပါသလား။
ကျွန်ုပ်တို့သည် ဘုရားသခင်ကို သိပါသလား။
ထွက်မြောက်ရာကျမ်းတွင်၊ မောရှေ၏လမ်းညွှန်မှုအောက်တွင်
အီဂျစ်ပြည်မှထွက်ပြေးလာသော
ဣသရေလလူမျိုးများ၏ဇာတ်လမ်းကို
ကျွန်ုပ်တို့တွေ့မြင်ရသည်။
အဲဂုတ္တုပြည်၌
ဘေးဒဏ်ဆယ်ပါးကို
လူများမြင်သောအခါ၊
ဘုရားသခင်သည်
သူတို့ကို
ကာကွယ်ပေးပြီး
လမ်းပြနေကြောင်း
သိမြင်ကြပြီး
ဘုရားသခင်ကို
ကိုးစားကြသည်။
ပင်လယ်နီ၏ခွဲထွက်ခြင်းကို
သူတို့မြင်တွေ့သောအခါ၊
ဘုရားသခင်၏တန်ခိုးတော်ကြောင့်
အမှန်တကယ်
ထိတ်လန့်တုန်လှုပ်သွားခဲ့ကြပေမည်။
မောရှေသည်
ဘုရားသခင်ထံမှ
ပညတ်တော်ဆယ်ပါး၏
ကျောက်ပြားများကို
လက်ခံရယူရန်
ဣသရေလလူတို့ကို
သိနာတောင်ပေါ်သို့
ပို့ဆောင်ခဲ့သည်။
သို့သော်
ရက်ပေါင်းလေးဆယ်ကျော်သွားသောအခါတွင်
သူတို့သည်
စိုးရိမ်စပြုလာကြသည်။
အစ္စရေးလူမျိုး မည်သူမျှ ဘုရားသခင်ကို မမြင်ဖူးကြဘဲ၊ မောရှေအားဖြင့်သာ ဘုရားသခင်ကို ယုံကြည်ကြပြီး သူတို့ယုံကြည်သော ဘုရားသခင်ကိုပင် မသိခဲ့ကြပေ။ ထို့ကြောင့် ဘုရားသခင်၏ ပုံသဏ္ဍာန်တွင် ၎င်းတို့ ဖန်တီးခဲ့သော ရွှေနွားရုပ်သဏ္ဍာန် ရုပ်တုဖြစ်သည်။ အစ္စရေးလူတွေက ဘုရားသခင်ကလွဲလို့ တခြားရုပ်တုတွေကို ဖန်ဆင်းပြီး ကိုးကွယ်တာမဟုတ်ဘဲ ရွှေနွားရုပ်ကို ဘုရားလို့ထင်ပြီး ကိုးကွယ်ကြတယ်။ အကြောင်းမှာ သူတို့သည် မမြင်နိုင်သော ဘုရားသခင်ထက် ရုပ်သဏ္ဍာန်ဖြင့် ပေါ်ထွန်းလာသော ဘုရားသခင်ကို အလိုရှိသောကြောင့် ဖြစ်သည်။
ယနေ့ အသင်းတော်များစွာတွင် သင်းအုပ်ဆရာများသည် ဘုရားသခင်နှင့်တွေ့ဆုံရန် လိုအပ်ကြောင်း ပြောဆိုကြသည်။ ဘုရားသခင်ကို တစ်ခါမှမမြင်ဖူးသော်လည်း ယုံကြည်သူများသည် ဘုရားသခင်ကို မည်သို့တွေ့ဆုံနိုင်သည်ကို
ကျွန်ုပ်တို့မသိပါ။
သင်းအုပ်ဆရာတွေက
ဘုရားသခင်ကို
တွေ့ဖူးသလားလို့
မေးတယ်။
အဲဒါ
ဘယ်လောက်ရယ်စရာကောင်းလဲ။
သူတို့သည်
ဘုရားသခင်ကို
မတွေ့ဖူးကြသော်လည်း၊
အခြားသူတို့ကို
ထိုသို့ပြုလုပ်ရန်
တွန်းအားပေးနေကြပါသည်။
ဤမေးခွန်းအတွက်
ကျွန်ုပ်တို့သည်
ထွက်မြောက်ရာကျမ်းမတိုင်မီ
ပြန်သွား၍
စဉ်းစားရပါမည်။
မောရှေသည် တစ်ချိန်က အီဂျစ်မင်းသားတစ်ဦးဖြစ်ခဲ့သော်လည်း အီဂျစ်စစ်သားတစ်ဦးကို သတ်ပြီးနောက် ထွက်ပြေးလာကာ မိဒျန်ပြည်သို့ ထွက်ပြေးကာ သိုးထိန်းအဖြစ် အနှစ်လေးဆယ်နီးပါးနေထိုင်ခဲ့သည်။
သို့သော်
တစ်နေ့တွင်
သူသည်
ချုံပုတ်တစ်ခု၌
မငြိမ်းနိုင်သောမီးကိုမြင်ပြီး
ဘုရားသခင်၏အသံကိုကြားရသည်။
ဘုရားသခင်
မိန့်တော်မူသည်–
“အီဂျစ်ပြည်၌ ကျွန်ခံခြင်းမှ ဣသရေလလူတို့၏ အော်ဟစ်သံကို ဘုရားသခင်ကြားတော်မူပြီး အာဗြဟံ၊ ဣဇာက်၊ ယာကုပ်တို့နှင့် ဖွဲ့ထားသော ပဋိညာဉ်ကို သတိရ၍ အီဂျစ်ပြည်မှ နှုတ်ဆောင်ရမည်၊ မောရှေသည် သူတို့၏ခေါင်းဆောင်ဖြစ်ရမည်။
