မေးခွန်း ၂၃။ ဤကျရောက်မှုသည် အဘယ်အခြေအနေမျိုးတွင် လူသားတို့ကို ဆောင်ယူလာသနည်း။
မေးခွန်း ၂၃။ ဤကျရောက်မှုသည် အဘယ်အခြေအနေမျိုးတွင် လူသားတို့ကို ဆောင်ယူလာသနည်း။
ဖြေ။ ဤကျဆုံးခြင်းသည် လူသားတို့အား အပြစ်နှင့်ဆင်းရဲခြင်း၏ အခြေအနေသို့ ယူဆောင်လာခဲ့သည်။
ဘုရားသခင်သည် အပြစ်တရားဖြင့် မွေးဖွားလာသော လူသားအားလုံးကို နောင်တရပြီး ပျောက်သောသား၏ပုံဥပမာကဲ့သို့ ဘုရားသခင်နိုင်ငံတော်သို့ ပြန်လည်ရောက်ရှိစေခဲ့သည်။ သို့ရာတွင်၊ လောက၌ မွေးဖွားလာသော လူသားများသည် ဘုရားသခင်ကို မသိကြဘဲ၊ ဘုရားသခင်ကို ဆန့်ကျင်ကာ လောက၏ အရှင်သခင်များအဖြစ် ၎င်းတို့၏ ဘဝနေထိုင်ကြသည်။ နောဧ၏ရေလွှမ်းမိုးခြင်းအကြောင်းနှင့် သောဒုံမြို့နှင့် ဂေါမောရမြို့ပုံပြင်တို့က ကျွန်ုပ်တို့အား လူသားများသည် သေထိုက်သည့်အခြေအနေတွင် ရှိနေကြသည်ကို ပြောပြသည်။
နောဧလက်ထက်တွင် လူသားအားလုံး ရေနစ်ရန် ရည်မှန်းထားကြောင်း သမ္မာကျမ်းစာက ဖော်ပြသည်။ 2 ပေတရု 2:4-5 တွင်၊ "အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော် ဘုရားသခင်သည် အပြစ်ပြုသောအခါ ကောင်းကင်တမန်များကို နှမြောတော်မမူလျှင် ငရဲသို့ချ၍ တရားစီရင်ခြင်းမခံရမှီတိုင်အောင် မှောင်မိုက်သံကြိုးများချည်နှောင်ထား၍ လောကဟောင်းကို မနှမြောဘဲ ဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားဟောပြောသူ နောဧအား အခြားရှစ်ယောက်နှင့်အတူ ထိန်းသိမ်းစောင့်ရှောက်ခဲ့ပါက၊
ပေတရုသည် နောဧ၏အချိန်ကာလကို ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်၌ ပြစ်မှားသောကောင်းကင်တမန်နှင့် ချိတ်ဆက်ကာ၊ ဘုရားသခင်၏သားတော် (အပြစ်ရှိသောကောင်းကင်တမန်) သည် လူသားသမီး (သရွတ်ဖြင့်ပြုလုပ်ထားသောရုပ်တု) ကို ဇနီးအဖြစ်ယူခဲ့ခြင်းကြောင့်ဟု ဆိုပါသည်။ ဒါကြောင့် သူတို့နှစ်ယောက် ပေါင်းပြီး ဇာတိသွေးသားတွေ ဖြစ်လာတယ်။ ခြွင်းချက်မရှိ ဇာတိပကတိရှိ လူသားများသည် ဘုရားသခင်ကဲ့သို့ ဖြစ်လိုကြပြီး ၎င်းတို့၏ ဖြောင့်မတ်ခြင်းကို ပြသလိုကြသည်။ လူတိုင်းသေရမည်။
လောတခေတ်တွင်၊ လူအပေါင်းတို့သည် မီးနှင့် ကန့်လန့်ကာ (pyur kai deion πῦρ καὶ θεῖον) ဟု အဓိပ္ပါယ်ရသည်။ မီးနှင့် ကန့်ကို ရည်ညွှန်းသည့် ဗျာဒိတ် ၂၀:၁၀ တွင်လည်း ပေါ်နေပါသည်။ "ဆယ် timnen (အိုင်) မှ pyros (မီး) kai deiu (ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်)" တွင် deiu ကို ကန့်ကျောက်ဟုပြန်ဆိုသော်လည်း ၎င်းသည် ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော် (ဟိုလိုဂိုများ) ဖြစ်သည်။ မီးအိုင်၌ မီးသည် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်ကို ကိုယ်စားပြုသည်။
သန့်ရှင်းသူတို့သည် ရေနှင့်မီးကို စီရင်ခြင်းခံရပြီးသောသူများဖြစ်သည်။ အပြစ်၏ကိုယ်ခန္ဓာသည် ရေ၌သေသွား၍၊ အဘိုးအို၏အဝတ်ကို မီးလောင်လျက်၊ တစ်နည်းဆိုရသော် လက်ဝါးကပ်တိုင်၏အသေခံခြင်းနှင့်အတူ စည်းလုံးကြသည်။ သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏ဗတ္တိဇံကိုခံခြင်းအားဖြင့် လူသစ်၏အဝတ်ကို ၀တ်ဆင်ကြ၏။ သို့ရာတွင်၊ ခရစ်တော်၌မရှိသော ယုံကြည်သူများသည် ဒုတိယသေခြင်း၏မရဏနိုင်ငံသို့သွား၍ နှုတ်ကပတ်တော်နှင့် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်၏မီးဖြင့် တရားစီရင်ခြင်းခံရလိမ့်မည်။
အဆုံး၏ အဓိပ္ပါယ်ကို သိရှိသူသာလျှင် ဘဝသစ်သို့ ဝင်ရောက်နိုင်သည်။ အဆုံးမှာ ခရစ်တော်၌ရှိသောသူတို့အတွက်၊ သူတို့၏စိတ်နှလုံးထဲတွင် ဗိမာန်တစ်ခုတည်ဆောက်ပြီး၊ ယေရှုသည် ပြန်ကြွလာကာ ၎င်းတို့သည် တစ်သားတည်းဖြစ်လာပြီး ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သည် ထင်ရှားလာသော်လည်း မရှိသူများအတွက်မူ၊ ယေရှု၏ ဒုတိယအကြိမ်ကြွလာခြင်းသည် တရားစီရင်ခြင်းပင်ဖြစ်သည်။ အဆုံးသည် အနာဂတ်တွင် အမှတ်အသားမဟုတ်သော်လည်း ယခုဖြစ်ပျက်နေသည့်အရာဖြစ်သည်။ ယခုအချိန်တွင် သူတော်စင်များသည် ကောင်းကင်ဘုံသို့ ဝင်ရောက်နေကြသော်လည်း ယုံကြည်သူများသည် ပညတ်တရားအောက်တွင် နေ့စဉ် ငရဲ၌ နေထိုင်ကြသည်။ အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော် ၎င်းတို့သည် တရားဥပဒေဘောင်အတွင်း၌ အဖမ်းခံနေရသောကြောင့် ဖြစ်သည်။ သခင်ယေရှုသည် ယုံကြည်သူများအား လွတ်မြောက်စေသော်လည်း၊ ပရောဖက်အတုအယောင်များက ၎င်းတို့ကို လွတ်မြောက်ခြင်းမှ တားဆီးသည်။
Comments
Post a Comment