ထိုဥယျာဉ်ကိုစိုစေလိုသောငှာEdဒင်ဥယျာဉ်ထဲကထွက်လာသဖြင့်၊

ထိုဥယျာဉ်ကို စိုစေလိုသောငှာ မြစ်တမြစ်သည် ဧဒင်အရပ်ထဲကစီးထွက်သဖြင့်၊ ဥယျာဉ်ပြင်မှာ လေးဖြာကွဲ၍ မြစ်မလေးသွယ်ဖြစ်လေ၏။  ပဌမမြစ်ကား ဖိရုန်အမည်ရှိ၏။ ထိုမြစ်သည် ရွှေရှိသော ဟာဝိလပြည်နား တရှောက်လုံးကို စီးသွား လေ၏။  ထိုပြည်မှဖြစ်သောရွှေသည် ကောင်းလှ၏။ ဗဓေလသစ်စေးနှင့် ရှဟံကျောက်လည်းရှိ၏။ ဒုတိယမြစ်ကား ဂိဟုန်အမည်ရှိ၏။ ထိုမြင်သည် ကုရှပြည် နား တရှောက်လုံးကို စီးသွားလေ၏။ တတိယမြစ်ကား ဟိဒကေလအမည်ရှိ၏။ ထိုမြစ်သည် အာရှုရိတိုင်း အရှေ့သို့ စီးသွားလေ၏။ စတုတ္ထမြစ်ကား ဥဖရတ်အမည်ရှိ၏။ (ကမ္ဘာ ဦး ၂: ၁၀-၁၄)
ထာဝရအရှင်ဘုရားသခင်သည်လည်းအရှေ့မျက်နှာ၊ wardဒင်အရပ်၌ဥယျာဉ်ကိုစိုက်ပျိုးပြီးလျှင်၊ ဥယျာဉ်တော်၌သစ်ပင်တပင်ရှိ၏။ သစ်ပင်သည်အသီးသီးသည်။ theဒင်ဟူသည်ဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်ကိုဆိုလိုသည်။ ဘုရားသခင်သည်ဤကမ္ဘာပေါ်မှာဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ကိုစိုက်ပျိုးခဲ့သည်။ ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်၏အသီးကိုသီးလိုသည်။ ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်သည်ကမ္ဘာကြီးမတည်မှီမြေကြီးပေါ်တွင်တည်ဆောက်ရန်အစီအစဉ် ရှိ၍ ကယ်တင်ခြင်းအစီအစဉ်သည်ဥယျာဉ် (ကမ္ဘာပေါ်ရှိဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်) ကိုစိုက်ပျိုးရန်ဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့်ဘုရားသခင်သည်အသီးကိုသီးရန်အဘယ်သို့ပြုရမည်ကိုလူသားတို့အားမိန့်တော်မူသည်။ ထိုဥယျာဉ်ကို စိုစေလိုသောငှာ မြစ်တမြစ်သည် ဧဒင်အရပ်ထဲကစီးထွက်သဖြင့်၊ ဥယျာဉ်ပြင်မှာ လေးဖြာကွဲ၍ မြစ်မလေးသွယ်ဖြစ်လေ၏။ ထိုမြစ်ကိုဟီဘရူးဘာသာစကားဖြင့်“ စီးရေ” ဟုအဓိပ္ပာယ်ရသည်။ river (ဒင် (ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်) မှဥယျာဉ် (ဤကမ္ဘာပေါ်ရှိဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်) ကိုစိုစွတ်စေပြီးဥယျာဉ်ကိုစိုစွတ်စေသော(ဒင်မှမြစ် (ရေ - ဘုရားသခင့်နှုတ်မြွက်စကားတော်) စီးဆင်းသည်။ မူလကရေတစ်ချောင်းသာရှိသော်လည်းဘုရားသခင်သည်မိုfirm်းမျက်နှာကြက်ကိုဖန်ဆင်းတော်မူသောကြောင့်၎င်းသည်မိုament်းမျက်နှာကြက်အထက်ရေနှင့်မိုthe်းမျက်နှာကြက်အောက်၌ရှိသောရေကိုခွဲခြားထားသည်။ ထို့ကြောင့်သမ္မာကျမ်းစာသည်မိုament်းမျက်နှာကြက်အထက်ရေသည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်မှဆင်းသက်လာကြောင်းပြသရန်ကြိုးစားသည်။
မိုthe်းမျက်နှာကြက်အောက်မှာရေကိုဘုရားသခင်ပေးသောပညတ်တရားကိုဆိုလိုသည်။ ပညတ်တရားသည်လူကိုအပြစ်သားဖြစ်ကြောင်းပြသောဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်ဖြစ်သည်။ သို့သော်လူသားများသည်ပညတ်တရားကိုစောင့်ထိန်းခြင်းအားဖြင့်ဘုရားသခင်၏ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုဖြည့်ဆည်းရန်ကြိုးစားနေကြသည်။ ဒီတော့မိုament်းမျက်နှာကြက်အောက်မှာရေ, ထိုရည်ရွယ်ချက်နှင့်အတူရေဖြစ်ပါတယ်။ လူသားများသည်မိမိတို့၏စွမ်းအားဖြင့်ထာဝရအသက်ကိုရနိုင်သည်ဟုလူတို့ယူဆသောရေဖြစ်သည်။ ဒီတော့ဥယျာဉ်ကိုစိုစွတ်စေသောရေသည်ကောင်းမကောင်းသိရန်ပညတ်တရားနှင့်သစ်ပင်တစ်ပင်ဖြစ်သည်။
ထိုဥယျာဉ်ကိုစိုစေလိုသောငှာwaterဒင်ဥယျာဉ်ထဲကထွက်သောမြစ်သည်နှုတ်ကပတ်တော်ဖြစ်၏။ then ဒင်သည်meansဒင်ကိုဆိုလိုသည်။ ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်မှတရားစကားတော်သည်ဥယျာဉ် (မြေကြီးပေါ်ရှိဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်) ကိုစိုစွတ်စေပြီးသင်၏အရင်းအမြစ်ဖြစ်လာပြီးသင်၏အရင်းအမြစ်သည်ကမ္ဘာကိုကိုယ်စားပြုသည်။ လေးလုံးဟူသောစကားလုံးသည်နေရာတကာနှင့်တစ်ကမ္ဘာလုံးကိုရည်ညွှန်းသည်။ ဗျာ ၇ း ၁

