ခရစ်တော်၌ရှိသူများနှင့် ခရစ်တော်မရှိသူများ၊

 

ခရစ်တော်၌ရှိသူများနှင့် ခရစ်တော်မရှိသူများ၊

 

ရှင်ယောဟန် ၁၄း၂- ငါ့ခမည်းတော်၏အိမ်တော်၌ အိမ်တော်များစွာရှိသည်၊ ထိုသို့မဟုတ်လျှင် ငါပြောမည်။ ငါ မင်းအတွက် နေရာတစ်ခု (paralempsomai) ကို ပြင်ဆင်ဖို့ သွားလိုက်တယ်။ ငါသွား၍ သင်တို့အတွက် နေရာကို ပြင်ဆင်လျှင် တဖန်လာ၍၊ ငါရှိရာအရပ်၌ သင်တို့လည်းရှိကြလိမ့်မည်။"

ခိုနားရာကို ပြင်ဆင်ခြင်းသည် လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင် သခင်ယေရှု၏ အသေခံခြင်းနှင့် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကို ဆိုလိုသည်။ ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်တွင် အိမ်တစ်လုံးဆောက်ခြင်းသည် သန့်ရှင်းသူများ၏စိတ်နှလုံးတွင် ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ရောက်ရှိခြင်းကို ဆိုလိုသည်။ "ငါထပ်လာခဲ့မယ်။" ရှင်ပြန်ထမြောက်သော ခရစ်တော်သည် သန့်ရှင်းသူများ၏နှလုံးသားထဲသို့ ဝင်လာသည်။ ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့၏ ဒုတိယအကြိမ်ကြွလာခြင်းဖြစ်သည်။ Paralempsomai (παραλήμψομαι) သည် para (ဘေး) နှင့် lempsomai (လက်ခံ) တို့၏ ပေါင်းစပ်စကားလုံးဖြစ်သည်။

အခန်းကြီး ၁၄၊ အခန်းငယ် ၁၉ ခဏကြာတော့ ကမ္ဘာကြီးက ကျွန်တော့်ကို မတွေ့ရတော့ပါ။ သင်တို့မူကား ငါ့ကိုမြင်ကြ၏- ငါအသက်ရှင်သောကြောင့် သင်တို့သည်လည်း အသက်ရှင်ရကြလတံ့။" ယေရှုသည် လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာအသေခံပြီး ရှင်ပြန်ထမြောက်ခဲ့ပြီး၊ တပည့်တော်တို့နှင့်အတူ ရက်ပေါင်းလေးဆယ်ရှိခဲ့သည်။ ဤလောကသည် ငါ့ကို မတွေ့ရတော့ဟူသည့် အဓိပ္ပါယ်မှာ ယေရှုသည် ဤလောကမှ ထွက်သွားပြီး ကောင်းကင်ဘုံသို့ တက်သွားခြင်း ဖြစ်သည်။ ငါ့ကိုမြင်လား။ခရစ်တော်သည် ဤလောကသို့ပြန်မလာဘဲ သန့်ရှင်းသူတို့၏စိတ်နှလုံးထဲသို့ ပြန်ကြွလာလိမ့်မည်။ ခရစ်တော်၌မရှိသောသူတို့သည် မမြင်ရသော်လည်း၊ တပည့်တော်တို့သည် မြင်ကြလိမ့်မည်။