မောရှေသည် မီးလျှံမှကြားရသော အသံတော်အားဖြင့် ဘုရားသခင်ဖြစ်သည်ဟု တွေးထင်ခဲ့သော်လည်း မယုံနိုင်ဘဲ နိမိတ်နှစ်ခုကို ကြည့်ရန် တောင်းဆိုခဲ့သည်။ ပထမနိမိတ်လက္ခဏာမှာ တောင်ဝှေးသည် မြွေအဖြစ်သို့ ပြောင်းလဲသွားပြီး သူ၏လက်တွင် နူနာပေါ်လာခြင်းဖြစ်သည်။ ဒုတိယနိမိတ်လက္ခဏာမှာ မြွေကို တောင်ဝှေးအဖြစ်သို့ ပြန်ပြောင်းသွားပြီး နူနာ၏လက်ကို ပုံမှန်အဖြစ်သို့ ပြန်လည်ရောက်ရှိသွားကြောင်း
သိရသည်။
နိမိတ်နှစ်ခုအားဖြင့် မောရှေသည် မီးလျှံ၌ပြောသောသူသည် ဘုရားသခင်ဖြစ်ကြောင်းကို မောရှေယုံကြည်လာသော်လည်း၊ သူတွေ့ဖူးသောလူသည် ဘုရားသခင်ဖြစ်သည်ကို လူများက ယုံမည်လောဟု စိုးရိမ်ခဲ့သည်။ ဒါကြောင့် လူတွေက မယုံရင် နိုင်းမြစ်ထဲက ရေကိုယူပြီး မြေပေါ်လောင်းချလိုက်ပါ။ နိုင်းမြစ်ရေသည် ကုန်းမြေပေါ်တွင် သွေးအဖြစ်သို့ ပြောင်းလဲသွားကြောင်းနှင့်
ယင်းကို
လူများမြင်လျှင်
ယုံကြလိမ့်မည်ဟု
ဆိုသည်။
မောရှေသည် လူများထံသွား၍ ယခုအချိန်အထိ ဖြစ်ပျက်ခဲ့သော အဖြစ်အပျက်များကို ရှင်းပြပြီး ဘုရားသခင်သည် သူတို့ကို အီဂျစ်ပြည်မှ ပို့ဆောင်မည်ဟု စည်းရုံးခဲ့သော်လည်း မောရှေကို မယုံခဲ့ကြပေ။ နောက်ဆုံးတွင် ဘုရားသခင်သည် အီဂျစ်ပြည်၌ ဘေးဒဏ်ဆယ်ပါးကို ဆောင်ခဲ့သဖြင့် လူတို့သည် ဘုရားသခင်သည် သူတို့နှင့်အတူရှိနေကြောင်း
ယုံကြည်လာကြသည်။
ထို့နောက်
ထွက်မြောက်ရာကျမ်းပြီးနောက်၊
သူတို့သည်
ပင်လယ်ကွဲကြောင်းကို
တွေ့ကြုံခံစားခဲ့ကြပြီး
သိနာတောင်သို့
ရောက်ရှိခဲ့ကြသည်။
သို့ရာတွင်
လူတို့သည်
ဘုရားသခင်ကို
မမြင်ခဲ့ကြသဖြင့်
မောရှေအားဖြင့်
ပေါ်ထွန်းလာသော
အံ့ဖွယ်အမှုတို့ကို
မြင်ပြီးနောက်
ဘုရားသခင်သည်
သူတို့နှင့်အတူ
ရှိတော်မူကြောင်း
ယုံကြည်ကြသည်။
ဒီယုံကြည်ချက်ဟာ တခဏချင်း ပြိုကျသွားတယ်။ လူတို့သည် ခါနာန်ပြည်သို့ဝင်လျှင် နို့နှင့်ပျားရည်စီးသောပြည်ကို
ပေးမည်ဟု
ကတိပြုတော်မူ၏။
သို့ရာတွင်
လူတို့သည်
၎င်းတို့ကို
စူးစမ်းရန်
ခါနန်ပြည်သို့
သူလျှို
၁၂
ဦးစေလွှတ်ရန်
အကြံပြုခဲ့သည်။
ထို့ကြောင့်၊
ဘုရားသခင်သည်
မောရှေအားဖြင့်
ဤအရာကို
ခွင့်ပြုပြီး
သူလျှိုများသည်
ခါနာန်ပြည်သို့
ဝင်ရောက်ခဲ့သည်။
ရက်ပေါင်း
၄၀
ကြာပြီးနောက်
ပြန်လာသော
သူလျှို
ဆယ်ဦးသည်
ခါနန်ပြည်သို့
ဝင်ပါက
သေမည်ဟု
ဆိုထားသည်။
သံရထားများ
ကိုင်ဆောင်ထားသော
Anakjason ကို
ထိုအရပ်၌
မြင်ကြ၏။
သူလျှိုနှစ်ယောက်ဖြစ်သော ယောရှုနှင့် ကာလက်ကသာ မောရှေအား “ခါနာန်ပြည်သို့ လူများဝင်လျှင် ဘုရားသခင်သည် သူတို့ကို ကတိထားရာပြည်ကို ပေးတော်မူမည်” ဟု မောရှေအား တိုင်ကြားခဲ့သည်။ သို့ရာတွင် အစ္စရေးလူမျိုးအားလုံးသည် သူလျှိုဆယ်ဦး၏စကားကို ယုံကြည်ပြီး တစ်ညလုံး ရှိုက်ကြီးတငင် ငိုကြွေးခဲ့ကြသည်ဟု ဆိုသည်။