ထိုနောက်မှမြေကြီး၊ ပင်လယ်၊ သစ်ပင်များတို့၌ လေမလာစေခြင်းငှါ၊ ကောင်း

ပညတ္တိကျမ်း၊ ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပါဌ်တော်သည်လောကီသားတို့တွင်အရပ်ရပ်သို့ကွဲပြားလျက်၊ တစ်နည်းပြောရရင်ဘုရားသခင်မရှိရင်လူအားလုံးဟာကောင်းမှုပြုခြင်းအားဖြင့်ဘုရားသခင်လိုဖြစ်လာဖို့အတတ်နိုင်ဆုံးကြိုးစားကြတယ်။ မြစ်သည်နေရာလေးခုသို့စီးဝင်သောနေရာတိုင်းသည်ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော် (ဥပဒေ) ဖြင့်စိုစွတ်စေသည်။ လူသားများသည်မိမိတို့၏ဖြောင့်မတ်ခြင်းတရားထဲသို့ ၀ င်ရောက်ပြီးလူကောင်းများဖြစ်လာနိုင်သည်ဟုထင်ကြသည်။ တစ်နည်းဆိုရလျှင်ကမ္ဘာပေါ်ရှိလူအားလုံးသည်ထာဝရအသက်ရရန်ရှာကြံပြီးထာဝရအသက်ကိုသူတို့ကိုယ်ပိုင်လမ်းဖြင့်ပြုလုပ်နေကြသည်။ သို့သော်ဘုရားသခင်သည်မြစ်လေးချောင်းမှတစ်ဆင့်အမှန်တရားသမ္မာတရားကိုရှာဖွေရန်ဖြစ်သည်။ သို့သော်သမ္မာကျမ်းစာကပထမမြစ်သည်ဘုရားသခင်၏ကောင်းသောစကား၊ ပညတ်တရားနှင့်ဘုရားရှိခိုးကျောင်းများရှိသည်ဟုဖော်ပြထားသည်။ ပဌမမြစ်ကား ဖိရုန်အမည်ရှိ၏။ ထိုမြစ်သည် ရွှေရှိသော ဟာဝိလပြည်နား တရှောက်လုံးကို စီးသွား လေ၏။ ထိုပြည်မှဖြစ်သောရွှေသည် ကောင်းလှ၏။ Bison မြစ်သည် Haveli နယ်မြေသို့စီးဝင်လာသည်။ ဟာဝီလာသည်အစ္စရေးနိုင်ငံ၏နေရာတစ်ခုဖြစ်သည်။ သို့သော်သဲကန္တာရ (သဲကန္တာရ) ကိုဆိုလိုသည်။ စကားမစပ်, ရွှေရှိပါတယ်။ သမ္မာကျမ်းစာထဲတွင်ရွှေသည်ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တော်ကိုပုံဆောင်သည်။ ထွက်မြောက်ရာ ၂၅ း ၁၀-၂၂ တွင်ရွှေကိုသေတ္တာပြုလုပ်ရန်အသုံးပြုခဲ့သည် (သက်သေအထောက်အထားသေတ္တာ) သက်သေအထောက်အထားသေတ္တာသည်ပညတ္တိကျမ်းပါကျောက်ပြားဖြစ်သည်။ ဗျာဒိတ် ၃:၁၈ သင်သည်ဥစ္စာရတတ်ခြင်းငှါ၊ မီးနှင့်ချွတ်ပြီးသောရွှေကို၎င်း၊ အဝတ်အချည်းစည်းရှိ၍၊ သူတပါး ရှေ့တွင် မရှက်စေခြင်းငှါ ခြုံစရာဘို့၊ ဖြူသောအဝတ်ကို၎င်း ငါ့ထံမှာဝယ်လော့။ သင်၏မျက်စိမြင်စေခြင်းငှါ၊ မျက်စိ၌မျက်စဉ်းခတ်လော့ဟု သင့်အားငါသည် အကြံပေး၏။ ယေရှုသည်လောဒိကိဘုရားကျောင်းနှင့်စကားပြောနေခြင်းဖြစ်သည်။ သင် (ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်နှင့် ပတ်သက်၍) ဆင်းရဲသောကြောင့်သင် (ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်) ရွှေကိုဝယ်တော့မည်။ မီးဖြင့်လေ့ကျင့်ထားသောရွှေသည်သန့်ရှင်းသော ၀ ိညာဉ်တော်မှထုတ်ဖော်ပြသသောစကားလုံးဖြစ်သည်။ သမ္မာကျမ်းစာကဘုရားကျောင်းကိုအခမဲ့ ၀ ယ်ယူရန်ပြောထားသည်။ “ စင်ကြယ်သောရွှေ” သည်ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော်ဖြစ်ပြီး၊
ဘီဒီလီယမ်ဆိုသည်မှာပုလဲကိုဆိုလိုသည်။ တောလည်ရာ ၁၁ း ၇၊

