တောင်းကြလော့။ တောင်းလျှင်ရမည်။ ရှာကြလော့။
တောင်းကြလော့။ တောင်းလျှင်ရမည်။ ရှာကြလော့။ ရှာလျှင်တွေ့မည်။ တံခါးကိုခေါက်ကြလော့။ ခေါက်လျှင်ဖွင့်မည်။ တောင်းသောသူမည်သည်ကား ရ၏။ ရှာသောသူလည်း တွေ့၏။ ခေါက်သောသူအားလည်း တံခါးကို ဖွင့်၏။ သားသည် မုန့်ကိုတောင်းလျှင် မိမိသားအား ကျောက်ကိုပေးမည်သူ၊ ငါးကို တောင်းလျှင် မြွေကို ပေးမည်သူ တစုံတယောက်မျှသင်တို့တွင် ရှိသလော။ သင်တို့သည် အဆိုးဖြစ်လျက်ပင် ကိုယ်သားတို့အား ကောင်းသောအရာကို ပေးတတ်လျှင်၊ ထိုမျှမက ကောင်းကင်ဘုံ၌ရှိတော်မူသော သင်တို့အဘသည် ဆုတောင်းသောသူတို့အား ကောင်းသောအရာကိုသာ၍ ပေးတော်မူမည် မဟုတ်လော။ သင်တို့သည် ကိုယ်၌သူတပါးပြုစေလိုသမျှအတိုင်းသူတပါး၌ပြုကြလော့။ ဤပညတ်ကား ပညတ္တိကျမ်း နှင့် အနာဂတ္တိကျမ်းတို့၏ အချုပ်အချာပင် ဖြစ်သတည်း။. (မMatthewဲ ၇: ၇-၁၂)
ဤကျမ်းစာပါကျမ်းသည်ခရစ်ယာန်အားလုံးအတွက်အလွန်ကောင်းမြတ်သောစကားလုံးဖြစ်သည်။ ဤစကားလုံးများကိုမMatthewဲ ၇ နှင့်လုကာ ၁၁ တွင်တွေ့ရသော်လည်းစကားစပ်ချင်းမတူပါ။ တောင်ပေါ်တရားတော်အဆုံး၌မMatthewဲခရစ်ဝင်ကျမ်းပါ ၀ င်သည်။ ဤအရာသည်ဖွားမြင်ခြင်းကိုဘုရားသခင်ပြောသောစကားဖြစ်သည်။ ရှေ့စကားများသည်အခြားသူများကိုမဝေဖန်ရန်သင်ကြားခြင်းဖြစ်ပြီးအောက်ပါစကားများသည်ကျဉ်းမြောင်းသောတံခါးဝသို့ ဝင်၍ ကောင်းသောအသီးကိုသီးရန်ဖြစ်သည်။
မMatthewဲအခန်းကြီး ၇ တွင်ဒုတိယမွေးခြင်းခံရသူများကိုevဝံဂေလိတရားအတွက်လိုအပ်သောအရာကိုဘုရားသခင်ပေးလိမ့်မည်။ သူက“ ကောင်းကင်ဘုံ၌ရှိတော်မူသောသင်တို့အဘသည်ရှာသောသူတို့အားကောင်းသောအရာကိုပေးတော်မူမည်လော။
လုကာ၏အဖြစ်တွင်ဤကျမ်းပိုဒ်သည်သခင့်ဆုတောင်းချက်နောက်လိုက်ခြင်းဖြစ်သည်။ လုကာ ၁၁ သည် 'ဘုရားသခင်ထံဆုတောင်းခြင်း' ကိုအဓိကထားသည်။ မprayဲ ၇ နှင့်လု ၁၁ ကို“ ဆုတောင်းခြင်းနှင့်ကျေးဇူးတော်” ဟူသောစကားလုံးတွင်ပြောနိုင်သည်။ သို့သော်မMatthewဲ ၇ း ၁၂ တွင်သူတစ်ပါးပြုစေလိုသမျှသူတစ်ပါးကိုလည်းဆက်ဆံပါ။ ဤအရာသည်ပညတ္တိကျမ်းနှင့်အနာဂတ္တိကျမ်းဖြစ်သည်။ Matthew မsaveဲခရစ်ဝင်ကျမ်းမှ“ ကယ်တင်ခြင်း” သည်သူတစ်ပါးကိုဖျော်ဖြေရန်ဖြစ်သည်။ အခြားသူများကိုဆက်ဆံခြင်းသည်သူတစ်ပါး၏အစေကိုခံရုံမျှသာမဟုတ်ပါ၊ သို့သော်၎င်းသည် ၀ ိညာဉ်တော်၏ကယ်တင်ခြင်းအတွက်ရည်ရွယ်ပါသည်။ စွမ်းအားတော်သည်စာတန်၏ထိန်းချုပ်မှုအောက်တွင်ရှိရန်အရေးကြီးသည်။