နောက်ဆုံးတွင် ဘုရားသခင်သည် ၎င်းတို့အား အနှစ်လေးဆယ်ပတ်လုံး တော၌လှည့်လည်စေခဲ့ပြီး ၎င်းတို့အားလုံးကို သေစေခဲ့သည်။ တော၌မွေးဖွားသောလူသစ်များသာလျှင်ထွက်မြောက်ရာကာလတွင်အသက်
၁၉
နှစ်အောက်ကလေးများ၊
ယောရှုနှင့်ကာလက်သည်
ခါနန်ပြည်သို့ဝင်ရောက်ခဲ့သည်။
အစ္စရေးလူမျိုးတွင်
အမျိုးသား
၆
သိန်းခန့်ရှိပြီး
အမျိုးသား၊
အမျိုးသမီး
စုစုပေါင်းဦးရေသည်
နှစ်ဆမှ
သုံးဆပိုများနိုင်သော်လည်း
ယင်းမှာ
ယောရှုနှင့်
ကာလက်မှလွဲ၍
အရွယ်ရောက်ပြီးသူ
မည်သူမျှ
ခါနန်ပြည်သို့မဝင်ဟု
ဆိုလိုခြင်းဖြစ်သည်။
ဤလူနှစ်ယောက်သည်
ဘုရားသခင်ကို
တစ်ခါမျှ
မမြင်ဖူးသော်လည်း
မောရှေ၏စကားကိုသာ
ယုံကြည်ကြသည်။
ကျန်တဲ့သူတွေက
ဘုရားရဲ့ကတိကို
မယုံကြဘူး။
ယနေ့ခေတ်အသင်းတော်များတွင် သင်းအုပ်ဆရာများသည် ဘုရားသခင်နှင့်တွေ့ဆုံခြင်းအကြောင်းကို
အလွယ်တကူပြောဆိုကြသည်။
ကျွန်ုပ်တို့သည်
ဘုရားသခင်ကို
ပုဂ္ဂိုလ်ရေးအရ
တွေ့ဆုံရမည်ဟု
ယောင်ဝါးဝါးပြောကြသည်။
ကိုယ်ရည်ကိုယ်သွေးရှိခြင်းဟူသည်
အဘယ်အရာကိုဆိုလိုသနည်း။
လူများနှင့်တွေ့ဆုံခြင်းကဲ့သို့
ဘုရားသခင်နှင့်တွေ့ဆုံခြင်းအကြောင်းကို
ကျွန်ုပ်တို့
မပြောဆိုသင့်ပါ။
သန့်ရှင်းရာဌာနမှတဆင့်
ဘုရားသခင်နှင့်တွေ့ဆုံသည့်မြင်ကွင်းကို
ကျွန်ုပ်တို့
မှတ်မိနိုင်သည်။
ပရိသတ်စည်းဝေးရာတဲကို
သန့်ရှင်းရာဌာနနှင့်
သန့်ရှင်းရာဌာနဟူ၍
ပိုင်းခြားထားသည်။
အာရုန်၏သားနှစ်ယောက်သည်
မတူညီသောမီးများဖြင့်
ယဇ်ပူဇော်ခြင်းမပြုမီ
သန့်ရှင်းရာဌာနနှင့်
သန့်ရှင်းမြင့်မြတ်သောနေရာကြား
ခြားနားခြင်းမရှိခဲ့ဘဲ၊
ထို့နောက်တွင်၊
သန့်ရှင်းရာဌာနနှင့်
သန့်ရှင်းမြင့်မြတ်သောနေရာကို
ကန့်လန့်ကာဖြင့်
ခြားထားခဲ့သည်။
သန့်ရှင်းရာဌာန ခြံအတွင်းသို့ ဝင်ရောက်လာသူများ၏ ရည်ရွယ်ချက်မှာ ဘုရားသခင်ထံမှ ၎င်းတို့၏ အပြစ်များကို ခွင့်လွှတ်ခြင်း ခံယူရန် ဖြစ်သည်။ သူတို့၏အပြစ်များကို ခွင့်လွှတ်ရန် လူများသည် သိုးသငယ် သို့မဟုတ် အခြားယဇ်ကို ယူဆောင်လာကာ ယဇ်ကိုသတ်ကာ တိရစ္ဆာန်ထံ လွှဲပြောင်းပေးကာ တိရစ္ဆာန်၏အသွေးကို ယဇ်ပုရောဟိတ်ထံသို့ ပေးကာ ယဇ်ပလ္လင်ပေါ်တွင် ဖြန်းကာ အပြစ်ရှိသော ထုံးတမ်းဓလေ့ကို ဆောင်ကြဉ်းပေးကြသည်။ အပြစ်များကို ခွင့်လွှတ်သည်။ လုပ်ခဲ့တယ်။ ထို့ကြောင့် လူများ သန့်ရှင်းရာဌာနထဲသို့ မ၀င်နိုင်ဘဲ ယဇ်ပုရောဟိတ်များသာ သန့်ရှင်းရာဌာနထဲသို့ ဝင်ကြသည်။ လူတို့သည် ဘုရားသခင်ကို မမြင်နိုင်၊ မတွေ့ဆုံနိုင်ပေ။ ယဇ်ပုရောဟိတ်မင်းသာလျှင် တစ်နှစ်လျှင် တစ်ကြိမ်သာ အသန့်ရှင်းဆုံးသော အသန့်ရှင်းရာဌာနသို့ ဝင်ရောက်ပြီး လူတို့၏ အပြစ်များကို ဖြေရန် ဘုရားသခင်နှင့် တွေ့ဆုံခဲ့သည်။
