မေးခွန်း ၃။ ဘုရားသခင်၏ နှုတ်ကပတ်တော်ကား အဘယ်နည်း။

 မေးခွန်း ၃။ ဘုရားသခင်၏ နှုတ်ကပတ်တော်ကား အဘယ်နည်း။

ဖြေ။ ဓမ္မဟောင်းနှင့် ဓမ္မသစ်များသည် ဘုရားသခင်၏ နှုတ်ကပတ်တော်ဖြစ်ပြီး တစ်ခုတည်းသော ယုံကြည်ခြင်းနှင့် ကျင့်ကြံခြင်း၏ အုပ်ချုပ်မှုဖြစ်သည်။

ယုံကြည်ခြင်းတရားအရ၊ ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်သည် တရားတော်နှင့် ဧဝံဂေလိတရား၏ အဓိကအကိုင်းအခက်နှစ်ခုတွင် တွေ့ရှိနိုင်သည်။ ပညတ်တရားသည် လုပ်ဆောင်မှုဆိုင်ရာ ပညတ်ချက်ဟု ဆိုနိုင်သော်လည်း၊ ပညတ်တရား၏ နှုတ်ကပတ်တော်သည် ဘုရားသခင်၏ ပညတ်တော်များကို လုံးလုံးလျားလျား မလိုက်နာနိုင်၊ ခရစ်တော်ကို ရှာတွေ့ရန် မဖြစ်နိုင်ကြောင်း လူတို့ကို နားလည်စေသည့် စကားလုံးဖြစ်ပြီး၊ ဧဝံဂေလိတရားမှာ ခရစ်တော်ကြွလာတော်မူပြီး ခရစ်တော်ထဲသို့ ဝင်ပါက ကယ်တင်ခံရမည်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်၊ ဘုရားသခင်၏ နှုတ်ကပတ်တော်သည် ကယ်တင်ခြင်းသို့ ဦးတည်သော ယုံကြည်ခြင်းတရားဟု ဆိုနိုင်ပါသည်။

သို့သော် တစ်ခုတည်းသော ကျင့်ထုံးကို အခြေခံ၍ ကြည့်လျှင် ဥပဒေသည် တရားဥပဒေအဖြစ်သို့ ပြောင်းလဲနိုင်သည်။ တရားရေးဝါဒသည် အလုပ်များကို အလေးပေးသောကြောင့်၊ ဧဝံဂေလိတရားသည် အလုပ်နှင့် သီးခြားဖြစ်နိုင်သည်။ သင်သည် ယေရှုခရစ်၏ယုံကြည်ခြင်းထဲသို့ဝင်ပါက သင်သည် ကယ်တင်ခြင်းသို့ရောက်လိမ့်မည်၊ သို့သော် ၎င်းသည် လိုက်နာရမည့်အခြေနေကို ပူးတွဲလုပ်ဆောင်သည်။ ဤအခြေအနေကို လိုက်နာခြင်းသည် တရားဥပဒေစိုးမိုးရေးဖြစ်သည်။

ယာကုပ် 2:14-17 ငါ့ညီအစ်ကိုတို့၊ တစ်စုံတစ်ယောက်သောသူသည် ယုံကြည်ခြင်းရှိသော်လည်း အကျင့်မရှိပါက အဘယ်သို့နည်း။ ယုံကြည်ခြင်းက သူ့ကို ကယ်တင်နိုင်မလား။ ညီအစ်ကိုညီအစ်မတစ်ဦးသည် အဝတ်အချည်းစည်းရှိ၍ နေ့စဥ်စားစရာမရှိ၍ ငြိမ်ဝပ်စွာသွားလော့၊ နွေးနွေးထွေးထွေးရှိစေလော့ဟု ဆိုသော်လည်း၊ ကိုယ်ခန္ဓာအတွက် လိုအပ်သောအရာများကို မပေးတတ်လျှင် အဘယ်အကျိုးရှိသနည်း။ ထိုမျှလောက်ပင် ယုံကြည်ခြင်းသည် အကျင့်မရှိလျှင် အထီးကျန်ခြင်း သည် အသေဖြစ်သည်။

ထိုအချိန်တွင်၊ ဧဝံဂေလိတရားကိုလက်ခံသော ဂျူးများကြားတွင် ဧဝံဂေလိတရားကို ယုံကြည်သူအများအပြားရှိသော်လည်း ကယ်တင်ခြင်းရရန် အရေဖျားလှီးဖြတ်ရမည်ဟု ထင်မှတ်ခဲ့ကြသည်။ ဤပြဿနာကြောင့် ယေရုရှလင်မြို့ရှိ အသင်းတော်တွင် ပထမအကြိမ် ကောင်စီကို ကျင်းပခဲ့ပြီး အရေဖျားလှီးခြင်းသည် ယေရှုခရစ်နှင့် ပဋိညာဉ်ဖြစ်ကြောင်း ကြေငြာခဲ့ပြီး ယခု ယေရှုသည် ဤလောကသို့ ကြွလာ၍ ကားတိုင်ပေါ်တွင် အသေခံကာ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခဲ့ပြီး၊ အရေဖျားလှီးခြင်းဆိုင်ရာ ပဋိညာဉ်လည်း ပြည့်စုံလာသောကြောင့် အရေဖျားလှီးခြင်း မလိုအပ်တော့ပေ။ မည်သို့ပင်ဆိုစေကာမူ၊ ဂျူးများစွာသည် အရေဖျားလှီးခြင်းကို ဆက်လက်တောင်းဆိုနေသောကြောင့် ယာကုပ်သည် အကျင့်များအကြောင်းပြောခဲ့သည်။ ယာကုပ်ပြောခဲ့သောအမှုများသည် အရေဖျားလှီးခြင်းကို စွန့်လွှတ်ခြင်းလုပ်ရပ်နှင့် ဝိညာဉ်အစာအာဟာရ၊ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းအသက်တာကို ပေးဆောင်ခြင်းတို့ကို ဆိုလိုသည်။

ထို့ကြောင့်၊ ဘုရားသခင်၏ နှုတ်ကပတ်တော်သည် တစ်ခုတည်းသော အကျင့်တရားဟု ဆိုပါက၊ ထိုအကျင့်သည် ဓမ္မဟောင်းနှင့် ဓမ္မသစ်တွင် ဘုရားသခင်၏ နှုတ်ကပတ်တော်၏ အဓိပ္ပါယ်နှင့် ကွဲပြားသော ပညတ်တရား၌ ဖော်ပြထားသောအရာကို စောင့်ထိန်းပြီး လိုက်နာကျင့်သုံးခြင်းဟု ဆိုလိုပါသည်။ ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်သည် ပညတ်တရားကို စုံလင်စွာစောင့်ထိန်းပြီး လိုက်နာကျင့်သုံးခြင်းကို မဆိုလိုပါ၊ သို့သော် တရားဥပဒေစိုးမိုးမှုကို စွန့်လွှတ်ကာ ရှင်ပြန်ထမြောက်သည့်အသက်တာသို့ တက်လှမ်းခြင်းသာဖြစ်သည်။

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်