မန္နသည် နံနံစေ့နှင့်တူ၍ ဗဓေလသစ်စေ့ကဲ့သို့ အဆင်းဖြစ်၏။ ပုလဲသည်ကျောက်မျက်ရတနာများဖြစ်သည်။ မMatthewဲ ၁၃ း ၄၅-၄၆၊တနည်းကား၊ ကောင်းကင်နိုင်ငံတော်သည် မြတ်သောပုလဲတို့ကိုရှာသော ကုန်သည်နှင့်တူ၏။  ထိုကုန်သည်သည် အလွန်အဘိုးထိုက်သောပုလဲကိုတွေ့သောအခါ၊ သွား၍ မိမိ၌ရတတ်သမျှကို ရောင်းပြီးလျှင် ထိုပုလဲကိုဝယ်လေ၏။ " ပုလဲကိုရှာခြင်းလုပ်ငန်းသည်ယေရှုခရစ်ကိုဆိုလိုသည်။ “ ယေရှုသည်အရာအားလုံးကိုရောင်းပြီးချာ့ချ်တစ်ခုဝယ်ခဲ့သည်။ တနည်းအားဖြင့်သစ်တော်သီးသည်ဘုရားရှိခိုးကျောင်းဖြစ်သည်။
ယဇ်ပုရောဟိတ်၏အဝတ်နှင့်တွဲဖက်သည့်လက်ဝတ်ရတနာဖြစ်သည်။ ထွက် ၂၈ း ၉-၁၀၊ ရှဟံကျောက်နှစ်လုံးကိုယူ၍၊ ဣသရေလအမျိုးတဆယ်နှစ်မျိုးကို၊  အသက်အကြီးအငယ် အလိုက်၊ ကျောက်နှစ်လုံးပေါ်မှာ အမျိုးနာမည်ခြောက်ခုစီ အက္ခရာ တင်ရမည်။. ယာကုပ်သားတကျိပ်နှစ်ပါး၏အမည်သည် Onyx Stone တွင်ထွင်းထားသည်။ Onyx Stone သည်အစ္စရေးကိုသင်္ကေတပြပြီးဥပဒေကိုဆိုလိုသည်။
ဟိဝိလ (သဲ)၊ ဘဒယ်လီယမ် (ဘုရားရှိခိုးကျောင်း) နှင့်အနစ်ကျောက်ကျောက် (ဥပဒေ) ပြည်တွင်ရွှေစင် (ဘုရားသခင့်နှုတ်မြွက်စကားတော်) ရှိသည်။ ထိုပြည်, Bison မြစ်စီးဆင်း။ အစ္စရေးကိုကိုယ်စားပြုတယ်။ ဘုရားသခင်သည်peopleသရေလလူမျိုးအားဖြင့်ဘုရားသခင်၏နှုတ်ကပတ်တရားတော်ကိုရှာဖွေရန်လူတို့အားပြောနေခြင်းဖြစ်သည်။ Israelသရေလလူမျိုးသည်ကမ္ဘာ၏စံပြပုဂ္ဂိုလ်ဖြစ်သည်။
ဒုတိယကနေစတုတ္ထဟောပြောပွဲအထိပထမ ဦး ဆုံးရှင်းပြချက်လိုမျိုးမရှိဘူး။