မိမိတို့၏အပြစ်များကို နောင်တရပြီး ခွင့်လွှတ်ခြင်းကို နေ့စဉ်ခံယူရမည်ဟု ယူဆသော ယနေ့အသင်းတော်ရှိသူများသည်
ဘုရားသခင်ကို
တိုက်ရိုက်တွေ့ဆုံနိုင်မည်မဟုတ်ပေ။
ဤအရာတို့သည်
သန့်ရှင်းရာဌာန
ဝင်းအတွင်း၌
ရှိကြကုန်၏။
ထို့ကြောင့်၊
ယဇ်ကောင်သတ်ပြီး
ယဇ်ပုရောဟိတ်အား
သွေးပေးသကဲ့သို့
ယေရှု၏အသွေးကို
လိုအပ်သည်။
သူတို့သည်
အပြစ်နှင့်မလွတ်သေးဘဲ၊
နေ့တိုင်း
လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ
သခင်ယေရှု၏အသေခံခြင်းကို
ရှာဖွေကြသည်။
သူတို့သည်
လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ
အသေခံခဲ့သော
သခင်ယေရှုနှင့်
မစည်းလုံးဘဲ၊
ယေရှု၏
အသွေးကိုသာ
လိုအပ်သည်။
ဘုရားသခင်ကို
မည်သို့တွေ့ဆုံနိုင်မည်နည်း။
ဣသရေလလူတို့သည် ထွက်မြောက်ရာကာလတွင် ဘေးဒဏ်ဆယ်ခုကို တွေ့ကြုံခဲ့ရပြီး ပင်လယ်နီကိုခွဲထုတ်ခြင်းနှင့်
ခါးသီးသောရေကို
တော၌ချိုမြိန်သောရေအဖြစ်သို့
ပြောင်းလဲခြင်းကဲ့သို့သော
အံ့သြဖွယ်အံ့ဖွယ်အမှုများကို
တွေ့ကြုံခဲ့ရသကဲ့သို့၊
ယနေ့ခေတ်အသင်းတော်များတွင်ပင်၊
နက်နဲသောအရာများကို
တွေ့ကြုံဖူးသော
ယုံကြည်သူများလည်း
ရှိကောင်းရှိပေမည်။
ထိုအတွေ့အကြုံများကို
အခြေခံ၍
ဘုရားသခင်နှင့်
တွေ့ဆုံခဲ့ကြောင်း
ကြွားဝါသည်။
သို့ရာတွင်၊
ဤသည်မှာ
ဘုရားသခင်နှင့်တွေ့ဆုံခြင်းမဟုတ်၊
ဘုရားသခင်၏တန်ခိုးတော်အတွက်
အတိုချုံးသက်သေခံခြင်းသာဖြစ်သည်။
အပြစ်သားများသည်
ဘုရားသခင်ကို
ဘယ်သောအခါမှ
မတွေ့ဆုံနိုင်ပါ။
ဒါဆို ဘုရားသခင်ကို ဘယ်လိုတွေ့ဆုံနိုင်မလဲ။ သမ္မာကျမ်းစာတွင် သူတော်စင်များကို တော်ဝင်ယဇ်ပုရောဟိတ်များဟု
ဆိုကြသည်။
သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်ရန်
အသင်းတော်တွင်ပါဝင်ခဲ့သော
ယုံကြည်သူတော်စင်တစ်ဦးနှင့်
ကွဲပြားရမည်။
ယုံကြည်သူတစ်ဦးသည်
တခဏအတွင်း
သူတော်စင်ဖြစ်လာနိုင်သော်လည်း
ယင်းမှာ
မလွယ်ကူပေ။
တော်ဝင်ယဇ်ပုရောဟိတ်ဖြစ်လာသူနှင့်
သခင်ယေရှု၏အသွေးကို
နေ့စဉ်လိုအပ်နေသော
ယုံကြည်သူ
သူတော်စင်တစ်ဦးသည်
မတူညီသော
သတ္တဝါနှစ်မျိုးဖြစ်သည်။
သူတော်စင်များသည်
တော်ဝင်ယဇ်ပုရောဟိတ်များအဖြစ်
သန့်ရှင်းရာဌာနထဲသို့
ဝင်ရောက်ကြသူများဖြစ်သော်လည်း
၎င်းတို့၏
အပြစ်များကို
နေ့တိုင်း
ခွင့်လွှတ်ရမည်ဟု
ယုံကြည်သူများသည်
သန့်ရှင်းရာဌာနဝင်းအတွင်း၌
ရှိနေသူများဖြစ်သည်။
ဓမ္မသစ်ကျမ်းတွင် သူတော်စင်ဖြစ်ရန်၊ ယုံကြည်သူများသည် နှစ်ခြင်းခံရမည်။ နှစ်ခြင်းတွင် ရေဗတ္တိဇံနှင့် မီးနှစ်ခြင်း ပါဝင်သည်။ ဗတ္တိဇံသည် အခမ်းအနားတစ်ခုမှတစ်ဆင့် လိုင်စင်မပေးပေ။ ဗတ္တိဇံသည် လူသေပြီဟု ယုံကြည်ခြင်း၏ ဓလေ့ထုံးစံဖြစ်သည်။ ရေဗတ္တိဇံသည် ရေ၌သေခြင်း၏အသုံးအနှုန်းဖြစ်သည်။
တစ်နည်းဆိုရသော်