အခန်းကြီး ၁၄၊ အခန်းငယ် ၂၀၊ "ငါသည် ငါ့ခမည်းတော်၌ ရှိသည်ကို၎င်း၊ သင်တို့သည် ငါ၌ရှိ၍၊ ငါသည် သင်တို့၌ရှိတော်မူကြောင်းကို ထိုနေ့၌ သင်တို့သိရကြလိမ့်မည်။" ၎င်းသည် သုံးပါးပေါင်းတစ်ဆူ၏ယုံကြည်ခြင်းကို ကောင်းစွာဖော်ပြသည်။ ခမည်းတော်၊ ယေရှုခရစ်နှင့် သန့်ရှင်းသူတို့သည် သန့်ရှင်းသော ဝိညာဉ်တော်အားဖြင့် တလုံးတဝတည်းဖြစ်ကြောင်း ကျွန်ုပ်တို့အား ၎င်းကဆိုသည်။ အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော် ခရစ်တော်သည် တစ်ဖန်ကြွလာ၍ သန့်ရှင်းသူများ၏နှလုံးသားထဲသို့ ဝင်ရောက်သောအခါမှသာ သုံးပါးတစ်ဆူကို သိရှိနိုင်သောကြောင့်ဖြစ်သည်။ ယနေ့ သုံးပါးပေါင်းတစ်ဆူသည် ဘုရားသခင်ထံ သက်ရောက်နေပြီး ရလဒ်မှာ သန့်ရှင်းသူများနှင့် စည်းလုံးညီညွတ်မှုကို ချန်လှပ်ထားခြင်းဖြစ်သည်။

Galatians 2:20 ငါသည် ခရစ်တော်နှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်မှာ အသေခံခြင်းကို ခံရသော်လည်း၊ ငါသည် အသက်ရှင်သော်လည်း၊ ငါမဟုတ်၊ ခရစ်တော်သည် ငါ့အထဲ၌ အသက်ရှင်တော်မူသည်ဖြစ်၍၊ ယခုငါသည် ကိုယ်ခန္ဓာ၌ အသက်ရှင်သောအသက်ကို ချစ်တော်မူသော ဘုရားသခင်၏သားတော်ကို ယုံကြည်ခြင်းအားဖြင့် အသက်ရှင်၏။ ငါ့အတွက် သူ့ကိုယ်သူ ပေးခဲ့တယ်။" ခရစ်တော်သည် ယုံကြည်သူ၏စိတ်နှလုံးတွင် အသက်ရှင်နေထိုင်ရန်အတွက် ခရစ်တော်သည် နှလုံးသားထဲသို့ဝင်ရမည်။ ဤသည်မှာ ယုံကြည်သူ၏ ဒုတိယအကြိမ် ကြွလာခြင်းဖြစ်သည်။

ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့သည် တရားစီရင်ခြင်းကို ခံရမည်မဟုတ်။ ဘုရားသခင်သည် ယေရှုခရစ်အား တရားစီရင်ရန် အခွင့်အာဏာအားလုံးကို အပ်နှင်းထားသောကြောင့်၊ ခရစ်တော်၌ရှိသောသူများကို တရားစီရင်ခြင်းသည် အဓိပ္ပာယ်မရှိပေ။ ထို့ကြောင့်၊ မဟာပလ္လင်ဖြူတရားစီရင်ခြင်းသည် ခရစ်တော်၏အပြင်ဘက်ရှိသူများထံ ရောက်လာသည်။

ဗျာဒိတ်ကျမ်း 20:11-12ထိုအခါ ဖြူသောပလ္လင်ကြီးကို၎င်း၊ ပလ္လင်ပေါ်၌ ထိုင်တော်မူသောသူကို၎င်း ငါမြင်၍၊ သူတို့အတွက် နေရာရှာမတွေ့။ သေလွန်သောသူ အကြီးအငယ်တို့သည် ဘုရားသခင်ရှေ့မှာ ရပ်နေသည်ကို ငါမြင်၏။ စာအုပ်များကိုဖွင့်၍ အသက်ကျမ်းတည်းဟူသော အခြားစာအုပ်ကိုဖွင့်၍ သေလွန်သောသူတို့သည် မိမိတို့၏အကျင့်အတိုင်း ကျမ်းများတွင် ရေးထားသောအရာများထဲမှ အပြစ်စီရင်ခြင်းခံရသည် (ဧရဂါ)