ဗဓေလသစ်စေးနှင့် ရှဟံကျောက်လည်းရှိ၏။ ဒုတိယမြစ်ကား ဂိဟုန်အမည်ရှိ၏။ ထိုမြင်သည် ကုရှပြည် နား တရှောက်လုံးကို စီးသွားလေ၏။ တတိယမြစ်ကား ဟိဒကေလအမည်ရှိ၏။ ထိုမြစ်သည် အာရှုရိတိုင်း အရှေ့သို့ စီးသွားလေ၏။ စတုတ္ထမြစ်ကား ဥဖရတ်အမည်ရှိ၏။ မြစ်တစ်စင်းစီးဆင်းလာသည်နှင့်အမျှကမ္ဘာတစ်လွှားရှိလူများသည်မိမိတို့နိုင်ငံကိုတည်ဆောက်ရန်ကြိုးစားကြသည်။ ထို့အပြင်သူတို့သည်ထာဝရအသက်ကိုကယ်တင်ရန်အားထုတ်ကြိုးပမ်းကြလိမ့်မည်။ သူတို့သည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်တွင်အပြစ်ပြုပြီးရုပ်ဝတ္ထုလောကသို့ရောက်လာကြသည်။ သို့သော်ဘုရားသခင်ကိုမေ့လျော့ကြသဖြင့်သူတို့၏ကိုယ်ပိုင်တည်ဆောက်ခြင်းနှင့်ဘုရားသခင်ကိုမေ့လျော့ခြင်းတို့ဖြစ်လာသည်။ ထိုဥယျာဉ်ကို စိုစေလိုသောငှာ မြစ်တမြစ်သည် ဧဒင်အရပ်ထဲကစီးထွက်သဖြင့်၊ ဥယျာဉ်ပြင်မှာ လေးဖြာကွဲ၍ မြစ်မလေးသွယ်ဖြစ်လေ၏။ ဘုရားသခင့်နှုတ်ကပါဌ်တော် (ပညတ္တိကျမ်း) သည်ဥယျာဉ်ကိုစိုစေပြီးအပိုင်းပိုင်း ခွဲ၍ မြစ်ထဲသို့စီးဝင်သကဲ့သို့ကမ္ဘာအနှံ့ရှိလူတို့သည်ဘုရားသခင်မရှိသောဘုရားသခင်ကဲ့သို့ဖြစ်လာရန်နည်းလမ်းများကိုရှာဖွေနေသည်။ ကောင်းပြီ၊ ဒုတိယနှင့်စတုတ္ထမြစ်များတွင်ထာဝရအသက်လမ်းကိုရှာရန်ပထမriverသရေလမြစ်မှတဆင့်သာမရှိပါ။ Israelသရေလလူမျိုးသည်ကမ္ဘာ၏စံပြပုဂ္ဂိုလ်ဖြစ်သည်။
ဘုရားသခင်သည်အာဒံမှတစ်ဆင့်ဤလောကသို့ ၀ င်ရောက်လာသောလူများအားလုံးကိုဘုရားသခင်ပြောပါသည်။ သင်သည်Edဒင်တွင်ကောင်းသောအရာနှင့်မကောင်းမှုကိုသိသောအပင်၏အသီးကိုစားပြီးကမ္ဘာပေါ်ရှိကောင်းမှုနှင့်မကောင်းမှုများကိုသိသူဖြစ်လိုသည်။ သို့သော်ဘုရားသခင်သည်လူသားအားလုံးကိုlifeသရေလအမျိုးအားပေးသောနှုတ်ကပါဌ်တော်အားဖြင့်ထာဝရအသက်ကိုရရန်ညွှန်ကြားထားသည်။ ထို့ကြောင့်လူများသည်စမ်းချောင်းကိုမြင်။ ဥယျာဉ်တော်၌မြေကြီးပေါ်သို့အသီးကိုသီးလျက်သွားသည် (ကမ္ဘာပေါ်ရှိဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်) ။ ဤဥယျာဉ်သည်ဤကမ္ဘာပေါ်ရှိဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်ကိုဆိုလိုသည်။ Israelသရေလအမျိုး၏ခါနာန်ပြည်ဖြစ်လိမ့်မည်။

 

Comments

Popular posts from this blog

ပထမလူ အာဒံနှင့် နောက်ဆုံးလူ အာဒံ(၁)

ကောင်းမကောင်းသိကျွမ်းရာအပင်

ယေရှုသည် ရေပေါ်လမ်းလျှောက်