အပြစ်အတွက်
သေခြင်းတရားကို
ကိုယ်စားပြုသည်။
ဟေဗြဲဘာသာစကားတွင်၊
အီဂျစ်ပြည်မှ
ဣသရေလလူများ၏ထွက်မြောက်ရာနှင့်
ပင်လယ်နီကိုဖြတ်ကျော်ကာ
ရေနှစ်ခြင်းခံခြင်းအားဖြင့်
ဖော်ပြသည်။
လောက၌
(အပြစ်)
အသေခံခြင်းကို
ဆိုလိုသည်။
ဒါကို
ရောမ
၆:၃-၇ မှာ ကောင်းကောင်းရှင်းပြထားတယ်။
အဘိုးအို
ကွယ်လွန်သွားကြောင်း
ထုတ်ဖော်ပြောဆိုသည်။
အဘိုးအိုသည်
အပြစ်၏ကိုယ်ခန္ဓာဖြင့်
ဤလောကသို့
ရောက်ရှိလာသော
ပထမဆုံးလူသား
အာဒံကို
ကိုယ်စားပြုသည်။
မီးဗတ္တိဇံဆိုတာ ဘာလဲ။ အဝတ်အစားလဲတဲ့ ဓလေ့တစ်ခုလိုပါပဲ။ ယုံကြည်သူသည် မိမိ၏ယခင်အဝတ်အစားများကို ချွတ်ပြီး အဝတ်အသစ်သို့ ပြောင်းလဲသည်။ ယခင်အဝတ်အစားများကို ရုပ်ခန္ဓာအဖြစ် ဖော်ပြသည်။ အဝတ်အသစ်ကို နာမ်ခန္ဓာဟုခေါ်သည်။ ယင်းကို ၁ ကောရိန္သု အခန်းကြီး ၁၅ တွင် ရှင်းပြထားသည်။ ဝိညာဉ်ရေးကိုယ်ခန္ဓာသည် ခရစ်တော်၏အဝတ်တန်ဆာဖြစ်သည်။
ဒါက
ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းပဲ။
ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းဆိုသည်မှာ
မိဘများထံမှရရှိသောကိုယ်ခန္ဓာသည်
အသက်ပြန်ရှင်လာသည်ဟု
မဆိုလိုပါ၊
သို့သော်
၎င်းသည်
ကောင်းကင်ဘုံမှ
မွေးဖွားလာသည့်
ဝိညာဉ်ရေးသတ္တဝါဖြစ်သည်ဟု
ဆိုလိုခြင်းဖြစ်သည်။
၎င်းသည်
စိတ်ဝိညာဉ်သတ္တဝါမှ
နာမ်ဝိညာဉ်ဖြစ်ခြင်း၏
ဖော်ပြချက်ဖြစ်ပြီး
အသစ်ဖန်တီးမှုဖြစ်လာခြင်း၏
ဖော်ပြချက်ဖြစ်သည်။
မီးဗတ္တိဇံသည် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ တန်ခိုးတော်အားဖြင့် ပြီးမြောက်သောကြောင့် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ဗတ္တိဇံနှင့်
ဆက်စပ်နေသည်။
သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ဗတ္တိဇံကိုခံယူသူများသည်
ကိုယ်ခန္ဓာရှိသော်လည်း
ရှင်ပြန်ထမြောက်သည်ဟုယုံကြည်ကြသည်။
တစ်နည်းဆိုရသော်၊
၎င်းတို့သည်
ခရစ်တော်၏အဝတ်အစားသို့
ပြောင်းလဲသွားသူများ
ဖြစ်လာကြပြီဖြစ်သည်။
ခရစ်တော်၏အဝတ်အစားများကို
ဓမ္မဟောင်းကျမ်းတွင်
ယဇ်ပုရောဟိတ်များဝတ်ဆင်သည့်အဝတ်များအဖြစ်
ကိုယ်စားပြုသည်။
တစ်နည်းဆိုရသော်
တော်ဝင်ဘုန်းကြီးဖြစ်ရမည့်အချိန်ဖြစ်သည်။
သခင်ယေရှုကို
ယုံကြည်ခြင်းသည်
လူကို
တော်ဝင်ယဇ်ပုရောဟိတ်ဖြစ်အောင်
မလုပ်ဘဲ၊
ယေရှုနှင့်အတူ
အသေခံပြီး
ခရစ်တော်နှင့်အတူ
ရှင်ပြန်ထမြောက်ကြောင်း
ယုံကြည်သူသည်
ဗတ္တိဇံ
(ရေနှင့်မီး)
ဗတ္တိဇံအားဖြင့်
တော်ဝင်ယဇ်ပုရောဟိတ်ဖြစ်လာသည်။
ဒါကြောင့်
Saint ရဲ့
အလယ်မှာ
ဘုရားကျောင်းတစ်ခုဆောက်တယ်။
ဘုရားကျောင်းဆောက်ပြီးကတည်းက
Saint ဘုရားကျောင်းလို့ခေါ်တယ်။
ဘုရားကျောင်းသည်
အဆောက်အဦးမဟုတ်၊
Saint သည်
ဘုရားကျောင်းဖြစ်သည်။