ဤသည်မှာ မဟာပလ္လင်ဖြူ တရားစီရင်ခြင်းကို ကိုယ်စားပြုသည်။ တရားစီရင်ခြင်းကို ခရစ်တော်အားဖြင့် ပြီးမြောက်သည်။ တရားသူကြီးနှင့်စပ်လျဉ်း၍ မဿဲ ၁၆း၂၇-၂၈ က လူသားသည် မိမိခမည်းတော်၏ဘုန်းအသရေကို ဆောင်လျက် ကောင်းကင်တမန်များနှင့်အတူ ကြွလာတော်မူလတံ့၊ ထို့နောက် လူအသီးအသီး မိမိတို့အကျင့်အတိုင်း အကျိုးကို ခံရမည်ဟု ငါအမှန်ဆိုသည်ကား၊ လူသားသည် မိမိနိုင်ငံတော်သို့ ကြွလာသည်ကိုမမြင်မှီတိုင်အောင် သေခြင်းတရား၏အရသာကို မတွေ့မှီတိုင်အောင် ဤအရပ်၌ရပ်နေလျက်၊

မသေမီ တရားစီရင်ခြင်းခံရသူများသည် ယေရှုနှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင် အသေခံသည်ဟု ယုံကြည်သူများဖြစ်သည်။ သူတို့သည် ဒုတိယသေခြင်းတရားဖြင့် စီရင်ခြင်းခံရပြီးဖြစ်သည်။ ရေဗတ္တိဇံအားဖြင့် နောဧရေလွှမ်းမိုးခြင်းကဲ့သို့ အသေခံ၍၊ သောဒုံမြို့နှင့် ဂေါမောရမြို့ကဲ့သို့ မီးဗတ္တိဇံအားဖြင့် သေကြ၏။ ထို့ကြောင့်၊ သူတို့သည် ကောင်းကင်အသက်တာသို့ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခဲ့ကြသည်။

ရှင်ယောဟန် ၅း၂၇-၂၉ တွင်၊ သူသည် လူသားဖြစ်တော်မူသောကြောင့် တရားစီရင်ခြင်းငှာ အခွင့်အာဏာကို ပေးတော်မူ၏။ မအံ့ဩကြနှင့်။ သင်္ချိုင်းတွင်း၌ရှိသော သူအပေါင်းတို့သည် ကြားရသောအချိန်ကာလ ရောက်လတံ့။ အသံထွက်လိမ့်မည်။ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းတိုင်အောင် ကောင်းသောအကျင့်ကို ကျင့်သောသူ၊ မကောင်းသောအကျင့်ကို ကျင့်သောသူတို့သည် အပြစ်၏ ထမြောက်ခြင်းတိုင်အောင်၊

သို့ရာတွင်၊ ခရစ်တော်၏အပြင်ဘက်ရှိသူများသည် ဇာတိပကတိအသေခံပြီးနောက် ဒုတိယသေခြင်းကို စောင့်ဆိုင်းနေကြသည်။ ခရစ်တော်၌မရှိသော ဝိညာဉ်ရေးအရ သေသောသူတို့သည် တရားစီရင်ခြင်းကို ခံရလိမ့်မည်။ စာအုပ်များတွင် ရေးထား သည့်အတိုင်း သူတို့သည် ပညတ္တိကျမ်းစာ၌ ရေးထားသည့်အတိုင်း တရားစီရင်ခြင်းကို ခံကြရလိမ့်မည်။ မှားတာတစ်ခုရှိရင်တော့ စီရင်ချက်ချရမှာ။

သိုးသငယ်၏အသက်စာစောင်နှင့် အခြားစာအုပ်များဟူ၍ နှစ်မျိုးရှိသည်။ ထို့ပြင် သေလွန်သူတို့သည် ၎င်းတို့၏အကျင့်များနှင့်အညီ စာအုပ်များတွင် ရေးထားသော အရာများထဲမှ အပြစ်စီရင်ခြင်းကို ခံခဲ့ကြရလေသည်။ စာအုပ်များသည် လက်ရာစာအုပ်များဖြစ်သည်။ အသက်စာစောင်သည် ခရစ်တော်၌ရှိသောစာအုပ်ဖြစ်သည်။ သို့ရာတွင်၊ ခရစ်တော်၌မရှိသောသူများကို အခြားစာအုပ်များက စီရင်ဆုံးဖြတ်ကြသည်။ သူတို့သည် သူတို့၏နှလုံးသားထဲတွင် အသက်စာစောင်ကို ရှာမတွေ့ကြသူများဖြစ်သည်။