သခင်ယေရှုကသူတစ်ပါးအားဆက်ဆံခြင်းသည် "ပညတ္တိကျမ်းနှင့်အနာဂတ္တိကျမ်းများ" ဖြစ်သည်ဟုပြောကြားခဲ့သည် ဤတွင်ဥပဒေနှင့်ပရောဖက်များသည်ဓမ္မဟောင်းကျမ်းကိုရည်ညွှန်းသည်။ ပညတ္တိကျမ်းနှင့်အနာဂတ္တိကျမ်းသည်ဓမ္မဟောင်းကျမ်းကိုနှစ်ပိုင်းခွဲခြားခြင်းဖြစ်သည်။ ထိုသို့မိန့်တော်မူစဉ်တွင်ယေရှုသည်ကျမ်းပြုဆရာနှင့်ဖာရိရှဲတို့ကိုခေါ်တော်မူလျှင်၊ တောင်ပေါ်တရားတော်တစ်လျှောက်ယေရှုသည်ရှေ့နေများ၏ဥပဒေကိုမှားယွင်းစွာထောက်ပြခဲ့သည်။ ထိုအချိန်ကဥပဒေပညာရှင်များသည်ဥပဒေ၏စိတ်ဓာတ်ထက်စာရိုက်လိုသည်။ ဥပမာအားဖြင့်, ဆယ်ဘို့တဘို့။
ဆယ်ဖို့တစ်ဖို့ဆိုတာဘုရားသခင့်အလိုတော်ပြည့်စုံတယ်ဆိုတာကိုဆိုလိုတယ်။ ဆယ်ဖို့တစ်ဖို့လှူခြင်းအားဖြင့်သင်သည်ဤလောက၌နေထိုင်သောလူစိမ်းဖြစ်သည်ကိုသင်သဘောပေါက်သည်။ ယေရှုကဆယ်ဖို့တစ်ဖို့ကိုမMatthewဲ ၂၃:၂၃ တွင်ရှင်းပြထားသည်။ သခင်ယေရှုက -“ သူတို့သည်ဆယ်ဖို့တစ်ဖို့ကိုလုံးလုံးလျားလျားဆယ်ယူကြသည်။ သို့သော်“ ဖြောင့်မတ်ခြင်း၊ ကရုဏာ၊ ၎င်းသည်အတိတ်ကဖြစ်ရပ်မှန်များကိုညွှန်ပြသောဖော်ပြချက်ဖြစ်သည်။ ဖြောင့်မတ်ခြင်း၊ ကရုဏာ၊
ဖြောင့်မတ်ခြင်းဆိုသည်မှာတရားစီရင်ခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ လူသားများသည်ကမ္ဘာပေါ်တွင်သူစိမ်းများဖြစ်ကြပြီး၎င်းတို့သည်ဘုရားသခင့်နိုင်ငံတော်မှဖြစ်သောကြောင့်စီရင်ခြင်းနှင့်ထုတ်ပယ်ခြင်းခံခဲ့ရသည်ဟုဆိုထားသည်။ သနားခြင်းကရုဏာစိတ်ဖြစ်သည်။ ပညတ္တိကျမ်း၌ကရုဏာနှင့်ကရုဏာရှိပါသည်။ ၎င်းကိုတရားစီရင်ခြင်းနှင့်ပယ်ဖျက်ခြင်းခံခဲ့ရသော်လည်းဘုရားသခင်ကသူအားစွန့်ခွာသွားကြောင်းနှင့်လမ်းရှာရန်“ ဘုရားသခင်ကိုစွန့်ပစ်သောသူ” ကိုသနားခြင်းကရုဏာတော်ပေးခဲ့သည်။ နောက်ဆုံးတော့ယုံကြည်ခြင်းပဲ။
ဘုရားသခင့်စီရင်ခြင်းကိုခံရပြီးဖယ်ရှားခံရသော်လည်း“ ခရစ်တော်မှတစ်ဆင့်ကယ်တင်ခြင်းကိုယုံကြည်သောယုံကြည်ချက်” သည်ဆယ်ဖို့တစ်ဖို့ပညတ်အောက်တွင်ရှိသည်။ ဆယ်ဖို့တစ်ဖို့ဆိုသည်မှာဆယ်ဖို့တစ်ဖို့ပေးဆပ်ခြင်း၊ ဘုရားသခင့်ကတိတော်များကိုအကောင်အထည်ဖော်ခြင်းနှင့်ယုံကြည်ခြင်းရှိခြင်းကိုဆိုလိုသည်။ သို့သော်saidသရေလလူမျိုးသည်ဤအရာအားလုံးကိုစွန့်လွှတ်လိုက်ပြီဟုယေရှုပြောခဲ့သည်။ ဆယ်ဖို့တစ်ဖို့ဆိုသည်မှာဘုရားသခင်၏နိုင်ငံတော်သို့ပြန်လာရန်ခရစ်တော်ကိုမျှော်ကိုးခြင်းဖြစ်သည်။ သူတို့သည်ခရစ်တော်ကိုမတွေ့သောကြောင့်ယေရှုကMatthewသရေလလူတို့အားမMatthewဲ ၂၃ း ၂၃ တွင်ယေရှုခရစ်ကိုရှာဖွေရန်ပြောခဲ့သည်။
Comments
Post a Comment