သခင်ယေရှုက “နောင်တရကြလော့။ အကြောင်းမူကား၊ ကောင်းကင်နိုင်ငံတော်တည်လုနီးပြီ” ဟုမိန့်တော်မူ၏။ ကောင်းကင်ဘုံသည် ယေရှုကိုယ်တိုင်ဖြစ်သည်။ သို့သော်၊ ယေရှုသည် ကားတိုင်ပေါ်တွင် အသေခံပြီး သုံးရက်အကြာတွင် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခဲ့ပြီး ရက် ၄၀ ကြာပြီးနောက် ကောင်းကင်သို့တက်ကြွကာ ပင်တေကုတ္တေပွဲနေ့တွင် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကို
စေလွှတ်ခဲ့သည်။
ဤတွင်၊ ယုံကြည်သူများသည် မှားယွင်းကြသည်။ သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော် ကြွလာခြင်းသည် သခင်ယေရှု၏ ဒုတိယအကြိမ် ကြွလာခြင်းနှင့် မဆက်စပ်ပါ။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော် ကြွလာခြင်းသည် ယေရှု၏ ဒုတိယအကြိမ်ကြွလာခြင်းကို ဆိုလိုသည်။ လက်ဝါးကပ်တိုင်မတိုင်မှီ ယေရှုက တပည့်တော်များအား “မကြာမီ ငါပြန်လာမည်” ဤသည်မှာ ပင်တေကုတ္တေပွဲနေ့တွင် ဖြစ်ပျက်ခဲ့သော အတိအကျဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်သည် သူတော်စင်များ၏ စိတ်နှလုံးတွင် တည်ဆောက်ထားသော ဗိမာန်တော်သို့ ကြွလာသောကြောင့်၊ ယဇ်ပုရောဟိတ်ဖြစ်လာသော သူတော်စင်များနှင့် ခရစ်တော်သည် ဗိမာန်တော်၌ တွေ့ဆုံခဲ့ကြသည်။
ဘုရားကျောင်းက လူတွေက သုံးပါးပေါင်းတစ်ဆူအကြောင်း ပြောကြတဲ့အခါ ဘုရားသခင်က ခမည်းတော်ဘုရား၊ သားတော်ဘုရား၊ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ဘုရားလို့
ပြောကြတယ်။
သို့သော်၊
ဘုရားသခင်တစ်ဆူတည်းရှိသောကြောင့်
ထိုစကားလုံးများသည်
သမ္မာကျမ်းစာနှင့်မဆိုင်ပေ။
လူသားတို့၏အမြင်တွင်၊
ခမည်းတော်၊
သားတော်နှင့်
သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်အဖြစ်
လုပ်ဆောင်သော
သူတဦးတည်းသာရှိသည်။
ထို့ကြောင့်
သန့်ရှင်းသော
ဝိညာဉ်တော်သည်
သူတော်စင်၏
နှလုံးသားထဲသို့
ဝင်သွားသော
ဘုရားသခင်နှင့်
ခရစ်တော်ဖြစ်သည်။
ဒီလိုနဲ့
ကောင်းကင်ဘုံ
ဖြစ်သွားတယ်။
နှလုံးသား၌
ကောင်းကင်ဘုံသည်
တည်၏။
ကောင်းကင်ဘုံနှင့် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော် ကွာခြားချက်ကား အဘယ်နည်း။ ကောင်းကင်ကို ဂရိဘာသာဖြင့် He
Basileia ton Uranon (ἡ
βασιλεία τῶν οὐρανῶν)
ဟုခေါ်သည်။
ကောင်းကင်ဘုံသည်
အများကိန်းဖြစ်သောကြောင့်၊
ပထမကောင်းကင်သည်
လေထု၊
ဒုတိယကောင်းကင်သည်
စကြာဝဠာဖြစ်ပြီး
တတိယကောင်းကင်သည်
ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ဖြစ်သည်။
ဒါက
ပေါက်ကရပါ။
သင်းအုပ်ဆရာများက
“ဘုရားသခင် ဟူသော စကားကို ယုဒလူများက ကဲ့ရဲ့ရှုတ်ချသည်” ဟု ဆိုသောကြောင့် ကောင်းကင်ဟုခေါ်ကြသည်။ ကောင်းကင်ဟူသောအသုံးအနှုန်းသည်
မဿဲခရစ်ဝင်ကျမ်းတွင်