ဗျာဒိတ်ကျမ်း 20:13 သမုဒ္ဒရာသည် အသေကောင်တို့ကို စွန့်၍၊ သေခြင်းနှင့် ငရဲသည် သူတို့၌ရှိသော လူသေတို့ကို ကယ်နှုတ်၍၊ လူတိုင်း မိမိတို့အကျင့်အတိုင်း တရားစီရင်ခြင်းကို ခံရကြ၏။

ကျိန်ဆဲခြင်းနှင့် တရားစီရင်ခြင်းတို့ကို ကိုယ်စားပြုသော ပင်လယ်သည် လူသေများကို စွန့်လွှတ်ခြင်းဖြစ်သည်ဟု ဆိုကြသည်။ သေလွန်သူများသည် ဝိညာဉ်ရေးအရ သေဆုံးကြသည်။ စွန့်လွှတ်ခြင်းဟူသော စကားလုံးသည် ၎င်းတို့အား တရားစီရင်ခြင်းခံရမည်ဟု ဆိုလိုသည်။ ခရစ်တော်၌မရှိသောသူတို့သည် နှုတ်ကပတ်တော်အားဖြင့် တရားစီရင်ခြင်းခံရသည်။ တရားစီရင်ခြင်းကို လူတို့၏ပါးစပ်ဖြင့် ပြုလုပ်သည်။ သူတို့ပြောသောစကား၊ စိတ်နှလုံးထဲ၌ ရေးထားသမျှအတိုင်း တရားစီရင်ခြင်းခံရ၏။

ရှင်ယောဟန် ၅း၂၉ တွင် ကောင်းသောအကျင့်ကို ကျင့်သောသူတို့သည် ထမြောက်ခြင်းသို့ရောက်၍ အသေခံခြင်း၏ထမြောက်ခြင်းတိုင်အောင် ဒုစရိုက်ကိုပြုသောသူတို့သည် ပေါ်လာလိမ့်မည်။ ခရစ်တော်၏အပြင်ဘက်၌ရှိသော အကျင့်များကား၊ ခရစ်တော်၏အပြင်ဘက်ရှိသူများသည် မိမိတို့၏သခင်များဖြစ်သည်။

ဗျာဒိတ်ကျမ်း အခန်းငယ် ၂၀၊ အခန်းငယ် ၁၄-၁၅ သေခြင်းနှင့် မရဏနိုင်ငံသည် မီးအိုင်ထဲသို့ ပစ်ချခြင်းခံရသည် (ထိုသူသည် ပိရော့စ်အထိ သတ်ပစ်သည်) ဤအရာသည် ဒုတိယသေခြင်းဖြစ်သည့် မီးအိုင်ဖြစ်သည်၊ အသက်စာစောင်၌ ရေးထားသော အမည်ကို မတွေ့ရှိရသောသူမည်သည်ကား၊ မီးအိုင်ထဲကို ပစ်ချခဲ့တယ်သေခြင်းနှင့် မရဏနိုင်ငံကို မီးအိုင်ထဲသို့ ပစ်ချခဲ့သည် (သူသည် ပိရော့စ်အထိ)

ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့၌ အသက်စာစောင်ရှိသည်။ အသက်စာစောင်မရှိသောသူတို့သည် မိမိတို့အကျင့်အတိုင်း တရားစီရင်ခြင်းခံရလိမ့်မည်။ အသက်စာစောင်ရသောသူတို့သည် သေခြင်းနှင့် မီးအိုင်ထဲသို့ မရောက်မီ ပစ်ချခြင်းခံရသည်။ သေခြင်းသို့ပစ်ချခြင်းသည် ရေဗတ္တိဇံဖြစ်ပြီး၊ မီးအိုင်ထဲသို့ပစ်ချခြင်းသည် မီးဗတ္တိဇံဖြစ်သည်။ ဗတ္တိဇံသည် လက်ဝါးကပ်တိုင်ပေါ်တွင် သေခြင်း (ဒုတိယသေခြင်း) ကို ဆိုလိုသည်။ အဘိုးအို၏သေခြင်းဖြစ်၏။ အဘိုးအိုသည် ယေရှုနှင့်အတူ လက်ဝါးကပ်တိုင်တွင် တရားစီရင်ခြင်းခံရသည်။

ခရစ်တော်၏အပြင်ဘက်ရှိသူများသည် မရဏနိုင်ငံသို့သွား၍ ဒုတိယသေခြင်းတရားစီရင်ခြင်းခံရလိမ့်မည်။ ပထမသေခြင်းကို ပေ : တွင်ဖော်ပြထားသည် အပြစ်ပြုသောကောင်းကင်တမန်များကို ဘုရားသခင်သည် မနှမြောဘဲ (တာတရို) ငရဲသို့ချပစ်၍ တရားစီရင်ခြင်းငှာ မှောင်မိုက်ကြိုးဝိုင်းထဲသို့ အပ်တော်မူလျှင်၊ Tartararo တွင် ငရဲဟူသော ဝေါဟာရသည် နာမ်ဝိညာဉ်သည် ကိုယ်ခန္ဓာ၌ အကျဉ်းချထားသည်ဟု ဆိုလိုသည်။ လူသားအားလုံးသည် အပြစ်သားများ မွေးဖွားလာသောကြောင့် ငရဲ၌ နေကြရသည်။ လက်ရှိ ငရဲကို ရည်ညွှန်းသည်။ ဤသည်မှာ ကောင်းကင်ဘုံနှင့် ဆန့်ကျင်ဘက်ဖြစ်သော အယူအဆဖြစ်သည်။ ကောင်းကင်နှင့်ငရဲသည် ပထဝီဝင်ဆိုင်ရာ အယူအဆများမဟုတ်သော်လည်း လူသားတို့၏ ဝိညာဉ်ရေးအခြေအနေကို ကိုယ်စားပြုသည်။

ဗျာဒိတ်ကျမ်း 20:6 တွင်၊ ပထမထမြောက်ခြင်း၌ပါဝင်သောသူသည် မင်္ဂလာရှိ၍ သန့်ရှင်းတော်မူပေ၏။ ထိုသို့သောဒုတိယသေခြင်း၌ တန်ခိုးမရှိသော်လည်း၊ ထိုသူတို့သည် ဘုရားသခင်နှင့် ခရစ်တော်၏ယဇ်ပုရောဟိတ်များဖြစ်ကြ၍ အနှစ်တစ်ထောင်စိုးစံရကြလိမ့်မည်။

ပထမထမြောက်ခြင်းနှင့် ဒုတိယသေခြင်းတို့သည် ဆန့်ကျင်ဘက်ဖြစ်သည်။ Hades ဆိုသည်မှာ ဟေးဒီးစ်ဖြစ်ပြီး၊ ဟေးဒီးစ်တွင် ခရစ်တော်၏ အပြင်ဘက်ရှိသူများသည် ဒုတိယသေခြင်းကို ရရှိသည်။ ဒုတိယသေခြင်းသည် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏မီးနှင့် ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော် (ရေကန်) ဖြင့် တရားစီရင်ခြင်းဖြစ်သည်။