စုစည်းထားသည်။
သို့သော်လည်း
ကောင်းကင်၊
“He Basileia ton Uranon” သည် စိတ်နှလုံးထဲတွင်ရှိသော ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ကို ဆိုလိုသည်။ တစ်နည်းဆိုရသော် ခရစ်တော်၏ ဒုတိယအကြိမ်ကြွလာခြင်းသည် သူတော်စင်များ၏ စိတ်နှလုံးတွင် နားလည်သဘောပေါက်ထားသော ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော် ဖြစ်လာခြင်းဖြစ်သည်။ သခင်ယေရှုနှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင်အသေခံခြင်း၊
ခရစ်တော်နှင့်အတူ
ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း၊
စိတ်နှလုံးထဲတွင်
ဗိမာန်တော်တည်ဆောက်ခြင်း၊
ခရစ်တော်ပြန်ကြွလာမည့်ဗိမာန်တော်သာလျှင်
ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ဖြစ်လာသည်။
ဘုရားသခင်ကို ကျွန်ုပ်တို့ အလွယ်တကူ တွေ့ဆုံနိုင်ပါသလား။ ဘုရားသခင်နဲ့တွေ့ဖို့ဆိုတာ
မလွယ်ဘူးဆိုတာကို
ကျွန်တော်တို့
သိနိုင်ပါတယ်။
ဆိုလိုသည်မှာ
ယေရှုကို
ယုံကြည်ခြင်းသည်
သင်သည်
ဘုရားသခင်နှင့်
ချက်ချင်းတွေ့ဆုံမည်ဟု
မဆိုလိုပါ။
သခင်ယေရှုကို
ယုံကြည်ခြင်းဆိုသည်မှာ
သခင်ယေရှု၏ယုံကြည်ခြင်းကို
ယုံကြည်ခြင်းဖြစ်သည်။
ယေရှု၏ယုံကြည်ခြင်းကား
အဘယ်နည်း။
လက်ဝါးကပ်တိုင်၏သေခြင်းနှင့်
ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကို
ဆိုလိုသည်။
သန့်ရှင်းသူတို့အတွက်၊
လက်ဝါးကပ်တိုင်၏အသေခံခြင်းနှင့်
ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းသည်
သခင်ယေရှုကိုယုံကြည်ခြင်းအားဖြင့်သာ
ရရှိခြင်းဖြစ်သည်။
ဤသည်မှာ
ကောင်းကင်မှလာသော
ယုံကြည်ခြင်းပင်ဖြစ်သည်။
ကောင်းကင်ကလာတဲ့
ယုံကြည်ခြင်းမဟုတ်ရင်
လူတိုင်းက
ပညတ်တရားထဲမှာ
ရှိတယ်။
ဆိုလိုသည်မှာ
၎င်းတို့သည်
သန့်ရှင်းရာဌာန
ခြံဝင်းအတွင်း၌
အပြစ်ရှိဆဲဖြစ်သည်။
ယင်းကို
ဂလာတိ
၃:၂၂-၂၃ တွင် ကောင်းစွာရှင်းပြထားသည်။
ဘုရားသခင်နှင့်တွေ့ဆုံရန်အတွက် ကျွန်ုပ်တို့သည် အပြစ်အတွက်အသေခံရမည် (ရေဗတ္တိဇံ)၊ ကျွန်ုပ်တို့၏ရုပ်ခန္ဓာတွင်သေရမည်
(ကျွန်ုပ်တို့၏အဝတ်အစားများပြောင်းလဲခြင်း)၊ ဝိညာဉ်ရေးကိုယ်ခန္ဓာ (ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း) အဖြစ်မွေးဖွားလာပြီး ခရစ်တော်၏ယုံကြည်ခြင်းထဲသို့ဝင်ရမည်။
သေခြင်းတရားသည်
နှစ်ခါလာ၏။
ယင်းတို့သည်
ရေဗတ္တိဇံနှင့်
မီးနှစ်ခြင်း
တို့ဖြစ်သည်။
ကမ္ဘာဦးကျမ်း
2:17 တွင်
“ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်၏အပင်ကို မစားရ။ အကြောင်းမူကား၊ ထိုအသီးကိုစားသောနေ့၌ စင်စစ်သေရလိမ့်မည်။” (kjv) အင်္ဂလိပ်ကျမ်းစာက “သင်သည် ဧကန်မုချသေရမည်” ဟုဆိုသည်။