ဗျာဒိတ် 20:15 တွင်၊ အသက်စာစောင်၌ ရေးထားသောစာကို မတွေ့သောသူမည်သည်ကား မီးအိုင်ထဲသို့ ချပစ်ခြင်းခံရ၏။κα ε τις οχ ερέθη ν τ βίβλ τῆς ζωῆς γεγραμμένος, λίνήθη ελίνήθη ε πυρός ဤတွင်၊ ρέθη (ရှာရန်) ဟူသော စကားလုံးကို ဘာသာပြန်မထားပါ။ အသက်စာစောင်တွင် အမည်မဖော်လိုသူ မည်သူမဆို မီးအိုင်ထဲသို့ ပစ်ချခံရမည်ဟု ဆိုလိုသည်။ အသက်စာစောင်သည် လူတိုင်း၏နှလုံးသားတွင်ရှိသော်လည်း အသက်စာစောင်ကိုဖွင့်ပြီး နာမတော် (ယေဟောဝါ) ကိုရှာရပါမည်။ မဟုတ်ရင် စီရင်ချက်က စောင့်နေတယ်။ ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့အတွက်၊ ခရစ်တော်၏ဒုတိယမြောက်ကြွလာခြင်းသည် ဖြစ်ပေါ်လာမည်ဖြစ်သော်လည်း၊ ခရစ်တော်၏အပြင်ဘက်ရှိသူများအတွက် ခရစ်တော်သည် မည်သည့်အချိန်ဖြစ်မည်ကို ကျွန်ုပ်တို့မသိသော်လည်း၊ ခရစ်တော်သည် ၎င်းတို့အား ပြန်လည်၍ တရားစီရင်မည်ဖြစ်သည်။

သခင်ယေရှု၏ ဒုတိယအကြိမ်ကြွလာခြင်းသည် ယုံကြည်သူများကို ကောင်းကင်ဘုံသို့ခေါ်ဆောင်သွားခြင်းဖြစ်ပြီး ကောင်းကင်တွင် တိမ်တိုက်တစ်ခုပေါ် ဆင်းလာခြင်း၊ ပီတိဖြစ်ပြီး ခုနစ်နှစ်ကြာ ကြီးစွာသောဒုက္ခကို ဖြတ်သန်းသွားသော အကြွင်းအကျန်များနှင့် ခုနစ်နှစ်ကြာပြီးနောက် သခင်ယေရှုသည် မြေကြီးပေါ်သို့ ပြန်ကြွလာပြီး တည်ထောင်မည်ဟု ဘုရားကျောင်းအဖွဲ့ဝင်များက ယုံကြည်ကြသည်။ Millennial Kingdom လူတို့သည် ကြီးစွာသောဒုက္ခသည် မရောက်မီ သို့မဟုတ် ဒုတိယကြွလာပြီးနောက် ဖြစ်မည်လော သို့မဟုတ် အနှစ်တစ်ထောင်ကာလဖြစ်မည်လားဟူသည့် သီအိုရီများ ရှိသော်လည်း ၎င်းတို့အားလုံးသည် အဓိပ္ပါယ်မဲ့စကားများဖြစ်သည်။

သန့်ရှင်းသူတို့အတွက်၊ ဤအရာအားလုံးသည် ပစ္စုပ္ပန်တွင် ဖြစ်ပျက်နေပါသည်။ လက်ရှိ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကို ယုံကြည်သူများအတွက်၊ ၎င်းသည် ခရစ်တော်၏ ဒုတိယအကြိမ်ကြွလာခြင်းနှင့် သူတို့၏စိတ်နှလုံးထဲသို့ သူ၏ဝင်ရောက်ခြင်းကို ဖော်ပြသည်။ မိုဃ်းတိမ်ကိုစီးခြင်းဟူသောစကားစုသည် ခရစ်တော်၏မျက်မှောက်တော်ကို ညွှန်ပြသည်။

ခရစ်တော်၏အပြင်ဘက်တွင်ရှိသောသူတို့သည် ၎င်းတို့၏အလောင်းများသေဆုံးသောအခါ တရားစီရင်ခြင်းခံရသော်လည်း၊ ၎င်းတို့သည် လက်ရှိငရဲ၌နေထိုင်နေကြသည် (ပထမသေခြင်း) သူတို့၏ဝိညာဉ်များသည် မြေကြီးထဲတွင် ပိတ်မိနေသောကြောင့် ငရဲဖြစ်သည်။ ကောင်းကင်နှင့်ငရဲသည် လူတိုင်းတွင် လက်ရှိဖြစ်ပျက်နေသည့်အရာများဖြစ်ပြီး ၎င်းတို့ကိုယ်ခန္ဓာသေပြီးသည့်တိုင် ဆက်လက်တည်ရှိနေမည်ဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်၌ လက်ရှိရှိနေသူများသည် ကောင်းကင်ဘုံသို့ သွားကြမည်ဖြစ်ပြီး၊ ခရစ်တော်၏ အပြင်ဘက်ရှိသူများသည် ငရဲသို့ သွားကြမည်ဖြစ်သည်။ ခရစ်တော်၏အပြင်ဘက်ရှိသူများသည် နောင်တရပြီး မီး၏ဗတ္တိဇံကိုခံယူကာ ကောင်းကင်ဘုံသို့သွားရန် ခရစ်တော်ထဲသို့ဝင်ကြမည်ဖြစ်ပြီး၊ မလုပ်ဆောင်သူများသည် လက်ရှိငရဲ၌ရှိကြမည်ဖြစ်ပြီး ၎င်းတို့ကိုယ်ခန္ဓာသေဆုံးပြီးနောက် မရဏနိုင်ငံ၌ ဒုတိယသေခြင်းကို ခံရမည်ဖြစ်သည်။ . ဒုတိယသေခြင်းကို ခံယူရန်အတွက် ဒုတိယမြောက်ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကို ခံယူရမည်ဖြစ်ပြီး ၎င်းတို့အား မီးဖြင့်စီရင်ခြင်းခံရမည်ဖြစ်သည်။

ပထမထမြောက်ခြင်းဆိုသည်မှာ ခရစ်တော်နှင့်အတူ ၀တ်ဆင်ခြင်းကို ဆိုလိုသည်။ ဘုရင်မင်းမြတ် ဘုန်းကြီးဖြစ်ခြင်း။ ဗျာဒိတ်ကျမ်း 20:5-6 ကြွင်းသောသေလွန်သောသူတို့သည် အနှစ်တစ်ထောင်မကုန်မှီတိုင်အောင် အသက်မရှင်ကြ။ ဒါပထမဆုံး ထမြောက်ခြင်းပဲ။ ပဌမထမြောက်ခြင်း၌ပါဝင်သောသူသည် မင်္ဂလာရှိ၍ သန့်ရှင်းတော်မူသည်ဖြစ်၍၊ ထိုသို့သောဒုတိယသေခြင်း၌ တန်ခိုးမရှိသော်လည်း၊ ထိုသူတို့သည် ဘုရားသခင်၏ယဇ်ပုရောဟိတ်ဖြစ်လျက်၊ ခရစ်တော်၏ယဇ်ပုရောဟိတ်ဖြစ်ကြ၍ အနှစ်တထောင်စိုးစံရကြလိမ့်မည်။

သို့ရာတွင်၊ ဒုတိယထမြောက်ခြင်းမှာ တရားစီရင်ခြင်းခံရရန် ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း၏အဝတ်ကို ၀တ်ဆင်ထားသော မဟေးဒီးစ်တွင်ရှိသူတို့၏အသွင်အပြင်ဖြစ်သည်။ ရှင်ယောဟန် ၅း၂၉ "ကောင်းမှုပြုသော သူတို့သည် ထမြောက်ခြင်းသို့ ရောက်ကြကုန်လတ္တံ့၊ အနာဂတံသ၊ ဒုစရိုက်ကို ပြုသော သူတို့သည် တရားစီရင်ရာ ထမြောက်ခြင်းသို့ ရောက်ကြလိမ့်မည်။"

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်