(וּמֵֵעֵ֗ץהַדדּ֨אִּ֗י֖למֶֶֶָָּּּּ֑֑֑֥֥יִיְִֶָָָָּּּ֑֥֥֥֥֗יְָָָָָֹּ֣֥֥֥֥יְָָָָָֹּ֣֥֥֥֥יְִָָָָָָּּ֥֥֥֗לְְִָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָּ֥֥֥֥֥֥֥֥֥֥֥֥֥֗
תָּמֽוּת (အခြေခံပုံစံ Mut) מֹ֥ות (အခြေခံပုံစံ Mut) "Mut" ဆိုသည်မှာ သေရန်ဖြစ်သည်။ နှစ်ကြိမ်သေသည်ဟုဆိုသောကြောင့်
အင်္ဂလိပ်ဘာသာပြန်ကျမ်းတွင်
အလေးပေးဖော်ပြခဲ့သည်။
"သေတော့သေပြီ"
ဟုပြောမည့်အစား
"သေချာပေါက်သေမည်"
ဟု
ပြောင်းလဲခဲ့သည်။
ဒီတော့ ဒါက ဒုတိယသေခြင်းပါပဲ။ ပထမသေခြင်းသည် ရေ၌သေခြင်းဖြစ်ပြီး ဒုတိယသေခြင်းသည် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏မီး၌သေခြင်းဖြစ်သည်။
ထို့နောက်
ဘုရားသခင်သည်
နှစ်ကြိမ်သေသောသူတို့ကို
ကောင်းကင်ဘုံမှ
မွေးဖွားစေတော်မူ၏။
ရှင်ယောဟန်
၃:၅ တွင်၊ “ယေရှုက၊ ငါအမှန်အကန်ဆိုသည်ကား၊ လူသည် ရေနှင့် ဝိညာဉ်တော်မှ မွေးဖွားသည်မှတပါး၊ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့
မဝင်ရဟု
မိန့်တော်မူ၏။
ဘုရားသခင်ကို ယုံကြည်တယ်ဆိုပေမဲ့ စစ်မှန်တဲ့ဘုရားသခင် ယေဟောဝါကို ယုံကြည်သလားဆိုတာ ပြန်စဉ်းစားရမယ်။ ဣသရေလလူတို့သည် မြင်နိုင်သောရွှေနွားရုပ်ကို
ပြုလုပ်၍
ထွက်မြောက်ရာကာလတွင်
ဘုရားသခင်ဟု
ခေါ်ကြသကဲ့သို့၊
ယုံကြည်သူများလည်း
ထိုသို့ပြုခြင်းရှိမရှိ
နက်နက်နဲနဲ
ဆန်းစစ်ရပေမည်။
သူသည်
လောကကိုကောင်းချီးပေးသော
ရွှေနွားရုပ်ပုံသဏ္ဍာန်ဖြင့်
တွေးတောနေသော
ဘုရားသခင်ဟုတ်မဟုတ်၊
သို့မဟုတ်
ပျောက်ကွယ်သွားသောသားကို
စောင့်ဆိုင်းနေသော
ဖခင်ဖြစ်သည်ကို
ကျွန်ုပ်တို့
စဉ်းစားရမည်ဖြစ်သည်။
အော်ဟစ်သောသူတို့ထံသို့ ဘုရားသခင် ကြွလာတော်မူ၏။ ကမ္ဘာပေါ်ရှိ လူသားအားလုံးသည် ၎င်းတို့သည် ဘုရားသခင်ကို စွန့်ခဲ့သော လူဆိုးများဖြစ်ကြောင်း အသိအမှတ်ပြုရမည်ဖြစ်သည်။ ကမ္ဘာမှာ ပိတ်မိနေတယ်လို့ ဆိုလိုတာပါ။ သူတို့သည် ဝိညာဉ်ရေးအရ သေဆုံးသွားကြပြီး ဘုရားသခင်ကိုပင် နားမလည်နိုင်ကြပေ။ မျိုးစေ့ကြဲသူ၏ပုံဥပမာကဲ့သို့ပင်
ကျွန်ုပ်တို့သည်
ဤလောကတွင်
အသက်ရှင်နေထိုင်ပြီး
ဝိညာဉ်ရေးအရ
အသက်ရှင်ရန်
ရုန်းကန်မနေပါက
ဘုရားသခင်နှင့်တွေ့ဆုံရန်
နည်းလမ်းမရှိပါ။
ဘုရားသခင်က
မောရှေအား
မိန့်တော်မူသည်ကား၊
ငါ၏လူတို့သည်
ဖါရောဘုရင်ထံ
ကျွန်ခံခြင်းမှ
အော်ဟစ်သံကို
ကြားတော်မူပြီ။
ကမ္ဘာကို
ဖာရောဘုရင်ကဲ့သို့
စာတန်က
အုပ်ချုပ်သည်။
ထို့ကြောင့်
ကျွန်ုပ်တို့သည်
ဝိညာဉ်ရေးအရရုန်းကန်ပြီး
အော်ဟစ်နေသူများဖြစ်လာမှသာ
ဘုရားသခင်နှင့်တွေ့ဆုံနိုင်မည်ဖြစ်သည်။
လူအားလုံးသည်
ဘုရားသခင်ထံအသေခံရန်
ထိုက်တန်သူများဖြစ်ကြောင်း
ကျွန်ုပ်တို့အသိအမှတ်ပြုသောအခါ၊
ကျွန်ုပ်တို့သည်
ဝိညာဉ်ရေးအရ
အသက်ရှင်နိုင်သည်။
Comments
Post a Comment